רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
הרבה זמן המתנתי להזדמנות לשים את ידיי על ההגה של המכונית הזאת. זה התחיל בנובמבר באירוע ההצגה של המכונית באולם התצוגה של היבואנית, אז נמסר לי שמכונית המבחן תגיע רק לקראת סוף דצמבר. בסוף דצמבר נאמר לי שהמכונית אכן הגיעה אך ממתינה לרישוי ותיהיה זמינה לנסיעות מבחן החל מינואר. בינואר התבשרתי שבשלב ראשון היבואן נותן נסיעות מבחן אך ורק ללקוחות קיימים ורק לקראת סוף פברואר-תחילת מרץ המכונית תיהיה זמינה "לקהל הרחב". שבוע שעבר דיברתי עם אשת מכירות של פרארי עימה אני בקשר והיא בישרה לי שסוף סוף אני יכול לקבל את נסיעת המבחן המיוחלת. שמח עם האצבע שניתנה לי החלטתי לנסות לעשות מהלך על כל היד ושאלתי אם יש מצב לארגן נסיעת מבחן קבוצתית לחברי קבוצת הנהיגה שלי. התשובה המיידית היתה …
הודעה אחרונה מאת edan82, -
קן בלוק - ג'ימקאנה 8 1 2 3
מאת GOLF-
- אחראי פורום
- 33 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
בתפריט: פיאסטה חדשה לוקיישן מדהים מכוניות מדהימות וצילום מטורף ממליץ לצפות ב-HD כמובן עם קצת יותר סאונד מהרגיל
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום רב. האם ע'י החלפת הצמיגים לכאלה חדשים ואיכותיים תהיה עליה במידת הנוחות בנסיעה? מדובר בניסאן מיקרה, בדגש על נוחות נסיעה.
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
אני מתכוון טיול לצפון איטליה וקצת דרום שוייץ . משיטוט בפורום וניסיון רע של קרוב משפחה, הבנתי שמדבר במדינה שקשה מאוד להימנע וקבלת דוחות. אני לא מתכוון לדוחות מהירות זה ממש ברור אלא לנושא הערים והאיזורים המוגבלים + חנייה. אשמח לקבל מידע ממישהו שכבר מנוסה בעניין ? ובכלל מידע על נהיגה באיטליה מבחינת חוקיי תנועה ותמרורים שונים וכמובן חנייה. אני מנוסה בנהיגה אירופאית אבל לא באיטליה .
הודעה אחרונה מאת MichaelCohen, -
שלום, למה צריך הגה פחוס במכוניות כביש רגילות? מה היתרונות לעומת הגה רגיל?
הודעה אחרונה מאת RedLabel, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
התבקשתי לשתף בעל המונית פגע ברכב הנ"ל וברח בלי להשאיר פרטים שתפו ואולי הצדק ייעשה
הודעה אחרונה מאת guya72, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לכולן וכולם, כידוע, עולם הרכב נתפס כעולם תוכן גברי, עשרות שנים של פעילויות שיווק ופרסום עזרו לבנות אותו ככזה: הרכב שיעשה אותך מצליח, הרכב לטיולי שטח מסוקסים, הרכב שיביא לך את הדוגמנית שמעבר לפינה, הרכב שיעשה אותך מלך הכביש או סתם רכב חלומותיך. עוד ועוד פרסומות מציגות עולם של כוח, ביצועי מנוע ונהמות, עולם מלא במונחים טכניים, סל"ד וטורים והספקים ובוכנות ומה לא. שמתבוננים על שוק רכבי יד שניה – מצטיירת תמונה גברית ומאיימת עוד יותר: סוחרים והתמקחויות, מוסכים ומכוני בדיקה, מחירונים ושנתונים. ליסינג, השכרה וחיישני רוורס ועוד איזו מתנה מפנקת וכמובן יד שניה מרופא בעסקה שאסור להחמיץ. אבל כשהתחלנו בסוויץ' לחשוב איך אנחנו ממשיכים להוביל שינויים בשוק הרכב יד שנ…
