Jump to content

student

  • פרסום הודעות

    2,139
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

13 נייטרלי

אודות student

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אם תרצה יש לי המלצה על מקום במושב גנות שמטפל במיזוג אוויר והחלפתי אצלו מדחס לפיאסטה שמקרר אפילו טוב יותר מהמקורי. אגב, הציוצים שאתה שומע אולי מעידים שרצועת המנוע לא תקינה או המותחן שלה. בנוסף, אולי חסר גז. אני לא אומר שהמדחס לא בהכרח פגום אבל שווה לקבל חוות דעת נוספת. החלפת מדחס, וואקום, גז מדובר על מעל אלפייה. לדעתי האישית בלבד מבלי להעיד על המוסך שטיפל בך - יש תחושה מהפורום שמוסכים בקלות מאוד "קובעים מוות" למדחסים וזה לא תמיד מוצדק. לפעמים פשוט מרמה מקצועית לא גבוהה. אגב, איך ראית את "הגלגלת" של משאבת המים?
  2. לדעתי סע לסניף של אוטו דיפו או חשמלאי רכב שאתה סומך עליו ותבקש בדיקת מצבר וטעינה. בטוח אם גם תקנה ממנו מצבר לא יחייב על הבדיקה. גם אצלי שהלך המצבר המקורי היו התראות כאלו. אבל נכון שלא ניתקלתי בתקלות שאתה מתאר. אני גם חושד במצבר למרות שהוא רק בן שנתיים. איזה מצבר שמת לפני שנתיים והאם בטוח הוא מצבר שמתאים למערכת S&S? אם אתה לא בטוח תעלה לפורום צילום של החלק העליון של המצבר שמותקן ברכב שלך.
  3. הדבר הכי טוב במערכת ה- S&S הזו היא שהיא מתריעה לך לפני שהמצבר מת. פרט לכך מערכת ארורה. הייתה לי מאזדה כזו, רוב הזמן המערכת לא הייתה בשימוש. היה לי שנפ והחזיק לי קרוב לשנתיים לפני שמכרתי הרכב. עלה באמת קרוב ל- 1000 ש"ח. בדיוק עכשיו אני רואה שבאתר של אוטו דיפו יש הנחה יפה על מצברים כאלו. שווה לבדוק.
  4. ממליץ לך על מורשה היבואן "שי לי" באור יהודה. בעיקרון העבודה לא מורכבית מדי ולמוסכים יש הרבה ניסיון במנועים דומים. רצועת מנוע זה כבר ממש על הדרך.
  5. בקונסולה המרכזית בחלקה העליון השמאלי בין פאנל המזגן לבין ההגה תראה כמו מין פתח אוורור ממש קטן. מאחוריו נמצא חיישן טמפרטורה פנימית שמכיל מאוורר קטן בתוכו שפועל רוב הנסיעה. נסה לקרב האוזן לשמוע אם מקור הרעש משם. אפשרות נוספת - לכל המדפים של מערכת המיזוג, אלו שמכוונים האוויר למעלה, למטה ולאמצע, הזה ששולט על כניסת אוויר מבחוץ והזה ששולט על מדף ההעברה מחום לקור - יש מנועים וזרועות תפעול. אולי אחד מהם נפגע. נסה שהאוטו דולק להפעיל את כל המדפים האלה מפאנכל המזגן ולהקשיב אם האוויר משנה את כיוונו, אם האוורור עובר באופן תקין בין חום לבין קור ושלישית אם שומעים את תנועת המדף שמכניס אוויר מבחוץ.
