רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,575 נושאים בפורום הזה
-
- 5 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
שלום לכולם, כחלק מהחלטת "שיפור השירות" במשפחה - אנחנו נוסעים להולנד בפסח. מדובר בכפר נופש ממנו נצא לטיולי "כוכב" יומיים ברכב שכור. האם אני זקוק לרשיון של ממסי או די לי ברשיון הישראלי החדש. תודה לעוזרים, עידן
הודעה אחרונה מאת bobi, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לרגע או שניים לא הייתי בטוח אם כשאמרו לנו שסובארו XV עבר מתיחת פנים הם מותחים את הג'יפון או אותנו. אם גם אתם לא בטוחים זה בסדר כי גימור לגריל, פנסים אחוריים ושני קישוטי כרום בפגוש הם פחות או יותר מה שיש פה. הפעם לקחנו את גרסת הפרימיום שאמנם אינה מהווה גורם מרכזי בסך המכירות, אבל מעניינת מהבחינה של מה היא מעניקה במחיר הנושק לג'יפונים גדולים יותר. את המבחן תוכלו לקרוא כאן
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום , נכנסו בי ברכב מאחורה , נזק לפנס האחורי , וקצת סימנים לפח , רכב שנת 2015 הצד ג' מודה ומבקש לא לתבוע את הביטוח , אני מפחד שיש ירידת ערך לרכב שלי . אני יכול ללכת למוסך מורשה של היבואן והביטוח שלי יכסה ? או רק מוסכי הסדר .. תודה על התשובה
הודעה אחרונה מאת thenewguy, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 591 צפיות
קרוב משפחה רכש לאחרונה את הקרניבל, וכשניסה להפעיל את iGO כתוב שחסר כרטיס. במבחני דרכים כתוב שהרכב מגיע עם שתי מערכות ניווט. למישהו ידוע מה העניין?
הודעה אחרונה מאת JFK, -
-
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
ערב טוב. מחר אני צריך להתייצב מוקדם יחסית בפולג בנתניה. החלטתי שאני נוסע עם הרכב פעם ראשונה ליתר ביטחון. רוב הנסיעות שלי לאיזור הזה הן בימי בילוי ובשעות ערב ולא על הבוקר כך שאין לי מושג מה מצב התנועה בבקרים. כביש 4 יש עומס מטורף כל בוקר בבית ליד , לא יודע אם כדאי לעבור משם ולחתוך לפולג. כביש החוף לעומת זאת גם מדי פעם פקוק, אבל שוב , אין לי נסיון מי יודע מה איתו בבקרים... תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מנהלים מבקש לא להעביר למשפטי כדי שתישזפנה יותר עיניים פסק דין מעניין, שיש בו פתיחת צוהר למה מותר ולמה אסור, ובעיקר לעמימות ,של מה מותר ומה אסור בנושא חניה בלילה ברחובות תל אביב. http://elyon1.court.gov.il/heb/dover/5931323.pdf
הודעה אחרונה מאת ישה, -
-
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אהלן, אני נהג צעיר וחדש [עוד שלושה חודשים מסיים את הנהג חדש] ומעוניין לרכוש את האיביזה החדשה ככל הנראה [sTYLE , 1.0 טורבו] . בדקתי עם כמה חברות ביטוח לגבי מחירי ביטוח מקיף, והם נעים באיזור ה10 ל 8K ועוד כ2000-2500 ש"ח לביטוח חובה. אז כמה שאלות 1. האם הביטוח המקיף הוא בגדר חובה ברכב חדש? מה הוא מכסה ? [תאונה שהיא באשמתי לדוגמא? ] 2. הבנתי שדרך סוכני ביטוח ניתן להשיג הנחה זולה בצורה משמעותית , איך מוצאים סוכן אמין / בעל ביקורות טובות? יש איזשהו סוג של אתר שמאגד את כל סוכני הביטוח? איך פונים אליהם? 3. האחריות על רכב חדש, מה היא כוללת? ובאיביזה בפרט תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת SeatIbiza2012, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מצאתי כתבה שהופיעה היום http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4789652,00.html http://money.cnn.com/2016/04/08/autos/ford-mustang-sales-germany/index.html http://www.cnet.com/roadshow/news/most-popular-sports-car-in-germany-is-ford-mustang/ מה אתם אומרים על הרכב ושינוי רגל הקניה של הגרמנים?
