Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מטען למצבר עקב בעיה מתמשכת - לקסוס היברייד


ronen7
 שיתוף
עוקבים 6
מעבר לפיתרון נפתר ע"י danniel,

פוסטים מומלצים

יש לי רכב היברידי , יש לו סוללה גדולה להנעה ועוד סוללה קטנה להתנעה. 

אני לא נוסע הרבה והסוללה הקטנה מתרוקנת

הגיע מצב שהסוללה הקטנה כבר לא מסוגלת להיטען ולכן קניתי חדשה. 

 

האם ניתן להשיג מטען שמחובר לחשמל הביתי ונין לחבר אותו לסוללה הקטנה על מנת להטעינה כאשר הרכב עומד .?

אודה להמלצה 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה. 

מצאתי מוצר נוסף כרגע : Bosch C7 ראה קובץ .

שאלה : בהוראות הרכב המתייחסות לסוללה 12V כתוב שאסור לטעון מעבר ל 5A .

המטען הזה הוא 7A ...

מה זה אומר ?

והאם המטען של בוש מזהה A כמו שמהה 12V אוטומטית ?

תודה

 

 

Bosch C7 Battery Charger Manuel copy.pdf

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רשום בהוראות שבמטען יש אפשרות טעינה של 5 אמפר:

Power supply unit
Without connection of battery
Keep the mode selection button (8) pressed for 
approx. three seconds. The supply LED (14) will 
light up as soon as the integrated switch is triggered. 
Power is supplied at a level of 13.6V (±0.25V)/5A

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, ronen7 כתב:

תודה. 

מצאתי מוצר נוסף כרגע : Bosch C7 ראה קובץ .

שאלה : בהוראות הרכב המתייחסות לסוללה 12V כתוב שאסור לטעון מעבר ל 5A .

המטען הזה הוא 7A ...

מה זה אומר ?

והאם המטען של בוש מזהה A כמו שמהה 12V אוטומטית ?

תודה

 

 

Bosch C7 Battery Charger Manuel copy.pdf 252.31 kB · 1 download

 

צלם בבקשה את הדף של הוראות הרכב שמגבילות טעינה של המצבר. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האלטרנטור מטעין את המצבר בנסיעה יום יומית בהרבה יותר מ5A, יותר לכיוון הפי 15-20 מזה ויותר. 

 

תוכל לצרף לנו את המסמך שאומר על ההגבלה הזאת?

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 34 דקות, Shab00 כתב:

האלטרנטור מטעין את המצבר בנסיעה יום יומית בהרבה יותר מ5A, יותר לכיוון הפי 15-20 מזה ויותר. 

 

תוכל לצרף לנו את המסמך שאומר על ההגבלה הזאת?

 

 

לא מדוייק. מערכת הטעינה ברכב ללא S&S דואגת לשמור על מצבר טעון ב-100 אחוז כול הזמן כלומר במצב שהמצבר ומערכת הטעינה תקינים זרם הטעינה מאוד נמוך ולא מגיע לערכים של פי 15-20 ויותר.

 

במקרה שהמצבר התרוקן בגלל השארת אורות דולקים או נסיעות קצרות עם צרכנים כבדים רק במקרים כאלה זרם הטעינה יהיה גבוה לפרק זמן קצר יחסית.

 

זכותך לחשוב שאני טועה ומטעה,  רק שחבל להטעות אחרים עם התיאוריות האלה...

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא רק עניין של להטעין את המצבר זה גם עניין של לספק מספיק חשמל לכל הצרכנים באוטו.
אנמ לא זוכר איפה ראיתי את זה אבל אוטו מודרני עם מנוע 1.4 צריך לפחות 50A רק כדי להמשיך להפעיל את כל המערכות החשמליות ברכב ולספק את המצתים (שהם צרכן די עיקרי)
ברגע שאתה מדליק אורות דרך, רדיו, וישרים, מטעין את הטלפון וכולי וכולי זה כבר יגיע לפי 15 ומעלה.

הרי אפילו בפיאסטה שלי האלטרנטור מסוגל מספק 120A ואני בטוח שפורד לא היו נדיבים באלטרנטור גדול שמייקר את הרכב בלי פואנטה.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, ronen7 כתב:

תודה. 

מצאתי מוצר נוסף כרגע : Bosch C7 ראה קובץ .

שאלה : בהוראות הרכב המתייחסות לסוללה 12V כתוב שאסור לטעון מעבר ל 5A .

המטען הזה הוא 7A ...

מה זה אומר ?

והאם המטען של בוש מזהה A כמו שמהה 12V אוטומטית ?

תודה

 

 

Bosch C7 Battery Charger Manuel copy.pdf 252.31 kB · 8 downloads

 

אין שום בעיה להשתמש במטען הזה בגלל שהמטען יחסית חכם וברגע שמתח המצבר יעלה הזרם ירד לאחר פרק זמן מסויים.

לפני 17 דקות, Shab00 כתב:

זה לא רק עניין של להטעין את המצבר זה גם עניין של לספק מספיק חשמל לכל הצרכנים באוטו.
אנמ לא זוכר איפה ראיתי את זה אבל אוטו מודרני עם מנוע 1.4 צריך לפחות 50A רק כדי להמשיך להפעיל את כל המערכות החשמליות ברכב ולספק את המצתים (שהם צרכן די עיקרי)
ברגע שאתה מדליק אורות דרך, רדיו, וישרים, מטעין את הטלפון וכולי וכולי זה כבר יגיע לפי 15 ומעלה.

