Jump to content

danniel

אחראי פורום
  • הודעות

    19,489
  • כאן מאז:

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

danniel שיחק אותה בתאריך אוקטובר 22 2020

התכנים של danniel היו האהובים ביותר!

2 עוקבים

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    גליל מערבי
  • איזה רכב יש לך?
    כחול
  • תחביבים
    אומנויות לחימה, יוגה, מדיטציה, אורוגאמי, קלאס, דוקים, גו
  • מקצוע
    מהנדל
  • עמוד הבית שלכם
    http://www.carsforum.co.il/vb/forumdisplay.php?f=53

צפיות אחרונות בפרופיל

7,450 צפו בפרופיל

הנקודות של danniel

ראש למגובבים

ראש למגובבים (14/14)

298

מוניטין

9

תכנים שנפתרו

  1. אתה יודע האם יש לך LSD? (מנגנון החלקה מוגבלת).
  2. בעליות מומשכות בקיץ כל מנוע יתחמם מעט יותר מהרגיל וזה נורמלי. האם יש איבוד נוזל קירור?
  3. ריח זה משהו מאוד סובייקיטי אז קשה לתת עיצה טובה. בטח שלא ידוע דגם הרכב ואולי מישהו אחר עם רכב דומה חווה משהו דומה ויוכל לספר על זה.
  4. ככול שהמצמד נשחק, כך גדל המהלך ההפעלה שלו והקושי ללחיצה עליו. אם זה ממש מפריע לך, אז הפתרון יהיה החלפה של המצמד.
  5. אתה צודק, מצתים פחות (אם בכלל) מושפעים מהגדרות טיפולים "לתנאים קשים". מה שמאוד משפיע על אורך החיים שלהם זה איכות הדלק.
  6. ציין דגם רכב ושנתון. במידה ולא מופעל המיזוג אויר, למשל בנסיעה לילית, עדיין יש אותו ריח?
  7. קבלת המלצה מעולה מרפי, לנקות את הרדיאטור עם צינור ו/או לחץ אויר, לדעתי זה יעשה את השינוי.
  8. זה רק חצי סיפור של מה שקורה לשמן במנוע לאורך זמן. השמן מאבד תכונות ומאבד צמיגות, זה השלב הראשוני ולאחר מכן בשלב הבא, מתאספים בו חלקיקים ולכלוכים שלא שוקעים והוא מסמיך והופך להיות מאוד צמיגי. רואים את זה טוב כאשר מרוקנים שמן בטיפול לרכבים שלא מטפלים בזמן או יש בהם מנוע לא תקין. הצמיגות הגבוהה משפרת אטימות במנועים בלוים, מיד לאחר פלשינג או אפילו החלפת שמן שגרתית מתחילה להיות פתאום תצרוכת שמן גבוהה או אפילו איבוד כוח ואיבוד ניצוץ. .
  9. יש קולטים מייבשים שהם מאוד יקרים וכאלו שהם חלק מהמעבה, אז לא תמיד מדובר בחלק זול בכלל. ציינת נכון שזה לא משהו גורף, תקלות מסויימות שלא גורמות לזיהום מערכת אין צורך בהחלפת מייבש אלא אם כן הרכב ישן יחסית , זאת לא הפעם הראשונה ששפותחים את מעגל הקירור או אם הייתה נזילה חזקה מאוד עד למצב של חוסר קרר מוחלט ואויר שחדר פנימה ועוד תרחישים שונים.
  10. רכב לא מניע בגלל חוסר בדחיסה, ניצוץ או דלק. מה חסר אצלך ברכב?
  11. נכון, זה עלול להגרם גם אחרי החלפת שמן רגילה. שמן בלוי מאבד תכונות ומתמצק לצמיגי יותר עד למצב בוצה, גם בגלל סינון לקוי/חוסר סינון של המסנן. אין קשר להחלפת רצועת תזמון, אלא אם כן בתיקון עושים משהו במערכת השימון או מחליפים שמן ברמה יותר עמוקה מאשר החלפת שמן פשוטה, כמו למשל פירוק אגן שמן או אולי פלשינג כדי לנקות שאריות גומי של הרצועה.
  12. לא מכיר הנחיה כזאת, אולי יש המלצה. בכל מקרה זה לא כלל אצבע. מדחס שמוחלף בגלל תקלת שזתום בקרת ספיקה למשל, ברכב חדש, אין שום טעם או הגיון טכני בהחלפה של מייבש בנוסף.
  13. בודקים את מצב השמן שיוצא מהמדחס הישן, אם הוא שחור ומלא שבבים אז חובה לנקות את כל המערכת ולהחליף מייבש. בכל מקרה, גם אם לא עושים שטיפת מערכת, רכב בין 9 שנים אז כדאי להחליף מייבש.
  14. מייבש לא מנקים, אלא מחליפים והחלפתו תלויה בסוג הכשל של המדחס. אי ניקוי מערכת והחלפת מייבש אחרי כשל של מדחס תגרום לכשל חוזר.
  15. זה קורה במנוע לא תקין, החלפת שמן טרי ופחות צמיגי ואז מתחיל הכשל האמיתי במנוע. כל עוד השמן היה ישן וצמיגי זה סייע באטימה של המנוע הבלוי.
×
×
  • תוכן חדש...