Jump to content

ORrrr

  • פרסום הודעות

    624
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

1 עוקב

אודות ORrrr

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)
  1. כמו שארז כתב, אף אחד פה לא חשב שמקיף כולל בתוכו חובה. בתעשיה ובכל חברות הביטוח תמיד החבילות הנפרדות האלה באות כבאנדל. חובה פלוס מקיף או חובה פלוס צד גימל כברירת מחדל. ולכן כשמישהו נכנס לאתר לקבל הצעת ביטוח, למרות הסעיפים הנפרדים, תמיד מסתכלים על השקלול של שני הביטוחים כשבוחרים הצעה ומשווים אותה, ולכן כשמישהו היה בחרה מסויימת ורכב כך את הביטוח יש סבירות כלשהי גם אם לא גבוהה, כשהוא בוחר בביטוח מקיף הוא מצפה שכך גם יקרה עכשיו וניתן לפספס. אם זה לא היה המצב בשאר חברות הביטוח לא היה פה בכלל דיון, אבל יש סטנדרט מסויים לו רגילים וכאשר מישהו חורג מהסטנדרט הזה, בעיקר במקרה הספציפי הזה, ניתן לפספס ולטעו
  2. האמת שעניין אותי הרכב עד שראיתי שלארץ מביאים גרסה עם מסך קטן שנראה מיושן עם שוליים ענקיים לעומת הגרסה האירופאית עם מסך מודרני גדול יותר.. ממש turn off
  3. אותי מעניין מתי תגיע גם הגרסה ההיברידית לארץ וכמה היא תעלה
  4. הלא לשם מקרים כאלו בדיוק נועדה האחריות הניתנת לצמיג?
  5. מיהו יצרן הצמיג ומה גילו? הגומי נראה יבש יחסית בטח בשביל צמיג בן חודש וחצי
  6. קח בחשבון שאם נוקשות מפריעה לך, אולי גם ויברציות שמגיעות עם המנועים של ה 208/c3 יפריעו לך.
  7. צילמתי את אחת הפעמים שזה קרה לי, בסרטון זה קורה לצד שמאל אבל זה קרה לפעמים גם לצד ימין.
  8. גם לי בc3 הייתה את התופעה הזאת לא ממזמן אבל בנתיים נראה שפסקה. אצלי גם נבדק אויר בצמיגים והכל היה תקין
  9. כשבן אדם רושם משפטים עם הרבה סימני קריאה זה כבר מראה שהוא לא רציני ויש מקום לחשוד
  10. גרסאת הביקורת לא נראית להיט אני מניח בגלל האבזור, הצבע והטאסות, אבל הגרסה המאובזרת נראית לדעתי מעולה ואני אוהב את המראה הסולידי יחסית.
  11. גם ב208 של אבא שלי יש את התופעה הזאת לפעמים. לו היא לא הפריעה והוא לא שם לב אליה עד שאמרתי לו. אגב גם בדאצ׳יה סנדרו של אישתי גם הסלד לא יציב לפעמים בסרק, אבל היות וזה לא מנוע 3 צילינדרים, אין רעידות מטרידות. בסי3 שלי בת ה9 חודשים התופעה לא קיימת, אבל כן בכל עצירה סלד הסרק יכול להתייצב על קרוב ל900 או קרוב ל750, כאשר לרוב הוא קרוב ל900 ואם הוא על 750 הרכב רועד בצורה לא נעימה. כנראה יש משהו אצל הצרפתים שהם אוהבים ויברציות
  12. אני מודה שאני אכן רגיש יותר, אבל נסעתי על לא מעט רכבים ובאף אחד זה לא הגיע לרמה המעצבנת הזאת, אפילו לא ביונדאי גטס עם תושבת מנוע גמורה. אפרט: בנסיעה ברכב, הרכב רועד כולו לרמה שהמגש האחורי מרעיש. בנסיעה רגילה על אוטומט, הרכישה של הגלישה דווקא פחות מפריעה לי, כי היא מאוד קצרה. אבל הרעידה שמורגשת עד כ 2000 סלד(במיוחד בערב) היא מאוד לא נעימה ומרגשת בעיקר בהגה. כשמאיצים קצת יותר ונמצאים מעל 2000 סלד יש רעידה לא נעימה שמורגשת בעיקר כרעידה של הרכב מצד לצד וכמגיעים ל2500 סלד הנסיעה כבר נעימה. בנהיגה במצב ידני שאני מעביר את ההילוכים בסביבות השעה 2800 סלד בשביל שלא יירד מ 2000 הנסיעה נעימה. אנ
  13. אני הגעתי לפני כמה ימים לקילומטר ה 9000 שלי עם הרכב. כנראה זה עניין של מזל והרכב שלי כנראה לימון, אבל אצלי יש לו הרבה בעיות קטנות ומציקות כמו חריקות קרקושים וכן גם רעידות שלאט לאט הלוכות ונהיות גרועות יותר. בהתחלה היו לו רק ממש בתחילת נסיעה ועם הזמן הרכב כבר רועד גם ב2000 סלד, וכמובן רק עם בהאצה מתונה, אם מאיצים קצת חזק יש גם רעידות לא נעימות ב 2200-2300. אה וגם המגב הימני קידמי שלי כבר יבש, מרעיש ומורח. בקיצור, אם אתה קונה תקווה שלא נפלת על לימון.
  14. בסטפוואי החדשה יש הבדל לטובה בבידוד הרעשים לעומת הסנדרו הישנה הרגילה
×
×
  • Create New...