רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
https://youtu.be/D87tO7VUs2I
הודעה אחרונה מאת elik0, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 926 צפיות
http://www.auto.co.il/view.aspx?article=33399 אמיתי או 1 באפריל?
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
-
כמה לדעתכם גדול ההבדל בין מנוע 1400 ל-1200TSI? סיאט איביזה 2013-2015 *ידני* 1 2 3 4 5
מאת yaron123456-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 71 תגובות
- 8.7 אלף צפיות
היי, אשמח לדעת מה ההבדל והאם יש הבדל ענק בין מנוע 1400 למנוע 1200 טורבו ברכב סיאט איביזה (שנתונים 13-15׳) - אני מתכוון על ידני. מבחינת דלק, איכות נסיעה וכו׳. מבחינת מנוע ברור שה1.2 טורבו חדיש יותר אבל הבנתי יקר יותר למקרה של תיקונים חלילה וגם עם חידושים כאלה ואחרים. אני לא מחפש לנסוע על 150 אני מתכנן נסיעות שקטות ברגיל כזה כמו כל אוטו. כביש מהיר 110-120 ועיר ברגיל. נסעתי עד היום על 1.6 והיה סבבה. האם 1400 חלש מזה בהרבה? בייחוד ברכב הזה למי שניסה אותו?
הודעה אחרונה מאת mark_Avn, -
-
- 2 תגובות
- 936 צפיות
ברשותי מאזדה 5 ורשום ברישיון רכב תאריך רישום 16/0707 ושנת ייצור 2008 מישהו יכול להסביר לי את העניין הזה? כי מבחינה הגיוני לא נשמע נורמאלי שרשום רכב ב2007 כשהוא נוצר ב2008
הודעה אחרונה מאת avitankobi, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בעקבות דיון בנושא, חשבתי לשאול פה. מה הרווח הגולמי לדעתכם (או לידיעתכם) של יבואני הרווח על רכבים חדשים? מישהו טען בפני שמדובר בלא יותר משיעור של 10%. לי זה נשמע נמוך מאוד. לדעתי זה יותר מכפול מכך אבל אין לי איך לבסס את זה.
הודעה אחרונה מאת aka77, -
-
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
קשיים נוספים בהפקת הגרסה העדכנית של תוכנית הרכב הבריטית טופ גיר, אחרי התפטרות המפיקה, סקנדל הדונאטס מול אנדרטה בלונדון, שעות העבודה הבלתי אפשריות של המנחה הראשי כריס אוונס ועוד, מגיעה התקלה הנוכחית: מטוס ועליו שלושה מהמנחים וכן 40 עובדי ההפקה שהיה בדרכו לצילומים בקזחסטן עוכב בשדה התעופה במוסקבה. עלות ביטול ההפקה מוערכת ב-500 אלף ליש"ט. הידיעה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
יש חדש בנושא? ששאלתי שנה שעברה אמרו לי שהצפי הוא למאי 2015. מישהו יודע איך מתקדם העניין?
הודעה אחרונה מאת Achtung, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
נחיתה רכה.
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 880 צפיות
הטמטמת חוגגת, מדינת הלא לומדים כלום. במקום שאפשר יהיה לייבא יבוא מקביל של חלפים , למשל סטוק של בולמים מתוצרת ידועה, עכשיו צריך יהיה להעביר אותם תקינה? חלקי חילוף שניתנים להשגה ברשת לא נכנסים היום ללא אישור משרד התחבורה, עכשיו התהליך יהיה עוד יותר מסורבל. עד היכן הטימטום מגיע. עברנו את זה עם טלפונים וזה נכשל בגדול עד שהתירו יבוא של מכשירים על בסיס הצהרת יצרן וללא צורך בבדיקות מקומיות. לא למדו כלום במשרדי הממשלה? בעצם למה אני מתפלא הם ממילא לא מצליחים לתאם כלום בין-משרדי, איך ילמדו
הודעה אחרונה מאת zaf, -
http://m.ynet.co.il/Articles/4783654 להלן הכתבה שפורסמה בווינט. ההתחלה היא שהרוכבים אינם יוכלו לרכב יותר על המדרכות, מצד שני כשיעברו לכביש תתחולל חקיקה נוספת בוודאות שהם מסכנים את התנועה בכביש. במקום להקים נתיבי אופניים בכל גוש דן מעדיפים פשוט לחסל את התופעה הזאת שמדי יום יותר ויותר אנשים מתחילים להשתמש בה וחוסכים הון עתק על רכב דלק אגרות וכו. מתי אנחנו בתור ציבוא נצא נגד השלטון הדפוק הזה שדופק אותנו. חייב לציין שיני משתמש בשום כלי תחבורה חוץמאכב אבל זה כבר מוגזם ומקומם.
