Jump to content

seeker

  • פרסום הודעות

    94
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

5 נייטרלי

אודות seeker

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. ראיתי את זה, רק חידדתי שמדובר באפליקציה של גוגל עצמה, אין קשר לסמסונג. התנהגות זהה על כל מכשיר שמריץ אנדרואיד 10, ללא תלות ביצרן החומרה. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.projection.gearhead.phonescreen לא עקרוני... 😬
  2. כמו שאמרו כאן, באנדרואיד 10 ה-AA הוא חלק אינטגרלי ממערכת ההפעלה. כדי "לראות אותו" כמו בגרסאות אנדרואיד ישנות יותר, צריך להתקין אפליקציה של גוגל שנקראת Android Auto for phone screens. אבל מכיוון שזה עובד כ"כ טוב ושקוף, בניגוד לעבר, באמת שאין צורך.
  3. ממליץ לך לבדוק ישירות באתרים של ליברה ו-Wesure. בכל פעם שבדקתי ב-wobi (שזאת סוכנות ביטוח, לא מנוע השוואת מחירים אמיתי ונייטרלי) - המחירים שלהם היו גבוהים משמעותית על ביטוח עם כיסוי דומה/זהה. אני מבטח 7 רכבים של המשפחה המורחבת כל שנה, כך שיש לי בסיס מוצק להשוואה.
  4. שים לב שתיקנתי את רכיב הפגיעה בפנסיה והוספתי גם את הפגיעה בהפרשה לפיצויים. אם 15 הוא לא השכר, היית צריך לבחור ב-25 כי 15 זה בדיוק על המדרגה ומקשה על החישוב... 🤣 עדיף שנשאיר את הדיון בפורום הציבורי כדי שאחרים יוכלו לראות את הדיון הזה וללמוד ממנו, סימולציה פרטנית ב-HR הייתי מבצע במקומך בכל מקרה. תברר את נושא החזרי הנסיעה, זה הרבה כסף.
  5. בשכר של 15,000 ש"ח, המס השולי שלך הוא 31%. אתה משלם על הרכב עצמו 2830 ברוטו (בערך 2020 נטו), שווי מס 2852 ברוטו (בערך 833 ש"ח נטו). מפסיד הפרשת מעסיק חודשית של בערך 212 ש" לקה"ש (נטו), מפסיד הפרשה חודשית של בערך 523 ש"ח לקרן פנסיה + פיצויים. מה היה לנו - הרכב עולה לך בערך 3065 ש"ח נטו בחודש, פלוס פגיעה של 523 ש"ח בהפרשות לקרן פנסיה + פיצויים. בנוסף, יתכן ומפסיד החזרי נסיעות (לא אמרת אם ה-15,000 כוללים את הסעיף את זה או לא) - נניח שאם תחזיר את הרכב, יוסיפו לך 1000 ש"ח לא מבוטחים בחודש, ברוטו (620 נטו). יקר, יקר...
  6. כן. תחשוב על זה כמו על השתתפות עצמית בביטוח של רכב פרטי. אצלנו אגב זה 200$, כאשר לכל עובד יש "גרייס" של תאונה אחת לחוזה (חברת הליסינג עדיין מחייבת, אבל החברה משלמת, ולא העובד). זה מאוד תלוי בשיעור המס השולי שלך, אבל במדרגה של 35% ועם נסועה של 20K ק"מ בשנה - הכדאיות הכלכלית מאוד גבולית, בלשון המעטה. זה בעיקר נוחות.
  7. יש גם "האק", וגם תמיכה רשמית. ה- USB HUB הישן כולל גם הוא data וטעינה, אבל לא עומד בתקן שאפל דורשת. כן מספיק לאנדואיד אוטו. השדרוג שאתה מדבר עליו עלה לפני שנה בערך 1500 ש"ח במוסך. יתרונותיו - מאפשר טעינה מהירה יותר (עדיין לא "fast"), ותמיכה ב- Car Play. חסרונותיו - מחיר, פירוק והרכבה באיכות ישראלית, הגבלות מובנות של מאזדה בתוכנה (למשל - מסך מגע שלא עובד בנסיעה), וגולת הכותרת - תאימות פחותה עם מכשירים חדשים (ה-"האק" מתעדכן לעיתים קרובות, במאזדה wysiwyg).
