Jump to content

danniel

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    17,794
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

27 נייטרלי

2 עוקבים

אודות danniel

  • דירוג
    Adminiac
  • תאריך לידה 05/01/1973

Personal Information

  • מיקום
    גליל מערבי
  • איזה רכב יש לך?
    כחול
  • תחביבים
    אומנויות לחימה, יוגה, מדיטציה, אורוגאמי, קלאס, דוקים, גו
  • מקצוע
    מהנדל
  • עמוד הבית שלכם
    http://www.carsforum.co.il/vb/forumdisplay.php?f=53

צפיות אחרונות בפרופיל

6,189 צפו בפרופיל
  1. הרפידות פשוט הרבה פחות טובות מהמקורי. בסוף נשארת עם הרפידות המקוריות או הקודמות?
  2. במצב זה כזה יש עומס מיותר על המנוע וכן המאוורר עלול להתחיל ליצר סדקים בגלל ויברציה תוצאה מהכוח הצנטרפוגלי הרצוף בנסיעה בסל"ד גבוה, שברים של המאוורר יגרמו לנזקים יקרים. לכן, אני מציע לתקן ולא "לחיות עם זה".
  3. החלק כבר פגום וצריך להחליפו. שוב, לא בטוח כלל שהוא גורם הרעש, אך בכל מקרה הוא לא תקין.
  4. אין חדש, AA עדיין לא עבר גיור ועד כמה שאני זוכר היה ניתן להקליד בעברית מזמן (אני זוכר לפני שנתיים ברכב השכרה בחו"ל).
  5. אם קוד 26 מופיע בלוח השעונים אז זה אומר: Left rear turn signal failure
  6. הם צודקים, מה לעשות...סתם מבט על רפידות מבעד לחישוק הגלגל, נותן מידע מוגבל וחלקי ולכן עדיף להמנע מכך.
  7. רכב דיי נדיר וקצת ישן ואם תמצא משהו בפירוק זה יהיה הימור גדול, כמו שציינת. אופל זה תיבות הילוכים של אליסון לרוב ומכוני השיפוץ יודעים ומכירים אותם טוב מאוד. יקיר, שהגיב לך קודם, עובד במוסך בב"ש בטח מכיר מקום מומלץ.
  8. גם אני לא חושב שזה גורם לרעש אבל לפני ניתוק, ניתן לבדוק האם החלק הוא מקור של רעש על ידי סיבוב של החלק מעט מצד לצד.
  9. ההבדל הוא באות האחרונה שמייצגת את האלקטרודת הארקה: G=Copper cored ground electrode זה שמפר את ההארקה ומונע חלודה. האמת לא יודע מה בדיוק זה יגרום אם תשתמש בהם, אבל אם הנושא לא ברור אז עדיףלהצמד למקורי שהוא DILFR6J11
  10. אם אני מבין נכון, הרכב בזמן שלא מניע, גם מתי המנוע מסובב בזמן בתנעה, מניע בכל זאת עם מצבר עזר וכבלים?
  11. חיפוש! יש שרשור בנושא עם עדכונים שוטפים של KOMPY.
  12. נושא הליסינג קצת יותר מורכב ועמוק וכאן אולי לא המקום לפרט (הכוונה בשרשור זה) אז אציין על קצה המזלג כי: הרבה מוסכים לא מסכימים לתת שירות לרכבי ליסינג במחירי רצפה שהם דורשים ותופעות הלוואי האחרות שנלוות לכך. אלו שכן מסכימים, לעיתים עומד מאחורי המתן שירות טיפולים גם הסכמים נוספים כדי שיהיה כדאי, כגון תיקוני אחריות ופחחות. יש עוד סיבות למה מוסכים מסכימים או לא..אבל בסופו של דבר שירות התחזוקה לרכבי ליסינג הוא לא ההכנסה העיקרית, למעט אולי "מוסכי הבית" של חברות הליסינג שיש אצל כמה מהם. אגב, אני גם חושב שנהגי רכבי הליסינג לא הזדכו על רכביהם.
  13. המוסכים לא אחראיים על המצב היום ועל זה השרשור עוסק. כל השאר, בהתייחס לימים כתיקונם, לא רלוונטי ולא מחובר למציאות. כידוע לך תלונות יש לכולם ובכל מגזר וענף, גם שהעסקים משגשים.
  14. בלוק - ברזל יציקה, ראש מנוע - אלומיניום, בוכנה - פלדה שום כלום, בקושי תצליח לשרוט אותה וכן חשוב להוריד את הפיח, אם כבר הכל מפורק. לא תקין
×
×
  • Create New...