Jump to content

LPG

  • פרסום הודעות

    583
  • כאן מאז:

מוניטין

13 נייטרלי

1 עוקב

אודות LPG

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מקצוע
    א. רכב בעבר

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. ההאטה תלויה גם בבלמים ובצמיגים שאתה מחליף.
  2. LPG

    Mobileye

    כאשר המערכת נרשמת ברישיון רכב לא מעבירים אותה מרכב לרכב. היא שייכת לרכב ההוא שאמור לחזור לכביש איתה במידה ואפשרי. את אישור ההתקנה לרישום ברישיון לא מקבלים בהתקנת מערכת משומשת שהמתקין לא יודע מה מצבה, וכך גם את ההנחות שהיא נותנת.
  3. זה די פשוט, המנוע הזה נעים מאוד, לא חסר לו כוח גם בגרסאות החלשות יותר, והוא אפילו נשמע טוב. רכבים שיטופלו נכון וישימו לב לרמת ההתפוררות של הרצועה במהלך הטיפולים יגלו אמינות יחסית טובה, גם יגיעו לק"מ גבוה ויש לא מעט כאלו. הבעיה שזה לא היה ככה מהתחלה, המידע על הבעיה הזאת הגיע לארץ די באיחור. אין לי מושג איזה חומרים שמו במנועים האלה בתחילת דרכם וגם עכשיו שג(ו)רם לחלקם להתחיל לאכול שמן, אם בכלל. ממה שראיתי הנחיית יצרן כרגע היא איסור על תוספי דלק/שמן/פלאש וגם התחלף יצרן הרצועה, חלק מהמוסכים עוד לא מעודכנים. עוד שמתי לב, שרכבים שנסעו יותר בין עירוני הגיעו לאט יותר לרמת התפרקות לש
  4. הרבה מוסכים ממלאים קצת יותר, כי מחר בבוקר כנראה יהיה חסר קצת. מוסכים שמומחים כבר יודעים גם עד לאן למלא.
  5. סביר להניח שיש להם ניסיו, הם מתקין גדול ויבואן. ציינתי שהרכב לא הזרקה ישירה מפני שבמערכות גז שמתאימות להזרקה ישירה תמיד יש בנזין שמוזרק עם גז ביחד. לא כל כך רלוונטי אליך האמת. המערכות גם יקרות יותר. יש בילבול בין טורבו להזרקה ישירה. לפעמים חושבים שהם תמיד ביחד.
  6. לאחר התשלום ברישיון (הבא) עצמו שתקבל בדואר/שתפיק יהיה רשום למטה ״שולם כך וכך ש׳ח בתאריך כך וכך״. כשהדף גדול (עם האישור תשלום למטה ויפוי כוח למעלה) זה אולי, איכשהו יוצא קצת באמצע, אבל למטה יותר. זאת האגרה האחרונה ששולמה, זאת שנותנת תוקף לרישיון.
  7. נתקלתי במנוע הזה 1.4 טורבו על גז (המנוע לא הזרקה ישירה!) כמה פעמים, נוסעות יופי, חסכוניות, לא מאבדות כוח. נסעתי באחת במשך שבוע. לא שמתי לב אם היו משמנות או לא. לא יודע לגבי זמן ממושך. מערכת פולנית Optima.
  8. מרחק מודדים בק"מ. בנוגע לאחריות תמיד תצטרך להוכיח איכשהו שהמנוע או חלק יקר בו "נגמר" רק בגלל מערכת הגז. בד"כ, נתקלתי בכך שלמוסך שמטפל במנוע ברור שהתקלקל בגלל הגז, ולמוסך שמטפל בגז ברור שהתקלקל בגלל המוסך הראשון או סתם ככה כי הרכב לא אמין. ניתן להסתמך על ניסיונם של מתקינים עם ניסיון וידע עשיר, על הלקוחות שלהם, ועל יצרן המערכת.
  9. ברכבים רגישים הזרמת דלק לא תמיד מספיקה אלא מעכבת, וכדי שלא ילך מנוע בזמן האחריות שהמתקין נותן מוסיפים מערכת שימון. המערכות הישנות גם ידעו להזרים בנזין (לא לפי עומס משתנה), רוב המתקינים לא ידעו להתעסק בזה והרבה משתמשים בזה היום כתירוץ שהמערכות מתקדמות וחסכוניות יותר.
  10. בטבלה מצד שמאל למעלה, 2,4 רשום מתחת לציור של רכב לא מלא. ברוב הרכבים שאני מכיר המדבקה פחות או יותר באותו מקום, פעם על הדלת עצמה פעם על הקורה.
  11. PEUGEOT 3008 205/55/19 TIRE PRESSURE - חיפוש ב-Google מופיע למעלה 2.4 בר אם מידת הצמיגים נכונה - הנתון מופיע בבר ולא ב-PSI (כ-35) גם במדבקה. תוכל לראות גם בתמונות איך המדבקה נראית על הקורה של דלת הנהג.
  12. LPG

