רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
אהלן, אני כבר בשיעור 20 ואני מתוסכל ממש.. כשאני מעלה הילוכים אני מעביר הילוכים ואין רעידות ברכב, אבל כשאני מוריד תמיד יש מכה, המורה נהיגה נראה לי עצבני עליי בגלל זה ואני כבר לא יודע מה לעשות, אני לא יודע בדיוק איפה להחזיק את הקלאץ' ובאיזה מהירות ואני כבר משתגע :/ יש למישהו המלצה מה אני יכול לעשות?
הודעה אחרונה מאת Michaelr, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
בהמשך לשירשור שיצרתי לפני קצת יותר מחודשיים, רציתי לבקש עצות מאנשים בנושא נהיגה מתקדמת על ידני. אז כמו שאמרתי, אחרי חודשיים אני כבר שולט ברכב טוב מאוד מעביר הילוכים חלק, זינוק בעליה, וכו'. אך יש לי מספר שאלות, שבעיקר קשורות להעברת הילוכים. 1. לתת גז בעליית הילוך. כשאני עולה הילוך, אני כמובן נותן גז. אך שמעתי או קראתי פה בפורום שיש אנשים שנותנים גז רק כאשר מגיעים לנקודת חיכוך ויש כאלה שנותים גז עוד לפני שמתחילים לשחרר את הקלאץ'. מן הסתם שכל זה נעשה במקביל, אך השאלה מה נכון יותר? עוזבים גז - קלאץ' עד הסוף - מעלה הילוך - משחרר קלאץ' עד נקודת החיכוך ומיד נותן גז - משחרר עד הסוף או עוזבים גז - קלאץ' עד הסוף - מעלה הילוך - נותן גז ומתחיל לשחחר את הלקאץ' אני …
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
לוולוו יש גרסת כניסה חדשה למשפחת ה-S60, מנוע ה-T4 החדש בנפח 2.0 ליטרים טורבו מחליף את זה בנפח 1.6 ליטר ומוסיף 10 סוסים לכדי 190 ו-30 קג"מ. רמת האבזור עודכנה והמחיר נותר ללא שינוי על 193 אלף שקלים. יצאנו לסיבוב על הגרסה המחודשת וחזרנו עם מסקנה משונה - הכתבה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
שלום חזרתי לפה אחרי הרבה זמן מי שלא מכיר אותי תומר בן 21 זה קצת רקע על החיים הצלחתי לשחזר את היוזר כי אני חייב לדווח ראיתי אנשים עם מדבקות קארזפורום עכשיו לסיפור המצמרר אני עדיין עם המאזדה שהייתה לאבא שלי ועברה אליי (הוא מת לצערי לא מזמן אבל עשה רביעיית צמיגים גודייר וזה ג'אנטים מגנזיום אז הצמיגים יקרים בטירוףאני נוסע מהרצליה לראשון רגוע ב 90 קמש -איילון דרום בשעה 19:00 (יום רביעי-אתמול) פתאום עוקפות אותי בצורה מלחיצה 1.אלפא רומאו מיטו תלתן ירוק 2.איביזה FR החדשות משהו אש מדבקת APR 3. ופה הסרט - פלוצווגן ג'טע שחורה עם ג'אנטים של אאודי פלילית בטירוף ויש מדבקת קארזפורום !!! בקיצור הם עוברים אותי ואני אחריהם עד שהגעתי ל 170 ואז לי נגמר הכח והם עברו או…
