Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני כנראה לא צריך לחזק את דעתו של ניצן על אמינות הרכב, אבל לשכן וחבר טוב יש גם I35 בת שנה וכמעט 50K ק"מ (בחיים לא קלים) והאמינות מוחלטת וזאת בהשוואה לפוקוס שהייתה קודם שבשלב זה כבר ביקרה על הגרר פעמיים.

אבל לניצן אני עם פלואנס ט"ד והחלפתי עם חברי רכב ליום (עניין של 200 ק"מ+),

והמלצתי - בלי לחשוב תעבור לפלואנס הנוחות נסיעה, כסאות וצריכת הדלק טובה בהרבה.

פורסם

תמליץ להם בהסבר פשוט של צריכה 1/18 בנסיעה לא רגועה, אחד השכנים שנסע על קרוז (אצלהם בעסודה קונים את הרכבים) ונהג לתדלק יום כן יום לא, לאחר ישיבה עם הבוס הובן שגם במחיר של לזרוק את השברולט לים זה ישתלם להם בסופו של עניין והבחור עבר לפלואנס דיזל.

פורסם (נערך)

בעולם הרכב העכשווי,אמינות מופתית היא לא דבר ברור מאליו,ולא חסרות דוגמאות למכוניות שמתקלקלות כל שני וחמישי.

 

כמו גם מחירי חלפים נורמלים,ביונדאי המחירים רגועים לזכרוני,כל יבואן עושה השלמת הכנסה בתמחור מוטרף של חלקי החילוף ועלות טיפולים שוטפים.

 

נתקלתי לאחרונה במחירי חלפים של מאזדה,נראה שגיל אגמון עובד לפי מכפיל רווח מטורף,משל היו מזהב.

עריכה אחרונה על ידי dts2
פורסם

החלפת רפידות זה תלוי בנהג. נהגים לא מיומנים או עצבניים שלא מרפים מדוושת הברקס (או נוהגים בצורה "ספורטיבית"), מצליחים לשרוף רפידות ב15K ואפילו פחות.

לפי תדירות החלפת הרפידות אפשר לדעת עד כמה הנהג רגוע ומיומן.

אין סטנדרט, הכל תלוי מתנאים ונהג. יש רכבים שהרפידות נשחקות מהר יותר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
איכות מכאנית מעולה, ועמידה.

מה נשאר: איכות תא נוסעים (איכות חומר) שרידות לטווח רחוק, ואיכות גימור כללי, והם על הגל...

הבעיה שאז הם יהיו יקרים מהיפנים.

חומר למחשבה!

איכות הגימור הכללית בסדר גמור, יש יותר חומרים רכים ביונדאי i30 מאשר בקורולה מאותן שנים. זה לא אקסנט 95' שהדשבורד שלה היה פריך.

איכות תא הנוסעים בסדר גמור. זה לא שהיפניות מצטיינות באיכות תא הנוסעים. מי שנחשבות טובות יותר הן מכוניות כמו הגולף, או דווקא קיה סיד ויונדאי i30 שאפילו האירופאים אמרו שהן מתקרבות מאוד באיכות שלהן לגולף.

שרידות לטווח ארוך - כבר יש. תסתכל בצבא על האקסנטים והריו, שורדים 350-400 אלף ק"מ בלי למצמץ בתחזוקת ליסינג ובתנאים קשים, על מנוע וגיר מקוריים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני באמת רואה שיפור באיכות היונדאי "דור 2", ה I30 הראשונה ממש לא הייתה שיא האמינות עם בעיות של יוניט בלם, פיקוד חלונות חשמל, גירים שדורשים תיקון ב 100 אלף.

פורסם

דבר אחד מפתיע, לא הצטרכת להחליף מסרק הגה?

אני יודע בוודאות שהמון יונדאי צריכות שיפוץ הגה\בוקסות הגה או מה שלא יהיה וזו אחת המחלות שלהן. (ראיתי הכל מקרוב וגם מוסך מורשה יגיד לך את זה).

 

ממש יפה שהI35 שרדה ככה. אין ספק שהם השתפרו.

 

לבחור שמעליי, תוסיף גם חיישן קראנק.

פורסם

מבחינתי החלפת רפידות מצביעה קודם כל על ההבדל בין הרכבים, באוקטביות היו מחליפים לי רפידות כל 30 או 45 וצלחות כל 60 בערך.

בטווח הארוך זה הפרש גדול בעלויות,בI35 אני עדיין על צלחות מקוריות וללא צורך בחריטה-קצת הזוי אבל זה המצב.

באוקטביות גם בפחות קמ החליפו כריות בולמים,וגומיות שונות של מוטות מייצבים ותושבות מתלה שהרעישו.

מה שאותי הכי מרשים זה השרידות של תא הנוסעים,אין קירקושים רעשים וחופשים בכלל.בפוסט הקודם שכתבתי על הרכב הזה ב120000 הגיב בעל רכב דומה ואמר שאצלו יש רעשים אצלי כלום.

ברור לי שאינני מייצג את הדרישות של רוב חברי הפורום שיעדיפו רכב יותר כייפי על חשבון הוצאה קצת יותר גדולה במוסך,לגיטימי בפורום חובבי רכב לחשוב כך.

אבל בשקלול של רכישת צי רכב גדול ההוצאות של האחזקה ברכב הזה משתלמות.

פורסם

למדתי שרוב הקרקושים שאנשים מדברים עליהם ברכבים המודרניים זה קורה בעיקר בגלל התקנות לקויות.

 

לא סביר שרכב משפחתי מודרני יתחיל לקרקש אחרי 3-4 שנים.

 

אפילו הקורולה שלי לא קרקשה עד גיל 10-11, שקט מוחלט ורק שהתחלתי להחליף מערכות ורמקולים ופתיחת הדלתות שם התחילו רעשים.

פורסם

אולי עיניין של מזל? בכל אופן כיף לקרוא. תמשיך להנות מהרכב.

לי היה קצת פחות מזל, היה לי רכב מספטמבר 2011 במשך כמעט 3 שנים ו 89K ק"מ. בכל התקופה הזאת הוא נכנס מספר פעמים למוסך. מספר פעמים בגלל מזגן חלש, פעם בגלל שגיר החליק ולא העביר הילוכים, פעם בגלל שהגה התחיל להתפורר ולהתפרק. פלסטיקה התחילה להתקרקש ומנוע נהיה חלש לקראת שנה שלישית.


×
×
  • תוכן חדש...