Jump to content

danniel

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    19,269
  • תאריך הצטרפות

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

danniel שיחק אותה בתאריך אוקטובר 22 2020

התכנים של danniel היו האהובים ביותר!

מוניטין

262 טוב

2 עוקבים

אודות danniel

  • דירוג
    Adminiac

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    גליל מערבי
  • איזה רכב יש לך?
    כחול
  • תחביבים
    אומנויות לחימה, יוגה, מדיטציה, אורוגאמי, קלאס, דוקים, גו
  • מקצוע
    מהנדל
  • עמוד הבית שלכם
    http://www.carsforum.co.il/vb/forumdisplay.php?f=53

צפיות אחרונות בפרופיל

7,245 צפו בפרופיל
  1. מתוך הספר רכב שלך לגבי ה-SPEED LIMITER: The programmed speed can be exceeded temporarily by pressing the accelerator pedal firmly. To return to the programmed speed, simply slow down to a speed below the programmed speed. The programmed speed remains in the system memory when the ignition is switched off.
  2. איזה רכב זה? אני חושב שזה עניין בטיחותי, אז תלחץ עוד קצת על הדוושה, עד סוף מהלכה. אמור לבטל את הלימיטר.
  3. ברכבי דיזל הצברות פיח היא בגלל ה EGR וניקוי דורש פירוק סעפת ולעיתים, תלוי בחומרת המצב, פירוק ראש מנוע וניקוי כל המעברים עם מברג וחומר ממיס.
  4. עד עכשיו, למעט מצבר, הוא לא מושקע בשום חלק, כל החלקים שמו לניסיון והחזירו חזרה בלי חיוב על החלק. אני הייתי שם סקופ על הקו במצב מוניטור לזמן ארוך, לראות מה קורה לגרף תקשורת בזמן התקלה, זה יתן אולי כוון.
  5. הקטע הוא לא רק הנורה שדולקת אלא הקוד תקלה שנרשם והוא זה ששולח פקודה ללוח השעונים להדלקת הנורה. בכל מקרה, אולי זה הלוח, עכשיו קשה לדעת או לנחש.
  6. אל דאגה חבר. הלימיטר מתבטל זמנית בלחיצה מלאה על דוושת ההאצה.
  7. אנחנו מאמצים הרבה דברים מצפון אמריקה. רגולציות? הרבה פחות. בכל מקרה, אאחל בהצלחה למיזם.
  8. לאחר מחשבה של דקותיים, אני לא מכיר חיישנים שיש להם החלפה יזומה כל X זמן או ק"מ. אפילו חיישני חמצן, שלפי היצרנים הם בעלי אורך חיים מוגבל, לא מחליפים עד שלא מתקלקלים. כנ"ל חיישני לחץ אויר בגלגלים TPMS , שהסוללה הפנימית בהם נגמרת מתישהו אחרי כמה שנים.
  9. מה רמת המידע שיש בלימודי תאוריה נכון להיום? יש חוברת או קישור?
  10. אני מדבר על מה עושים אנשי אבחון טובים שנכנסים בראבק ולעומק כדי לפתור תקלה. יש מספיק אנשים כאלו, שאתה פשוט עדיין לא פגשת. אבל קודם כל צריך שתהיה התחייבות כלשהי שמישהו משלם על כל העבודה. בהרבה מהמקרים, שהרכב לא מכוסה באחריות כלשהי והתיקון הוא מארנקו של הלקוח, הלקוח הוא זה שחוסם את המשך האבחון ומוציא את הרכב מהמוסך.
  11. עזוב אותך "משיחות עם בעלי מקצוע מומחים", שבטוח לא הבינו אותך. חותכים חוטים, מחלצים החוצה מתוך מחברים סופי חוט לבודד/שלול מערכות ורכיבים, עושים מעקפים לבדיקה וגם פורמים לעיתים רתמות חשמל עמוסות חוטים, אם חושדים שיש איזה משהו לא תקין מסתתר בתוך הרתמה. זה לא בשגרה אבל בתקלות מאתגרות וחמקמקות, בהחלט.
  12. מרסס דלק דולף, משמיד את הבוכנה בסופו של דבר.
  13. בוסטר התנעה לרכב, יש כמה וכמה שרשור בנושא עם המלצות.
  14. אז ללכת למוסך נוסף, בכל מקרה, חיישן נקישות עלול היות מושפע בגלל החיישן חמצן (מנוע עוד עני מידי וז מתחיל לנקוש מעט), ולא להיפך.
  15. לא מיד יש להאשים את הרכב, כי קצת קשה להשוות שני רכבים שונים, שנוסעים על ידי נהג שונה ובמקומות שונים. יגאל גם מתדלק בתחנת דלק דלוקס...! (בדיחה פנימית למי שעוקב).
×
×
  • תוכן חדש...