רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
סיאט איביזה שנת 1999 ידנית 1.6 אתמול הלך ראש מנוע - הצעת מחיר להחלפה של הבעיות הנראות לעין זה 3,900. זה כבר שווה יותר מהאוטו, כפי שהוא היה לפני המקרה. אז אחרי שהזלתי חצי דמעה אני מתחיל לחשוב מה עושים איתו? כרגע הוא במסוך, מחכים שאני אתן תשובה. האוטו לא נוסע מן הסתם. איך אני ממשיך מכאן? אם יש דרך לעשות שקל וחצי מהסיפור אני כמובן אשמח (לא יודע, נגיד למכור לחלפים או משהו, אם זה בכלל רלוונטי) תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
אבל לפני כן כמה מילים על האקסית – GTI דור 5. זה האוטו הכי טוב שהיה לי עד היום. הוא עשה הכל (חוץ מקפה) על הצד (תרתי משמע) הטוב ביותר. זה אוטו שיכולתי לעשות איתו זמן של פודיום במנחת בערד בבוקר ובצהריים לנסוע לדודים עם מזגן כשברקע מתנגנת אופרה מ-10 הרמקולים המקוריים שלה. הנדסת אנוש מעולה, כל כפתור במקום והכל מרגיש אינטואיטיבי. איכות טובה מאוד, מאובזר יחסית לזמנו, מנוע ושלדה מעולים. הסאונד שייחודי לשילוב המנצח הזה של DSG עם שישה יחסי העברה ומנוע TSFI בנפח 2.0 ליטרים פשוט ממכר. זה רכב לא מנקר עיניים ורק מי שמבין יודע במה מדובר ואני ממש אוהב את זה. אז נעבור לעיקר? לפני כמה חודשים קנינו טויוטה פריוס. והשאלה שכולם שואלים אותי: מה קשור פריוס?!!? …
הודעה אחרונה מאת Shmelov, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום חברים, בפסח אני נוסע לרומניה ל5 ימים. רציתי בבקשה לשאול אותכם, האם מישהו מכיר פה איזשהי סוכנות אמינה ולא מפוקפקת שניתן להזמין דרכה רכבים מעניינים? ראיתי בנתיים ברנטל קארס קום רק פורש קאיין ב450 שקל ליום מה שלא ממש מעניין אותי. אני מחפש משהו בסגנון פורש קאררה, R8 ורכבים בסגנון. אם מישהו מכיר אשמח לקבל המלצות. תודה וחג פורים שמח לכולם.
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, בבעלותי מאזדה 6 פרמיום פלוס 2014, רכב מדהים. היא ברשותי כבר תקופה טובה ולכן התחלתי לפזול לכיוון הרכב הבא שלי ולחפש את האחת, הבאה. נתקלתי בדגם של ניסאן, מקסימה. לאחר התאהבות ובירור קטן, הופתעתי לגלות שהמקסימה החדשה עוד לא שווקה בארץ. אף פעם לא פזלתי לכיוון ניסאן, כנראה שתמיד יש פעם ראשונה. אני כבר מציין כי התקשרתי לסוכנות ניסאן אך כנראה שלאף אחד לא היה שם זמן להתפנות בשבילי. גם לשאול אותם בפייסבוק זה די אבוד, הם יבקשו את מספר הפלאפון שלי ומשם אותו סיפור. יש סיכוי שמישהו שמע או ראה משהו על תאריך שיווקה של מקסימה החדשה בארץ? אשמח לקבלת כל מידע כלשהוא, אולי מישהו כאן יודע משהו בנוגע לנושא הזה.
הודעה אחרונה מאת robertf, -
- 4 תגובות
- 958 צפיות
יש המלצות על חברה? מדובר על סיאט איביזה קופרה 2016. תודה, אסף.