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום חברים יש לי שאלה שמאוד מסקרנת אותי . הרי כולם יודעים שלכל המותגים של הואגיות יש את אותם המנועים ואיבזור דומה ( למשל לסקודה וסיאט שהן שתי אחיות ) . כולנו יודעים שיצא לעולם מנוע חדש של ליטר אחד בעל 110 כוחות סוס , האם המנוע הזה עתיד להגיע גם לדגמים של סקודה כמו למשל לפאביה ? הרי הפאביה והאיביזה הן מקבילות סה"כ . תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת DJI, -
במדור חדש - דיאגנוסטיקה - נסקור יצרנים, ננתח את מצבם וננסה לקבל תובנות בנוגע לעתיד המותגים שלהם. הפעם - פיאט בעוד הקונצרן FCA מציג רווחים נאים ומשקיע במותגי אלפא, מזראטי, ג'יפ וראם בשוק האמריקני, פיאט עצמה נמצאת כרגע במה שנראה משבר דגמים רבתי. ההיצע לא עדכני במיוחד, רובו נשען על גרסאות למכוניות לא מאוד חדשות, מושאלות ואפילו מכונית הדגל - הטיפו - לא מתהדרת בטכנולוגיה, ביצועים, חיסכון, בטיחות - אלא בעיקר בהיותה תמורה לכסף. במסיבת העיתונאים בז'נבה דיבר יו"ר FCA סרג'יו מרקיונה על אלפא, מזראטי, ג'יפ ואפילו שיתוף פעולה עם אפל, אבל בשורות בנוגע לפיאט עצמה לא ממש היו. אגב, לחובבי לנצ'יה, כאשר נשאל על הסיכוי להשיב אותה לחיים או להתניע את המותג ללידה מחודשת כמתח…
הודעה אחרונה מאת dr6633, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 61 תגובות
- 10 אלף צפיות
הרכב המדובר הוא סיאט לאון FR אותו אספתי לפני כשלושה-ארבעה חודשים מהסוכנות, זה הרכב הראשון שאני קונה ישירות מסוכנות ואני שומר עליו מכל שריטה ונזהר במיוחד מלשרוט/לשפשף את הג'אנטים על מדרכות. היום בבוקר התחלתי את הנסיעה לעבודה והרכב התריע שלחץ האוויר נמוך בצמיג השמאלי אחורי, עצרתי בצד ושמתי לב שבורג נעוץ בצמיג. לא ניראה כי לחץ האוויר בצמיג היה נמוך במיוחד, אך חששתי כשאחזור הביתה בערב לא ישאר אוויר בצמיג ואצטרך לגרור את הרכב לפנצ'ריה ורציתי להמנע מכך. אז נסעתי לפנצ'ריה בשם "צמיגי צמרת טופז" שנמצאת בתוך תחנת דלק "פז" ברמת השרון על מנת לתקן את הפנצ'ר מאחר והיא הייתה הקרובה ביותר למקום העבודה שלי, הפועל ניגש לעבוד, מוציא את הגלגל מהרכב, מניח אותו על מתקן שמוציא את כל ה…
הודעה אחרונה מאת גיא .ב, -
-
שלום, יש לי רכב שנת 90 אני רוצה להוריד אותו מהכביש. מישהו יודע במה זה כרוך והאם יש עלות? האם התהליך הוא הפיך ? להפוך אותו לאפסנות או להחזיר אותו כרכב רגיל לכביש. תודה.
