Jump to content

lizer2121

  • פרסום הודעות

    53
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

2 נייטרלי

אודות lizer2121

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. שלום לכולם לאחר בדיקה, סרטונים ביוטיוב ופירוק הגעתי לשורש הבעיה של הניקשות בניסעה ובסיבוב ההגה, מצורפות תמונה. מישהו מכיר פיתרון טוב לזה? כי לא ראיתי שמוכרים את החלק הזה. ראיתי פיתרון של לשים סיליקון RTV, לדעתכם זה פיתרון שמומלץ? תודה רבה לכולם
  2. לא המצבר באמת גמור הוא בן 3.5 והוא יוחלף. השאלה אם האלטרנטור לא אמור להוציא מעל 14 בלי קשר למצבר? המדידה שאני עושה היא כשהרכב דלוק על ההדקים של המצבר
  3. שלום, עוזר לחבר עם מזדה 3 2008, הרכב עם 240k km עמד כחודשיים, לאחר הנעה עם כבלים הרכב נכבה כל הזמן כשהוא בלי כבלים ולא מצליח להישאר דלוק. לאחר בדיקה נראה שהאלטרנטור לא מוציא מעל 14 וולט. האלטרנטור שופץ וכעת הרכב מצליח להישאר דלוק, אבל נראה שעדיין האלטרנטור לא מוציא מעל 14 וולט ובהדלקת צרכן חשמלי הרכב נכבה. מה יכולה להיות הבעיה? תודה לעוזרים
  4. שלום לכולם, לאחר בדיקה שמתי לב שהרעשים מתרחשים גם כאשר אני מסובב את ההגה מצד לצד והרעש מהדשבורד וממש קרוב. עשיתי צילום וזה נראה ונשמע מהחיבור של ההגה שרואים בסרטון. מישהו יודע מה זה החלק הזה ואיך מטפלים בו? האם זה חיזוק או החלפה? מצורף הסרטון וגם צירפתי תמונה שמוקף בעיגול החלק שנראה לי שהרעש מגיע ממנו תודה רבה 20210228_212401_1.mp4
  5. שלום לכולם יש לי לאחרונה רעשים של נקישות מאזור הדשבורד, נשמע כאילו מההגה, זה קורה כאשר אני נוסע על במפרים או שיש אבנים בכביש. ניסיתי להסתכל מלמטה ולא נראה שיש משהו שמשוחרר שם, גם ניסיתי לנדנד את האוטו ולא שומעים כלום רק בנסיעה על במפרים ואבנים. מצרף סרטון קצר מנסיעה על כורכר, אם למישהו יש תובנה מה הבעיה ואיך מסדרים אותה אשמח. הרכב טיוטה פריוס 2012. תודה רבה לכולם 20210220_190912_1.mp4
  6. בוקר טוב, למישהו יש מושג בנושא?
  7. את זה אני יודע, אבל זה לא עונה לי על השאלות. מישהו יודע תשובות לנושא?
  8. שלום! אני מבצע טיפול בניסן מיקרה 2013, כחלק מהטיפול 120k מופיע להחליף שמן גיר. בספר רכב לא מופיע הכמות כמו כן ברכב אין מדיד שמן אלא פקק בלבד. מחיפוש באינטרנט נראה שאנשים כותבים שמודדים את הכמות שיצאה ומוסיפים בהתאם. הבעיה היא שכמות השמן שיצאה היא רק ליטר ורבע, וזה נשמע מעט מדי. איך אני יכול לדעת אם נדרש למלא עוד? האם בכלל יצא הכול? חושש שלא אוסיף מדי הרבה תודה רבה ויום טוב
  9. היי, האטם ישב טוב חשבתי שזה אולי בגלל סעפת הפליטה כשהרכב התחמם (בעיה שנפתרה). אולי בגלל שחסרה לסעפת מגן נגד כוויות (למרות שסה לא נשמע לי הסיבה). מה דעתך אלו יכולות להיות סיבות לכך?
  10. היי היום ביצעתי החלפה כמו שצריך (כמו שכתבתם למעלה פלוס מדריכים שקראתי) ויצא לי לצלם את המכסה כשהוא מפורק. מצרף תמונות אשמח לחוות דעתכם. כמובן שאעקוב ואראה אם ממשיכות הנזילות
  11. שלום, לפני כחודש היתה לי נזילת שמן שנראה שהגיעה מהמכסה שסתומים, וביצעתי החלפה של אטם מכסה שסתומים. השבוע הבחנתי שהנזילה לא פסקה ומה ששמתי לב, זה שהמכסה קצת התעוות (נראה מחום) באזור של סעפת הפליטה (מצורפת תמונה). האם לדעתכם חובה להחליף מכסה? איך דבר כזה קורה? ואיך ניתן למנוע שזה לא יקרה שוב? תודה רבה
  12. שלום, למישהו יש ידית מומנט להשאלה בין 5 ל-50 Nm מאזור המרכז. צריך לכמה ימים בהשאלה. תודה רבה על העזרה
  13. היי, זה בצד הפנימי, ממה שנראה צילינדרים 3,4 מלאים במים ברדיאטור, יש כנראה פריצה באו"ם ראש.
  14. היי, למה אתם מספידים את המנוע כל כך מהר? סתם, אני בטוח שאתם מבינים בזה יותר ממני. אספר את הממצאים של מה שבדקתי היום. החלפתי את הפלג ואכן זה לא פתר את הבעיה. עלה לי חשד שמים מהרדיאטור חודרים למנוע בעקבות כל מיני חקירה ובדיקה באינטרנט כולל בפורום המדהים הזה ועשיתי את הבדיקה הבאה. 1. פירקתי את הפלגים. 2. ניתקתי פיוזים של משאבת דלק וסלילי הצתה. 3. מילאתי מים ברדיאטור עד למעלה כך שאראה אם יש מעבר של אוויר לרדיאטור. 4. עברתי על הפלגים, חיברתי אחד אחד וניסיתי להניע. 5. חיפשתי לראות אם מים ישפריצו ויעלו כשאהיה. בפלגים 3 ו-4 המים השפריצו החוצה מהרדיאטור. ממה שהבנתי זה אומר שא
×
×
  • תוכן חדש...