Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3738 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא. אין סיבה, אלא אם כן יחליטו לייבא אותה מארה״ב משום מה.

אז בעצם גם המונדאו לא באמת תתחרה בפיוז'ן כי אני מניח שאלו רכבים שונים? כאילו יתחרו באותה קטגוריה אבל לא האחד בשני

פורסם

כנראה שהרבה יותר משתלם למכור מזדה 6.

 

אופייני מאוד לדלק לנהוג ככה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

בעבר היו בעיות זמינת והחלטת היצרן לשווק רק בארה"ב לאחר מכן, זלגה לאירופה בגלל "מוכנות השוק" לפי טענתם.

 

מה שכן, הרווח (יחסית) שלנו, הוצג מנוע אקו-בוסט מחודש עם מכלולים קצת שונים וטורבו יעיל יותר וכו', הצורה? ובכן כבר קיימת בעולם זמן מה, אומנ םבאירופה וכאן זה "חדש" אבל עדיין.

הם יכולים בכיף לייבא בנוסף גרסאת "על" למונדאו עם מנוע ה 2.7 ליטר אקובוסט עם 325 כ"ס והנעת AWD, מערכת SYNC 3 מעודכנת וכו', בהחלט רכב מדהים.

המחיר יהיה גבוה אבל עדיין, אלטרנטיבה לא רעה, הבעיה שזה זולג לקטגוריות גבוהות יותר, למרות שבכל פרמטר המונדאו מאובזרת יותר מכל רכב "יוקרה" עם אבזור בסיסי לחלוטין.

 

צר לי מאוד שאת המונדאו מפשיטים מעוד עשרות פיצ'רים שהלקוחות בעולם מקבלים ואנחנו לא, באותו המחיר.

(לחץ אוויר בצג און ליין,חניה אקטיבית של ממש, זיהוי שילוט, מערכת בלימה אוטונומית, 19 אינצ' גאנט, חימום וקירור מושבים, שטחים מתים במראות והתראות בהגה עם הרעדה, פנסי קסנון/,תאורת LED שיש בחלק מהשווקים ועוד מספר פיצ'רים שלנו פשוט אין).

עריכה אחרונה על ידי Automatic1
פורסם
אז..?

כנראה הייצור לא עומד בקצב הביקוש, במיוחד אחרי סגירת המפעל הבלגי, והעברת הייצור לספרד.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לא יודע בקשר לקצב הייצור אבל כמו שכבר אמרתי, זה מאוד אופייני לדלק שכאשר מזדה (2/3/5/6) בשיא, לא מביאים את המתחרה מבית פורד וההפך.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ניתן היה להביא את הרכב לפניי כשנתיים כשהוא הופיע באירופה במקביל, אין כל כך קשר מכיוון שעוד אז, המאזדה לא הוצגה ויש מספיק רכבי מיני להלהיב את השוק ורכבי סדאן לא רעים מחברות אחרות (יחסית הכל כן).

לכן בסה"כ יש החלטה תמוהה מצד היבואן = בושה וחרפה.

 

בכל מקום בעולם רכבים מגיחים כל חצי שנה או שנה ואצלנו? תחכה שנים, לא נעשה מאמץ.

 

למען השם, איילון מוטורס מייבאים אותה כבר חודשים רבים, אז טענת המאזדה לא תופסת כאן.

כנראה אין ביקוש גדול למונדאו.

פורסם

דלק מוטורס הם יבואן עם איחורים כרוניים ביבוא לרכבים לארץ (למרות שבב.מ.וו זמן הייבוא לא רע)

 

דלק מוטורס של ב.מ.וו ודלק מוטורס של מאזדה ופורד הם כמו ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד.

 

פשוט חברה סכיזופרנית.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

כשביקשתי ממש להזמין מונדאו או ס.מקס לפני כחדשיים, אז נציג היבואן טען שדלק לא מצליחים להביא את הרכבים במחיר מספיק תחרותי, ולכן כרגע לא מיובאים. בסדר. לא נורא. הזמנתי סופרב

×
×
  • תוכן חדש...