הודעה אחרונה מאת sapancool, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בשוק הרכב המקומי התקבעו מוסכמות מסוימות שהובלו על ידי היבואנים מבחינת הבדלי עלויות לגרסאות שונות לאותו דגם. כל אחד בוודאי מכיר שאותו דגם, שבו אפשר בכלל בארץ לבחור בגרסה ידנית או אוטומטית, הרי הדגם האוטומט יהיה יקר יותר באחוז לא קטן. באופן מקביל אותו דגם המגיע עם מנוע דיזל יהיה יקר משמעותית מאחיו לוגם הבנזין. רק לדוגמא, סקודה אוקטביה בגימור זהה של אלגנס : בנזין 1.2 אוטומטי - 138K, דיזל 1.6 ידני - 169K, דיזל אוטומט - 178K. השבוע הייתי בסוכנות רנו והופתעתי מהמחירון של דגמי הפלואנס השונים, הבדלים זניחים בין דגמים ידניים לאוטומטיים ובין דגמי בנזין ללוגמי סולר. פלואנס בנזין אוטומטי 1.6 גימור קומפורט - 128K. פלואנס דיזל ידני גימור קומפורט - …
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אהלן, אני מתלבט בין שתי אפשרויות רכישה לגבי לקסוס שעלותה 300K: לקנות באופן פרטי לגמרי, או לקחת בליסינג מהעבודה - בעסקה שכולל שווי השימוש והשתתפות של המעביד תעלה לי כ5000 שח בחודש. אני עושה כשלושים אלף קילומטר בשנה ועל הדלק בכל מקרה אקבל החזרים. ע"פ החישוב שעשיתי - בהנחה שכל שנת אחזקה של רכב כזה עולה בממוצע לפחות 10K -בעוד שלוש שנים, בהנחה שאצליח למכור את הרכב בכ - 150 אלף שח ) "אפסיד" 18OK שיכללו את ירידת הערך ואת ההוצאות הנלוות. אם אשלם מידי חודש ליסינג בסך 5000 במשך 36 חודשים - הסכום יהיה זהה, רק שבמסלול זה כל האחזקות, הטיפולים ושאר הצרות הכרוכות באחזקת רכב יהיו על חשבון הזמן שלי. עד כאן הכל טוב ויפה - אז אולי מישהו יכול להסביר לי למה כל הזמן אני שומע אנ…
הודעה אחרונה מאת Achtung, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
לפי פולקסווגן רק 20 מכוניות כאלו יוצרו וכולם כבר ניקנו, 5.2 שניות ל 100 וכל שאר הפינוקים, מקור לכתבה
הודעה אחרונה מאת non22, -
-
ברשותכם, די מעניינת אותי ההתפלגות בקרב בעלי הרכב בארץ (לא שהפורום בהכרח מדגם מיצג, אבל בכ"ז) כתבו בבקשה היכן אתם מטפלים? 1. מוסך מורשה יבואן. 2. מוסך רגיל. 3. כל פעם במוסך שונה. 4. מטפל לבד. מנהלים- אם אפשר לערוך ולהפוך לסקר עם אפשרות הצבעה, אני אודה מאוד. (לא מצאתי סקר דומה)
הודעה אחרונה מאת BassDriver, -
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אהלן לכולם, כמה שאלות- האם המושבי עור הם התקנה מקומית? יש לי תחושה שכן, אבל המושבים מחוממים. האם הסאן-רוף הינו התקנה מקומית? מדובר בדגם "קוסמו" . לגבי הביצועים בינוניים למדי, צריכת דלק ממוצעת 11 ק" מ לליטר. נוחות נסיעה טובה מאוד יחסית לחתך 45 וחישוק 18" . מערכת מולטימדיה גרועה למדי לטעמי- הסנכון לגלאקסי 6 לא הכי אופטימלי. למי שרלוונטי או יש שאלות מוזמן לשאול.
הודעה אחרונה מאת Max.M, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אהלן, איך זה שמכוניות מיני עולות כ"כ הרבה משומשות ביד 2? לדוגמה, ה-MINI ONE עולה חדש החל מ-115K, שזה לא הרבה מעבר למכוניות סופר מיני של Volkswagen או SEAT. ובכל זאת, האחרונות עולות הרבה פחות משומשות. למה זה?