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 28 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מדוע רוב היבואנים מתקמצנים בגרסאות הרכבים ומאפשרים רכבים ידניים במחיר זול מאוד אך עם אבזור כה דל?? ברור שהם עושים חישוב כלכלי כמה רוכשים יהיו לגרסה ידנית מאובזרת... ואני אומר, בניגוד למה שכולם אומרים כאן, שבארץ יש העדפה לאוטומט(נכון) על פני ידני, שהידני כבר מזמן חזר לאופנה וניתן לראות אפילו כאן בשרשורים לא מעט אנשים שרק מחכים שיאפשרו להם לרכוש גרסה ידנית עם מנוע טורבו ועם אבזור מלא/חלקי. אני משוכנע שזה עדיין יהיה אטרקטיבי ביחס לאוטומטיות כי גיר ידני לכשעצמו מוריד משמעותית את עלות הרכב(אני טועה?), אבל לא.... היבואנים והקרטלים בארץ, אז ימכרו לך רכב ערום, תהיו בטוחים שהרווח לא קטן(נכון , גם המיסוי מטורף בארצנו), אבל מה יקרה אם היבואן ירוויח קצת פחות, ייתן מחיר אטרקטיב…
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 801 צפיות
יהיה אפשרי לעשות דבר כזה? המערכת שלי לא מקורית http://www.ebay.com/itm/12V-Universal-Car-Remote-Control-Central-Door-Lock-Locking-Keyless-Entry-System-/131576173335?hash=item1ea28d1317:g:Ae0AAOSw~gRVyeyZ&vxp=mtr זאת המערכת. אני אצטרך להחליף גם מוח כנראה נכון? השאלה שהכי מדאיגה אותי זה האימובלייזר, איך מעבירים אותו לשלטים החדשים?
הודעה אחרונה מאת natco, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 538 צפיות
איפה עושים? האם יש קורס- מקום שניתן ללמוד בו לקראת ההסמכה? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת itayosef, -
- 4 תגובות
- 850 צפיות
יצאתי מחניה בדרך עפר ובלי לשים לב פגעתי שם בסלע שהיה בצד הדרך צירפתי תמונות של הפגיעה בפגוש הקדמי של הרכב ותמונה של חלק שנפל ממתחת לפגוש (החלק הזה נימצאה מעל הגלגל ומתחבר לפגוש מתחתיו) מה לדעתכם עלות התיקון ? נידרש להחליף פגוש ?
הודעה אחרונה מאת Adamm, -
עוד חיקוי סיני! 1 2
מאת thebaron-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
תמיד מדהים לראות אין סין ממהרת לישר קו עם העולם. כלומר, להעתיק יצירות נבחרות. והפעם: טוב, אין צורך לומר איזו מכונית הועתקה, נכון?
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
-
- 6 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
סתם תוהה... למה רוב (אם לא כל) המוניות פרימיום הם מרצדס למה אין ב.מ.וו/אודי/יגואר או כל חברה אחרת? אין אפשרות כזו?
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 795 צפיות
שלום רב אני מנסה להבין את המשמעות של ההגדרה "ירידת ערך מסחרית" מישהו יכול להסביר לי מה היא? והאם פגיעה בעמוד שמאל אחורי בתעונה נחשב לירידת ערך מסחרית?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
על איזו טעות נהיגה לא אחזור לעולם, למה אתם צריכים למחוא כפיים לעיצוב של הפריוס החדשה, גם אם הוא לא יפה בעינייכם? איך נזכרתי פתאום ברופא השיניים באמצע המבחן? איך מרגיש אגרוף ברגל רדומה? ולמה פריוס גורמת לי לפתח ציפיות זהירות ביחס לדגמים הבאים של טויוטה. הכל במבחן לטויוטה פריוס החדשה, שהדור הרביעי שלה הוא יותר מהכל. טכנולוגיה, עיצוב, אבזור, חיסכון, נוחות אבל מה לגבי פריצת גבולות הז'אנר שלה? המבחן כאן
הודעה אחרונה מאת אושריקו, -
http://www.themarker.com/technation/1.2908052 מהכתבה: מה אתם חושבים? יצליח דבר כזה? מישהו מתכוון להשתמש? אני אישית חושב שהמשטרה לא יכולה לאכוף כל עבירה, ומברך אפליקציה כזו. לראיה אפשר להציץ בשרשור "רק על הקווים" כאן
הודעה אחרונה מאת VitaliGal, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 986 צפיות
מה אומרת רמת גימור SRI בפיג'ו 405 2.0 מודל 94'? איזה איבזור? יש מושבי עור, סאן רופ וג'נטים מקוריים?
