נעזרתי בשרשור הזה, אז אתן מידע מהניסיון שלי, אולי יעזור… הגשתי בקשה לרישיון ב- 30.10 ואת האישור העקרוני קיבלתי ב- 18.01.
היום ביצעתי אימון במאיר רוט בראשל״צ.
בסה״כ חוויה חיובית, היו לדעתי למעלה משלושים מתאמנים, אבל הכל זרם הנעימות וללא לחץ מיותר מצד אנשי המקום.
תחילה היה הסבר על סדר היום וענו על שאלות, לאחר מכן תדריך בטיחות ומבחן.
אלה שהיו סגורים על גלוק 43x נלקחו למטווח הקטן וכל היתר נשארו במטווח הגדול, יחד עם 4 מדריכי ירי.
המטווח זרם ונעשה באווירה טובה, כאמור ללא לחץ מצד המדריכים.
על קו היורים היה מגוון גדול של אקדחים מכל הסוגים, כך שלגמרי היה ניתן להתנסות ולהבין מה מתאים לכל אחד.
אני באופן אישי בחרתי לירות בגלוק 43x, בזיג p365x וב- s&w שילד פלוס.
בסוף ההכשרה רכשתי את את הזיג ב- 4,000 ש״ח ומאה כדורים.
מחיר של הגלוק 43x, השילד פלוס וזיג 365 (לא x), 3,800 ש״ח.
מחיר ההכשרה 480 ש״ח ללא קשר לרכישת אקדח.
אם יש שאלות, בשמחה.