הודעה אחרונה מאת raiden, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הרודסטר היפנית זכתה גם בתואר "עיצוב השנה" והפכה למכונית הראשונה בהיסטוריה של התחרות שמסיימת עם דאבל באירוע אחד. http://cars.walla.co.il/item/2947467
הודעה אחרונה מאת shvutpini123, -
-
- 8 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
זו הפעם השניה שדבר כזה קורה, לאחר יום גשום מאד הרכב נמצא בבור כאשר כל החלונות פתוחים לחלוטין, אתמול בבוקר לאחר לילה גשום (אין לי מושג אם לגשם יש קשר) הדבר קרה שוב רק שהפעם חלון אחד ליד הנהג היה פתוח בחלקו... מדובר בפורד פוקוס 2010 אשמח לרעיון או פיתרון או שצריך לגשת לחשמלאי רכב, אציין כי אין מערכת אזעקה מלבד קודנית, מודה מראש לכל המגיבים.
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
- 0 תגובות
- 724 צפיות
לאחר חיפוש בפורום נמצא רק שרשור מלפני 10 שנים אז אשאל שוב, במידה ואני נוסע ברכב שהכל מפורק מאחורה (מושבים, משענות גב, מגש, שטיחים, וכו׳) יש בעיה מבחינת חוקיות? מקדימה נשאר הכל כרגיל, 2 מושבים מלאים, גלגל ספייר גם ישאר. השאלה היא מרצון להוריד משקל לקראת יום מסלול ולבדוק כמה משמעותי להשיל 50-70 קילו מהאוטו, בשביל הספורט
הודעה אחרונה מאת sjerby, -
- 0 תגובות
- 674 צפיות
מישהו יודע מה צריכה להיות צריכת הדלק הממוצעת ברכב הזה. ? הוא 1.6 אוטומט וניראה לי צורך יותר מדי... והאם יש איזה משהו נפוץ שדורש טיפול שמשפיע על זה? תודה מראד לעונים
הודעה אחרונה מאת Danny Sachakov, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם, נתקלתי היום בתמונה, כפי שניתן לראות המאזדה "נגררת" בהנפה, כאשר העיגון מבוצע ע"י סנדל סביב הגלגל. האם יש חשש לנזק למכלול הגלגל (מיסבים/ציריות וכו') עקב המומנט שמופעל על כל גלגל? *הרכב לא שלי, סתם תוהה לגבי השיטה.
הודעה אחרונה מאת danniel, -
-
הדור הרביעי של פריוס הגיע לישראל, יעילה יותר, ירוקה יותר, מאובזרת יותר אבל באותו מחיר - 149 אלף שקלים עוד פרטים כאן
הודעה אחרונה מאת daniel.gri, -
-
- אחראי פורום
- 32 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
אני מעוניין בה מאוד, רציתי לדעת מה אתם חושבים עלייה.. איביזה 2016 סטייל החדשה, אשמח לדעת מה אתם חושבים על צבע שחור ועם גאנטים שחורים גם תודה לעונים!
