Jump to content

חסר תקנה

  • פוסטים
    48
  • תגובות
    32
  • צפיות
    17,613

זהו שיר פרידה..


DareDevil

911 צפיות

היי קורא יקר,

 

אני מנחש שהבנת מהכותרת כבר מה קורה פה, אז אני לא אמשוך יותר מדי ואכתוב, שהפרק הזה בחיים שלי נסגר, משהו השתנה אצלי בשנים האחרונות מאז שפתחתי את הבלוג ושמתי לב ובטח אתה שמת לב שאני לא כל כך מעלה לאחרונה פוסטים על תרבות השיפורים בארץ, בהתחלה ואני עדיין מאמין בזה, שבשביל לשנות את תרבות השיפורים בארץ צריך סטטיסטיקה, אחרת אי אפשר לשנות את המצב על בסיס "אני חושב שקורה X ולכן צריך לשנות".

 

היה לי כיף לחפש, לאגד ולפרסם פה את הפוסטים, זו היתה הנאה נחמדה מאוד. מניח שגם אתה הקורא נהנת מאוד לקרוא את הבלוג, אחרת הודעות הדוברות היו נעלמות בין שלל כתבות הפחד, החרדה ומה שמושך את העין יותר בערוצי הברודקאסט, מאשר איזה שוטר שעצר איזה הונדה משופרת או סתם לתפוס אנשים שמגיעים בשביל להשוויץ בכלים שלהם באחד מהמפגשים הרבים שנפוצים בארצנו.

 

מניח שמי שקורא פה התעניין בשגעון שלי לשינוי תרבות השיפורים בארץ. ולכמה אתה צמא לשינוי המצב, על מנת לשחרר קצת לחץ מהאגזוז באופן חוקי.

 

מאז השביעי לאוקטובר, סדרי העדיפויות שלי השתנו וזה חלק שאני רוצה להשאיר בטוב מאחור ולאוו דווקא להמשיך לתחזק בחצי קלאץ את הבלוג הזה. זה קצת קשה אבל שינויי זה דבר מבורך ואולי גם נדרש.

 

מאז שהקמתי את הבלוג בספטמבר 2020, כתבתי 47 פוסטים (לא כולל זה), עליהם קיבלתי 28 תגובות וסך כל הצפיות הסתכמו ב- 16,684.

ערוץ הטלגרם שלי שפתחתי על מנת שיהיה לי יותר קל לשמור, לאגד ולהעביר הלאה לבלוג צבר בערך 250 עוקבים, רובם התחילו לעקוב דווקא בעקבות אירועי ה7 לאוקטובר, כשצמאים למידע אמין כנראה שערוץ על שינוי תרבות השיפורים בארץ זה המקור הכי טוב להירשם אליו..

בערוץ היוטיוב שלי העלאתי 15 סרטונים, שצברו 248 צפיות ומנוי אחד בלבד.

 

כל הערוצים והתכנים ישארו כפי שהם, אני לא מתכוון למחוק אותם, אתה מוזמן להשתמש בתכנים שיש בבלוג ובשאר הערוצים כאוות נפשך עם קישור לבלוג/ערוץ.

 

אני מקווה שהצלחתי לשנות משהו בארץ עם תרבות השיפורים.

 

אז בפעם האחרונה,

נתראה בסיבוב הבא,

שלך,

DareDevil.

עריכה אחרונה על ידי DareDevil

  • אהבתי 7

3 תגובות


Recommended Comments

לא אמרת את זהמ פורשות, אך מאחר והתייחסת רבות לסטטיסטיקה אני מניח שקשה לך להמשיך לעבוד על יצירת תוכן כשלא נשמע שיש 'אוזן' שמקשיבה מהצד השני, לכן זה נראה חסר טעם.

אני שותף לחוויה הזו ומבין אותה. אבל אני גם חושב שאם יש לך תשוקה לכתיבה וליצירת התוכן הזה, כדאי לנסות דברים אחרים שאולי יעבדו (פלטפורמות נוספות או הגשה אחרת).

בכל אופן, החלטה שלך ואנחנו מודים לך על התוכן שכן שיתפת לאורך השנים האחרונות.

תודה רבה

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
לפני 7 שעות, EliC25 כתב:

אך מאחר והתייחסת רבות לסטטיסטיקה אני מניח שקשה לך להמשיך לעבוד על יצירת תוכן כשלא נשמע שיש 'אוזן' שמקשיבה מהצד השני, לכן זה נראה חסר טעם.

מודה שהסתכלתי על הסטטיסטיקה בשביל "לקרוא" את הקוראים שלי ולהבין אותם (קצת מוגבל בפלטפורמה הנוכחית), בהתחשב שמדובר בנטו עוד שלב שצריך להיות על מנת להתחיל בשיח על שינוי החוק. כתבתי על זה כבר בפוסטים הראשונים שלי שאין כל כך נתונים על המצב הנוכחי (מה שיש במשטרה לא מפוקח כל כך - כן נאספים פרטים וכו' אבל אין להם יכולת לבצע אנליטות שונות), שאולי יתאפשר רק אם יתנו למכון של הכנסת "מ.מ.מ." לבצע את האנליטות והסטטיסטיקות בנוגע למצב השוק השיפורים בארץ - לצערי נדרש ח"כ אחד שיבקש שהמכון יבצע זאת וזה יתבצע אבל לצערי אני לא הכי בקיא ולא הצלחתי למצוא את הח"כ שירצה לטפל בבעיה שכזו - שקוראיי ידעו - יש מספר מוגבל של פעמים שניתן לבקש מידע עבורם מהמ.מ.מ. במהלך השנה אז למצוא ח"כ שמתעניין בכזה דבר או שמכיר את התופעה מספיק מקרוב בשביל לעלות אותה בכלל לצורך בחינה של המכון, זה עד כדי כך קשה עבורי שצריך ליקוי חמה וליקוי ירח באותו זמן. ובייחוד במצב הכנסת הנוכחי עוד לפני המלחמה, די היה מלא פעילות שכללו בין היתר סבבי בחירות לא נגמרים ועוד סיבות שבטח כל קוראיי מכירים..

לפני 7 שעות, EliC25 כתב:

לא אמרת את זהמ פורשות

זה לא שאני הולך להיעלם מהפלטפורמה פה וזו גם לא הפסקה. פשוט המטרות בחיי השתנו ולא מצאתי את עצמי ממשיך לפעול בפלטפורמה הזו או אחרת בנושא הזה.

כמו שכבר אמרתי - הבלוג ימשיך להיות פה וגם שאר הערוצים שפתחתי בטלגרם/יוטיוב, כל עוד לא ימחק לי בטעות המשתמש..

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה

הפוסטים שכתבת בפורום לגבי פעילות אכיפה ודוחות, לפחות מבחינת הכותרת לא משתמע חיבור לשיפורים. אולי בגלל זה זה הגיע לפחות קהל.

 

אבל נראה לי שהדבר המשמעותי יותר הוא שהקהל לתחום הזה מצומצם?

אולי אם היית כותב בערבית. :)

 

עריכה אחרונה על ידי elera
שיתוף קישור לתגובה
Guest
הוסף תגובה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...