Jump to content

לאון

  • פרסום הודעות

    1,858
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

17 נייטרלי

1 עוקב

אודות לאון

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. בגלל השירשור שפתחתי יצר איתי קשר חבר פורום פאסיבי שמעדיף להזדהות כ״עיתונאי עלום שם״, הוא היה מדריך נהיגה בקנדה וכרגע נוהג על בוקסטר. התכתבנו בחצי שנה האחרונה ולפני כחודש הוא הזמין אותי ליום מסלול עם כמה מהחברים שלו. הייתי במסלול הזה לפני 3 שנים, עשיתי 4 הקפות של פרארי F430, יהיה מעניין לחזור לשם שוב. זאת הייתה הפעם הראשונה שיצא לי לבחון את הפורשה על המסלול, עד עכשיו זה היה קניות וסידורים. בקנדה כמו בקנדה מזג האוויר משתנה כל שעה ויום המסלול היה אמור להיות שמשי, יומיים לפני היום מסלול התווספו בתחזית כשעתיים של גשם שהפכו ליום שלם של גשם. נפגשנו בבית של אחד החברים שהוא הבעלים של אודי R8 וקורבט C8 החדשה ועוד כמה רכבים. אם יורשה לי לזרוק את 2 ה אגורות שלי על הקורבט החדשה אז המחיר שלה פשוט שובר שוק, מחיר הבסיס הוא זהה לזה של ב.מ.וו 330 חדשה וביצועים של פרארי, על פניו חבילה מושלמת ולמרות הכל היא קשה לעיכול, הרכב נראה מצועצע מבחוץ עם המון קווים שמעמיסים על הרכבץ הגלגלים נראים קטנים על הרכב הזה שהיה מצוייד עם 19” מקדימה ו20” מאחורה. לא צריך הרבה ״עיצוב״ כדי לגרום לרכב עם מנוע מרכזי להראות טוב, תשאלו את אודי R8, אבל שברולט הצליחו ליצור רכב די מצועצע. יצאנו בשיירה למסלול שהיה סגור בשבילנו הודות ל״עיתונאי עלום השם״ וכל אחד יכל לצאת להקפות כעוות נפשו. יצאנו אני והעיתונאי כשהוא נוהג בבוקסטר שלו ומסביר לי על נקודות הבלימה, האצות, הפניות הגה וכו׳. הבוקסטר התקשתה למצוא אחיזה עם הרבה תת היגוי וגם היגוי יתר, הכל תלוי כמה מהר אתה נכנס לפניה וכמה מהר אתה מנסה לצאת ממנה. לאחר כמה הקפות התיישבנו ב911 שלי כאשר העיתונאי לצידי נותן טיפים. לא משנה החבילה האווירודינאמית, צמיגי 305 מאחורה ו245 מקדימה, הנעה כפולה או כל דבר אחר. מסלול רטוב וה911 החליקה כמו שחקן הוקי שיכור. שמעתי המון שבחים על בקרת המשיכה של פורשה אבל ההתערבות שלה הייתה ברוטאלית וקטעה כמה החלקות פוטוגניות, ממש פארטי פופר. בסשן הראשון העברתי למצב ספורט, עדיין הרכב העביר הילוכים, השארתי את מצב ספורט+ לסשן השני. באחת הישורות כיביתי את הבקרת משיכה ואז נתתי לעצמי סטירה מטאפורית של ״מה לעזאזל אתה חושב שאתה עושה עם 400 כ״ס על צמיגי קיץ וכביש רטוב?!