Jump to content

edan82

  • פרסום הודעות

    8,063
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

11 נייטרלי

אודות edan82

  • דירוג
    כותב. הרבה.

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    HK
  • מקצוע
    Diamonds are forever...

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. למען האמת החזרה לארץ ממש לא היתה רעיון שלי ואם זה היה תלוי בי אז כנראה שלא היה נפתח השרשור הזה. אישתי היתה זו שדחפה לחזור לארץ בעיקר בגלל המשפחה פה, ההורים שלנו שמתבגרים וכ'ו. אמנם המחיה שם יקרה בטירוף, הכי יקרה בעולם כבר 3 שנים ברציפות, אבל הסתדרנו עם זה והעסקים שלנו עבדו לא רע בגלל. האם ישראל תהפוך למגורי קבע או בדיעבד יתברר שזו היתה רק תחנת מעבר בדרך לאתגרים חדשים מעבר לים? את זה נדע בעוד כמה שנים.
  2. תודה חברים. האמת שאישתי כבר מצאה עבודה בתחום שלה והקטע האירוני- במסגרת העבודה החדשה שלה היא תצטרך לבקר בהונג קונג 5 פעמים בשנה אני גם קיבלתי הצעות בתחום היהלומים אבל האמת שאני צריך מזה הפסקה, זו גם הסיבה שבשנתיים האחרונות התמקדתי בפיתוח החברה השניה שפתחתי בתחום הרכב.
  3. נראה לי שהגיע הזמן קצת לעדכן, לאלה מכם שעוד עקבו... לפני שבוע וחצי הגיע לסיומו פרק שנמשך 13 שנים בהם התגוררתי בהונג קונג. היתה אחלה תקופה מגניבה, הגעתי לשם ילד רווק בן 24 וחזרתי......ילד נשוי בן 37 עם 2 ילדים. בשנים האחרונות קצת ירדתי מהראדר פה בפורום מתוך בחירה להתמקד בעסקים שניהלנו, אבל זה הרחיק אותי מהתחום המוטורי, להיפך, החברה שפתחתי בתחום הרכב העסיקה אותי באינטנסיביות עם לא מעט כלים מגניבים שעברו תחת ידי (בחודש האחרון היו שם לא מעט פורשה, גם מקוררות אויר וגם גודשות חדשות, כמה בימרים כולל M5 אחת מדליקה ועוד). מה לגבי ה-E55 AMG שלי? היא עדיין חונה מצוחצחת בחניית
  4. לא חושש מזה למען האמת, עברתי שם על כל בורג. מעבר לזה, ניתן להחליף את כל הקופסה קומפלט בעלות נמוכה כך שלא מוטרד מזה. דבר אחרון, ללא קשר אני לא מתכנן להחזיק ברכב לנצח כך שאני רגוע.
  5. בתור פדנט ברמה קיצונית בכל מה שנוגע לתחזוקת הרכב עברתי בעצמי על כל חוט\מחבר ווידאתי את תקינותו, וזו היתה עבודה מעצבנת וסזיפית- נקודת המוצא ממנה התחלתי היא כאמור קופסת הסאם. בכל פעם ניתקתי צמת חוטים אחת (בכל צמה יש 6-18 חוטים וקונקטור שמרכז אותם בסדר מסויים), חלצתי את החוטים מהקונקטור וחיפשתי סימני רטיבות\קורוזיה על המחברים שבקצה כל חוט. דבר נוסף שבדקתי- תקינות הצבע של כל חוט, בדקתי כל חוט ב-2 נקודות שונות על פני ה-7 ס"מ הראשונים. חוט שלא נראה תקין נגזר על לנקודה תקינה ובמקומו הולחם חוט בעל ערכים זהים. עם החיווט שמתחבר ישירות אל המחשב מנוע (6 קונקטורים ועשרות חוטים) החלטתי שאני לא מתפשר
  6. אחרי הרבה זמן שלא כתבתי פה החלטתי לשתף אתכם בתקלה חמורה ברכבי הקשיש ואיך מהרגע שהופיעה התקלה התחילה סדרת שיבושים הזויה.... הסיפור מתחיל בסוף אוגוסט, 21 לאוגוסט ליתר דיוק, היום שבו עברנו לדירה שכורה חדשה, הכל בלגן, השעה מאחרת, 22:00 ואני נוהג ברכב שעמוס בציוד בדרכי לדירה החדשה. מתחיל גשם זלעפות, ממש ממש גשם חזק, אבל בקטנה, אני 2 ק"מ מהבית. נוסע בזהירות, צולח איזו שלולית באיטיות, הכל תקין. 400 מ' מהבית, בבת אחת נדלק לי אורגן נורות אזהרה בלוח שעונים כשבמקביל אני מרגיש שדוושת הדלק לא מגיבה. איכשהו מצליח לדדות עם הרכב למשך דקה וקצת עד שהוא החליט שהספיק לו וכבה באמצע הדרך פחות מ-200 מ'