הודעה אחרונה מאת lesles, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 82 תגובות
- 8.6 אלף צפיות
כל כך מעצבן להתקשר לחברה ולגלות שהסמל הקדמי עולה 360 ש"ח. ולאחר שקיבלתי את הסמל עוד יותר התפלאתי על המחיר המופקע כי ראיתי שמדובר בסוג של פלסטיק זול ששוקל כמה גרמים וללא שום מתכת או אלקטרוניקה כלשהי. לא מבין איך החשבון פשוט ואיפה החיסכון שאתם מדברים עליו כל הזמן. זה אומנם זניח לעומת הקניה עצמה של הרכב אבל אני לא רוצה לחשוב איפה עוד תמשיכו לעקוץ אותי. אני לא מדבר על זה שיש אחריות ושהסמל נפל כי גנבים לא יכולים להגיע לרכב במצב הנוכחי. אבל זה לא עניין את החברה למכור לי את זה במחיר המטורף הזה וללא כל התחשבות. מבחינתי אם החברה מצהירה על חיסכון זה צריך להיות בכל מה שקשור לרכב גם אם זה רק סמל. קרסו כנראה לא השתנו.
הודעה אחרונה מאת alechko01, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 906 צפיות
במקרה ראיתי היום שיתוף של מישהו בנוגע לזה. בעצם גם לא במקרה, כי חידשתי רשיון רכב. לאחרונה אני רואה מלא רכבים עם לוחיות רישוי שחצי מהלוחית דהוי וזה די הדהים אותי, כיצד כל כך הרבה לוחיות מחזיקות מעמד, זמן כל כך קצר?. חיפשתי את הנוהל "מס' 31" במשרד התחבורה, ובאמת קיים כזה ולא סיפור של רב סרן שמועתי. למישהו יצא להתקל במצב כזה?. איך אתה יודע אם לוחית הרישוי שלך היא בתוקף אחריות של 5 שנים?. מישהו בכלל ידע שיש אחריות על זה?? http://media.mot.gov.il/PDF/HE_RECHEV/23270315.pdf http://www.themarker.com/dynamo/1.2776601
הודעה אחרונה מאת kobi_g, -
-
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום בעוד חודש אני אמור להחליף את הרכב (ליסינג) מישהו יודע מתי הצפי של שיווק הדגם החדש של הפלואנס?
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
- 4 תגובות
- 18.9 אלף צפיות
היי, אני מכנן לטוס עם חברים לחו"ל בסוכות (גרמניה ליתר דיוק), ואנחנו רוצים להשכיר רכב כדי לעשות טיול גדול, אך הבעיה היא שבאוקטובר אני אהיה בן 23 עם 11 חודשים רישיון. האם יש סוכנות שכן עובדת עם נהגים שיש להם פחות משנה רישיון? והאם יכול לעזור שאחד מ3 הנהגים הוא בן 22 עם 4 שנים רישיון? תודה
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
בקרוב נפרסם מאמר בו באגירה ואנוכי נסענו רחוק כדי לריב עם 208GTI, מה שהיא כן, מה שהיא לא, מה שהיה פעם, ובעיקר אחד עם השני. אחרי כל נסיעה אני הולך, מסקרנות, לראות מה כתבו עיתונאי הרכב על הרכב אותו בחנתי (משתדל לא לפני). כמובן שנפלתי על ערימה של קלישאות, שמתבקשת מהשילוש הקדוש GTI, המתנוסס על עכוזה של המכונית, והקשר ההיסטורי שלו ל-205GTI האגדית (אופס, I did it again), בתיבול נוסטלגיה לכמה היה פה שמח כשאני עוד טחנתי בימבות בגינה הציבורית. האמת, מייבש לקריאה. אז ספרו קצת, היכן אתם מצליחים להבין מה הכתב רוצה מחייכם והיכן לא, מה כבר ממש ממש ממש נמאס לכם לקרוא עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם, ותביאו קצת דוגמאות, אם יש, לכל מיני ניסיונות מצחיקים להמציא דימויים חדשים ל…
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
ניצלתי את הרגילה הצבאית כדי לנקות את הראש ולטוס לברלין, כרגע אני פה ומעניין אותי אם יש אטרקציות מוטוריות באיזור (מפעלים, מסלולים וכו'). אני בן 18 ולכן רציתי אם יש מסלולים שאוכל להכנס אליהם ואם יהיה לי מה לעשות בנורבורינג במידה ואגיע לשם. תודה.
