Jump to content

itziks

  • הודעות

    328
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של itziks

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

1

מוניטין

  1. אני בחיפוש אחר רביעיית goodyear efficientgrip performance. במלאי של ב.מ.ב יש רק צמיגי Outlet שיוצרו ביולי 2019 הנמכרים ב-20% הנחה. שוחחתי עם הנציגהשטענה שהם פועלים ממחסן חדש בעפולה, מקורה ומבוקר כך שאין חשש לבלאי מואץ של הצמיג כתוצאה מאחסנה לקויה. מה דעתכם?
  2. אני מטפל במוסך ליטל 2000 בת״א ומאוד מרוצה. מוסך מורשה יבואן לפג׳ו סיטרואן.
  3. נכון, ואגב ב-0 ק״מ נגמר המלאי כבר בסוף השנה שעברה כך שהמבצע שהיה כבר לא רלוונטי. עדכון: אכן היה באג באפליקציה, פתיחה וסגירה שלה פתרה את הבעיה. 1. בשנת 2018 הגרנדלנד נמכרה ישירות דרך ״שלמה״ ולא דרך לובינסקי, האם יש לכך משמעות כלשהי עבורי כרוכש? האם כתב האחריות מכובד במלואו ע״י לובינסקי?ֿ 2. אשמח לשמוע את דעתכם על הרכב בעיקר חסרונות (למעט שוק חלש).
  4. אני מתעניין ברכישת אופל גרנדלנד X (גרסת Innovation / Enjoy) בנזין שנתון 2018. ברשותי אפליקציית לוי יצחק ל-IOS שבה אני בודק את המחירון. הבחנתי בפערי מחיר פשוט בלתי נתפסים בין השנתונים. לדוגמא: גרנדלנד Innovation שנתון 2021 מתומחר ב-170K. גרנדלנד Innovation שנתון 2018 מתומחר ב-87K. הפערים הם בלתי סבירים בעיני מה שמוביל אותי לחשוב שמדובר בבאג באפליקציה (אינדיקציה נוספת לבעיה היא העובדה ששנתון 2019 מתומחר ב-83k, נתוך יותר מ-2018). 1. כיצד תמליצו לי לבדוק את מחיר המחירון? 2. בשנת 2018 הגרנדלנד נמכרה ישירות דרך ״שלמה״ ולא דרך לובינסקי, האם יש לכך משמעות כלשהי עבורי כרוכש? עדכון: ישנו באג באפליקציה. סגירה ופתיחה שלה פתרה את הבעיה. תודה מראש
  5. אז מה ניתן לעשות בכל זאת במקרה זה כדי להימנע מתביעה?
  6. תודה רבה לכולכם על התגובות המסייעות. אנחנו נתחיל מעקב אחרי צריכת השמן (גם כדי שאוכל לוודא מהו קצב אובדן השמן המדויק) ואעדכן בקרוב בהתפתחויות.
  7. הכוונה היא שבשני המקרים דווח על צריכה מוגברת של שמן בפרק זמן קצר מאוד. “I took my car in for a service only to be told it was almost empty of oil. It was refilled and I was told to bring it back after 3,000 miles, and it was the same story,
  8. ווידאתי איתה את הנתונים והיא טוענת שהכל מדויק.
  9. בבעלות אחותי ניסאן קשקאי 1.2 טורבו שנת 2015. הנסועה השנתית ברכב היא ממוצעת, כ-18K לשנה. הרכב עומד על 70K~ קילומטר וכבר כמעט שנה לאחר תום האחריות. הרכב מטופל במוסך מורשה יבואן כמו שעון. לפני מספר שבועות אחותי הבחינה כי הרכב מרעיש, בדקה שמן וגילתה כי חסר המון שמן ברכב. היא הוסיפה לרכב 3.5 ליטר שמן וניגשה למוסך מורשה יבואן לבצע בדיקה. במוסך ביקשו ממנה לחזור בעוד 1600 ק"מ. ביום חמישי האחרון היא חזרה למוסך ושם התברר כי השמן שהיא הוסיפה נעלם. במסגרת הבדיקה במוסך לא התגלתה נזילת שמן או כל תקלה אחרת, בנוסף ביצעו בדיקה למנוע שיצאה תקינה. ביקשו ממנה לחזור שוב בעוד 1600 ק"מ. איך תמליצו להתקדם מכאן? תודה מראש לעונים.
  10. אני מניח שדניה סיבוס זו החברה שבנתה את הכביש ואחראית על התחזוקה המבנית שלו, אבל לא זו שאחראית על שירות ומפגעים בכביש, או שאני טועה?
  11. בוקר טוב, אתמול אשתי נסעה בכביש 431 לכיוון דרום ופגעה בחפץ שהיה מונח על הכביש. התוצאה היא גלגל מפוצץ (מדגם שכבר לא מיובא) וכנראה יידרשו גם איזון גלגלים וכיוון פרונט. יש לנו מצלמת רכב וניתן בקלות להראות שהנזק נגרם כתוצאה מחפץ שהיה מונח על הכביש. בנוסף לכך הוזעקו למקום גם ניידת משטרה ורכב שירות של 431, כך שיש תיעוד מלא למקרה. אני מעוניין לתבוע את חברת הביטוח של כביש 431 על הנזק שנגרם. פניתי לחברת הביטוח שלי והם ביקשו שאספק להם את שם חברת הביטוח של כביש 431 ומספר הפוליסה שלהם, מידע שיהיה מאוד קשה להשיג. יש לכם רעיון איך ניתן להשיג את הפרטים האלו? אשמח לעוד טיפים בנושא מאנשים שביצעו פרוצדורה דומה. תודה
  12. itziks

    קיה סטוניק 0 ק"מ

    לא רק לעניין הביטוח. לרכוש רכב ליסינג 0 ק"מ עם הפחתה קטנה יותר מ- 14% זה פשוט לקנות רכב "חדש" מעל המחירון.
  13. הרכב באחריות, קפוץ למוסך לבירור שיעיפו מבט על הקונסולה ויבצעו נסיעה ביחד איתך תוך כדי שאתה מסב את תשומת לבם לרעשים.
  14. ואיך אתם ממליצים לאבחן את מצב הבולמים? כל מוסך ידע לספק אבחנה טובה או שעדיף לגשת למוסך ספציפי?
×
×
  • תוכן חדש...