הודעה אחרונה מאת _DownLoaD_, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
ברכבי נדלקה נורת "חוסר אוויר" + סמן האזהרה הכללי, מה שמעיד כביכול על חוסר אוויר גדול באחד (או יותר) מהצמיגים. בדקתי עם מד לחץ אוויר והכל תקין, איפסתי את בדיקת לחץ האוויר ע"י הלחצן היעודי והמשכתי לנסוע. לאחר כמה ק"מ שבה הנורית לדלוק, שוב בדקתי ושוב הכל נראה תקין. למחרת נכנסתי לתחנת דלק ומלאתי אוויר בצמיגים טיפה יותר מהרגיל כדי שייכנס משהו (ואכן בקושי נכנס אוויר נוסף) איפסתי ע"י הלחצן ונסעתי, אחרי כמה ק"מ שוב הופיע האות בלוח המחוונים. לי ברור שלא חסר ושלא בורח אוויר מאף אחד מהצמיגים, לחץ האוויר תקין בכל בדיקה שאני עושה וגם ויזואלית לא רואים כלום, כאשר נדלקים שני הנוריות בלוח מחוונים כבר מדובר על הפרש משמעותי שגם בעין הייתי צריך לראות. לכן החשד שלי הוא שאחד מהחי…
הודעה אחרונה מאת Ron Poh, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מועדון צרכנות הוט יוצא במבצע על דגמי מיצובישי. המבצע יתקיים בתאריכים: 01.04.2016 עד 10.05.2016. להלן פרטי המחירים וההטבות: http://www.smartpage.co.il/vault/mag/2016/moadon6.html
הודעה אחרונה מאת outlander, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 897 צפיות
שלום לכולם, אשמח בבקשה לעזרתכם. יש לנו מאזדה דמיו 2001, ורכשנו אותה ללא משענות הראש האחוריים (או מושבי ראש, לא הצלחתי להבין מה השם הנכון). נכון לעכשיו אני מעוניין לרכוש לפחות משענת ראש אחת, בכדי שאוכל לתלות עליה את המראה הזו שניתן לראות את הילד בסל קל. העניין שאני לא יודע במדיוק מה השם הנכון של המוצר בכדי לחפש אותו ברשת באיביי/אליאקספרס וכדו'. חיפשתי כל מיני אופציות של car headrest או car head seat אבל רוב הדברים שמצאתי הם מסכים/DVD וזה לא מה שאני מחפש. ובנוסף, אני גם לא יודע אם אני חייב משהו ספציפי למאזדה דמיו או שזה מוצר שהוא גנרי לכלל הרכבים. בארץ לא הצלחתי למצוא מקום שמוכר כך שקצת הסתבכתי עם הנושא. אשמח לעזרתכם כאן, תודה!
הודעה אחרונה מאת shmon, -
- 17 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
ללא ספק אחד הסרטונים הכי מושקעים ויפייפים שראיתי. מסוג הדברים שחובה לראות על המסך הגדול ולא במחשב. בסופו של דבר המקום הראשון היה סוג של ידוע מראש, הם לא היו בוחרים ברכבים היקרים ביותר בלאו הכי וגם לא בהוט אטצ'ים. מפתיע אותי הביקורת החמה מאוד שקיבלה הקופרה 280 ועצם העובדה שהיא הגיע לרשימה הזו.
הודעה אחרונה מאת HyperViper, -
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
כידוע לכם משרשור הMR2, לאחרונה ארזתי את עצמי לכיוון אירופה. ההבטחה לעצמי להחזיק מעמד ללא צעצוע לפחות שנה, עד שאתאקלם, לא החזיקה והדגדוג הביא אותי למצוד אחר הרכב הבא (אך ההדק טרם נסחט). האפשרויות כאן מגוונות מאוד ואפשר לפתוח דיון שלם רק על זה, אבל יש נושא ספציפי שאני רוצה להביא לדיון. תחום השיפורים כאן יחסית מפותח וניתן למצוא רכבים שמורים אשר שופרו בטעם טוב- מערכי מתלים, בלמים, וכו'- אך אלה כנראה ננהגו חזק יותר ולעיתים הסיטוריית הטיפולים שלהם לוקה בחסר מאחר וטופלו ע"י בעליהם. מצד שני, ניתן למצוא רכבים סטנדרטיים ומטופלים לפי הספר, אשר ננהגו לעיתים רחוקות ובד"כ בעלי ק"מ נמוך- מה שנקרא "summer car". לדוגמא, שני אקזמפלרים מדגם מסויים שראיתי: האחד סטנדרטי …
הודעה אחרונה מאת edan82, -
תערוכת ניו יורק 2016 1 2
מאת 504L-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מחר, יום ד', נפתחת בניו יורק תערוכת הרכב השנתית. השנה, כך נראה, זו תהיה תערוכה מעניינת למדי, עם הרבה דגמי "פלפל". בין השאר, ייחשפו בה ניסן GTR המחודשת, מתיחת הפנים של טויוטה GT86(וכנראה גם של ה-BRZ), סובארו אימפרזה חדשה, גרסת קופה-רודסטאר למיאטה ND, פיאט 124 ספיידר אבארת ואלפא ג'וליה לשוק האמריקאי ועוד. בקיצור, שווה לעקוב ולעדכן את השרשור הזה בכל מידע רלבנטי לנושא.