הודעה אחרונה מאת Monopusto, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 819 צפיות
שלום חברים. ברשותי רכב מסוג מזדה 6 2003 רמת גימור Laxury ברשיון אין שום סימון תחת תיבת "בקרת יציבות" אבל בלוח המכוונים ישנה מנורה עם סימון רכב מחליק (שנכנסת לפעולה למשל בכביש רטוב וחלק) וגם מצויין שקיימת בקרת יציבות באתרים שסוקרים את הרכב הזה ברמת הגימור הזו. באופן כללי זה לא היה אכפת לי, אבל ישנה הנחה של 200 ש"ח בביטוח החובה, וזה כבר כן אכפת לי. איך זה יכול להיות?
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
חיישני רוורס - פולו 1 2
מאת koko532- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שבת שלום כפי שניתן לראות בתמונות שצרפתי, הוצאתי פולו חדשה מזה חודשיים ימים, היום שמתי לב שאחת הטבעות גומי/סיליקון סביב החיישן פשוט לא שם מה שיוצר חלל ריק ולא אסתטי וכדי שתבינו על מה מדובר יש תמונה עם טבעת ותמונה של החיישן שחסרה לו הטבעת, מאיפה ניתן להשיג דבר כזה? אם ירד גשם יכול להיות נזק?
הודעה אחרונה מאת pasat04, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי, רציתי לשאול האם ניתן להעביר בעלות על רכב ללא טסט(לא עברו עדיין 3 חודשים מסיום הטסט) וגם לא שולמה אגרה. חשוב לי לדעת שלא יקרה מצב שאעביר בעלות על הרכב, ואתבקש בעתיד לשלם את האגרה. תודה
הודעה אחרונה מאת kompy, -
יבואנית פיג׳ו, סיטרואן ו-mg הציגה במסיבת עיתונאים שורת תמחורים חדשים לדגמים הפופולריים שלה. נתחיל ב-208: 208gti - מחיר חדש של 140 אלף שקלים לעומת 148 אלף שקלים. האבזור נותר זהה. 17 אינץ׳, בקרת אקלים, מערכת מולטימדיה מקורית. 208 אקסס אוטו׳ - מחיר חדש שינסה להתחרות בהצלחת האיביזה. המחיר יהיה 82,900 ל-1.2 ליטר עם 110 כ״ב במחיר זמני, תלוי שערי מטבע - ״מחיר השקה״ אם תרצו כאשר המחיר המלא הוא 88,900. בעוד גרסת ה-1.0 ליטר של איביזה עולה 83,000. ובמחיר מלא של 86,100. 208 אקטיב hdi ידני - 89 אלף שקלים למנוע דיזל 1.6 עם 100 כ״ב ותצרוכת מוצהרת של 28.5 ק״מ לליטר. פונה לקהל קטן וממוקד, מודעים לכך שלא תביא נפח גדול במכירות, אבל מציעה חבילה ייחודית ומ…
הודעה אחרונה מאת מלטבשי, -
שלום. עשיתי חיפוש ביד 2 לאוטו, וראיתי שיש כמה דגמים.. 150 כ"ס 165 כ"ס גיר אוט, גיר טיפטרוניק מה ההבדל ביינהם ובמה כדי להתמקד?
הודעה אחרונה מאת alechko01, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היי, אני רואה בסרטונים או מאמרים שרשום ליד הכוחות סוס , לדוגמא : 105CV מה זה אומר CV? משהו חזק יותר, תוספת או פשוט כוחות סוס כמו אצלנו?
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
מי מחובר 54 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 383 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- IsraCar
- avargel
- אור1111
- KipodYam
- hunter22
- PASHUT
- גרנד פריקס
- sanekt17
- לומד לתקן
- blackpolo
- matan_mil
- Yuvalino
- carsgo
- orsh99
- יובל .מ.
- SlowRide
- zaf
- לירון .ה.
- פריג'י
- Night Driver
- גולדן191
- שחר 1
- פינדר
- ברווז
- efraimc
- RedLabel
- הצילינדר השישה עשר
- Shay Shd Dave
- David32
- Rongaflugen
- fatboy1340
- SniR89
- .r.i.
- פיני חד
- flytomars
- Shay_u
- Fazer
- sagi_11
- memilavi
- שי
- M H
- chrono
- razi_pazi
- ניקו פ.
- מיץ פטל
- mikk
- דובצע
- דאבל קלאצ
- falou
- natco
- david1986
- yuvk
- פיזיקאי שימושי
- yossiaviel
