Jump to content

Adamm

  • פרסום הודעות

    5,031
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

36 נייטרלי

אודות Adamm

  • דירוג
    פורומניאק

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. תבדוק אם יש נזילת סולר מהצינור שנכנס למסנן סולר(צינור עם משאבה ידנית עליו).
  2. אפשר גם לבורג של הצינור שמן טורבו, וגם לבורג הבולט שמעליו, לא חסר...
  3. שמן קלאץ'? לקלאץ' אין שמן, יש נוזל בלם שנמצא במשאבות לפעולת מזלג ודוושת קלאץ'.
  4. בצד שמאל של הרדיאטור, יש פקק הברגה. הייתי מאוד נזהר לפתוח אותו אם בכלל, כנראה שהכל מלא בקורוזיה ושביר מאוד.
  5. הכפתור לא עובד בכלל(נורת חיווי לא עובדת). הבלם יד לא עובד גם כן. כשהמנוע עובד תלחץ על הכפתור לכמה שניות(זה מאפס את המערכת אחרי החלפת רפידות). החלפת רפידות לאחרונה? יש לרפידות פין נעילה שהבוכנה בקאליפר צריכה להינעל עליו וללחוץ על הרפידה, אם הרכיבו הפוך או או שינו כיוון לבוכנה אז התקלה הזאת תיכנס. או שתעשה לימוד לכל האופציות במערכת ותנתק מצבר לכמה דקות.
  6. הרעידות בבוקר זה בגלל תהליך חימום מהיר לממיר הקטליטי. בכמה מורשים היית? אני מניח שהרכב 2017.
  7. משאבת לחץ גבוה ב2.0 גיזל מתוזמנת ביחד עם גל הזיזים(יש תמסורת הפחתה ביניהם), יש 2 נקודות לתזמון על הגלגלת של גל הזיזים(אחת לתזמון מנוע ואחת למשאבת לחץ). צריך רק לתזמן את גל הזיזים בלי לגעת ברצועה. מעניין אם המשאבה שגם לה יש נקודות תזמון אכן מתוזמנת בעצמה.
  8. אם זה הדגם החדש אז אחת ממשאבות המצמד נוזלת. תסתכל מאחורי דוושת המצמד עם פנס אם יש שם נזילה של נוזל בלם. עוד משאבה ממוקמת על הגיר, תפתח מכסה מנוע ותסתכל על הגומייה של המשאבה אם היא רטובה. ככה היא נראית על הגיר.
  9. כל מי שאני מכיר קיבל את ההודעה הזאת. זה היה בראש השנה או בערב כיפור לא? אל תתרגש בקיצור.
×
×
  • Create New...