Jump to content

danniel

אחראי פורום
  • הודעות

    19,489
  • כאן מאז:

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

תכנים שנפתרו

  1. danniel's הודעה בנושא כשעומדים הרבה זמן עם הרכב עדיף לכבות את המנוע מבחינת צריכת דלק/ בריאות מנוע? סומנה כפתרון   
    סרק ממושך לא בריא למנוע. 
    בבנזין מדלל את השמן ומפייח את המצתים. 
    בדיזל - סותם את המסנן חלקיקים. 
    אם עומדים לכמה דקות, מומלץ ומוטב לכבות מנוע.
  2. danniel's הודעה בנושא שאלת הדיוט לגבי סוג מצבר סומנה כפתרון   
    בדרך כלל מדובר באלו שסימנתי.
    אם על המצבר לא כתוב כלום ממה שרשמת, אז בחר Regular flooded
  3. danniel's הודעה בנושא מטען למצבר עקב בעיה מתמשכת - לקסוס היברייד סומנה כפתרון   
    חבל על הויכוח, שהפעם אני לא מבין על איזה נקודה הוא בדיוק.
     
    לעניין הנושא, זה לא משנה מי מטעין את המצבר 12V, אם זה אלטרנטור ברכב עם מנוע IC או ממיר DC/DC ברכבים היברדיים וחשמליים, העקרון זהה. 
    בזמן שמנוע פועל או רכב במצב מוכנות נסיעה (חשמלי/היברדי) המטען, (אלטרנטור או ממיר) מספק את הזרם לכלל צרכני  12V ברכב וגם טוען את המצבר, כל עוד יש צורך לטעון אותו. 
    זרמי הספק של המטען ישתנו בהתאם לצרכנים ומצב טעינת המצבר 12V, שגם הוא צרכן במצב זה. 
     
    ברכבים היברדיים/חשמלים שאין בהם מתנע, המצבר משמש רק לזיכרון יחידות הבקרה והזנת מתח לצרכנים שעוד פועלים אחרי דימום הרכב ותו לא, ולכן המצבר הוא מצבר מאוד קטן ולא מתאים לזרמים גבוהים, לא של פריקה ולא של טעינה.
     
    ההמלצות שיש בספר נהג נכונות, אבל עם המצבר פרוק ממש, טעינה בזרם יותר גבוה מאשר הנומינל המומלץ, לא יפגעו בו, בתנאי שנעשה בצורה מבוקרת עם מטען חכם. 
     
    לסיכום , מענה לשאלה המקורית, אין שום בעיה לחבר מטען חכם כמו זה של בוש 7A כמטען גיבוי למצבר ברכב חשמלי היברידי, הזרמים יהיו במילא מאוד נמוכים, במידה והמצבר תקין. 
  4. danniel's הודעה בנושא מובילי הקליפר: מה תפקידה של הגומיה הפנימית? סומנה כפתרון   
    זה נועד לשיפור יציבות הקליפר הצף בבלימות מהירות חזקות, למנוע עיוות מיקום קליפר ואז גם הרפידות אל מול הצלחת בילום.
     העדרו יוביל לבלימה מוחלשת ולשחיקה לא אחידה של הרפידות.
    הזמן קיט גומיות או קיט שיפוץ קליפר והרכב חלק כזה חדש למקומו, הוא בפירוש לא זניח ולא מיותר! 
  5. danniel's הודעה בנושא האם צריך פרונט אחרי החלפת 4 צמיגים ? סומנה כפתרון   
    לא צריך, אם אין שחיקה חריגה שמעידה על בעיית פרונט.
    הצמיגאי שהחליף לך צמיגים היה אומר לך בוודאות אם היה צורך.
     
    באופן כללי, לכל כלי רכב אני ממליץ בדיקת זוויות מתלים אחת לשנתיים או 50,000 ק"מ. תמיד יהיה מה לכוון וזה יהיה רק לטובה.
    החלפת צמיגים זאת הזדמנות טובה מאוד. 
  6. danniel's הודעה בנושא האם דחוף לתקן את זה? (בטנת גלגל של קיה כלשהי) סומנה כפתרון   
    למגן רפש מספר תפקידים:  מיגון מפני מים וגופים זרים , קירור, בידוד רעשים, והפחתת מקדם גרר. 
    החלק הכרחי  ויש לתקן בהקדם. 
  7. danniel's הודעה בנושא דרייב נשאר משולב (נתקע) גם בניוטרל ורוורס, קורסה 1.4 2011 סומנה כפתרון   
    יש שסתום כלשהו  בבלוק שסתומים (מוח) שתקוע או זז חלקית שגורם לזה. זה יכול להיות  שסתום ידני שזז ממקומו (השסתם שמחובר לידית הילוכים). 
    מתחילים בבדיקת תקלות עם סורק ובדיקת כוון שסתום ידני.  
    בדיקה בסיסית ופשוטה היא ניתוק הכבל של ידית הילוכים מהמנוף על התיבת הילוכים, העברה ידנית ישירות מהמנוף ובדיקה האם התופעות קיימות. 
     
  8. danniel's הודעה בנושא מאזדה 3 2016 מיכל עודפים נמוך סומנה כפתרון   
    מפלס הנוזל תקין לגמרי.
    אם אתה רוצה בכל זאת להוסיף נוזל קירור, אז אין צורך למלא עד המקסימום, במצב הביניים זה די והותר. 
  9. danniel's הודעה בנושא הסימון של העיגול האדום בצמיג סומנה כפתרון   
    יש תשובה!
    הרכבת הצמיגים על החישוקים נעשה במפעל על ידי רובוט.
    שתי מדבקות שאותם מדביקים היצרנים של החישוקים ושל הצמיגים, מסייעים לרובוט , שמצוייד במצלמה, לאתר בקלות  את הסימנים להרכיב בצורה נכונה, סימן מול סימן.
     
×
×
  • תוכן חדש...