הודעה אחרונה מאת nimrod7676, -
-
היום קראתי שמשרד התחבורה החל במצוד אחרי הג'יפים המשופרים. חייב לציין, לא הצלחתי להבין את פועלו. מה זה נותן? במילא, הנהגים של הרכבים הללו הם יותר מיומנים ומרוכזים מאשר נהג הפוקוס-ליסינג הממוצע. אז מה הבעייה? כסף? שיאכפו דברים יותר חשובים, כמו שימוש בטלפון בזמן נהיגה (ורוב המשתמשים בטלפון בנהיגה הם נהגי פוקוס-ליסינג), דבר שאני משער שיביא יותר כסף. אז למה, באמת למה? למה שמו את מצלמות המהירות גם במקומות שחובבי רכב רק רוצים ליהנות מהרכב שקנו? ואני בכלל לא מדבר על החוק (למניעת) ספורט מטורי... באמת אני לא מבין, אשמח להסבר. אם מישהו מבין לוכסן יודע. או משער. או משהו. *לא התכוונתי להעליב נהגי פוקוס ליסינג, התכוונתי לכל הנהגים-שחושבים-שהם-נהגי-מירוץ ע…
הודעה אחרונה מאת Laurence, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ג'פרי ג'בלנסקי נהג בקאדילק XT5 החדש בהשקה העולמית שלו. זה ה-SUV שאמור לא רק להציג יומרות של קאדילק להתחרות בעילית האירופית וגם בלקסוס - אלא גם להצליח. הרשמים איך לומר - מעורבים. הכתבה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת amiger, -
- 2 תגובות
- 917 צפיות
התחדשתי במצלמה A118 עם הקבל כיוונתי כי המצלמה שתצלם באיכות המקסימלית HD ובלופ של 5 דקות ( המקסימום שאפשר) יחד אם זאת, שמתי לב כי בין סרטון לסרטון יש הפסקה ("זמן מת" בו המצלמה אינה מצלמת) של 4 עד 20 שניות!!! מה עשיתי בזה???. הרי יש סיכוי טוב לפספס משהו באותם שניות קריטיות כרטיס הזכרון 32 GB אולטרה 10, המיועד לכאורה לצילומי HD, חדש של סאן דיסק איך נמנעים מהחסרון הזה? אם אוריד רוזולוציה, האם זה אמור לשפר את המצב? (יכולת עיבוד מידע יותר קלה למצלמה ולכרטיס) מדוע לא ממליצים לצלם באופן לא מחזורי(כלומר לצלם לא בלופים של 1 ,3, או 5 דקות אלה להעביר ל OFF), תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת UniqueZ, -
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ערב טוב. אשמח לדעת כמה אמור לעלות התקנת צמיגים על רכב. אני מביא את הצמיגים ואת הגאנטים. תודה
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
שלום לכולם, ברצוני לבטח את הרכב שלי בביטוח חובה, שמעתי על הפול שהם הכי זולים בביטוח חובה שלהם בשוק כיום? האם זה נכון? אם לא אשמח לשמוע הצעות של היכן כדאי לבטח את הרכב. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת eyalkar, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
בשבוע הבא מתוכננים ימי מכירות בקיה. יש למישהו (דיסקו..) מידע על ההנחות המתוכננות ועל איזה דגמים?