  6. תוציא באמצעות רשיון הרכב את העבר הביטוחי של הרכב. בפועל כל הקטע של התאונה במשמעות נמוכה כלומר שום דבר רציני בטח לא ברכב כזה ישן. לגבי המנוע אין ברירה אלא ללכת למוסך לקבל חוות דעת ועל מערכת הקירור - צינורות פגומים. איך המנוע יצא בבדיקת הדחיסה הממוחשבת? - יש לך תמונה. שים לב ותבדוק האם בוצע טיימינג והאם הוחלף או לא נוזל קירור - לא יקר לא מסובך להחלפה אבל עוד כסף. תכל"ס ב13 אלף אתה מקבל רכב מהנה למדי לנהיגה. אפילו תופתע לטובה. נוח ונראה טוב יחסית. רק שתיין דלק ברמות.... אהה בטח הסמל הקדמי של הרכב - "פורד" - דהוי אבל גם זו מחלה שניתן לתק
  7. איך בדיקת המנוע יצאה? פנסים קדמיים דהויים - שטויות, עושים ליטוש ב100 שקל כל שנתיים וזהו. מחזיר אור אחורי שבור - לקנות חדש או מפירוקייה. שולי לגמרי. אישית הייתי בודק מה הכוונה של בוצע תיקון במנוע. מה בדיוק והאם המוכר יודע על מה מדובר. צריך להיכנס למוסך לבדוק מה המצב האמיתי של הרכב ואילו תיקונים דרושים. לדעתי הרוב כאן נראה שגרתי. גומיית שמשה קדמית - לא ניתן להחליף. סביר מאוד שמים לא חודרים פנימה. תופעה ידועה ברכב הזה. שים לב שלפי "הספר" הרכב היה צריך להחליף טיימינג ב- 2019 (8 שנים) וכמו כן צריך השנה להחליף נוזל קירור קומפלט. גם המנוע דו
  8. הקודן עובד כרגיל? ניסית בכל הפעמים עם אותם כבלים? יש מצב אתה מביא כבלים אחרים, מחבר, משאיר כמה דקות מחוברים ואז מנסה להניע. החיבורים של המצבר יושבים טוב במקום על ההדקים של המצבר ואין איזו קורוזיה יוצאת דופן עליהם?
  9. למיטב הבנתי רק הקפיצים קובעים את גובה הרכב. אז נכון שגם הבולמים אולי לא במצב טוב אבל לפחות בזה נראה שהם לא מקור הבעיה. חשבתי שאולי כן כדאי, אם כבר יתעסקו בחלק האחורי, אז להחליף גם אותם. העניין הוא גם נושא הבטיחות כמובן וגם שממש בא לי למכור הרכב ואני תוהה מה נכון לעשות - לתקן בכל מקרה או להוריד במחיר (מכל ה- 11-12 אלף שבטח שווה) (גילוי נאות לקונה תמיד יהיה).
  10. האם במסך המולטימדיה של הרכב ניתן לראות בנסיעה חיווי לגבי המערכת ואיזה מכלולים מונעים ממנה להידלק - מזגן, מצבר, משהו שקשור למנוע ?
  11. שלום רכב בן 11 סופר מיני. (לא חשוב הפרטים כרגע). נפגע לפני שנים מעטות בעת שעמד בחנייה. בצד הנהג יישרו כנף אחורית, ללא החלפתה. הייתה מכה לא קטנה. בנוסף, החליפו סרן אחורי - משומש, מקורי מפירוקים. הקפיצים ובולמי-הזעזוע (שבכלל לא פורקו מהרכב) הועברו מהסרן הישן אל הסרן המשומש. כעת שמתי לב שבאותו צד שהרכב נפגע נראה שהוא נמוך יותר לעומת הצד השני, כאשר מעמיסים קניות מהסופר. הרכב נראה ממש שוקע בשני הצדדים. בדקתי גובה הרכב על משטח בטון בעבודה בכמה מקומות שונים בחניון (כולל פעמיים בדיוק אותו מקום רק שהאוטו עמד כל פעם בכיוון הפוך) ובכל המדידות יצא שהצד שנפגע נמוך יותר ב
  12. האם זה קורה גם בעמידה והאם הטורים (הסל"ד) יציבים בזמן שזה קורה?. ממליץ לך מאוד להעמיד הרכב במקום ישר ולבדוק מפלס נוזל קירור - אם יש בעיה בנושא הנזק עלול להיות משמעותי אם לא יטופל.
  13. מוכרים עדיין "פיצה מקפיצה" שלהם ?
×
×
  • תוכן חדש...