הודעה אחרונה מאת sapancool, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 915 צפיות
לפני הכול אציין שחיפשתי בפורום תשובות לשאלות שלי וקראתי כל נושא אפשרי על יחסי העברה, אני מנסה להבין כמה דברים שעשו לי סלט בראש כי אנשים כאן הסבירו את המושג בצורה שונה וזה קצת בלבל אותי. אני הבנתי שיחסי העברה הם היחס בין מהירות הסיבוב בנקודת הכניסה של מכלול מסוים לנקודת יציאה שלו, ובאופן כללי כמה סיבובי מנוע נדרשים כדי לבצע סיבוב אחד של הגלגלים. באחד ההסברים שקראתי נתקלתי בציטוט הבא: השאלה שלי היא איך מסתדר עניין המומנט עם הקביעה הזאת? זאת אומרת שיחס העברה ארוך לא מצריך הרבה מומנט ולכן בהילוך ראשון שהוא יחס ההעברה הארוך ביותר המומנט הוא הכי נמוך למרות שההילוך הראשון מעביר הכי הרבה מומנט לגלגלים? ויחס העברה קצר מעביר יותר מהירות על חשבון המומנט? לפי מה שהבנ…
הודעה אחרונה מאת Eily, -
-
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
האם אפשרי? טוסטוס טייפון שיום לפני מועד פקיעת הביטוח - סוף סוף מגיע החדש, משולם, אבל גם רק בפקס. המקור יגיע אליי בסוף השבוע. האם אוכל לגשת עם הצילום? הוא באיכות טובה.
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
שלום לחברים, מחר בבוקר תערוך סמל"ת יבואנית פיאט לישראל מסיבת עיתונאים לרגל תחילת שיווק הטיפו החדשה. אנחנו נהייה שם ונעביר את הפרטים המרכזיים ישירות לשרשור זה, ואתם מוזמנים להעלות כאן את השאלות, הארות, הערות ותובנות שלכם - אותם נעלה בפני נציגי היבואן. נשתמע, מערכת "קארספורום"
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
ביום שלישי בבוקר תערוך כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל מסיבת עיתונאים לרגל תחילת השיווק של המשפחתית החדשה שלהם האלנטרה. כרגיל, את העדכונים הישירים נעביר ישר לשרשור זה, בו אתם מוזמנים כבר מעכשיו לשאול, לתהות, להעיר ולהאיר את התובנות שלכם - אותן נעלה במהלך מסיבת העיתונאים. נשתמע, מערכת קארספורום.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הי, שמתי על הרכב גגון לרוחב מודולארי כזה. לא מותג, משהו כזה כמו של איקאה עם שני מוטות שמחזקים את המוט הרוחבי. בקיצור נתתי לבחור במקום שבו קניתי להרכיב לי והוא חתך את הרפידות גומי ששמים מתחת לברזלים שבין הגגון לדלתות כך שהגומי לא יגיע לתחתית איפה שהברזל פוגש את הקימור / חיבור של הפח בגג רכב לגומי שמסביב לדלת עצמה. שאלתי למה הוא עושה את זה, זה לא יכול לפגוע בצבע? הוא אמר שלא, שככה מרכיבים ושזה לא פוגע בצבע ושהרבה חשמלאים מרכיבים אצלו ובלה בלה בלה... שאלתי היא, האם באמת ככה מרכיבים או שעלי לדרוש רפידות גומי חדשות? תודה
הודעה אחרונה מאת Liron Avineri, -
הרכב עבר טיפול 180. הוחלפו רפידות אח' פעם שניה מאז שנולד.רפידות קד' הוחלפו פעם אחת. דיסקים עדיין מקוריים. מצבר הוחלף ב95000. הרכב נוסע כמו לפני שלוש שנים, אין קרקושים ואין שום תחושת הזדקנות. תצרוכת דלק סביב 1-13. לא הכי מהיר, לא הכי מפנק אבל הכי אמין שהיה ברשותי והיו בשימושי קורולות קרינה וסקודות.
הודעה אחרונה מאת fiesta1997, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 8.8 אלף צפיות
האם יש להן שימוש פרקטי, או שזה נטו ליופי?