הרי אפילו בפיאסטה שלי האלטרנטור מסוגל מספק 120A ואני בטוח שפורד לא היו נדיבים באלטרנטור גדול שמייקר את הרכב בלי פואנטה.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk
 

 

מה הקשר ? אלטרנטור יכול לספק גם זרם של 200 אמפר אבל אם המצבר טעון ב-100 אחוז למתח הקטבים הנומינלי זרם הטעינה יהיה אפסי.

 

שורה תחתונה צא ללמוד חשמל רכב וחזור עם תובנות במקום לכתוב שטויות.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

זכותך לחשוב שאני טועה ומטעה,  רק שחבל להטעות אחרים עם התיאוריות האלה...

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם המצבר מלא ב100% והאוטו מונע ונוסע כרגיל, האלטרנטור יטעין את המצבר בכמה שהוא מבזבז על הצרכנים.
אם הצרכנים צורכים 50A אז האלטרנטור יתן 50A.

אם המצבר חלש מאוד והצרכנים דורשים 50A הוא יעבוד כמה שהוא יכול עד שהמצבר יהיה קרוב למלא ואז יתחיל בהדרגה לרדת ל50A.

אף פעם אין מצב כזה שהאוטו מונע והאלטרנטור לא נותן כמה עשרות אמפרים לפחות גם אם המצבר מלא.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk



קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תניח שהמצבר שווה ערך לצרכן חשמלי ברכב.

 

נניח שמערכת החשמל ברכב צורכת זרם של 80A בזמן נסיעה רגילה, בשלב מסויים אתה מפעיל מפשיר אדים אחורי אשר צורך זרם נוסף של 10 אמפר כלומר עכשיו האלטרנטור יספק זרם של 90 אמפר. ברגע שאתה מכבה את המפשיר אדים הזרם ירד ל-80 אמפר.

אם המצבר מלא הוא לא יטען בזרם שהוא מספק לצרכנים של הרכב.

 

זכותך לחשוב שאני טועה ומטעה,  רק שחבל להטעות אחרים עם התיאוריות האלה...

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

לא טענתי (כן משחק מילים) שבמשך כל הנסיעה המצבר מקבל כמות זרם כזאת אבל כדי לפצות על ההתנעה והזרם שזלג בזמן שלא נגעת ברכב הוא כן יקבל על בסיס יום יומי זרמים מאוד גבוהים אפילו אם זה לכמה שניות.

 

שאני כתבתי שהאלטרנטור בפיאסטה הוא 120A הכוונה הייתה שבמקרה שהמצבר מרוקן האלטרנטור יוכל לספק את ה50, 60,70 אמפר שכל מערכות החשמל דורשות באותו הרגע, ובנוסף שיהיה לו את המרווח כדי למלא את המצבר בחזרה.

כי אם האוטו היה צורך במקסימום שלו 80 אמפר והאלטרנטור היה גם 80, הוא לא היה מצליח למלא את המצבר בחיים כי הכל מתבזבז על המערכת.

 

הפואנטה המרכזית בכל זה היא שההבדל בין 5 ל7 אמפר היא מינורית בהתחשב לזה שמצבר מקבל עשרות אמפרים הטענה ונפרק במאות בהתנעה.

 

בשום מקום מה שכתבתי לא היה נגד מה שאתה אמרת ובכל זאת אתה מרגיש את הצורך להעליב בלי סיבה וזאת לא פעם ראשונה שלך.

מקווה בשבילך שיום אחד תהיה בן אדם ותדע לכבד בדיונים אפילו אם אתה לא מבין ב100% את הכוונה של האדם השני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, Shab00 כתב:

אנמ לא זוכר איפה ראיתי את זה אבל אוטו מודרני עם מנוע 1.4 צריך לפחות 50A רק כדי להמשיך להפעיל את כל המערכות החשמליות ברכב ולספק את המצתים (שהם צרכן די עיקרי)

המצתים הם לא צרכן עיקרי בזמן שהרכב מונע ללא הפעלת צרכנים נוספים אלא משאבת הדלק,מערכת הזרקת דלק ורשת המחשבים שצריכת הזרם שלהם פי 2-3 מהמצתים כול אחד בנפרד.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

זכותך לחשוב שאני טועה ומטעה,  רק שחבל להטעות אחרים עם התיאוריות האלה...

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

הכוונה היא למשמעותית ולא עיקרית, אל תתפוס אותי לשונית כדי להיות המילה האחרונה.

גם מערכת הדלק משמעותית וגם מערכת הקירור ברכבים עם משאבה חשמלית משמעותית.

 

תפסיק לנסות להיות המילה האחרונה בכל מקום במיוחד לא אחרי שאתה מעליב סתם.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תמשיכו להתווכח, פותח האשכול לא ציין איזה רכב ברשותו, וככל הנראה אם מדובר בטויוטה אז אין אלטרנטור ואין רצועת מנוע בכלל.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...