Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.cartube.co.il/טכנולוגיה-ו...�ן-החדשה

 

יש בכתבה הרבה חומר קריאה מעניין...

טכנית, אם המרחק לעבודה וחזרה הוא 50 ק"מ אז אפשר לנסוע על חשמל בלבד בלי לתדלק בכלל!

המסך שלה מזכיר מסך של טסלה!

והיא גם נראית טוב!

 

:ok:

 

 

2017-Toyota-Prius-PHEV-04.jpg

 

2017-Toyota-Prius-PHEV-08.jpg

 

2017-Toyota-Prius-PHEV-14.jpg

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

לי היא נראית כמו הפריוס הקודמת שבלעה סיוויק האצ'בק .

אבל אין ספק שהיא נראית טוב יותר מהפריוס הרגילה.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם

אני מת לראות את הצריכת דלק הזאת במציאות.. על פני אלפי ק"מ ובלי כבל מחובר לשקע

יום טוב גם לך

פורסם

הצריכה לא תהיה כזו בלי לחבר כבל.

כל הקטע באוטו הזה הוא ביכולת חיבור לתקע כדי להגיע לפוטנציאל חסכון עצום.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
אני מת לראות את הצריכת דלק הזאת במציאות.. על פני אלפי ק"מ ובלי כבל מחובר לשקע

 

מציאות משתנה. עבור אחותי למשל זה אומר שכ-90% מהקילומטראז' שלה היא תעשה על חשמל בלבד. עבורה זה גם יכול להגיע ל-200 ק"מ לליטר בתמהיל הנסיעה החודשי שלה.

פורסם

בינתיים עברתי על המפרט של הפריוס החדשה "הרגילה" שכבר נמכרת בארץ והיה מפתיע לראות שדגם חדש לגמרי בעולם ובארץ נמכר כאן אצלנו בלי מערכת לבלימה חכמה בעיר. כנראה שבטויוטה בארץ לא מאמינים במערכות בטיחות מודרניות ומתקדמות חוץ מכריות אוויר ובקרת יציבות, בגדול.

גם הצמיגים המתוקנים הם 195/65/15 שאני מבין שבאים ממקום של חסכון מקסימלי אבל מצד שני באמת אין אלטרנטיבה לצמיג מעט רחב יותר ?

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
הצריכה לא תהיה כזו בלי לחבר כבל.

כל הקטע באוטו הזה הוא ביכולת חיבור לתקע כדי להגיע לפוטנציאל חסכון עצום.

אז איך לעזאזל הגיעו למספר הזה? למה 71.4 קמ\ל ולא 100?

הרי אם הרכב כל הזמן טעון מהשקע זה יכול להיות גם אינסוף ק"מ\ל

יום טוב גם לך

פורסם

זאת באמת שאלה מעולה, אשמח אם מישהו פה יודע את התשובה!

צריכת דלק מוצהרת של פריוס כמו שלי, דור 3, אבל פלאג-אין הייתה כ-50 ק"מ לליטר!

זה אומר שבדור החדש יש כמעט 50% שיפור בקטע הזה, אם זה באמת נכון אז כל הכבוד להם.

 

 

בינתיים עברתי על המפרט של הפריוס החדשה "הרגילה" שכבר נמכרת בארץ והיה מפתיע לראות שדגם חדש לגמרי בעולם ובארץ נמכר כאן אצלנו בלי מערכת לבלימה חכמה בעיר. כנראה שבטויוטה בארץ לא מאמינים במערכות בטיחות מודרניות ומתקדמות חוץ מכריות אוויר ובקרת יציבות, בגדול.

גם הצמיגים המתוקנים הם 195/65/15 שאני מבין שבאים ממקום של חסכון מקסימלי אבל מצד שני באמת אין אלטרנטיבה לצמיג מעט רחב יותר ?

 

אולי כדי להגיע למחיר של 149,000 הם היו צריכים להוריד אבזור?

המחיר הוא אטרקטיבי כי שלי נמכרה חדשה סביב ה-163,000 ש"ח אם אני לא טועה ונקנו בהמוניהן.

אולי אפשר להזמין את האוטו יותר מאובזר ולהוסיף כסף? אולי דרך אלבר היא תגיע עם כל המערכות? צריך לבדוק...

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

זו לא טכנולוגיה מושלמת..

זו טכנולוגיית מעבר מסורבלת ויקרה.

מי יתן ותקופת המעבר הזו תגמר כמה שיותר מהר

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)
בינתיים עברתי על המפרט של הפריוס החדשה "הרגילה" שכבר נמכרת בארץ והיה מפתיע לראות שדגם חדש לגמרי בעולם ובארץ נמכר כאן אצלנו בלי מערכת לבלימה חכמה בעיר. כנראה שבטויוטה בארץ לא מאמינים במערכות בטיחות מודרניות ומתקדמות חוץ מכריות אוויר ובקרת יציבות, בגדול.

גם הצמיגים המתוקנים הם 195/65/15 שאני מבין שבאים ממקום של חסכון מקסימלי אבל מצד שני באמת אין אלטרנטיבה לצמיג מעט רחב יותר ?

 

אשמח אם תוכל להסביר את קשר הדברים לגבי רוחב הצמיג?

הרכב שוקל X, מתוכנן לעומס בצמיגים Y, קוד מהירות תוכנן במקור ונבחרו צמיגים בהתאם.

כמו כן, צמיג במידה 195 הוא שיקול של חסכון, פחות רעש וגרירת צמיגים בכביש וכו'.

צמיג רחב יותר לא אומר אחיזה טובה יותר, זה די ברור אני מקווה? הכל תלוי בחיכוך ובסוג הצמיג עצמו ובייעוד שלו מן הסתם, צמיג צר יותר מול רחב יותר לכל אחד יש יתרונות וחסרונות משלהם בהתאם לתנאי השטח או האקלים או הרכב.

 

הטעות הנפוצה לחשוב שבמידה והצמיג רחב יותר = אחיזה טובה יותר, שזה לא נכון.

צמיג רחב יותר, מיועד במקור גם כן לפיזור עומס גדול יותר ולא בהכרח לאחיזה טובה יותר וכו' או כל מיני דברים כאלו ואחרים.

ברור, יש לצמיג רחב את היתרונות שלו בהתאם, אבל זאת טעות נפוצה שהרבה מתבלבלים בה ומבלבלים אחרים.

 

עד היום כולם היו נוסעים בצמיגים של 185/175 והכל היה בסדר גמור.

עריכה אחרונה על ידי Automatic1
פורסם

לצמיג רחב יותר מגבלת אחיזה גבוהה יותר, ומכאן שנותן אחיזה טובה יותר היכן שצמיג צר מחליק (מה שנקרא "בגבוהות").

 

הנ"ל בא על חשבון צריכת דלק נוחות, ועוד כמה פרמטרים שוליים.

 

בגדול היום באמת הגזימו עם המידות. קורולה 93 נועלת צמיגים ברוחב 175. כמה כבדה יותר אופל אסטרה חדשה שצריכה צמיגים 215 על 17?

פורסם

שמלוב - תשמע, הטעם שלך התעקם משהו (ואולי כי אתה משוחד והיתה לך אחת).

לדעתי העיצוב החיצוני דיי מזעזע...

אין סיכוי שרכב חשמלי "קונבנציונלי" יהיה יפה. כמובן - על טעם וריח.

 

לגבי צמיגים - אל תשכחו רק שבנוסף למה שצויין - צמיגים רחבים יותר עולים בדר"כ גם יותר וגם זה שיקול (תלוי רק של מי).

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...