Jump to content

fusion-x

  • פרסום הודעות

    1,721
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

11 נייטרלי

אודות fusion-x

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    מרכז

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. תודה פבל! מעניין מתי הגולף תגיע...
  2. צודק.. לא הייתי מודע לעובדה שיש דרישה למקור מתח ב-R7, כי ב-R1 השתמשתי בכבל USB בלבד.
  3. אולי אני מפספס משהו, אבל אם זה דחוף.. מה הבעיה לנתק את הגלאי ולחבר אותו למחשב בבית?
  4. לא יצא לי לנסוע בקורבט Z06 שציינת, אבל הרכב הספורטיבי החזק ביותר שנסעתי בו (לא נהגתי) מס' פעמים הוא אלפא ג'וליה תלתן-ירוק עם 510 כ"ס ובכל פעם מחדש, פשוט לא הצלחתי להוריד את החיוך המפגר מהפרצוף.. אם יש לך אפשרות להחזיק את הקופרה אז הייתי בוחר בה. לדעתי הפער בעלויות יהיה בעיקר בביטוח, אלא אם אתה מתכוון להגיע לעיתים תכופות למסלול - יגרור החלפה מוקדמת של צמיגים ורפידות/דיסקים וכו'.
  5. תודה על הסיכום יוליאן. מעניין מה גרם לה להיכשל בבדיקת זיהום אוויר.
  6. אין שום קולר בגיר DSG7. כמו ש-pasat04 רשם, מדובר בגיר מהדור הקודם (לא DSG). TL;DR אין שום סיבה שלא לרכוש את הרכב, כל עוד לוקחים בחשבון עלות של כ-7000 בגין החלפת מוח גיר בחלופי וקלאצ'ים.. מי שמחפש אמינות גבוהה יותר שיחפש רכב עם גיר פלנטרי ומנוע ללא טורבו של יצרנים כמו סוזוקי, מאזדה, טויוטה, יונדאי וכו'.
  7. מעניין מה הצפי לתחילת השיווק שלה בארץ ? אולי PriceDevil יוכל לעזור בנידון..
  8. דווקא המנוע המדובר 1.4 TSI בגרסאות 122-125 כ"ס אמין מאוד. מניסיון אישי, נקודת התורפה שצריך לתת עליה את הדעת היא מוח הגיר והקלאצ'ים. החלפת מוח גיר במשופץ תעלה כ-3500 וקלאצ'ים גם סביב כ-3500. היתרונות של הגולף לעומת סופר מיני כמו אופל קורסה ב-25,000: חווית הנהיגה, ביצועים, בטיחותית, סביבת נהג איכותית ופלסטיקים שלא מקרקשים.. לגבי חלקי חילוף וטיפולים, אם מטפלים במוסך מורשה מומחה פולקסווגן ולא במוסכי היבואן אז אפשר להוזיל בכ- 20-30%.
  9. הכי משתלם כמו שנאמר לבצע עדכון תוכנת ניהול מנוע (STAGE1) שיביא את ההספק לכ-140 כ"ס בערך. אני לא הייתי מעדכן את התוכנה כל עוד הרכב באחריות, מכיוון שיש סיכוי גבוה שיגלו את העדכון ולכן ייתכן שאחריות היצרן תבוטל.
  10. קשה לי לדמיין את הרכב הזה בכל צבע אחר שהוא לא כחול..
  11. נכון, דיברתי על עלות הביטוח של הפורד אקובוסט שהייתה ברשותו של misterb וגולף דור6. מחיפוש בפורום נראה שיש סוכני ביטוח מומלצים שיכולים להשיג מחירים טובים למכוניות ספורטיביות. אחד השמות שזכורים לי מתוצאות החיפושים, הוא כפיר רצאבי והיו שניים נוספים שהומלצו בפורום אך אינני זוכר את שמם.
  12. ^ מדובר בגיא ברלס. במחיר של 4400 ש"ח בארץ, כדאי לרכוש באמזון. אלא אם הוא מתחזק על בסיס קבוע מפות עדכניות של מכמונות בארץ שלא ניתן להשיג במקום אחר.
  13. מניסיון - ההבדל בעלויות הטיפולים זניח, במיוחד אם תטפל במוסך מורשה ולא במוסכי היבואן. איכות החומרים וההרכבה בגולף הרבה יותר טובה מבאיביזה.
  14. לשאלתך, התקשרתי (לא בדקתי באתר) וביקשתי מהנציג שייתן את המחיר הכי טוב בלי קשקושים ואני סוגר במקום וקיבלתי הנחה נוספת (במאות ש"ח). שכחתי לציין שאנחנו נוסעים בממוצע כ- 10,000 ק"מ בשנה, הנציג שאל כמה ק"מ אנחנו נוסעים בשנה (תוך הבטחה שלא נחרוג) ולכן הצלחתי להוזיל את ההצעה עוד יותר. בחברות אחרות לא נשאלתי על דבר דומה וכו'.
  15. לגבי נושא הביטוח, misterb רשם בסיכום לפני 3 שנים שביטוח לכל נהג מעל גיל 30 עלה לו כ-3900 ש"ח. שילמתי במשך שנים מחיר כמעט זהה לביטוח מקיף עבור גולף דור6 (כל נהג מעל 30, ללא תאונות / שלילות וכו'). ביטחתי מס' שנים במגדל ולאחרונה בכלל ביטוח. השנה לפני כחודש בעקבות ההמלצות כאן בפורום ביקשתי הצעות מ- GO (מבית הכשרה) וליברה. לא בדקתי ב- wesure. הופתעתי לגלות שעבור אותה פוליסה בדיוק (השוותי את הסעיפים), ליברה היו זולים בכמעט 1000 ש"ח מכלל ביטוח ומ-GO, אז עברתי לליברה. מיותר לציין שהנציגים של כלל ושל GO לא ידעו איך לעכל את המחיר שקיבלתי בליברה. ה
×
×
  • Create New...