  7. הילד ההודי שהיה נולד מזיווג של ז'אן קלוד ואן דאם+זוהאן+סטיבן סיגל+רובוקופ+הענק הירוק+ המון הגזמה.
  8. אז אמנם לא הפכתי לסלב ואין תכנון להפוך לכזה בעתיד הקרוב, אבל זה הכי קרוב שלי בנתיים אז לפני מספר חודשים פנה אלי בחור נחמד (חלקכם מכירים) ממדור הרכב של אתר וואלה! ושאל אם אהיה מעוניין לכתוב כתבה שתעסוק בקורס פורמולה רנו שעשיתי במטרה להוציא רשיון מירוצים של FIA ובאופן כללי בסצינה המוטורית המקומית כאן בהונג קונג. השבתי תשובה חיובית והתיישבתי לכתוב. את מה שיצא בסופו של דבר תוכלו לקרוא בלינק הבא: https://cars.walla.co.il/item/3155466
  9. תודה על החידודים אסף, אתה כמובן צודק, פחות נצמדתי לשמות המכלולים כדי לנסות לעזור למי שלא מכיר אותם לזהות אותם על פי התיאור שנתתי. לגבי דחיפת הבוכנות כמובן שאם הכלי היעודי בנמצא עדיף להשתמש בו, אבל כיוון שאני מניח שלרוב האנשים אין את הכלי הזה אז רצוי לדעת שאפשר לבצע זאת גם בלעדיו. אגב, דווקא בקאליפר מונובלוק כמו זה שהתמונות קל במיוחד לדחוף את הבוכנות ללא שום כלי, יש גישה נוחה לבוכנות מצידו הפנימי וניתן ללחוץ אותם בקלות באמצעות האצבעות בלבד (כמובן בזהירות כדי חלילה לא להפצע).
  10. תודה רבה אגב, נתון מעניין שמאוד הרשים אותי- הבלמים שהוחלפו, גם הקדמיים שהוחלפו לפני כשנה וגם האחוריים שהוחלפו עכשיו הינם הבלמים איתם עזב הרכב את שערי המפעל, או אם נדבר מספרים- שימשו את הרכב לאורך 15 שנה בהם גמע הרכב 80k ק"מ. לא נשמע יוצא דופן בהתחשב בקילומטרז' נמוך יחסית, אלא שבמקרה זה מדובר ברכב שמשקלו נושק ל-2 טון ובאמתחתו אורווה בת 525 סוסים בריאים שעשו את רוב הקילומטרז בריצה מהירה (מאוד...). די מכובד, לא?
  11. *****הבהרה- אין לראות בפוסט המלצה לבצע לבד החלפת בלמים, מדובר במכלול בטיחותי ממעלה ראשונה, אם אתם לא בטוחים ביכולת לעשות זאת כמו שצריך- תנו למכונאי להחליף את הבלמים!***** לפני כשבוע קפצה לי הודעה שבישרה שהגיע הזמן להחליף את הבלמים אצלי ברכב. ההודעה התייחסה לבלמים האחוריים ברכבי, הקדמיים הוחלפו לפני שנה. רכשתי את החלקים הנדרשים- זוג צלחות ורפידות מקוריות חדשות+חיישן רפידות חדש הרכב מצוייד במערכת בלימה שנשלטת על ידי מחשב ומשאבה (ודוושה...) אלקטרונית מה שמחייב לנטרל אותה לפני שמתחילים לעבוד על הבלמים (אחרת יש סכנה שהבלמים יפעלו במהלך הטיפול ויגרמו לפציעה). את הנט
  12. קצת רקע... לפני קצת יותר מ-4 שנים ליוויתי חבר קרוב ברכישת AUDI Q5 2L מודל 2013 (לאחר מתיחת פנים) שעלתה לכביש חצי שנה קודם (חבר שלי יד שניה של הרכב). מחיר הרכישה- 465,000HKD שהם כ-233K שקלים. ה-Q5 החליפה BMW X5 שנת 2003 שביקוריה היקרים במוסך עיצבנו את אישתו של החבר עד שנמאס לה והחליטה שצריך לקנות רכב חדש כי זה יעלה פחות מהטיפולים של הבווארית. ניסיתי לגרום לה להבין שלא בטוח בכלל שרכב חדש יעלה פחות לאורך זמן אבל האישה נאטמה- רוצה רכב חדש! 3 חודשים לפני שאישתו של חברי קיבלה את החלסטרה אנוכי רכב את רכבי הנוכחי, מרצדס E55 AMG W211 מזדקנת משנת 2003 (לפני הספירה?....). אני היד
  13. איזה כיף להתחדש במשהו מיוחד, תהנה!
×
×
  • Create New...