״ והדלקתי אותה חזרה, אני עדיין לא שם. העיתונאי הציע לי לקחת את המוסטאנג GT לכמה הקפות. שנים שלא נהגתי בידני והזהרתי אותו שהוא ירגיש כמו מורה נהיגה בשיעור ראשון, לא איכזבתי אותו ודוממתי מנוע במטר הראשון. באופן מפתיע (או שלא) המוסטאנגים של השנים האחרונות מתנהגות טוב, ההגה בעל משקל נכון, בלמים חדים וזנב שמח, רק חבל שהקלאץ׳ מאוד נקודתי ולוקח זמן להתרגל ולמצוא את הנק׳ חיבור. פורד עשו עבודה מצויינת עם הGT. הרכב מאוד מאוזן ולא מרגיש כמו מאסל קאר קלאסית בפניות. ״תעלה להילוך שלישי בסדרת בפניות להמנע מהיגוי יתר״ אומר לי העיתונאי, זה לא עזר ועדיין הרכב עשה דריפטים (לא שאני מתלונן), יותר נשלטים אבל עדיין דריפטים. רק אחרי 2 הקפות גיליתי שהעיתונאי העביר לאחד ממצבי הספורט שכיבו את בקרת המשיכה וההחלקות היו זורמות יותר, הרכב התיישר על ידי תיקון שלי של ההגה ולא ע״י מערכת אלקטורנית, ללא ספק זה הרגיש זורם יותר. הבאה בתור הייתה הבוקסטר של העיתונאי. אחרי שהתרגלתי לגיר הידני במוסטאנג הנהיגה בבוקסטר הרגישה יותר אינטואיטיבית, בניגוד לשבחים שמקבלת בקרת המשיכה של פורשה, אני יכול להזדהות עם השבחים שמקבלות התיבות הידניות של פורשה, הקלאץ מאוד נעים, המהלך של הידית די קצר, והשילוב של ההילוכים אל דנטה. בישורת מרגישים את המחסור ב150 כ״ס לעומת ה911 והמוסטאנג אבל הגיר הידני גורם לך להרגיש מחובר. המנוע מושך עד 7000 סל״ד והעיתונאי ציווה עליי למשוך את ההילוך לשני לשם ואלוהים כמה שהמנוע הזה יודע למשוך. בלימה חזקה על הבלמים שמרגישים שונה לעומת ה911 והמוסטאנג, יותר ספוגיים. ההגה ההידראלי בעל משקל כבד יותר מההגה החשמלי ב911 אבל במסלול הוא פשוט מדוייק, תת היגוי? תיקון קטן עם ההגה, לחיצה על הגז ואתה בהיגוי יתר, זה כל כך קל וכיף ברכב עם מנוע מרכזי, הנעה אחורית, 240 כ״ס ותיבה ידנית. בפעם הבאה יצאתי למסלול לבד ב911, עם הרבה יותר ביטחון, כמה יותר? מספיק בשביל לקשקש בזנב ביציאה כמעט מכל פנייה, לרדת על הגז מוקדם יותר, לבלום מאוחר יותר, בישורת שהגעתי מקודם ל130 קמ״ש, עכשיו הגעתי ל145 קמ״ש. פשוט הרגשתי יותר מחובר ונינוח עם רכב של 400 כ״ס על כביש רטוב, כמו לרקוד טנגו על קצה גג של גורד שחקים ולעשות הדרן. היה כיף? מאוד! הצלחתי להכיר את המגבלות של ה911 שלי (אפילו שזה ברטוב) וזה משהו שרציתי לעשות הרבה זמן, נהגתי תוך שעתיים על רכבים עם מנוע קדמי, מרכזי ואחורי, הנעה אחורית וכפולה, ידני אוטומט (נו טוב, רובוטי כפול מצמדים) ועדיין לא הצלחתי לעמוד על ההבדלים כי בגשם כל הקלפים נטרפים, כל מה שחשוב בנהיגה על מסלול יבש הופך לשולי במסלול רטוב ושלוליות זה המלך. הקו שלך, הבלימה וההאצה נבחרים בקפידה בהתאם לשלוליות. אתה נוהג על הקו העדין בין היגוי יתר לתת היגוי ומתמסר לרגל ימין ששולטת בכיף, אם גבר חרמן חושב עם הXXן אז גבר ברכב ספורט על מסלול רטוב חושב עם רגל ימין. אין זמני הקפה, אין ליישר את האייפקס כמה שאפשר, גם אין קו נכון כי על כולם יש שלוליות. אז פשוט מתמסרים לכיף הזה שהוא קצת שונה אבל עדיין מהנה. אני יודע שהעיתונאי יקרא את הפוסט הזה ובהזדמנות זו אני רק אגיד לו תודה רבה על האירגון ואני מקווה שבפעם הבאה המסלול יהיה יבש, מגבלות האחיזה יהיו גבוהות יותר ואני אוכל לנהוג על מגוון זהה של רכבים וללמוד קצת יותר מהיגוי יתר כמו חוליגן. ונעבור לתמונות
  2. לאון