הודעה אחרונה מאת maatrixx, -
-
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן, החלפתי מורה נהיגה (שלי היה חרא, ומסתבר שגם הבית ספר), המורה נהיגה העכשווי תיקן את כל הבעיות שהקודם השאיר ועוד שנייה הוא אמר שאני מוכן לטסט. בקיצור, הצטרפתי לקודמים רק בגלל שאפשרי לשלם עם הפקדון הצבאי, אני הולך לבנק והם אומרים שהם לא מקבלים את החשבונית מס בגלל שרשום שם שבוצעה העברה של 1950 שח ולכן אין אפשרות להעביר כסף מהפקדון שלי אליהם, והבחורה מהבית ספר עושה לי אם זה לא הולך אתה כנראה תצטרך לשלם במזומן, מה אני עושה? למישהו יש רעיון?
הודעה אחרונה מאת gbguy, -
- 18 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
יש לי דילמה קטנה. אני כנראה טס לזמן קצר ללוס אנג'לס. התוכנית היא לנחות שם ומיד לקחת טיסה ללאס וגאס. מלאס וגאס אני חוזר ללוס אנג'לס בשבת בערב עד שני בבוקר. בLA אני אצטרך רכב. בדקתי מחירים ומשום מה הם גבוהים, כנראה עקב זמינות נמוכה של רכבים. הדבר הופך למוזר עוד יותר כאשר לצורך הספורט בדקתי אופציה של השכרה בלאס וגאס והחזרה בלוס אנג'לס קיבלתי הצעה הרבה יותר נמוכה מלקיחה והחזרה בLA. דוגמה מSIXT: מחיר ליום לBMW סידרה 5 בלקיחה בלאס וגאס והחזרה ללוס אנג'לס הוא 50$ בערך. אם אני אקח את אותו רכב בLA אשלם יותר מפי 2. הדבר נכון גם לכל רכב אחר שבדקתי. הרע: הנסיעה מלאס וגאס לLA לוקחת 4 שעות כשאין פקקים. אז הדילמה היא כזו: לשכור רכב בלאס וגאס ביום שבת בבוקר, להיות…
הודעה אחרונה מאת duduamar, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 25 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
בחודשים האחרונים זה התרוצץ כשמועות וספקולציות. אבל היום, עם פרסום הודעה משותפת זה רשמי. ייבוא המותגים ג'יפ, קרייזלר, דודג' וראם עובר מידי מכשירי תנועה לידי סמל"ת כחלק מאיחוד המותגים של קבוצת FCA העולמית עוד פרטים ורקע כאן
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
שנים שאני מחפש 205. סוף סוף קניתי אחת במחיר הזוי עם מזגן שעובד , חלונות חשמל , נעילה מרכזית ואזעקה. פרטים יבשים : אני יד שלישית, 275000 ק"מ , דשבורד שלם. תודה לכל החברים שעזרו לי לחפש את האוטו המושלם לפרוייקט הבא. עדכונים בקרוב
הודעה אחרונה מאת tu3s, -
- 3 תגובות
- 896 צפיות
אני תכף מסיים תקופת ליסינג ואני רוצה לקחת איביזה, השאלה אם לחכות שיגיע דגם חדש או שזה יקח הרבה זמן? יש איזשהו צפי? ואמורים להיות שינויים מהותיים בין הדגמים?
הודעה אחרונה מאת eli_baratz, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 722 צפיות
אנחנו נמתין (שנה או עשר) עד שהטכנולוגיה תגיע גם לרכבים ״עממים״ http://blog.caranddriver.com/koenigseggs-camshaft-less-engine-explained-watch-it-in-action-video/
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 289 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- santiago
- itaimoto
- גולדן191
- Alberrto
- BoazB11
- ישיר
- Jeka88
- gollu
- nir eli
- הרקוליטו
- bogib
- meny5
- quizlette85117701
- GTאי
- baer
- gadik6
- עמרי לייט
- rev-Match
- parnuk
- teyal
- פאר האורה
- shahar188
- FireStar
- הכהן הגדול
- urich
- BioS
- Bennik
- ArikC
- Pavlik
- David32
- asix
- איציק נ.
- RBRB
- david3692
- natco
- Night Driver
- Tal7
- ישראל פוש
- fishmanl
- דרדס אבא
- stx
- pasat04
- Amitbak
- yoni162
- motior
- דוד495
- amit_a
- thema832
- alechko01
- Aviady001
- פינדר
- oferg22
