Jump to content

fusion-x

  • הודעות

    1,773
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

1 עוקב

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    מרכז

צפיות אחרונות בפרופיל

2,431 צפו בפרופיל

הנקודות של fusion-x

נהג שודים מדופלם

נהג שודים מדופלם (7/14)

32

מוניטין

  1. תודה על ההמלצה. הגענו אליו לפני שבוע לטובת תיקון ריפוד גג בגולף דור6. עשה עבודה טובה.
  2. מצטער על הקטנוניות, אשמח אם מישהו מהמנהלים יתקן את הכותרת ל"שני" במקום "שתי" 😉 מקור: https://hebrew-academy.org.il/topic/hahlatot/grammardecisions/terminology-ordinance/4-3-השימוש-בשם-המספר/#target-3365
  3. הייתי נשאר עם האאודי בלי לחשוב פעמיים.
  4. fusion-x

    אסטרה GTC

    חבר בעל אסטרה רגילה 1.4T שנמכרה לפני כחצי שנה, אמר שזה היה הרכב הכי גרוע שהיה ברשותו מבחינת אמינות.
  5. הנורות של האיתות, אור הדרך (אור גבוה), וה-DRL הם לד. הנורות של אורות המעבר הגיעו קסנון (הן הגיעו באריזה, לא מותקנות בפנסים), אני כאמור התקנתי הלוגן במקומן. ידוע לי שהלד של אור המעבר שבזמנו הגיע איתם אצלו, היה חלש מדי ולא מתאים ולכן אם אתה רוצה נורות לד כדאי שתרכוש נורות לד איכותיות במקום אחר.
  6. מסקרן לדעת באיזו אפשרות בחרת בסופו של דבר..
  7. כן, המחיר סביר ותמיד כדאי לנסות להוריד.. במחיר הנ"ל לדברי עזאם, מדובר בפנסים "היקרים" והאיכותיים, הם מגיעים עם נורות קסנון ובלאסטרים (סיני אליאקספרס סטייל ). לעזאם יש גם פנסים "פשוטים" וזולים יותר ללא קסנון לדבריו, אם אינני טועה סביב 2000 ש"ח. אני תוהה האם מדובר באותם הפנסים שמגיעים ללא ערכת הקסנון (זרקתי אותה לפח) ולמעשה אולי ניתן לחסוך מאות ש"ח.. ? כנראה שלעולם לא אדע חחח מכיוון שלא רציתי להסתבך עם התקנת הקסנון שמורכבת יותר ולהימנע מאי נעימויות בטסט, זרקתי את נורות הקסנון והבלסטרים שהגיעו איתן. התקנתי נורות הלוגן בהירות של Philips WhiteVision. ידוע לי שיש נורות הלוגן עם צבע שמתקרב ללבן של נורות לד, אבל מכיוון שהגישה להחלפת הנורות מסורבלת, העדפתי לרכוש נורות הלוגן שיהיו כמובן פחות צהובות אך שלא ידרשו החלפה אחת למס' חודשים ולכן התפשרתי על הדגם הנ"ל. אולי בהמשך אתקין נורות לד איכותיות. הגישה להחלפת הנורות קצת בעייתית ומניסיון, האלקטרוניקה של הפנסים הנ"ל מאוד עדינה ולכן, ברוב המקרים תצטרך לפרק חלק מהטמבון או להסיר אותו, על מנת שתוכל לפרק את הפנסים ולהוציא בזהירות את הנורות. נ.ב אם אתה כבר מחליף את הקדמיים, אז תרכוש גם את פנסי FULL LED האחוריים (עם איתות דינאמי), הוא מוכר אותם סביב 1500 ש"ח. ובנוסף יש לך גם את פסי הלד הדינאמיים של איתות מראות הצד.
  8. ^ הציעו לו סוללה חדשה ב-4000 ש"ח (עם אחריות וכו'), אז כמובן שלא שווה לשפץ אותה - רשום שם שעלות השיפוץ כ-50% מעלות סוללה חדשה..
  9. fusion-x

