Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה שהתשובה שייחלת שאולי תשמע לא תגיע. בכל מקרה,

ראיתי היום באזור כפר סבא האמר עם מדבקות גדולות על השמשה האחורית "קניתי AWACS ואני לא מרוצה" :lol:

השאלה אם הוא לא מרוצה מהשירות או שהוא לא מרוצה ממערכות כאלה? הכל היה שחור לא ראיתי את מי לשאול למה

אני שומע הרבה תלונות שהמערכות מציקות, וכנראה אצטרך לבדוק אחת בעצמי כדי להחליט ואז למצוא מחיר זול, אבל לא כדאי שתהיה מערכת שתתריע על התנגשויות? בעיקר מאופנועים והולכי רגל

לא ניתן לדוגמא לכבות התראות על סטיית מנתיב ומרחק?

ט.ל.ח

פורסם
אבל לא כדאי שתהיה מערכת שתתריע על התנגשויות? בעיקר מאופנועים והולכי רגל

לא ניתן לדוגמא לכבות התראות על סטיית מנתיב ומרחק?

 

דווקא התרעה על התנגשויות מן החזית מועילה כמעט ורק לנהג שעסוק בדברים אחרים או למצער אינו עירני בזמן הנהיגה.

 

לכבות דווקא את ההתרעה על שמירת רווח זה מגוכח. אם כבר, זו הפונקציה היחידה השימושית במערכת, כי היא יכולה לסייע גם לנהג העירני, המרוכז והזהיר.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

היא לא מעצבנת כשאתה חונה מול קיר? או שאתה עומד בפקק, המערכת מזהה את כל אלה? מצד שני אני מניח שזה אותו חיישן/עדשה שמודיע על התנגשות

השאלה גם אם זה עובד טוב בחושך ובערפל ובגשם וברד, ואם זה לא משתגע במקרים כאלה אבל לא יכול לעזור שלפחות זה ישב בסטנד-ביי

ראיתי את המערכת גם באוטובוסים מעניין מי מרגיז את מי יותר, הנהג או המערכת

ט.ל.ח

פורסם (נערך)

מדידת רווח (לא מרחק) נעשית בשניות ולא במטרים, ולכן לא אמורה להציק בעמידה. בכל מקרה, הדיבידנדים שלה בזמן נהיגה גדולים מאוד.

 

זו הסיבה העיקרית להתנגשויות בעולם המערבי, וגם נהגים טובים וזהירים מאוד לא ניקו מאי-שמירת רווח, ולכן מד אלקטרוני לרווח יהיה להם לעזר רב.

 

מה שכן, ברירת המחדל של המערכת היא 0.7 שניות, שזה כלום. אם לאנשים כאן זה מצפצף כל הזמן זה אומר דרשני.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
נראה שהתשובה שייחלת שאולי תשמע לא תגיע. בכל מקרה,

ראיתי היום באזור כפר סבא האמר עם מדבקות גדולות על השמשה האחורית "קניתי AWACS ואני לא מרוצה" :lol:

השאלה אם הוא לא מרוצה מהשירות או שהוא לא מרוצה ממערכות כאלה? הכל היה שחור לא ראיתי את מי לשאול למה

אני שומע הרבה תלונות שהמערכות מציקות, וכנראה אצטרך לבדוק אחת בעצמי כדי להחליט ואז למצוא מחיר זול, אבל לא כדאי שתהיה מערכת שתתריע על התנגשויות? בעיקר מאופנועים והולכי רגל

לא ניתן לדוגמא לכבות התראות על סטיית מנתיב ומרחק?

אני חושב שמוביילאיי וawacs אלו מערכות של חברות שונות

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

עובדת טיפה אחרת או נעזרת בחיישן זה מה שאני זוכר בהבדלים,

בגדול, אחרי הרבה זמן שהמערכות קיימות לא צריך להיות הבדל במידע שהן נותנות, לדעתי בלבד.

