Jump to content

fusion-x

  • פרסום הודעות

    1,728
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

13 נייטרלי

אודות fusion-x

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    מרכז

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מחזק את banjiman. לאחר מס' המלצות בפורום ראיתי שמומלץ Saris Bones 3 שמתאים עד ל-3 זוגות אופניים. ע"פ הביקורות נראה שהוא בנוי היטב, לא מסובך להרכבה ואינו פוגם בפח של הרכב. 2 דגשים חשובים: 1. שים לב שיש 2 גרסאות לדגם הזה של SARIS: כאשר הגרסה שמסתיימת עם "EX", יקרה בכ-250 ש"ח ומתאימה גם לרכבים עם ספויילר אחורי מפלסטיק (בד"כ ג'יפונים וכו'). רכשתי את הגרסה הנ"ל, כי אמרתי שאם כבר משקיעים כ-1000 ש"ח אז עדיף להוסיף עוד קצת כדי שלא להיות מוגבל בהתקנה על רכבים עם ספויילר פלסטיק 2. זה תלוי ברכב ובסוג האופניים אבל ברוב המקרים יש צורך בהפק
  2. התמונה הנ"ל עושה לה עוול ובהחלט לא ניתן לומר שהמראה מרהיב ועוצר נשימה.. אך בתמונות האלו היא נראית מרשימה יותר..
  3. בהמלצתו של בוקי וחברי פורום נוספים, אני קניתי קומפרסור של VIAIR דגם 87P מאמזון - פרטתי יתרונות/חסרונות בשרשור הנ"ל: https://carsforum.co.il/topic/648672-מחפש-קומפרסור-לרכב-שיודע-לעצור-לבד-כשמגיע-ללחץ-הדרוש/?do=findComment&comment=5733232 מילאתי מס' רב של פעמים אוויר ולא נתקלתי בתקלות / קושי במילוי אוויר ברכבים פרטיים / איטיות במילוי וכו'. נקודה אחת שנורא מעצבנת אותי - מס' פעמים כשניסיתי לשחרר את ראש צינור של המכשיר מהפטמה של הצמיג, הוא פשוט נתפס ולא השתחרר בקלות ואז אוויר מתחיל לברוח וצריך להשלים וכו'. מצאתי שרשור נוסף רלוונטי: https://carsforum.co.il/topi
  4. הנה איציק בשבילך - המלאי של הדור השביעי אזל
  5. אני תיקנתי לפני כ-5 שנים אצל איגור מרטרוקאר בחולון - התיקון טוב מאוד ועדיין מחזיק. כמו כן, יש את עמירה שהומלץ בפורום וכו'.
  6. מחלה ידועה.. זה קורה גם ברכבים אחרים של הקונצרן - אצלנו למשל בגולף.
  7. teyal צודק. הוא קנה מ-EBAY הוא שהוציא מרכב אחר.. לדוגמא: https://www.ebay.com/itm/VW-TSI-Lettering-Emblem-Logo-Lettering-Adhesive-5G0853675A-Red-/401742790242?_ul=IL
  8. תודה פבל! מעניין מתי הגולף תגיע...
  9. צודק.. לא הייתי מודע לעובדה שיש דרישה למקור מתח ב-R7, כי ב-R1 השתמשתי בכבל USB בלבד.
  10. אולי אני מפספס משהו, אבל אם זה דחוף.. מה הבעיה לנתק את הגלאי ולחבר אותו למחשב בבית?
  11. לא יצא לי לנסוע בקורבט Z06 שציינת, אבל הרכב הספורטיבי החזק ביותר שנסעתי בו (לא נהגתי) מס' פעמים הוא אלפא ג'וליה תלתן-ירוק עם 510 כ"ס ובכל פעם מחדש, פשוט לא הצלחתי להוריד את החיוך המפגר מהפרצוף.. אם יש לך אפשרות להחזיק את הקופרה אז הייתי בוחר בה. לדעתי הפער בעלויות יהיה בעיקר בביטוח, אלא אם אתה מתכוון להגיע לעיתים תכופות למסלול - יגרור החלפה מוקדמת של צמיגים ורפידות/דיסקים וכו'.
  12. תודה על הסיכום יוליאן. מעניין מה גרם לה להיכשל בבדיקת זיהום אוויר.
  13. אין שום קולר בגיר DSG7. כמו ש-pasat04 רשם, מדובר בגיר מהדור הקודם (לא DSG). TL;DR אין שום סיבה שלא לרכוש את הרכב, כל עוד לוקחים בחשבון עלות של כ-7000 בגין החלפת מוח גיר בחלופי וקלאצ'ים.. מי שמחפש אמינות גבוהה יותר שיחפש רכב עם גיר פלנטרי ומנוע ללא טורבו של יצרנים כמו סוזוקי, מאזדה, טויוטה, יונדאי וכו'.
  14. מעניין מה הצפי לתחילת השיווק שלה בארץ ? אולי PriceDevil יוכל לעזור בנידון..
  15. דווקא המנוע המדובר 1.4 TSI בגרסאות 122-125 כ"ס אמין מאוד. מניסיון אישי, נקודת התורפה שצריך לתת עליה את הדעת היא מוח הגיר והקלאצ'ים. החלפת מוח גיר במשופץ תעלה כ-3500 וקלאצ'ים גם סביב כ-3500. היתרונות של הגולף לעומת סופר מיני כמו אופל קורסה ב-25,000: חווית הנהיגה, ביצועים, בטיחותית, סביבת נהג איכותית ופלסטיקים שלא מקרקשים.. לגבי חלקי חילוף וטיפולים, אם מטפלים במוסך מורשה מומחה פולקסווגן ולא במוסכי היבואן אז אפשר להוזיל בכ- 20-30%.
×
×
  • Create New...