Jump to content

danniel

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    18,581
  • תאריך הצטרפות

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

danniel שיחק אותה בתאריך אוקטובר 22

התכנים של danniel היו האהובים ביותר!

מוניטין

173 טוב

2 עוקבים

אודות danniel

  • דירוג
    Adminiac

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    גליל מערבי
  • איזה רכב יש לך?
    כחול
  • תחביבים
    אומנויות לחימה, יוגה, מדיטציה, אורוגאמי, קלאס, דוקים, גו
  • מקצוע
    מהנדל
  • עמוד הבית שלכם
    http://www.carsforum.co.il/vb/forumdisplay.php?f=53

צפיות אחרונות בפרופיל

6,897 צפו בפרופיל
  1. לא זוכר כזה פעם. אלא אם כן יש תקלה ברכב. השימוש העיקרי הוא זיהום אויר, כל השאר זה בונוס, אולי.
  2. הדיליי זה עבור זיהום אוויר.. לאפשר ניתוק דלק עוד לפני שהמצערת נסגרת.
  3. הכפתור שליטה של המראות נמצא בדלת? אז קיים מגע רופף של הצמת חשמל שעוברת בתוך הגומיה של הדלת.
  4. באיזה מצבים המזגן מתקשה לקרר? מה אמר המזגניסט על הענין ניתוקי המדחס התכופים?
  5. דיזל ורכבי בנזין ללא מצערת זה משהו שונה אבל זה קודם כל זיהום אויר, התנהגות המצערת בצורה ממוחשבת נועדה למנוע מצבים מסויימים בנהיגה שגורמים לעליה במזהמים.
  6. אתה לא לגמרי מגובש. עולם התעסוקה בתחום הרכב הוא עולם מאוד מגוון, כמו עולם המחשבים. אתה קופץ מרעיון לרעיון בקצוות של הסאקלה - יבוא, מוסך, מהנדס אצל יצרן החו"ל. השאלה שלי היא, איפה הכי היית רוצה לראות את עצמך בתחום עוד נניח 10 שנים? ושם רגע בצד, לא רק את ההכנסה, אלא גם את כל המיגבלות והחסמים שאתה חושב שקיימים.
  7. באופן כלל דווקא כן, יש שוני בין יצרנים אבל העקרון שיש חפיפה ליניארית.
  8. לגמרי נכון, במנועים בהם יש בקרת כניסת אויר של המצערת, יש מידה מסויימת של לינריאות, אבל מצבי נהיגה משתנים יחד עם הפעלות של בקרות אחרות ברכב, כגון ESP, משנות את מצב המצערת מבלי שהנהג משנה את המצב הדוושה.
  9. באיזה רכב מדובר והאם השמשה היא מקורית?
  10. מכירים את הלחצן קיקדאון המפורסם בקצה מהלך דוושת המצערת, של שנות התשיעים? זה שכל כך אהבנו ללחוץ עליו ולרגיש את ההאצה הפאומית ועליית הסל"ד עקב ירידת ההילוך? אז היום ברכב המודרני, אין לחצן אבל יש מעיין "נקודה קשה", מעיין קפיץ שקיים בתוך המכלול של דוושת המצערת שכוללת גם חיישן זווית מצערת, לקריאת מהלך הדוושה. הלחצן הוא למעשה מורגש אבל הוא וירטואלי. יחידת הבקרה דוגמת את הזווית ויודעת למעשה שמזווית מסויימת הנהג בעצם הגיע ועבר את "הנקודה הקשה" ומשנה את אסטרטגיית ניהול המנוע ותיבת ההילוכים המבוקרת מחשב, אם ישנה כז, מוריד הילוך, מוסיף הרבה דלק ומעלה חזק את המומנט לצורך עקיפה למשל.
  11. על מה את המסכים, חשבת לרגע? המכלולים ההיברדיים אתה לא מדייק. המכלולים ההיברידיים לא צוברים בלאי חריג, רק הסוללה וגם אז זה לא בלאי אלא ירידה בקיבוליות. החלפה שלה, גם אם יקרה או שיפוצה, מחזירה את הרכב למצב די תקין. מול החסכון בדלק יש מצב שזה משתלם. רכב יד שנייה או יותר נכון משומש, יכול להיות רכב בין שנה שנתיים, זה עדיין רחוק מירידת קיבוליות של הסוללה ואפשר עוד להנות כמה שנים עם הרכב.
  12. תעלה תמונה, שתסביר איך נופל ונוכל לעזור לך, גם בלי להכיר את הרכב שלך טוב.
  13. בחייך! רוב המכריע של הלקוחות לא פותח מכסה מנוע ואם פותח, לא מבין מה הוא רואה ומה אולי חסר. אם משהו ישים לב ראשון זה המוסך המורשה, שאולי יחשוב שהיצרן שכח להרכיב את החלק בפס היצור וימהר להרכיב אחד חדש על חשבון האחריות, שכמובן היצרן לא יאשר. יש הרבה דוגמאות של חסכון עלויות שהלקוח כן רואה ולמרות זאת ואחרי שהיצרן לוקח את זה בחשבון ובחישוב הכללי של החיסכון מול תחושה של הלקוח שקיבל מוצר פגום או חסר והוא אולי יאלץ לשלם על זה, בחישוב הסופי עדיין הוא הרוויח הרבה מאוד בחסכון עליו החליט. מגיעים לרזולציות מאוד גבוהות, טכניות וכלכליות, בכל שינוי חסכוני שכזה וגם האספקטים האלו ועוד
×
×
  • Create New...