שלום לכולם
תוך כדי ניקוי פנימי הורדתי את הידית כדי לשחרר את ההגה ולנקות מסביב.
כשסיימתי רציתי להחזיר את ההגה למקום וראיתי שהידית מסרבת כאילו תקוע ולא חוזרת למקום (כחצי מהלך) כמובן שיחקתי קצת שמאלה ימינה למעלה למטה כלום לא עזר כאילו משהו חוסם אותה
אשמח לדעת אם מישהו ניתקל בבעייה דומה ואיך הוא פתר אותה
תודה רבה