    סובארו brz

    מבלי להוציא דברים מהקשרם הייתי מנסה טיפולי המרה או מנטוס
  3. שירשור של תשובה פשוט התגלגל ל6 עמודים וcounting של העלבות דש בורד, צריכת דלק ועקביות מופתית
  4. טורונטו. מדובר על המקרה הראשון, 12 ק״מ כל כיוון , רמזורים פה ושם ומהירות עד 60 קמ״ש. שבוע הבא ישתנה ל30 קמ לכיוון וחצי מהדרך זה כבישים מהירים. רק לשם השוואה, אישתי הייתה עושה את הכיוון ההפוך בעבודה הקודמת שלה עם יונדאי סנטה פה עם מנוע 3.5 ליטר V6 והצריכה שלה הייתה 1/6.5 שזה סביר לרכב 2 טון עם הנעה כפולה ו 280 כ״ס.
  5. Moshe_levy, הוא החליף את החיישן שאחרי הממיר Danielmalka, האם לא עדיף לבדוק קודם לחץ דלק לפני שמחליפים פילטר? Buki, גם חשבתי שאולי הכל תקין פשוט בכל מקום מציינים שהרכב הזה בעיר עושה 1/10. עד היום הנסיעות שלי היו חצי שיה לכל כיוון ומשבוע הבא זה יתארך. אף פעם לא ראיתי צריכה כזאת ברכב שלי אבל אני אעשה נסיעה בינעירונית לשם הבדיקה. החזרתי את הסורק שלי לאמאזון היות והוא לא עזר לי בכלל (וזה עוד סורק שהומלץ ע״י chrisfix), אני אקנה סורק אחר.
  6. קולגה מהעבודה עם X5 עם 120 אלף ק״מ והרכב מראה אמינות גבוהה. לפי דעתי את בכלל לא בכיוון, דגם ה7 מקומות לעניות דעתי די גרוע ולא בגלל המנוע, השורה השלישית מאוד צפופה, אתה מאבד את הגלגל הרזרבי והצמיגים הם run flat שמאוד יקרים במידה הזאת ואם כל זה לא הספיק לך אז הדגם הזה מצוייד במתלי אוויר מאחורה מה שממש לא מוסיף לאמינות. אם אתה מחפש רכב 7 מקומות זה ממש לא הכיוון
  7. יש לי הונדה סיוויק 2011 מנוע 1.8 עם 155 אלף ק״מ. כבר זמן מה שמתי לב שצריכת הדלק די גרועה, בממוצע של 1/7.5 (הגיע גם ל6. כשרוב הנסיעות בעיר וזה נתון שחישבתי ליד המשאבה, לא של המחשב דרך. בנוסף בהנעות בוקר יש ריח של דלק מהאגזוז. אין איבוד כח, ההנעה תקינה והסל״ד בסרק יציב. עד כה מה שנעשה זה שמן מנוע סינטטי פלוס פילטר של מובייל 1, פילטר אוויר, פלאגים מקוריים וקניתי סורק תקלות שלא עזר יותר מדי כי אין תקלות והוא לא מצליח לקרוא חלק מהנתונים. אתמול התייאשתי ולקחתי למוסך לאיבחון, הם ראו בסורק שגוף החימום של חיישן החמצן השני (downstream) מראה מתח גבוה של 1.2 וולט, בנוסף ה״מכונאי״ איבחן לא נכון שיחס אוויר לדלק גבוה מדי ועומד על 14.6, הוא טען שזה גבוה מדי כי בסרק זה אמור לעמוד על 6 בערך, לאחר גוגל קצר הבנתי שהוא טעה והוא התכוון לכמות האוויר שמודד החיישן ולא ליחס האוויר דלק, שהוא בסדר. הוחלט להחליף את החיישן חמצן שהזכרתי למעלה, בחיבור הראשוני נראה שעדיין הגוף חימום נתן מתח מעל ל1 והמכונאי נראה עובד עצות, הבעלים של המוסך הגיע ניקה את כל הקודים ואמר שצריך לנסוע קצת ולחמם את האגזוז על מנת שהמערכות ילמדו את החיישן החדש ויתרגלו בהתאמה. האם מה שהמכונאי אמר לגבי הלמידה של החיישנים נכונה והאם יש לכם עוד כיוונים? תודה
  8. Shmee, many khoshbin, vehicle vergin ערוצים בסגנון אני ממש אבל ממש לא אוהב ולא מתחבר, אלה פשוט אנשים עם כסף שמראים כמה גדול יש להם ויש ממש תחושה של ניקור עיניים, כאשר הבתול בכלל עשיר בגלל אבא שלו. אני יותר מעדיף את tavarish, hoovies garage, , samcrac, car wizard, legitstreetcars, chrisfix וכו׳. וחבל שכריס וtavarish לא מעלים בתדירות גבוהה יותר כי לשניהם יש תוכן ופרוייקטים מעניינם. אני מאוד אוהב גם את donut media, שלקחו שתי ניסאן 350 ושיפרו אותן, אחת עם חלקים יקרים והשנייה עם חלקים זולים.
  9. בהחלט יהיה מעניין לחזור לפה עוד כמה שנים. הרשימה שלי תמיד הייתה: 1. ב.מ.וו M3 2. פורשה 911 3. למבורגיני/ פרארי אז דילגתי על מספר 1 וכרגע הגשמתי את חלום מספר 2, מה שגרם לי להטיל ספק בחלום מספר 3. הרשימה המעודכנת שלי היא: - רפליקה של שלבי קוברה - בנטלי קונטיננטל/ ארנז׳ - ג׳יפ סופר לא נוח או שימושי ליומיום כמו מרצדס G קלאס או לנד רובר דיפנדר עם מנוע מושתל.
  10. לאון

