Jump to content

Adamm

  • הודעות

    5,162
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

69 נייטרלי

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. יש להם קטע כזה. תלוי על איזה רופא נפלת וכמה זמן יש לו בשבילך ולמטופלים הבאים. בשביל סתימה חיכיתי חודש וחצי, במקרה אחר דומה טיפלו בי באותו רגע.
  2. בדיזל מסנן אוויר מחליפים כל טיפול שני.
  3. שים לב שקיימת עוד קריאת שירות להחלפת רצועת תיזמון ומותחנים בלבד - 60 אלף ק"מ אחרי שעושים את הקריאה הראשונה.
  4. אפשר להחליף רק את האטם, עולה כ90 שקלים. החלפתי אטם כזה לדגם הנ"ל לא מזמן. עבודה של כמה דקות. בפעם תנתק מצבר לפני פירוק המושב. כדי לאפס את הנורה עכשיו תנתק מינוס לכמה דקות, על עוד החיבור מהודק מתחת למושב ואין תקלה אחרת.
  5. גלשתי כמה שנים דרך האפליקצייה, מאז המעבר לממשק החדש עברתי לגלוש דרך הדפדפן. מאז אני נכנס פחות לפורום כי פשוט לא נוח לגלוש, עמוס, כל התצוגה קופצת למעלה ולמטה ולצדדים בכל מעבר נושא. מה העניין שזה כבר כמה חודשים ככה? ועוד המון באגים קטנים מעצבנים, עומס בעיניים מהצבעוניות שהשתלטה בכל פינה, אפילו מהנייח קשה לגלוש פה, עמוס מידי, הרקע השחור-אפור שמיועד לתמונת נושא(?) בכל תת פורום... עצם זה שאני שוקל כניסה לפורום בכל פעם מעידה על חווית גלישה לא טובה. פעם זה היה האתר הראשון שהייתי נכנס אליו. תמונה להמחשה, התצוגה זזה לאן שבא לה בלי שליטה שלי.
  6. אמורים לעשות לימוד למערכת אחרי פיח. אחרת הסרוויס ישאר דלוק.
  7. אל תניח שיש עוד, אני יודע מה אני אומר. היגיון לצערי לא יעזור לך עם המנוע הזה, רק ניסיון ממי שכבר אכל אותה עם המנוע הזה.
  8. כי יש הבדל בין המנועים (תיזמון הזרקת דלק ) בגלל זה המנוע מקרטע ותופיע תקלה על משאבת דלק לחץ גבוה.
  9. הצרחה? מה צבע המדיד שמן של המנוע הישן והחדש?
  10. כמעט בטוח שזה הצופר עצמו, תופעה מוכרת ב3008.
  11. להכניס בכוח בוקסה עם ביט של 45/50 או אלן בגודל 7, ללחוץ חזק מלמעלה ולנסות לפתוח. מברג דפיקה בזווית לכיוון פתיחה על הבורג ומכות פטיש חזקות.
  12. אני סתם מעלה מחשבה, קנית את הרכב שלך במקביל להשקה בארץ של הדגם החדש (ושנה קודם בעולם). כנראה נשארו ליבואן רכבים שרצה למכור מהר לפני שהדגם החדש יושק, מה שכל יבואן (לא רק רכבים) עושה דרך מבצעים/אפס ק"מ וכו'. כנראה שזה העלה שאלות אצל אותם אלה שקיבלו אותך במוסכים ורצו לקבל כמה שיותר מידע על הרכב שאולי יכל לעזור, מה שבמקרה שלך לא היה רלוונטי בדיעבד.
  13. לפי המפרט הטכני של היבואן - רב חיבורי. אבל כל המבחני רכב בארץ (ודיון בפורום) מציינים שהמתלה הוא מסוג קורת מתח. מתלה רב חיבורי קיים כאופצייה בחו"ל.
  14. תקין. היא דולקת לצורך בקרה, כדי שהנהג או מי שבודק את הרכב במוסך ידע שהנורית תקינה ותידלק כאשר תהייה תקלה.
×
×
  • תוכן חדש...