Jump to content

zizkebab

  • הודעות

    406
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של zizkebab

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

3

מוניטין

  1. רוב החברים שלי ואני למדנו על קורולה דיזל ידנית בסוף 99 או תחילת 2000. אני זוכר שהמורה ממש עמד על כך שנזנק רק עם קלאץ' בגלל שהמנוע דיזל עתיר מומנט וכך היה. אני גם זוכר שהיה מקבל שיחות מסוכנים של פולקסווגן או פיז'ו כדי לשכנע אותו לקנות את תוצרתם, אבל מבחינתו - רק טויוטה! היה אגב אבסורד שדווקא מורה עם סובארו ליאונה חבוטה מודל 92 לקח יותר כסף, 85 לעומת 70. היה גם מורה אחר שהתגאה בלימודים על במוו ואחר כך עבר ללקסוס...
  2. https://www.ilaka.co.il/איך-מתחילים בבקשה, בהצלחה.
  3. שתיהן עם גיר רציף, אבל האם מדובר באותו גיר?
  4. מחזק את מה שרשמו קודמיי ואוסיף מנסיוני: 2013 אוטומט, מחזיק 4.5 שנים. עד בעיה עם הטורבו לא נתקעתי אף פעם עם הרכב, טיפולים שוטפים במחירים רגילים לגמרי אבל דברים אחרים יותר יקרים כי אין חליפי באיכות גבוהה. הביטוח המקיף יקר. ידיות תא נוסע נשברות - פעם היה צריך להחליף פאנל קומפלט והיום אפשר לקנות ידיות בודדות באיביי. תושבות מנוע הולכות מהר יחסית ולא זולות בארץ, המכס יכול לעשות קצת בלאגן ביבוא. דאשבורד - הוחלף לבעלים קודמים באחריות. מחזיק מעמד בינתיים. טורבו - החלפתי ב 120, למרות שמקפיד להחליף שמנים כל 10 ונוסע רגוע. יקר מאוד. קלאץ׳ - החלפתי ב 130, רוב האנשים מחליפים הרבה לפני, תלוי בסגנון. יקר מאוד. צלחות בלם ורפידות, חשבתי לקנות חליפי והורידו אותי מכך בגלל נטייה לשריקה ובלאי מהיר יותר. קניתי מקורי ומחזיק יפה, אבל יקר. יש מחלה של צינורות מתעייפים מהטורבו לאינטרקולר, לא יקר ואפשר לפתור על ידי החלפה לצינורות מסיליקון. יש מחלה של צמת חשמל לדלת בגאז׳. בעיקרון החלפים ב alfaworkshop זולים בהרבה מאשר בארץ, אפשר לחסוך מאות ואף אלפי שקלים חרף מכסים ועלויות שילוח. השאלה אם יש לך זמן ורצון להתעסק עם זה. בסה״כ אני אוהב את האוטו למרות שנוסע עליו רק בסופ״ש - שאר השבוע ברשות אשתי. קשה יהיה למצוא משהו שמזכיר את האוטו הזה... נזכרתי בעוד כמה דברים: לשמשה הקדמית יש נטיה לבלאי מסויים קוסמטי: בקצוות זה מתפצפץ, ברכבים בני שנתיים שלוש ועל אחת כמה וכמה בישנים יותר. ראיתי את זה בכל אלפא ששקלתי לקנות (והאמת יש את זה בעוד המון מכוניות. חשיפה לשמש / פגם בייצור, כך אומרים). אין לזה משמעות מעבר לקוסמטיקה. אני החלפתי שמשה עקב אבן שעפה ובחדשה זה לא קרה עד היום. אם יש גג שמש, אז יש פנל פלסטיק בין השמשה לגג השמש שנוטה לדהות יותר מהר מהצבע של הרכב. כדאי לבדוק את גג השמש ולשמן תדיר.
  5. איזה כיף לך רפי. חבל שהיום אין ממש תחליף למכוניות האלה בארסנל של פיאט. אני עדיין מתגעגע לכפתור סיטי.
  6. היה לי סיפור דומה. בתלתן לקחו צינור של דוקטו עם זווית זהה, רק צריך לקצר. עלה עשירית מהמרכזי.
  7. נ.ב - רמות הגימור האלה קיימות גם ב 120 כ״ס וגם ב 170 כ״ס, באופן מפתיע - לתשומת לבך.
  8. שליטה בהילוכים מההגה, פנסי ערפל, מיזוג אוויר לנוסעים מאחורה, חישוקי 17 אינץ׳, חלונות כהים, בקרת אקלים. חלק מהפרוגרשנים הגיעו עם גג שמש פנורמי. מילאנו - עם ריפודים משולבי עור וחישוקי 18 אינץ׳. גם אני חיפשתי דיסטינקטיב אך בסופו של דבר האקזמפלרים שראיתי הי בבעלות אנשים שהתקשו להיפרד מהן ולרדת במחיר או עם קילומטרז׳ שנראה לי גבוה. ההבדל במחיר הוביל אותי לקחת פרוגרשן, שאגב שהרגישה לי יותר נוחה לנסיעה ממילאנו עם החישוקים הגדולים.