הודעה אחרונה מאת GhostBuster, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום , בדקתי מחירי רכב מסוכנות רכב בחול , רכב סאנגיונג ורכב סקודה סוברב , מחירים בחול בסביבות ה 90 - 100 אלף ש"ח , אם אני מוסיף את המכס [ 130% ??] מקבל מחיר יותר יקר מהארץ או שאני עושה חישוב לא נכון ???
הודעה אחרונה מאת fish, -
-
ריקול לרכבי מזראטי. 1 2
מאת d300-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 28 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אוטו איטליה הוציא הודעת ריקול לרכבי מזראטי מדגמי קוארבופורטה וגיבלי 2014-2016 , הריקול מתייחס להחלפת שטיח בצד הנהג וכיסוי לדוושת התאוצה מחשש להשארות הדוושה במצב לחיצה. חברי הפורום שהרכב ברשותם מתבקשים לסור למוסך.
הודעה אחרונה מאת נהג מתחיל, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אתה מצטרף אלי מחר בבוקר לנסיעה לעבודה? לא נראה לי אני צריך לעזור למנכלית עם התחפושות ואצא מאוחר. כדאי לך אתה תרצה לנהוג? מה הבאת? פוקוס סטיישן חדשה עם 150 סוסים. אהההה הבנתי, שיחה קצרה עם המנכלית, ואני בבוקר נוהג על הפוקוס. וזה היה בוקר מהיר אפילו מאוד, לא נכנס למספרים אבל הרכב הפוקוס מטוס ביחס לכמעט כלל צי הליסינגים, ממה שאני נסעתי לאחרונה ולא מעט - פלואנס ט"ד, קורולה החדשה, פוקוס הישנה, רומסטאר TSI, יונדאי I35 ויש עוד לא מעט, הפוקוס פשוט מאיץ כמעט בכל מהירות (גם שוללות רשיון ובעלות כותרות בעיתון), וכמאמר בעלי הבתים יושב טוב על הכביש (לא יצא לי לבקר בנס הרים הבוקר), שקט באופן יחסי - מעט רעשי רוח במהירויות לא חוקיות ונוח מאוד. המחיר בנסיעה כזו - הר…
הודעה אחרונה מאת meir_gi, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
היי, למישהו יש ניסיון בהתקנה של ריילים לגג של SPORTAGE URBAN במודל שמגיע ללא ריילים וללא הכנה? אני לא מוצא אף מקום שמוכן להתקין כאלה ובמוסך הרשמי רוצים מחיר מגוחך של 5,000 שח את החלק אפשר להשיג ב-1,000 שח ב-EBAY אבל אני לא יודע להתקין את זה. תודה, חנן
הודעה אחרונה מאת zivk, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אם שאלתם למה צריך את כל הקבצים של הניווט בטלפון אז היום ראיתם את התשובה. כל היום הייתי בלי טלפון ואינטרנט בטלפון. עד כמעט שעה 17.00 היה משעמם בלי פייסבוק בזמן נהיגה (בדיחה, לא רציני) בטח הייתה ירידה רצינית בתאונות דרכים היום.