הודעה אחרונה מאת zalmi, -
-
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום רכשתי קיה סורנטו חדשה רמת גימור פרימיום בקטלוג הרכב רשום שכיסא הנוסע ליד הנהג מתכוונן 8 כיוונים כולל למעלה ולמטה בפועל הכיסא לא מתכוונן למעלה למטה בפניה אל השירות של החברה הבטיחו שיבדקו את הנושא אבל עדיין לא התקבלה תשובה האם ניתן לתבוע את החברה על אי מסירת רכב כפי שופיע בקטלוג. תודה
הודעה אחרונה מאת elita, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום חברים. אני מנוי לבלוג של אדוארד אטלר וקורא אדוק שלו עוד מימי טורו השבועי בעיתון 'מקור ראשון'. רבים מגולשי הפורום שמעו עליו. חלקם אוהבים אותו, חלקם אוהבים לקטול אותו. אולם אין חולק שאת דעותיו, בין אם נואהב ובין אם לא, הוא מעביר בשפה יפה ומהנה. לאחרונה, עקב לחץ בעבודה לא יצא לי לקרוא את הפוסטים שלו. רק השבוע התפנתי לזה ומצאתי פוסט נחמד מאד ואף חשוב שפירסם לפני כשבועיים וחצי. אני מצרף פה את הפוסט ככתבו וכלשונו. מי שרוצה לראות גם את התמונות, יכול להיכנס לפוסט עצמו. וז"ל: הגול העצמי של הקדמה הטכנולוגיה המתקדמת שהשתלטה על העולם המוטורי מעמידה באור מגוחך את הביטוי "גנבת רכב", כאשר המכונית מוסרת את עצמה לגנב "השוטר אפשר לי לצפות בצילום וידיאו מ…
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
אם היה מדובר בנהגת זה היה מעשה שגרה, אבל הפעם היה נהג ברכב חדש שטען שנתן למערכת החניה האוטומטית לחנות וזה מה שקרה. http://newshaifakrayot.net/2016/03/09/%D7%9E%D7%A4%D7%AA%D7%99%D7%A2-%D7%9E%D7%99-%D7%92%D7%A8%D7%9D-%D7%9B%D7%9E%D7%A2%D7%98-%D7%9C%D7%A6%D7%A0%D7%99%D7%97%D7%AA%D7%95-%D7%A9%D7%9C-%D7%94%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%A2%D7%9D-%D7%94%D7%A0/
הודעה אחרונה מאת TDean, -
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם, אני עומד לרכוש מחר רכב ידני, לאחר עשור של נסיעה על אוטומט אני לא זוכר כלום ויש לי כמה שאלות קצת מפגרות בנושא... 1. האם לחיצה על הגז בעת העברת הילוך (ההילוך שולב והקלאץ מתחיל לעלות) תגרום נזק? להתחיל ללחוץ על הגז רק כאשר הקלאץ' עלה עד הסוף? 2. האם העברה לניוטרל בזמן נסיעה צריכה לבוא לאחר לחיצה על קלאץ, או שאפשר בלי? (לצורך האטה לקראת רמזור אדום לדוגמא) 3. איך אפשר לדעת מה הוא הזמן/הסל"ד האידיאלי להעברת הילוך ברכב ספציפי? (סיאט איביזה 1.6 2010 במקרה שלי) תודה מראש וסליחה על השאלות קיטבג
הודעה אחרונה מאת alechko01, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום, יש לנו פורד פוקוס 2009 סטיישן והשקע מצת עובד כל הזמן רציתי לדעת האם מישהו יודע על פתרון זול, פשוט ומהיר שיגרום לו להיכבות יחד עם הרכב ראיתי שנשאלו פה שאלות בקשר לנושא זה בעבר אך לא נענו
הודעה אחרונה מאת avisn, -
ביום שישי ה-26.2 הגעתי לסוכנות דאצ'יה בפתח תקווה על מנת לרכוש דאצ'יה סנדרו. קיבל אותנו (אותי ואת אבי) סוכן מכירות בשם תומר שבדיעבד מסתבר שהתואר הרשמי שלו הוא "מנהל מכירות ארצי". התיישבנו והתחלנו לשוחח על תנאי המימון ועל תוספות וכדומה. קרצה לנו בעיקר תכנית ה"שלם וסע" (לא זוכר את הניסוח המדויק) מפני שאני זקוק לרכב בדחיפות על מנת להתנייד בעבודה. תומר הציג את זה כך שאם אנחנו רוצים את הרכב באספקה מיידית יש לבחור אך ורק מבין הצבעים שבמלאי. כמובן שהצבעים האלו היו הצבעים היקרים יותר בתוספת תשלום של כ-1,200 ש''ח. כמו כן הוא הציג לנו את תנאי העסקה כך שאם אנחנו מעוניינים בעסקת מימון אנחנו מוכרחים לקחת את ההלוואה אך ורק בבנק הפועלים דבר שבדיעבד התברר כלא נכון וכלא משתלם. מ…
הודעה אחרונה מאת ORrrr, -
- 2 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום,אני שואל את השאלה הזאת בשביל חבר. הבחור רכש את הרכב חדש מהסוכנות ב 2011.עכשיו הוא מציעה אותו למכירה,הרכב נסעה סה״כ כ35000 ק״מ. אתמול הגיע אליו קונה וגילה שברשיון רכב רשום 184000 ק״מ(שזאת טעות) איך ניתן לתקן רשיון רכב לקילומטרז אמיתי?