  8. לא כ"כ מכיר את הסידור הנ"ל (לא ברור לי התשלום של ה-500 ש"ח למעסיקה שלך), בד"כ התשלום עבור הרכב מתבצע ע"י הפחתה של השכר (הרווחת 13,200? מזל טוב, מעכשיו אתה מרוויח 10,000 ש"ח + אוקטביה), כאשר החברה משתמשת בכסף שהיא לא משלמת לך כדי לשלם לחברת הליסינג. חשוב לציין שמבחינת מס הכנסה, ההכנסה החייבת במס שלך היא עדיין 13,200 (כי שווי המס של אוקטביה הוא 3,200 ש"ח בחודש), אבל ההפרשות לפנסיה וקה"ש מחושבות לפי 10,000. התשלום עבור דלק מכוסה ע"י החזרי הנסיעות שאתה לא מקבל יותר, חלק מהחברות מגבילות בשימוש וחלק לא. כדי לדעת אם שווה לך או לא, תצטרך לעשות סימולציה (בעצמך, או בעזרת HR אצלכם). אני יכול לס
  9. אפס תקלות ב-20 אלף ק"מ, כולל החלפת מכשיר סלולרי באמצע התקופה. דווקא עם הטמעות מקוריות מהיצרן היו לי בעיות (קארוק).
  10. לא רוצה להפריע למלחמת הציטוטים, אני רק אתקן ואוסיף שגם למאזדה 3 (2013-2019) יש אנדרואיד אוטו. דורש התקנה של קובץ בגודל 5MB, אבל יש.
  11. אחרי 6 שנים עם אינדוקציה, כמו שאמרו מעלי - אין דרך חזרה. אין תחליף למהירות, ליעילות, ולניקיון. כירת גז זה אחד הדברים שהכי קשה לנקות, אינדוקציה - התקנה שטוחה, מעבירים מטלית יחד עם השיש, מבריק ברגע. לשלילה - מחיר רכישה ראשוני יקר פי 3, נתקלתי במחבתות שנותנות תוצאה פחות טובה (בסירים המצב מצויין), העניין התשתיתי, אי אפשר להקפיץ (ווק וכו'), עניין הקרינה.
  12. הכוונה היא להצליב בעצם בין הג'אנטים והצמיגים, כך שהרזרבי יהיה הצמיג הסיני, בלי חיישן. כן, ברור. למה להחליף צמיג כמעט חדש, ויקר (מעל 600 ש"ח), כשיש את האופציה של ההצלבה? החלפה של שניהם בכל מקרה לא הייתה על הפרק.
  13. שלום לכולם, ביום שישי בערב אשתי מצאה בורג תקוע בצמיג האחורי ימני של הספורטאז' שלה (2019, 14,000 ק"מ). היום בבוקר נסעה לצמיגיה מוכרת באיזור נתניה, שם נאמר לה שאי אפשר לתקן את הצמיג (הנקוק מקורי) וצריך להחליפו, מכיוון שהבורג לא תקוע במדרס אלא בדופן, ותיקון לא יחזיק מעמד. שמו לה צמיג של Triangle (...) ושחררו אותה לדרכה. שאלותיי: 1. האם באמת לא ניתן לתקן? 2. עד כמה גרוע הצמיג ששמו לה? 3. דיברתי עם אחד העובדים בטלפון, שאלתי אותו אם אפשר אולי להחליף את ה-Triangle עם הרזרבי (חדש לגמרי), אמר לי שברזרבי אין חיישן לחץ ולכן צריך להחליף בין הג'אנטים. האמנם?
  14. קרה לך באופן אישי? על אילו תנאים מדובר? באמת סכנת נפשות? לצערי הרב הרכב כבר נרכש, והיא אספה אותו אתמול. כמובן שבלי נסיעת מבחן (היא התייעצה עם הגיס שלה, "הוא קרא קצת באינטרנט ויש ביקורות טובות על הרכב", ואני לא יודע על מה אני מדבר), אז כרגע אני בדילמה אם לפוצץ את הבועה או לתת לה להתפוצץ מעצמה.
×
×
  • Create New...