    הגשמת חלום בן 29 שנים

    אני אוהב הרפתקאות מחושבות. עד כמה שאני לא אוהב את הE90 שלך נראית טוב, אבל כשנגיע לגשר זאת תהיה F30.
  11. לאון

    הגשמת חלום בן 29 שנים

    בינתיים אני בשלב האיסוף מידע אבל אני בטוח שברגע האמת אני אלך על 335 כרכב דיילי. לצערי לא, היא הייתה כל כך מיוחדת שאפילו עשו עליה כתבה באוטו טריידר: https://www.autotrader.ca/newsfeatures/20190807/find-of-the-week-1997-land-rover-defender-6x6/ אולי כמו שלמדתי עם ה911, כשרואים מציאה, לא חושבים פעמיים.
  12. לאון

    הגשמת חלום בן 29 שנים

    חיפשתי רק מדילר של פורשה בגלל היישור קו המחמיר שהם מבצעים ובגלל האחריות שהם נותנים אבל הדגש הוא שחיפשתי דיל טוב וגם זה ניתן למצוא אצלהם כי בא מישהו לעשות טרייד אין על פורשה חדשה ולא אכפת לו להפסיד עוד קצת על הישנה בשביל הנוחות. אני יודע שהם לא ימכרו נבלה כי הם הסוכנות הכי גדולה באזור טורונטו, וישם 4 כאלה. יצא לי להיתקל בשני דילים כאלה, הראשונה הייתה 997 טורבו שנת 2007 ב 20 אלף דולר מתחת למחירון, הייתי הראשון לראות אותה על הבוקר והייתי צריך להחליט, התמהמתי, יצאתי מהסוכנות ואמרתי לאיש מכירות שאני אחשוב על זה, אחרי שעתיים החלטתי שאני קונה אותה אבל הבחור שבא אחריי קנה אותה. בפעם השנייה למדתי את הלקח, כשראיתי אותה באתר, באתי באותו היום לסוכנות ושמתי פיקדון. שחר, לגבי חלומות, הבעיה היא המקום לאחסן אותם. יש באזור שלי חברה שמוכר קיט של שלבי קוברה עם מיליון שילובים של מתלים, בלמים, מנועים ועוד, בפחות מ100 אלף ש"ח... ראיתי למכירה דיפנדר 6X6 (סטייל מרצדס G 6X6) שהיה בשירות מכבי האש ב65 אלף דולר, שיפוץ מקיף נגיד היה מעמיד את העלות על 100-120 אלף דולר קנדי כאשר השווי שלהם הוא בין 250-350 אלף דולר אמריקאי. אני חייב לקנות מתישהו ב.מ.וו 740 E38 שנת 2001, סדרה 7 הכי יפה אי פעם לפני כל האלקטרוניקה כאשר הטובות נמכרות בין 25-40 אלף ש"ח.
  13. לאון

    הגשמת חלום בן 29 שנים

    צודק, ואוסף מגוון, אהבתי. אני גר בפרברי טורונטו. תודה ronbs
  14. לאון

    הגשמת חלום בן 29 שנים

    משאירים ומרחיבים את האוסף
  15. לאון

    הגשמת חלום בן 29 שנים

    תודה. הדגם שלי די מאובזר עם מושבים מקוררים, מחוממים עם זכרונות, 18 כיוונים, ספורט כרונו, הנעה ללא מפתח, דש בורד מעור (אם הנציג לא היה מציין את זה לא הייתי יודע שזה תוספת), מערכת משודרגת ועוד. בגלל שזה 2013 חסר לי אפל קארפליי ומצלמת רוורס כאשר את שניהם אפשר להוסיף עם רכיבי אפטר מארקט שמתחברים למערכת המקורית. אני רואה ששלך 991.2 אז היא אמורה להגיע עם התוספות האלה, עוד יתרון ל991.2 זה שצ׳יפ קטן מקפיץ את ההספק שלה ל500 כ״ס.
×
×
  • Create New...