האמת היא שגם אני חושב על הרעיון של להגר, וזה רק הולך ומתגבר מיום ליום.
ה2 סנט שלי:
ארה"ב זה פח פוליטי ותרבותי לדעתי. לא הייתי מהגר לשם. היא מאוד מחולקת פוליטית, נשלטת על ידי אילון מאסק וג'ף בזוס, ומעבירה חוקים שנוגדים ליברליות (ראה ערך - הפלות). מה גם שהיא רחוקה מישראל.
מסיבת המרחק גם קנדה, אוסטרליה וניו זילנד הן לא אופציה.
בריטניה היא אופציה טובה, יחסית קרוב לישראל, רמת חיים גבוה, דוברי אנגלית. אבל היא נמצאת במצוקת דיור, מצוקה כלכלית ענקית אחרי הברקזיט וגן שעושעים שליז טראס עשתה.
הולנד נחשבת למדינה מאוד טובה, אבל היא נמצאת במצוקת הדיור הכי נוראית באירופה.
זה משאיר לך את גרמניה ומזרח אירופה סטייל פולין \ צ'כיה \ הונגריה, כאשר האחרונות נמצאת בקרבת פוטין.
בקיצור המצב הגאו-פוליטי בעולם הוא דיי זוועה. תוצאות בקורונה והמלחמה באוקראינה לא עוזרים לזה יותר מידי.
לגבי איך - אין לי מושג. אשמח לדעת גם.