Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

נכון, ובדיוק בגלל זה בישראל לא קובעים אם רכב בן 3 שנים אמין או לא, זה רכב חדש! בושה ליצרן אם רכב יתקלקל סדרתית והוא לא יעמוד מאחורי זה. עכשיו תגידו DSG וכו', אז זהו שעוד לא נתקלנו בגל עצום של תקלות חוזרות.

עריכה אחרונה על ידי Freak_Miky

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בארה״ב למשל הם יודעים לעמוד מאחורי הרכבים שלהם.. לדוגמה אישתי התחילה להרגיש דילאי בשילוב ההילוך בעצירה מלאה. כשלקחנו את הרכב למוסך של מאזדה הם התנצלו מאוד על בזבוז הזמן שלנו בלהגיע אליהם ולהבא הציעו גרר חינם, בנוסף השכירו לנו רכב חלופי (יכלנו לבחור רכב הדגמה מהסוכנות או רכב שכור על חשבונם), מכיוון שהם רצו לבדוק את התקלה. יום לאחר מכן נודע לנו שמחליפים לנו את הגיר קומפלט וכמו שעון שבוע לאחר מכן הרכב היה מוכן וכמובן לא שילמנו סנט בודד. ככה היבואנים צריכים להתנהג בארץ. אני מסכים עם Freak_Miky רכב בן 3 הוא עדיין רכב חדש.

Tesla Model 3 AWD stealth Performance

Lexus GX460 Luxury

פורסם

כמה רגש אנשים הכניסו לפה, בא בנאדם נותן את הניסיון שלו בעולם הרכב ופתאום צצים להם מנכ"לים של חברות אחרות ומתבכיינים על הנתונים. כולה רשם שכמות הכניסות שלו למוסך ואופי החלקים שהוחלפו ביונדאי עד עתה סיפקו אותו יותר מאשר שאר הרכבים שעברו אצלו בידיים. איזה חדש ואיזה נעליים, הסביר הבחור שכל הרכבים עברו אצלו את אותו הדבר בדיוק והיונדאי הצליחה לעמוד בזה הכי טוב, לא אמר שכל שאר החברות זה זבל פשוט שיתף נתון אחד בים לא נגמר של לקוחות ומשתמשים.

פורסם

תחשבו שכל הבעיות שאנחנו שומעים כאן חדשות לבקרים עם רכבים אירופיים, פשוט לא קיימים במקרה הנ"ל של היונדאי המדוברת. אני בטוח שיש בעלי VAG שהיו מתחלפים עם המצב המדווח של חוסר תקלות.

פורסם

לכל אלו שחשדו בי בדיסוננס קוגנטיבי: הרכב הזה אינו שלי ואינני צריך להצדיק את רכישתו ולהתפאר בו. הוא די נכפה עלי.

הרכבים שקניתי למשפחתי בעשור האחרון כללו 3 מונדאו ושתי פוקוסים ועכשיו התחדשנו באוריס.

אושריקו זה שאתה עבדת במוסך יונדאי וראית מכוניות נכנסות על תקלות זה הגיוני,כל רכב מכל יצרן נכנס לתקן תקלות וראיתי היום בזמן שהייתי במוסך I20 עם מנוע גמור וסנטה פה עם מסרק הגה לקוי. אבל הרכב שבשימושי לא חווה שום תקלה(למעט נורות שרופות ומצבר גמור)בשלוש שנים עם 180,000 של נסיעה עירונית ובין עירונית ורגל לא רחמנית על הגז. גם עמיתי במקום העבודה עם רכב זהה וקמ נמוך יותר לא מדווחים על תקלות.

כתב כאן עידן בתמצית יפה את כוונתי: אני משתמש שנוסע המון (נוהג משנת 83)שעבר כמות גדולה של כלי רכב מודרניים (הרכב הראשון שלי מהעבודה היה אופל אסקונה)ובאותם תנאי דרך עם אותו נהג לא כל הרכבים המודרניים מגלים אמינות דומה.

היו בשימושי 3 אוקטביות 2004-2008-2010,אהבתי לנהוג בהן יותר מהיונדאי אבל זו לא מטרת הפוסט.אני כותב רק על עלויות אחזקת הרכב.

 

מנקודת מבט שלי כקונה פרטי פעם היה לי כוח להתעסק עם כלי רכב והייתי מתקן לבד.

היו לי אלפאסוד,AX ספורט,ZX וולקן והייתי קונה רק רכבים עם "אופי",היום בגילי המופלג זה כבר מיותר ועם התחכום של תיקוני רכב מודרניים אין לי יכולת להתמודד ובטח שלא עם מחיר תיקון של DSG או משהו דומה.

נשאלתי לגבי אכילת שמן-לא אוכל.

החלפתי עד עכשיו למיטב זכרוני 4 סטים של צמיגים. כעת על קונטי אקו 3.

פורסם
אין לי יכולת להתמודד ובטח שלא עם מחיר תיקון של DSG או משהו דומה.

ומה המחיר לתיקון של DSG? מישהו בפורום שילם פעם על תיקון DSG ויכול להגיד כמה זה עלה?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

אני יכול להעיד שהיונדאי מסידרת I (i20,i30,i35) , מדובר ברכבים עם אמינות מוחלטת (וזה עוד לרכב ליסינג).