הודעה אחרונה מאת ד ו ד, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
בשקט בשקט, בלי ששמנו כמעט לב, קרסו החלו לשווק גירסת דיזל לקרוסאובר האופנתי קפצ'ור. עם צריכת דלק דלק מוצהרת של 26 ק"מ לליטר, נראה שמדובר בעסקה לא רעה. את חזית הרכב יאכלס מנוע 1.5 ל' טורבו דיזל 90 כ"ס של הקונצרן המציע 22.4 קג"מ ודרגת זיהום 3. התיבה - רובוטית דו מצמדית עם שישה הילוכים ( שילוב מעניין של רנו שטרם הגיע לארץ ). הרכב יגיע ברמת האבזור הגבוהה הכוללת כניסה ללא מפתח, מערכת MEDIA NAV, צביעה דו גוונית, חישוקי 16" ועוד... מעניין לראות איך תהיה ההתנהגות, בידוד הרעשים והצריכה בפועל.
הודעה אחרונה מאת dr6633, -
-
- 15 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
ניסיתי להזמין בטלפון נסיעת מבחן לדגם שמעניין אותי מאחת הסניפים של לובינסקי. הסוכן/מנהל העולם היה נחמד והודיע לי חגיגית שעומד לצאת בשבוע הבא "מבצע אגרסיבי בלעדי לסניף שטרם פורסם",ולכן כדאי לי לעשות את הנסיעת מבחן בהקדם האפשרי. כאשר ניסיתי לדלות ממנו קצת מידע לגבי המבצעים,הוא טען שאפילו הוא עדיין לא יודע את כל הפרטים. לי זה נשמע כמו טריק שיווקי בסגנון "רק היום ומחר", ו"מהר לפני שיגמר".
הודעה אחרונה מאת kadiel, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
יום ראשון לפני שבוע. אני נוהג מנצרת מערבה ורואה בזווית העין רכב מתהפך: https://www.youtube.com/watch?v=OLOUN8oyTrw אין לי שום יכולת לעצור או להסתובב (כביש מהיר מאד מסוכן ואני בכיוון ההפוך), אז רק מתקשר מיד למשטרה ומודיע שנראה לי שרכב התהפך ואולי יש לי סרטון של הארוע. אחרי חצי שעה התקשרתי שוב, הודעתי שהסרטון באיכות טובה וזו בעצם תאונה בין שני רכבים, ואשמח להעבירו אליהם. המוקדנית וקצין תורן אמרו שכבר יודעים על התאונה ומעוניינים בסרט. מסרתי פרטים וחיכיתי בסבלנות שבוע. באופן לא מפתיע, אף אחד לא יצר קשר איתי, למרות שברור שיש נפגעים ומניח שגם יהיה משפט. מרגיז כמה עצלנות ורשלנות יש במערכת האמונה על האכיפה והבטיחות בכבישים. יש להם סרטון על מגש שיכול לחסוך עבודה לבוחן, לתביעה, ל…
הודעה אחרונה מאת CiViC FB, -
מסעות גרוטראלי 1 2
מאת mark_Avn-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 17 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
לא ראיתי שנפתח בנושא סרטונים מצחיקים ומהנים.