הודעה אחרונה מאת gilori86, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
תערוכת הרכב המקצועית תתקיים השנה בתאריכים 4-6/7. מחיר כרטיס לרכישה במקום הוא 60 ש"ח, וללא עלות בהרשמה מוקדמת באתר: http://tcar.hinet.co.il/
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
- 0 תגובות
- 545 צפיות
משרד התחבורה האריך את תוקף רישיון הרכב של בעלי רכב שמועד רישיונם מסתיים בין ה-1 ל-30 באפריל 2016 בחודש נוסף. זאת לאור החלטת ועדת הכספים של הכנסת להפחתה מיידית של גובה אגרת רישיון הרכב בשיעור של 1.82% החל מ-1 באפריל 2016. זאת הסיבה לכך שבמשך חודש שלם נמנע משרד התחבורה מלשלוח דרישות לחידוש רשיונות של כלי רכב רבים שאמורים לחדש את רשיון הרכב בחודש אפריל 2016. בעקבות העיכוב בתשלום נוצר צפי לעומסים חריגים בכניסות למכוני הרישוי וזמני המתנה ארוכים בסניפי הדואר ובמשרדי הרישוי. החל מלפני כשבועיים מתאפשר לבעלי הרכבים לשלם את האגרה השנתית באמצעים המקוונים ובאמצעות עמדות השירות האוטומטיות רשיומט. ולבצע את מבחן הרישוי השנתי במכון הרישוי. החל…
הודעה אחרונה מאת eyalkar, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 790 צפיות
יש מצב שתגיע השנה?
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שוב כתבה בנושא הגניבה סביב לוחית הרישוי, ריבוי הגניבות במכוני הטסט מוכיח שהעניין עדיין לא הגיע לתודעת רוב הציבור http://rotter.net/forum/scoops1/293939.shtml
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 23 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
ייתכן וכל ההשקעה המטורפת של תעשיית הרכב בבקרת איכות יכולה להיחסך, מודעת מכירה בלוח יד2 מעלה על נס את העובדה שהרנו מגאן דור ראשון המוצעת למכירה בה בורכה על ידי רבי יקותיאל אבוחצירא. לאור העובדה שכבוד הרב נתבע לשלם לאחרונה 200 אלף שקלים לרשויות המס, אולי כדאי להפוך את נושא ברכת המכוניות לעסק כלכלי או לפחות לזכות את הבעלים גם בהנחה בביטוח המקיף...
הודעה אחרונה מאת daniel.gri, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם , רציתי לשאול מה אני אמור לעשות כדי להיות נהג מונית כשכיר ? איך מתחילים את זה? מה המשכורת שתיהיה לי ,ומה הן ההוצאות ? אותו דבר רציתי לדעת גם על מוניות שהן הסעות שמסיעות 16 נוסעים מה התהליך ?
הודעה אחרונה מאת נתנאל, -
- 1 תגובות
- 626 צפיות
היי, סתם שאלה שמעסיקה אותי אשמח אם אוכל לקבל תשובה כאן, בהנחה שאני הולך לסוכנות רכב חדש והרכב נרכש על ידי עבור אדם אחר, ישנה אפשר שהתשלום ירד ממני אך הרכב היה על שמו?
הודעה אחרונה מאת sperial, -
יחד עם השקת הפאסאט החדשה, צ'מפיון מוטורס החליטה להשיק על הדרך גם את הגולף R והפולו GTI. והרי המחירים: פולקסווגן פולו GTI ידני - אין פולקסווגן פולו GTI אוטומט - 155,000 ש"ח פולקסווגן גולף GTI ידני - 200,000 ש"ח פולקסווגן גולף R אוטומט - 300,000 ש"ח גרסאות שלוש דלתות של הפולו GTI והגולף R יעלו 5,000 ש"ח פחות.