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
לכל אלו שחשדו בי בדיסוננס קוגנטיבי: הרכב הזה אינו שלי ואינני צריך להצדיק את רכישתו ולהתפאר בו. הוא די נכפה עלי.

הרכבים שקניתי למשפחתי בעשור האחרון כללו 3 מונדאו ושתי פוקוסים ועכשיו התחדשנו באוריס.

אושריקו זה שאתה עבדת במוסך יונדאי וראית מכוניות נכנסות על תקלות זה הגיוני,כל רכב מכל יצרן נכנס לתקן תקלות וראיתי היום בזמן שהייתי במוסך I20 עם מנוע גמור וסנטה פה עם מסרק הגה לקוי. אבל הרכב שבשימושי לא חווה שום תקלה(למעט נורות שרופות ומצבר גמור)בשלוש שנים עם 180,000 של נסיעה עירונית ובין עירונית ורגל לא רחמנית על הגז. גם עמיתי במקום העבודה עם רכב זהה וקמ נמוך יותר לא מדווחים על תקלות.

כתב כאן עידן בתמצית יפה את כוונתי: אני משתמש שנוסע המון (נוהג משנת 83)שעבר כמות גדולה של כלי רכב מודרניים (הרכב הראשון שלי מהעבודה היה אופל אסקונה)ובאותם תנאי דרך עם אותו נהג לא כל הרכבים המודרניים מגלים אמינות דומה.

היו בשימושי 3 אוקטביות 2004-2008-2010,אהבתי לנהוג בהן יותר מהיונדאי אבל זו לא מטרת הפוסט.אני כותב רק על עלויות אחזקת הרכב.

 

מנקודת מבט שלי כקונה פרטי פעם היה לי כוח להתעסק עם כלי רכב והייתי מתקן לבד.

היו לי אלפאסוד,AX ספורט,ZX וולקן והייתי קונה רק רכבים עם "אופי",היום בגילי המופלג זה כבר מיותר ועם התחכום של תיקוני רכב מודרניים אין לי יכולת להתמודד ובטח שלא עם מחיר תיקון של DSG או משהו דומה.

נשאלתי לגבי אכילת שמן-לא אוכל.

החלפתי עד עכשיו למיטב זכרוני 4 סטים של צמיגים. כעת על קונטי אקו 3.

 

 

האמת שמרשים.

 

אני גם מחבב את הדגמים שלה, אני מכיר את I20 טוב טוב מקרוב , לא מרגיש רכב זול ועושה את העבודה.

מכיר גם את הפורטה החדשה-ישנה שהיא גם אחלה רכב בסך הכל.

אמרתי שיש רכבי "מיוחדים" בכל מיני יצרנים לטוב ולרע.

פורסם
נכון, ובדיוק בגלל זה בישראל לא קובעים אם רכב בן 3 שנים אמין או לא, זה רכב חדש! בושה ליצרן אם רכב יתקלקל סדרתית והוא לא יעמוד מאחורי זה. עכשיו תגידו DSG וכו', אז זהו שעוד לא נתקלנו בגל עצום של תקלות חוזרות.

 

אתה רציני?

לא נתקלנו בגל עצום של תקלות חוזרות?

בין השנים 2009-2013 (וגם היום מדובר בתקלה נפוצה מאוד), כמעט כל רכב עם DSG7, אבל ממש כמעט כל רכב, עבר תקלה בגיר בשנותיו הראשונות ולרוב בעשרות אלפי הק"מ הראשונים. אם זה מצמדים, אם זה מוח גיר - ואם זה שניהם.

כמו"כ כמעט כל הרכבים הנ"ל (ובכלל TSI) עברו ועוברים עד היום בעיות עם צריכת שמן מוגברת. בחלק מהם מדובר בתקלה נסבלת, בחלק לא.

פורסם

איכות מכאנית מעולה, ועמידה.

מה נשאר: איכות תא נוסעים (איכות חומר) שרידות לטווח רחוק, ואיכות גימור כללי, והם על הגל...

הבעיה שאז הם יהיו יקרים מהיפנים.

חומר למחשבה!

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
מה הקשר בין מה שכתבת לתקלות חוזרות?

 

אה, כוונתך לתקלות שחוזרות ב*אותו רכב*.

 

לא יודע, אין לי מספיק נסיון עם זה, אבל להערכתי - היו גם היו כאלה.

שאם לא כך, ולמוסכים יש את הידע הטכני הנדרש כדי לתקן את התקלה לצמיתות - אז למה הרכבים החדשים יותר לא הגיעו נטולי תקלות?

 

עריכה:

נזכרתי שאצל אחי, בלאון 2012, הייתה תקלה שחזרה פעמיים (וכל פעם השביתה את הרכב באמצע נסיעה) - במכטרוניק.

פורסם

הבנתי את הטיעון של מיקי שברכב חדש אמינות לא אמורה להיות פאקטור.

 

כעקרון זה נכון, אלא אם הרכב פשוט דפוק מהרגע שהוא יוצא מקו הייצור (למשל DSG7).

 

וכן, רכב בן שלוש באמת מגביר בכמה מאות (אלפי?) אחוזים את הסיכוי לתקלות.

בגלל זה אני לא מגיע לזה כיום ומחליף לפני הזמן של התקלות. ככה אין צורך להתעסק עם תקלות בכלל.

 

אגב, לי זה מוזר שהוחלפו כל כך מעט פעמים רפידות.

אני מחליף כל 30000.


×
×
  • תוכן חדש...