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
לאחד שמכרנו את האיביזה ( מהר מהמצופה) התחיל חיפוש אחר מ"היורשת" לאמא. ההתלבטות הייתה בין איביזה חדשה ( שנשללה בגלל המתנה של חודשיים לדגם ידני) MG 3 ודאציה סנדרו סטפווי. נסיעת מבחן על ה MG השאירה אותנו דיי מבולבלים והחלטנו שנבחן גם את הדאציה לפני שנחליט. הגענו לאולם מכירות של דאציה כדי לעשות נסיעת מבחן וכנראה להזמין את הסטפווי. ראינו לידה את אותו אוטו פחות או יותר רק נמוך יותר ובלי מעטפת שמכסה אותו שאלנו את הנציג והתברר לנו שזו מכונית מיני שרק נחתה בארץ המחיר עומד על 55 אלף ש"ח, אין נסיעת מבחן עשינו נסיעת מבחן על הסטפווי, לא אהבנו את המנוע 3 צילינדר שאומנם נוסע לא רע בכלל אבל מורגש שהוא 3 צילינדר. נעמדנו מול שני הרכבים לפתע הגיע מנהל אולם המכירות ( בשעה רבע ל16…
הודעה אחרונה מאת chenrp, -
-
- אחראי פורום
- 37 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
שלום משמאל זו ה-C230 2007 שלי. מימין תמונה שמצאתי באינטרנט, עם גריל שהוחלף לספורטיבי וסמל מכסה מנוע שהוסר. חברי הפייסבוק שלי חלוקים בדעה האם כדאי להחליף גריל. חלק בדעה של לשמור על המראה המקורי, הקלאסי וחלק חושבים שיותר יפה הגריל הספורטיבי. העלות, אגב, היא כ200 דולר לגריל באיביי + מכס, במידה שיהיה + תשלום לפחח שיעשה את העבודה. מה דעתכם? נ.ב. תודה למי שהמליץ לי (לא זוכר מי זה היה) לעשות ליטוש פנסים. זה חידש את מראה הרכב ב 120 ש"ח בלבד.
הודעה אחרונה מאת daniel_carstyle, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 928 צפיות
שלום רב לכולם אני שוקל טרייד אין עם המיטו שלי לג'ולייטה שברשותם. הבעייה-הם דורשים הרבה יותר מעבר להפרשי המחירונים. מישהו מכיר מישהו בעמדת מפתח? תודה מראש אילן
הודעה אחרונה מאת סלע, -
-
שלום לכולם מישהו מצליח לזהות איזה דגם הרכב הזה בתמונה ?
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
חוץ מדבורה כמובן.
הודעה אחרונה מאת misterb, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 968 צפיות
שני רגעים לפני החשיפה הרשמית, דלפו לרשת תמונות ראשונות של האמפריזה החדשה. הדגם החדש מתבסס על הפלטפורמה המודולרית של סובארו שאמורה לשמש את דגמי החברה עד שנת 2020. העיצוב החיצוני קרוב מאוד ל WRX ואסתי הנוכחיות, לפחות עד תא המטען... עיצוב הפנסים האחוריים פשוט מכוער לדעתי. העיצוב הפנימי חדש לחלוטין, ונראה שהפעם סובארו השקיעו בפרטים הקטנים - משענת יד, פקדי חלונות החשמל, מערכת המולטימדיה, ולוח השעונים. עדיין מפריעה לי ההתעקשות על פקדי מזגן עגולים!! גרסת 5 דלתות טרם נחשפה.
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אנחנו שמחים לספר לכם על מדור חדש בשם "הדוד מאמריקה", בו ג'פרי ג'בלנסקי, עיתונאי רכב אמריקני יחלוק מפעם לפעם את הרשמים שלו ממכוניות שונות ומשונות בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. את יריית הפתיחה, אנחנו עושים דווקא עם מכונית רגילה להפליא, אבל מסקרנת, שעתידה להגיע אלינו בקרוב. ג'פרי נהג בדור הרביעי של טויוטה פריוס וזו ההתרשמות שלו מהמכונית שצריכה להמשיך את הבשורה ההיברידית להמונים. הכתבה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת mishawel, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני לקראת קנייה של רכב שהוחלף בו מנוע, למוכר יש את הרשיון רכב של שנת 2015 לפני שהוחלף המנוע. *אני מכיר את המוסך שבו הוחלף המנוע *הרכב לטעמי ואני לא רוצה לפספס את ההזדמנות יש אפשרות לגשת למכון רישוי ולאמת שם אם מספר המנוע תואם למה שבמחשב?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
תגידו כששאלתי כמה אנשים למה הם רוצים למכור הם ענו לי שהם לא רוצים שיעברו שנתיים מקניית הרכב כי אחרי זה יש ירידת ערך גדולה מאוד. מה הכוונה? משהו יכול להסביר לי את הסיפור על הירידת ערך לאחר שנתיים מהקנייה?
