Jump to content

Adamm

  • פרסום הודעות

    5,146
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

65 נייטרלי

אודות Adamm

  • דירוג
    פורומניאק

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לא צילמת את הצצדים(דופן) צמיג. זאת הסולייה. מה שרואים בתמונות הנ"ל זה צמיגים יבשים עם סדקים.(כמה נסעת איתם?) תעלה תמונות ברורות יותר.
  2. נשמע שיחידת חימום פנימית נוזלת. גש לבדיקה במוסך לפני שהרכב יתחמם מאיבוד נוזל קירור.
  3. במנוע הזה המשאבת מים נוטה לנזול, לפעמים קשה לראות סימנים בגלל הצפיפות שם. אותו דבר התרמוסטט, באופן כלל מערכת הקירור לא אמינה במיוחד ברכב הזה. יש רק פקק למיכל עיבוי, גם הוא נוטה להיסדק או בחיבור לצינור עודפים שיוצא ממנו.
  4. ההגה נראה ענק, אולי הזווית מטעה. לא חבל על כל המקום שידית ההילוכים תופסת?
  5. Wd40 לא יעזור. הבעיה היא כשאין קונטרה שתחזיק את הצלחת בזמן שמנסים לפתוח את הבורג ואז הביט מחליק. אפשר לאלתר משהו כדי לתת קונטרה. עם מברגה וביט טורקס 30 הבורג הזה נפתח בקלות.
  6. גם הגיר זהה. יש כל כך הרבה שיתופי פעולה בין יצרני רכב, בלי סוף.
  7. mann מייצרים לאופל את המקורי, גם mhale שגם משתפים פעולה עם mann. אבי חלפים מרחובות מחזיק במלאי מסננים שלהם, גם אוטסטור(שכרגע אין להם במלאי מסנן לרכב הנ"ל אבל אפשר להזמין). https://www.autostore.co.il/product/מסנן-פילטר-אוויר-mann-c-20-106/
  8. אם המיכל שרד עד ק"מ כזה אז אולי התמזל מזלו, בגדול אין לדעת מה יהיה.
  9. לא. אולי כבר הוחלף? שיבדוק היסטורייה.
  10. תעלה אותו למקלחת, תשפוך חומץ 5% והרבה, מים חמים ונוזל כביסה. כמה סשנים כאלה יעזרו במשהו.
  11. כל טכנאי בחיל האוויר מכיר את זה. לא זוכר אם 3 פעמים, אבל פעמיים בטוח. במומנטים קטנים (10NM וכו') צריך לסגור עם רגש, לא להפעיל כח או לבוא בתנופה בזמן הסגירה, לפעמים המומנט שאנחנו יוצרים עולה על המומנט הנדרש ואנחנו מפספסים את הנקודה. זה קורה גם בסגירה של מצתים, צריך לעבוד עם אובר רגישות ולהבין מתי יהיה את הקליק בידית (לקראת סוף ההידוק מרגישים התנגדות) ולסגור עם פחות כח לקראתו.
×
×
  • תוכן חדש...