    הסבת רכב לגפ"מ

    חשוב מתקין טוב (הסתבר לי שאין הרבה כאלה, גם אם רואים המלצות) שמתקין כמו שצריך (ההתקנה צריכה להיות הגיונית ומוגנת ולא רק יפה) ויודע להתעסק גם בתוכנה ולעשות כיוונים נכונים בזמן נסיעה ולא כיוונים כלליים שעושים אולי 99% מהמתקינים. למתקינים כאלה יש רכבים שנוסעים גם כחצי מיליון ק"מ ויותר על גז ללא בעיות במנוע וההבדל בין גז לבנזין בכוח ובצריכת דלק מינורי עד לא קיים. אחד הדברים החשובים הוא לעשות טיפולים ובדיקות למערכת (יש מתקינים שלא עושים בדיקות במסגרת הטיפול). בב"ש ערן נמצא במוסך מרכבת המשנה הרתך 9 באר שבע בכנות - שווה לפעמים איכשהו לשלם יותר למתקין טוב, ושווה לנסוע
  13. LPG

    הסבת רכב לגפ"מ

    את השטויות האלה עוד לא יצא לי לשמוע, המיכל מעוגן, יודע להיאטם ויודע לפרוק לחץ אל מחוץ לרכב. מיכל הבנזין יותר עדין. בפורום דווקא יש מידע עדכני יחסית, תוכל למצוא בפרופיל שלי בהודעות כמה נושאים מהשנים האחרונות כי הגבתי ברובם. בגדול כל המערכות כמעט זהות, חלקם אפילו אותו יצרן בשם אחר. ממליץ להתייעץ עם מתקין טוב לפני לגבי כל רכב ספציפי.
  14. לדעתי כך הדבר, גם עם AL4. מוסכים מומחים יודעים להתמודד איתו בזול ולגלות איתו אמינות יחסית טובה. לא 100% כי יש המלצה להכניס לסדר הטיפולים החלפות שמן גיר כדי להרחיק צרות, ובערך עד 100 אק"מ יש שקט ממנו ואז צורך בהחלפת שסתומים, אחר כך הוא בד"כ נותן עוד תקופת שקט יפה. אם יגיעו עוד דברים בהמשך (בעיקר סביב התנהגות הגיר) יש מוסכים שלמדו להתמודד איתם בזול. כל הגיר עצמו במצב משומש/משופץ לא יקר היום. הרבה מוסכים לא (באמת) מומחים אפילו מפחדים ממנו ומפחידים את הלקוח, ממש טרור גירי.
  15. אנחנו מדברים על 301 כי הסי אליזה לדעתי לא הגיע עם 6 הילוכים. פנימית, ב-6 היל' תהיה הידית הוותיקה יותר. התמונות מגוגל:
×
×
  • תוכן חדש...