הודעה אחרונה מאת fusion-x, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
הראב4 הזה גדול וירוק, אז ביקשנו מאיתמר שייסע איתו רחוק, יתרשם ממנו, ימדוד צריכת דלק ויחזור לספר לכולם מה אתם יודעים, הוא הסכים. את מה שיש לו לומר לכם תוכלו לקרוא כאן
הודעה אחרונה מאת Ahbarony, -
-
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם אחרי כמעט עשור בעולם הדו גלגלי אני עושה קצת הפסקה. רכשתי סיאט איביזה 1.2 ידנית דגם רפרנס. בספר הרכב לא מופיע פרטים כמו על הECO drive מה המשמעות של הגרפים שם וכו' הייתי שמח אם מישהו יכול להפנות אותי לאיזה חוברת עם יותר אינפורמצה (חיפשתי גם באתר של בריטניה ולא מצאתי) או איזה לינק עם קובץ שנותן יותר פירוט. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת snirrw, -
- 4 תגובות
- 990 צפיות
היי לכולם ... אחרי חמש שנים שנהגתי בפורד אדג' אותה קניתי חדשה בתחילת 2011, רציתי לעבור למשהו קצת יותר ספורטיבי. אחרי חיפוש מקיף, אפשר לומר שהתאהבתי במרצדס C קלאס קופה החדשה שהגיעה השנה לישראל. אני מוכן להתפשר על האי נוחות המסויימת של 2 דלתות במקום 4.... אבל העניין הוא שיש לי 3 ילדים קטנים ומתוקים, והרכב מגיע עם 4 מושבים בלבד. בגלל שהילדים קטנים (גיל 6 ומטה) שלושתם יכולים בקלות להכנס במושב האחורי. 2 מהם עדיין יושבים על בוסטרים... כך שאין משמעות לנוחות המושב האמצעי (שאינו קיים ממש). העניין הוא שהרשיון והחגורות לא מאפשרים הסעת 5 נוסעים, והזמן היחיד בו אני באמת אהנה מהרכב הוא בנסיעות סופי שבוע עם כל המשפחה.... שמעתי שיש אפשרות לעשות שינוי…
הודעה אחרונה מאת לאון, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
https://gyazo.com/3caaeb0c36fd59d0050bdcc8afac1268 https://gyazo.com/545d294111a3cad49b4829733f47f3aa איפה אני יכול למצוא כזה ? באיזו חנות? והאם יש של עוד סוגים שונים?
הודעה אחרונה מאת yaron123456, -
-
- 1 תגובות
- 758 צפיות
שבוע מעולה, מחיפוש קצרצר על הצ׳יטה מתגלים 2 דגמים (מלבד ה-C550 החדש): C50 ו-C150. למנוסים מביננו, מה ההבדלים בינהם? יש כדאיות לדגם מסויים? רכישת המכשיר בחו״ל אפשרית מבחינת התאמה לארץ?
הודעה אחרונה מאת Ahbarony, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
"חמוד" - זו במילה אחת ההתרשמות של רוב מי שנשאל לדעתו על הויטארה החדש "מדליק" - זו במילה אחת ההתרשמות של כל מי שנשאלה לדעתה על הויטארה החדש נדמה שבזה מתמצה ההכרעה בסגמנט הזה האם לסור לאולם התצוגה של ניסאן, רנו, שברולט או פיאט ולפתוח הזמנה לג'יפון קטן. אבל האם הוא גם ממשיך להעלות חיוך גם כאשר נכנסים פנימה ומתחילים לנהוג? ובכן, כן ולא. המבחן המלא כאן
הודעה אחרונה מאת איתמר, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום נהגים! יצא לי להיות במרכז היום. כמה ארגונים ונסיונות לארגן משהו ברידינג, בסוף לא מתממש. אני עם רכב הוריי, גולף שנת 2001, מנוע 1600 , דגם ג'נריישן. ההורים מסתובבים באחד הקניונים, ומבקרים משפחה, כך שאני לבנתיים עם האוטו לבד. החלטתי שזה זמן טוב לצאת לכביש לאריאל, הטיול אותו רציתי לעשות. אני עוקב בעצם אחרי המסלול אותו לקח מישהו מהפורום עם הפ'גו 208 שלו. על כביש 5 ביציאה מת"א, מתנגן אלבום ישן של g unit (מאז שסוף סוף השתדרגתי לרדיו דיסק שקורא MP3 התחלתי לעבור על כל הדיסקים הישנים מסוג זה). החלונות פתוחים למחצה. הגולף, שעברה כבר יותר מ- 225,000 ק"מ, עדיין עושה את העבודה. מאז שקיבלתי רישיון, ב2008, ועד היום, כיף לנהוג בה. תמיד יש תחושה שהאוטו גולש על פני הכביש -במו…
