Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בינתיים עברתי על המפרט של הפריוס החדשה "הרגילה" שכבר נמכרת בארץ והיה מפתיע לראות שדגם חדש לגמרי בעולם ובארץ נמכר כאן אצלנו בלי מערכת לבלימה חכמה בעיר. כנראה שבטויוטה בארץ לא מאמינים במערכות בטיחות מודרניות ומתקדמות חוץ מכריות אוויר ובקרת יציבות, בגדול.

גם הצמיגים המתוקנים הם 195/65/15 שאני מבין שבאים ממקום של חסכון מקסימלי אבל מצד שני באמת אין אלטרנטיבה לצמיג מעט רחב יותר ?

 

אם אני לא טועה, קראתי באיזה אתר שטויוטה עדיין לא מאשרים את השימוש של בלימה אוטונומית בכבישי הארץ.. יש צורך באישור מכון התקנים ?

פורסם
שמלוב - תשמע, הטעם שלך התעקם משהו (ואולי כי אתה משוחד והיתה לך אחת).

לדעתי העיצוב החיצוני דיי מזעזע...

אין סיכוי שרכב חשמלי "קונבנציונלי" יהיה יפה. כמובן - על טעם וריח.

 

לגבי צמיגים - אל תשכחו רק שבנוסף למה שצויין - צמיגים רחבים יותר עולים בדר"כ גם יותר וגם זה שיקול (תלוי רק של מי).

 

תשמע, העיצוב פה עתידני ופחות שגרתי ממה שרגילים.

דווקא הפרופורציות שלה נותנות מראה מגניב ומעניין.

כמובן שהכל זה בעיני המתבונן, עניין של טעם :-D

 

ברור שאני משוחד. יש לי אחת. זה נובע משביעות רצון גבוהה מהרכב,

עם הזמן אתה מתאהב במשהו שיש לך. זה כמו שתתחיל לצאת עם מישהי חמודה

אבל אחרי שנה שתהיו מאושרים ביחד היא תיראה לך הכי יפה בעולם!

 

חבל שאין אפשרות אצל היבואן לאבזר את האוטו מכף רגל ועד ראש.

מזל שיש את אלבר, אולי מהם תבוא הישועה...

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

×
×
  • תוכן חדש...