מדידת מרווח זמן זה הגיוני, זה לא עונה על השאלה, אני יכול להיתקע גם ברכב שלא זז, אז הגיוני שהיא תתריע לי

היא עוזרת במקרה לא להיתקע בעמודים? אני מנסה לדעת כמה שיותר במה היא תוכל לעזור לי, עוד לא פירטו לגמרי במה היא מציקה בדיוק

או שמישהו יגיד שהמערכת פשוט לא מושלמת עדיין ודי?

ט.ל.ח

פורסם

התראות לא הגיוניות באמצע הנסיעה סתם ככה. משאית בפקק שמזוהה כהולך רגל במערכת.

הכי זוועה זה לנסוע איתה בעיקולים (חיפה), אם מגיע רכב בנתיב הנגדי באמצע העיקול המערכת מתחילה לצרוח על סכנת התנגשות.

אותו הדבר עם הולכי רגל שעומדים על המדרכה באמצע עיקול, אתה יכול לקבל התקף לב מדבר כזה.

הרבה פעמים המערכת מתריעה על סטייה מנתיב, כשהפעלתי איתות...:roll:

היום נסעתי כ30-40 קמ"ש והתכוונתי לפנות ימינה, לפני עמדה משאית ברמזור אדום, היה לי מספיק זמן להיכנס לנתיב פניה ימינה הרבה לפני שהגעתי למשאית, אבל המערכת חישבה שאני נוסע מהר מדי ושוב פעם התחילה לצרוח

פורסם

בקיצור, מערכות לא אפויות לחלוטין שהן לא חלק אינטגרלי מהרכב ובעיקר פתח לצרות צרורות בהתקנה המקומית שלהן.

 

יבואן רכב שמכריח אותי לקנות עם המוביל איי המחורבנת הזאת, זה דיל ברייקר בשבילי, שישמור את המכוניות שלו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בנוסף למה שכתבתי וכמה חברים חיזקו - יש עוד פיצ'ר מעצבן: בקרת מהירות. המערכת אמורה להתריע על חריגה מהמהירות המותרת, אבל קולטת תמרורים לא רלונטיים. אתמול נסעתי חצי כביש 22 עם התראה על נסיעה בחריגה של 40 קמ"ש אחרי שהמערכת קלטה תמרור הגבלת 70 קמ"ש בנתיב היציאה, והמשיכה לצעוק עלי כל הדרך למרות שלא עברתי את ה-100-105.

כמובן שאני מקבל צרחות כאשר אני חוף ליד רכבים חונים, כאשר נהג יוצא מרכבו והולך לכיוון המדרכה או כאשר יש הולך רגל על מדרכה בעיקול.

חן - המספרים על הצג בחישוב המרחק בשניות הם "ספרי טלפון". אני מעריך שכאשר המכשיר מציג 0.8 שניות (ברירת המחדל להתראה קולית) המרחק הממשי הוא 2 שניות או יותר. בכל מקרה, אפשר להגדיר את הזמנים בין 0.6-2.5 שניות.

הפיצר היחיד שאני רואה כחיובי הוא מערכת עמעום האורות - אולם זו לא מותקנת אצלי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

חן - המספרים על הצג בחישוב המרחק בשניות הם "ספרי טלפון". אני מעריך שכאשר המכשיר מציג 0.8 שניות (ברירת המחדל להתראה קולית) המרחק הממשי הוא 2 שניות או יותר. בכל מקרה, אפשר להגדיר את הזמנים בין 0.6-2.5 שניות.

 

אם אני זוכר נכון, יש למערכת שני פונקציות:

 

התרעה לפני התנגשות בעצם דומם או אטי - שאז המערכת סופרת שניות עד לפגיעה.

התרעה על אי-שמירת רווח - שאז המערכת סופרת את הרווח בין הרכבים בשניות.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

המערכת מזהה מכוניות, הולכי רגל ורוכבי אופניים לפי עיבוד תמונה. מתיחסת באותה צורה לרכב נע ולרכב חונה, אלא שמול רכב חונה המהירות יחסית יתר גדולה מאשר בהשואה לרכב הנע לפניך, לכן הצעקה מול רכב חונה חזקה יותר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...