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
-
- 0 תגובות
- 668 צפיות
במשך שנים הסלוגן של ב.מ.וו היה "מכונת הנהיגה המוחלטת", בשנים האחרונות אנחנו רואים נסיגה איטית אבל קבועה באותה עליונות מוחלטת שלה ויותר ויותר מכוניות אחרות שנכנסות למשבצת הזו, כולל מותגים כמו קאדילק, שעד לפני כמה שנים עצם החיבור בינה לבין מכונית לנהג ובטח בהקשר של ב.מ.וו היה מעורר פרצי צחוק. אבל לאור מכונית הקונספט Vision Next 100 נראה שהבדיחה בסוף על חשבון ב.מ.וו. הרעיון מאחוריה הוא הצגת החזון של ב.מ.וו למאה השנים הבאות שלה. עוד פרטים כאן אני לא יודע מה אתכם, עבורי הגיבורות האמיתיות ימשיכו להיות המכונות הקודמות של החברה הזו, אז אני רק אניח את זה כאן:
הודעה אחרונה מאת פבל, -
- 0 תגובות
- 785 צפיות
"מַה-שֶּׁהָיָה, הוּא שֶׁיִּהְיֶה, וּמַה-שֶּׁנַּעֲשָׂה, הוּא שֶׁיֵּעָשֶׂה; וְאֵין כָּל-חָדָשׁ, תַּחַת הַשָּׁמֶשׁ. יֵשׁ דָּבָר שֶׁיֹּאמַר רְאֵה-זֶה, חָדָשׁ הוּא: כְּבָר הָיָה לְעֹלָמִים, אֲשֶׁר הָיָה מִלְּפָנֵנוּ" (קהלת, א', ט-י'). ארמסטרונג פייטון - המכונית ההיברידית הראשונה בעולם הציגה סידור שהיה לא רק חדשני לזמנה, אלא גם דומה להפליא לארכיטקטורה הבסיסית במכוניות היברידיות מודרניות. היא עכשיו מוצעת למכירה פומבית עוד פרטים כאן
הודעה אחרונה מאת פבל, -
הרבה זמן המתנתי להזדמנות לשים את ידיי על ההגה של המכונית הזאת. זה התחיל בנובמבר באירוע ההצגה של המכונית באולם התצוגה של היבואנית, אז נמסר לי שמכונית המבחן תגיע רק לקראת סוף דצמבר. בסוף דצמבר נאמר לי שהמכונית אכן הגיעה אך ממתינה לרישוי ותיהיה זמינה לנסיעות מבחן החל מינואר. בינואר התבשרתי שבשלב ראשון היבואן נותן נסיעות מבחן אך ורק ללקוחות קיימים ורק לקראת סוף פברואר-תחילת מרץ המכונית תיהיה זמינה "לקהל הרחב". שבוע שעבר דיברתי עם אשת מכירות של פרארי עימה אני בקשר והיא בישרה לי שסוף סוף אני יכול לקבל את נסיעת המבחן המיוחלת. שמח עם האצבע שניתנה לי החלטתי לנסות לעשות מהלך על כל היד ושאלתי אם יש מצב לארגן נסיעת מבחן קבוצתית לחברי קבוצת הנהיגה שלי. התשובה המיידית היתה …
הודעה אחרונה מאת edan82,
-
מי מחובר 55 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 304 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- פיגו107שנת2010
- מ.צ
- Pavlik
- flytomars
- Camaro 92
- אליהו שבת
- Tal7
- Liquidator
- קוסקוס
- superb
- Style
- ברווז
- Ragnar
- `Infinity
- Ohad91
- dorosen
- לירון .ה.
- Gavrik
- Arielz2405
- יוני3227
- שחר 1
- Shay Shd Dave
- natco
- Supertigre
- Zorly
- Night Driver
- SurfHigh
- פריג'י
- guy.a
- urich
- shlomiko
- mikk
- epiphone
- MIHAEL
- gpro
- DanielGangsta
- David32
- Itzik-b
- PYA
- menir1
- garicho
- orsh99
- צוק
- amosbmw
- Ronenbb
- om2
- itaysamurai
- גור אדם
- fatboy1340
- gpm11
- QV1750
- davemustaine87
- ldti
- lanosforce
- Igalz