הודעה אחרונה מאת IsraelR, -
-
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
על פי החשד, עובדי המכון העבירו רכבים בעלי ליקויים חמורים את מבחני הרישוי בניגוד לחוק
הודעה אחרונה מאת michael carmi, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מזה זמן מה אני מתלבט לגבי החלפת הרכב שלי, פיז'ו 206XS 1.6 ידנית. אבל בעצם, חשבתי לעצמי, אין לי כל כך למה. מי שמכיר אותי יודע שאני חובב של תוצרת תעשיית הרכב הצרפתית ובמיוחד של פיז'ו סיטרואן. ב-15 שנים האחרונות עברו אצלנו במשפחה 6 רכבים שונים של פיז'ו סיטרואן, קטנים וגדולים. בשנים האחרונות לא היה משהו שמשך אותי במבחר הרכבים שהיה לקונצרן PSA להציע בעיקר כי הקריטריונים שלי היו רכב קטן, ידני, זריז ומהנה (ויכולת להסיע את חמשת בני המשפחה). למעשה גם מחוץ ל-PSA המבחר בגזרה הזאת לא משהו, לטעמי. המצב השתנה עם ההכרזה האחרונה של לובינסקי על תחילת היבוא של הפיז'ו 208 בגרסת הטורבו דיזל ידנית וגרסת הטורבו בנזין של הסיטרואן קקטוס (לא ברור למה לובינסקי בחרו להשאיר בצרפת את ה-208 טורבו …
הודעה אחרונה מאת אורי מ., -
- 3 תגובות
- 899 צפיות
אהלן, זקוק להמלצות למקומות שאפשר לנסוע עם הרכב והחברה ולהתרשם קצת מהנופים בארץ, אולי לעצור באמצע למסעדה טובה. אני מאשדוד, אך כמובן מוכן לנסוע רחוק 150-200 קילומטר בשביל החוויה, כמובן שרק בשבת ב12 בצהריים ככה, יש המלצות?
הודעה אחרונה מאת sperial, -
חדשות Bugatti Chiron 1 2 3 4
מאת LotusElise-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 47 תגובות
- 7.9 אלף צפיות
מוצגים עכשיו בז'נבה הרבה רכבים חדשים שלא יגיעו לארץ כמו הפורד פיאסטה RS עוד מכונית לא תגיע לארץ Bugatti Chiron מנוע 8 ליטר W16 טורבו X4 1500 כ"ס (אני חושב שהמספר המדוייק זה 1479 ) 0-100 פחות מ 2.5 שניות 0-300 ב 13.6 שניות, כמו מכונית ממוצעת בארץ ל 100 מהירות 420 קמ"ש מחיר 2.6 מיליון דולר. ייצרו 500 כאלה
הודעה אחרונה מאת Acejin, -
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 265 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ישיר
- rev-Match
- nir eli
- parnuk
- גולדן191
- teyal
- bogib
- quizlette85117701
- itaimoto
- פאר האורה
- shahar188
- FireStar
- הכהן הגדול
- urich
- BioS
- Bennik
- ArikC
- Pavlik
- David32
- asix
- איציק נ.
- Alberrto
- RBRB
- david3692
- עמרי לייט
- natco
- Night Driver
- Tal7
- ישראל פוש
- fishmanl
- דרדס אבא
- stx
- pasat04
- Amitbak
- yoni162
- motior
- דוד495
- amit_a
- thema832
- alechko01
- Aviady001
- פינדר
- oferg22
- om2
- santiago
- Igalz
- SlowRide
- tohanov
- aviaviavi
- shakedi
- topop
- רפי לין