    Ibiza fr vs leon fr

    שני המנועים ירגישו לך מאד דומה, אלא אם מדובר ב1.4 עם 150 כ"ס. עלויות האחזקה זהות. איכות חומרים טובה יותר של סביבת הנהג בלאון.
  10. מכיוון שאין לי מקום לאחסן מיכלים של טרפנטין, לכה וכו', השתמשתי במשך שנים בערכה בשם CARTARACT. המחיר לערכה אחת שמספיקה לטיפול בשני פנסים היה כ-50 ש"ח בערך. התוצאה הייתה מעולה, הטיפול היה מחזיק כשנתיים (הרכב חנה רוב הזמן בחניה חיצונית). הפעם קניתי ערכת חידוש פנסים של Turtle Wax ב-64 ש"ח, טרם יצא לי להתנסות בה. מן הסתם זה פחות משתלם כלכלית, אם יש לכם מס' רכבים שדורשים טיפול לעיתים תכופות (או שבבעלותכם סדנא לחידוש פנסים ) אבל אם יש לכם רכב אחד שדורש טיפול אחת לשנתיים ולא בא לכם לאחסן מיכלים וכו', אז זה פתרון נוח שעושה את העבודה בצורה טובה.
  11. ^ אני מניח שזה תלוי בן כמה המוצר.. כשהנחתי את היד מתחת לפיית השאיבה באקדח עצמו, הרגשתי שאין וואקום בכלל. אז החלטתי לפרק אותו היום ולא מצאתי שום בעיה במיסבים כפי שתיארו כאן וגם הפילטר שלו היה נקי לגמרי. כפי שניתן לראות המיסבים תקינים: מה שכן, נראה שהיו שאריות של אבנית שאולי סתמו את המנגנון: בכל מקרה אין לי זמן להתעסק בזה מעבר לבדיקה שעשיתי, אני צריך מוצר שאחת למס' שבועות יעבוד כשצריך אותו ובתכלס הוא איכזב בגדול. אם אני מגיע לרכב עם כל ציוד הניקיון וצריך להמתין מס' דקות עד שזה יתחיל לשאוב, או שבמקרה הנ"ל הוא כבר בכלל לא שואב מים, אז זה אבסורד ומבחינתי אין ברירה אלא להחליף למוצר אחר (WORX או Kaercher).
  12. מבדיקה זריזה, נראה שהמחיר לשני פנסים כולל נורות LED ומשלוח הוא באזור $540 דולר. כמו ש-Fraysa רשם, קרוב לוודאי שאלו אותם פנסים שאלקטרו עזאם מייבא מחו"ל. ע"פ חישוב גס הם יעלו לך כ-800 ש"ח פחות (כולל מיסים). רק אם אתה בטוח שהם מאושרים לפי התקינה האירופאית ויעברו ללא בעיות של משרד התחבורה במכס, אז משתלם לרכוש מאליאקספרס. מציע לך בכל מקרה לוודא מול המוכר.
  13. מעדכן שלאחר קצת יותר משנתיים הג'ימי הפסיק לשאוב. נראה שהמנוע עובד על ריק, למרות שנתנו לו לשאוב מס' דקות. השתמשתי בו לא יותר מ-15 פעם. ראיתי שיש סדקים במחבר של הצינור, האם זו הבעיה ? איך אפשר לדעת אם הבעיה במחברים של הצינור או במיסבים ? לכל מי שמגיע לכאן, מציע לכם לשקול רכישה של WORX שהומלץ כאן בשרשור במקום.
  14. נכון, חבל על הצמיגים אבל קופרה מפרפרת גם בלי סטייג'1.
  15. ^ אבל זה בדיוק העניין, מדוע נדרשת ממנו "הבנה בעולם השיפורים" ? 🤦‍♂️ לא מדובר כאן באיזשהו Setup מטורף, הבן אדם הגיע לעדכן תוכנה סטייג'1 בגולף 1.4. תתפלא כמה אנשים עושים סטייג'1 רק בשביל ללחוץ מראשון , מבלי לדפוק חשבון על Safe Side, החלקות קלאצ'ים, מנועים מתפוצצים וכו'. לדעתי יש בעיה בהעברת המידע ללקוח שאינו בהכרח מבין גדול בעולם השיפורים. אם נציג הסדנא היה מציין שייתכן ובגלל עודף מומנט, עלולות להיות החלקות של הקלאצ'ים ולכן כדאי להתקין תוכנת גיר וגם מומלץ ללחוץ מהילוך שני וכו'.. וענייני Safe Side אז אני מניח שהוא היה מוותר על התענוג.
×
×
  • תוכן חדש...