  9. YLKLN מתנצל על ההקפצה, אבל רק כדי לוודא, האם הדגם של המערכת שלך הוא מסוג Alfa 940 MP3 Plus? אני רוצה להתקין דבר כזה ואשמח לעזרה.
  10. יש לי כזה שמתחבר לתפוח גרירה: http://www.hollywoodracks.com/bike-racks/hitch-racks/50mm-towball-hitch-rack.htm התקנה והסרה תוך 15 שניות. נכנס בבגאז׳ ותופס מעט מאוד מקום. צריך בכל זאת לעגן עם שתי רצועות / ווים לדלת תא המטען, אבל זה לא נושא עומס ואחרי שנה וחצי של שימוש כל שבוע שבועיים, אין סימנים על הדלת. אני מרוצה והיה שווה 450 ש״ח.
  11. ראיתי אקזמפלר מעניין בסוכנות רכב, טופל ב 15000 ו 44000 בסמל״ת, לא ברור איפה הטיפול 30000 אבל הם טוענים שקיים בסמל״ת ויביאו עדויות לכך, בדיקה טובה, נוסע טוב וחלק, האוטו נראה נקי (עבר תיקוני שריטות לפי היסטוריה של הרכב) אבל אני לא מבין משהו ברשיון רכב שראיתי: תאריך רישום ותאריך בעלות 20/1/2013, אבל ברישיון אין בכלל קילומטר מטסטים קודמים - איך זה יכול להיות? זה הגיוני?
  12. מכיוון שירדתי מהדלתא הספציפית שראיתי, עברתי להתמקד בג׳ולייטה. אני לא מצליח להיסגר על ההבדלים בין רמות הגימור distinctive, progression, milano, turismo, sprint, competizione. מישהו יכול לפרט מעבר לפרוספקט שיש באתר היבואן הישראלי? http://www.alfaromeo.co.il/files/technical/giulietta_1_2015.pdf בעיקר לגבי distinctive, progression? חשבתי ש distinctive היא הבכירה יותר אבל ראיתי שיש progression עם גג פנורמי וחלונות כהים, אז אני מבולבל.
  13. תודה למגיבים עד כה. amir74, הביטוח נשמע יקר יחסית לאוטו כל כך לא פופולרי. אני מחכה לתשובה מהסוכנות שמבטחת את רכבי כיום. מודע למנוע ה Tbi באלפא - זה מה שעודד אותי להתסכל על הדלתא. לגבי טיימינג, מחיר זול ממה שחשבתי. שמעתי מספרים שנעים באיזור 2500. מצאתי מחירון חלפים של סמל״ת כאן: http://www.alfaromeo.co.il/files/pdf/price_list_4_2014.pdf טורבו עולה בסביבות 10000. אלו המחירים ששמעתי גם מהמוסך המרכזי. לגבי השמועה על השמן, תודה, אני בהחלט אבדוק את הנושא. אני שמח לשמוע את הרושם שלך על הספסל האחורי ולגבי ההתנהגות, זה מה שהרגשתי גם כן. לפחות הספסל האחורי מרווח... אם מישהו יוכל להגיב לגבי ג׳ולייטה 170 (לא משנה רמת גימור כרגע), אשמח.
  14. אני אציין שהרכב חייב להיות אוטומטי, ומבחינתי התחושה הן ב tct והן בתיבה של הלנצי׳ה הן בסדר. כמובן שתוהה לגבי עלויות טיפולים צפויים ברכב מזדקן.
  15. שלום לכולם. אני מחפש רכב בתקציב 80-90K. הרכב אמור לשרת משפחה, שיהיה מקום לעגלה, כיסא בטיחות וכו׳. צריכת דלק לא משנה כל כך, נוסעים פחות מ 15K ק״מ בשנה. חשבתי לצאת מהקופסה ובמקום לקנות איזו סופר מיני חדשה או משפחתומטית משומשת להגשים חלום ישן/הרפתקה ולרכוש איטלקיה משומשת. התקציב מכוון לשנתון 2012. יצא לי לבדוק ג׳ולייטה ברמת גימור מילאנו ולנצ׳יה דלתא ברמת גימור פלטינום. חיבבתי את שתיהן, לכל אחת מעלות ובעיות משלה. בדקתי עלויות טיפולים ומה שמפחיד בעיקר זה טיימינג שעולה בערך 2000, מצמד שעולה 5000-6000 וטורבו שעולה 10000. האם בשנתונים האלה יש ממה לפחד? * מפאת קוצר זמן התחלתי לראות ג׳ולייטות במגרשי אוטודיל והן נראות לא רע, אבל אני מודאג תוהה לגבי קרקושים בקבינה. זה נורמלי? * מצב dna - האוטו לא מרגיש חד במיוחד במצב שאיננו d. למעשה, הדלתא הרגישה הרבה יותר חזקה. נורמלי? * בדלתא הספציפית שראיתי הייתה בעיית קילוף עור בדאשבורד, השבוע הנושא יתוקן במוסך היבואן. הייתה לי הרגשה של ריח של שמן כשלחצתי, אבל זה היה כשעקפתי משאית ואחרי זה הריח נעלם. יש ממה לפחד? מה דעתכם? מה לבדוק ברכב?
×
×
  • תוכן חדש...