הודעה אחרונה מאת yaron123456, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 29 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
מיני קלאבמן המקורית הייתה גרסה שימושית ומוארכת של המיני, סטיישן ננסית וחמודה. מיני קלאבמן החדשה הייתה כבר גדולה יותר, אבל מאוד מיוחדת ומדליקה עם דלת חצי ייחודית. מיני קלאבמן החדשה חדשה היא כבר סתם מכונית קומפקטית לכל דבר - מתחרה לאודי A3 ודומותיה. אפשר ללכת הביתה, אין מה לראות כאן. ואולי זה פשוט הסוף העצוב של הבדיחה הנהדרת בבסיסה, אבל כזו שסופרה כבר יותר מדי פעמים ולא ממש מצחיקה כבר. אה, כן, המחיר שלה גם מתחיל ב-215 אלף שקלים, ל-1.5 ליטר שלושה צלינדרים 136 כ"ס, אתם יודעים מה היא בעצם כן מצחיקה... עוד פרטים כאן
הודעה אחרונה מאת robertf, -
-
מצורפת תמונה של פנים הרכב, במוו סידרה 7. ואני רוצה להבין: זה כל כך קשה לרכבים ה"פשוטים" (טויוטה הונדה מיצובישי יונדאי) לעצב סביבת נהג כזאת? זה עולה כל כך הרבה כסף? הרי גם להם יש משענת יד, מולטימדיה, קשקושים, רק הכל פשוט נראה אחרת. אז למה?
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
- 2 תגובות
- 974 צפיות
היי, ידוע לכם אם הוציאו או יוציאו מידע חדש לגבי צורה חדשה של סיאט איביזה ב-2017? אני שואל סתם מתוך סקרנות אולי שמעתם משהו על זה שהחברה מייצרת צורה חדשה. או אפילו נשארת על אותו סגנון כמו מ-2013 בצורה החדשה שהוציאו. תודה
הודעה אחרונה מאת yaron123456, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 11 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
https://autolet.co.il/#/ כמו כל האתרים שמוכרים יד 01 אך כאן הם מצהירים שזה לא חברת ליסינג כל שהיא, אלא קניה ישירה מהיבואן ביד 00, היבואן מתחרה בכל אולמות התצוגה שלו. אשמח לדעת האם אני אכן רואה נכון
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום, חבר קנה לאחרונה רכב חדש. יפני. לא הוצע לו מובילאיי, והוא לא התקין. אתמול הוא החליט שהוא רוצה את המערכת הזו. התקשר לסוכנות ממנה רכש את הרכב ושם אמרו לו שההתקנה תעלה לו עכשיו 3700 שקלים, ואם היה מזמין במעמד הרכישה היה משלם רק 1700 ש"ח. זה בהחלט עשה אותו מאושר... אנא אל תהפכו את זה לדיון אם המערכת טובה או לא, אם ההתקנה חאפרית או איכותית. זה לא רלוונטי. הוא אחרי זה. רעיונות? האם אין לו ברירה אלא לשלם את המחיר המלא?
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
מי מחובר 64 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 341 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ניקו פ.
- fatboy1340
- davemustaine87
- פאר האורה
- בנטלי
- shaymolcho
- Or05230
- גולדן191
- יבגניפ
- Moshe c
- שימי 85
- הרקוליטו
- Camaro 92
- amosbmw
- SurfHigh
- lanosforce
- Avia
- guy.a
- Yuvalino
- -UC-
- David32
- עדי-אל
- mcshmupi
- שביט
- parnuk
- ברווז
- om2
- Fluffy
- flytomars
- hans
- mottis
- yor2
- yahaga
- Amitbak
- יוני3227
- eladns
- yohai71
- matan_mil
- גור אדם
- ישה
- Tal7
- TheArcane
- Itzik-b
- SlowRide
- Michazzz
- nadavd4
- yoni162
- rolling_stony
- נעם101
- רכב פשוט ואמין
- Supertigre
- Night Driver
- M H
- ofralon
- טויוטה סופרה
- בנס
- לב טוב
- Gavrik
- Assafo2
- רפי לין
- לירון .ה.
- Albetx
- פינדר
- falou
