Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שאמרתי זה כנראה נפל (בנסיעה) כי אין שריטות והרכב חונה במקום שאין גישה לגנבים. אבל לא נכנסתי איתם לזה כי ידעתי שאין לי סיכוי להוכיח, כי סמלים זה דבר שגונבים בד"כ. הסמל הזה עולה 10 שקלים גג לייצור. זה סמל שברירי מפלסטיק של הצעצועים הסינים מי שיגע ישר יבין על מה אני מדבר. אני מבין ומקבל אם היה עולה בסביבות ה100-150 בשביל הקטלוג והמלאי וכד'. כמו שציינתי אין מדובר בסמל מתכת או אלקטרוני או סמל שמורכב לייצר אותו. וגם בתור לקוח שקנה רכב ב150,000 ש"ח אני מצפה להתחשבות ולא לקריעה נוספת.

ואל תשכחו שקניתי רכב שרק שנה פה בארץ ולקחתי סיכון רק בגלל ההבטחות שהחשבון פשוט...

קניתי רכב זול ובלי פינוקים ועם רעשי דרך ואיכות הרכבה לא מזהירה רק כדי לחסוך בעליות ובהוצאות(כמו שגם הם מצהירים) אז אני מצפה מהם להיות שפויים. אבל מסתבר שטעיתי.

לגבי ebay ביררתי עם המוכר הנ"ל וזה לא מתאים לדאסטר מה שהוא מוכר, ואין לו לדאסטר.

  • אהבתי 1
פורסם
הסמל בחינם. מה שעולה זה לאחסן אותו, לקטלג אותו, לטפל בו וכל הכאב ראש מסביב שבלהחזיק 100 סמלים ולמכור אחד בשנה.

 

אמירה די מקוממת. 360 ש"ח כדי לאחסן חתיכת פלסטיק. זה אמור להיות שירות נלווה של היבואן. זה לא שיתר העלויות סביב הרכב הן בחינם, או ללא כוונת רווח.

פורסם

מה קשור כל הבבל"ת שזה רכב חדש פה שנה ו"הבטחות שהחשבון פשוט"?

זה מחירים של חלקים מקוריים בכל המותגים, אין מה לעשות, לא רוצה אל תקנה, יש איביי.

 

בטח עוד רגע תגיד שבגלל שMG זה סיני אז סמל מקורי שם עולה 5 שקלים.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
אמירה די מקוממת. 360 ש"ח כדי לאחסן חתיכת פלסטיק. זה אמור להיות שירות נלווה של היבואן. זה לא שיתר העלויות סביב הרכב הן בחינם, או ללא כוונת רווח.

 

חלפים וטיפולים הם מקור רווח עיקרי. ממש לא שירות נלווה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא הבנת מה הקשר?? חברה חדשה שמבטיחה שהעלויות והאחזקה יהיו בזול, ומבחינת כולם זה הכרטיס כניסה שלהם לשוק הישראלי וזה מה שהם מציעים ומצהירים, ושורה תחתונה הם לא זולים, זה הכל. לא קניתי סוברו xv כי רציתי עליות זולות כמו שהם מצהירים. וכמו שאמרתי קניתי רכב פשוט ואיכות פשוטה והאיכות נסיעה ביומיום לא מהנית במיוחד, כדי שבעליות אחסוך ולכן אני לא משווה לחברות אחרות שהרכבי 2016 שלהם קצת יותר נוחים...

מה קשור כל הבבל"ת שזה רכב חדש פה שנה ו"הבטחות שהחשבון פשוט"?

זה מחירים של חלקים מקוריים בכל המותגים, אין מה לעשות, לא רוצה אל תקנה, יש איביי.

 

בטח עוד רגע תגיד שבגלל שMG זה סיני אז סמל מקורי שם עולה 5 שקלים.

פורסם

עוד קצת בבל"ת

 

סמל מקורי קדמי של XV עולה ₪529 אצל היבואן, פה חסכת ₪169 על זה שיש לך דאצ'יה

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
חלפים וטיפולים הם מקור רווח עיקרי. ממש לא שירות נלווה.

נכון:

היבואן מחויב להחזיק חלפים על פי חוק, ועושה מהמחירים צחוק.

 

בהודעה שלפני כן, אתה זה שהצדיק 360 ש"ח על קטלוג ואחסנה של חתיכת פלסטיק.

פורסם

לא ברור לך מי גונב ולמה?

לי לא ברור מי קונה סמל של דאצ'ה ולמה?

סתם. אני מבין.

כל מי שמבתובב פה בפורום נוטה להיות קצת אנאלי. גם אני הייתי רוצה שהרכב שלי יהיה שלם ועם כל החלקים.

אבל כמו שאמרו, זה חלק שאפשר לחכות בשבילו שבועיים/ שלושה שיגיע מאיביי.

פורסם
כל כך מעצבן להתקשר לחברה ולגלות שהסמל הקדמי עולה 360 ש"ח. ולאחר שקיבלתי את הסמל עוד יותר התפלאתי על המחיר המופקע כי ראיתי שמדובר בסוג של פלסטיק זול ששוקל כמה גרמים וללא שום מתכת או אלקטרוניקה כלשהי. לא מבין איך החשבון פשוט ואיפה החיסכון שאתם מדברים עליו כל הזמן.

 

באמת שאני לא מבין, אתה יודע שזה מחיר מופקע מאוד וזה לא חלק שאתה לא יכול להתניע את הרכב ולנסוע בלעדיו. למה שילמת?

רק כדי לכתוב פוסט זועם בפורום? תזמין מהאינטרנט/תקנה מאיזה פרוקייה ברבע מחיר במקרה הטוב ואז תתלונן על החזירות שלהם.

פורסם

360 ש"ח!?!?!? זה עוד לא יקר... סמל לפולקסוואגן קדמי עולה 850 שח לפני מעמ.. להבא לך לפירוקיה ותשלם גג 100 שח (בהגזמה)

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

פורסם

ואני תוהה למה ערכו את הכותרת? מה היה לא בסדר בכותרת שפות"ש כתב? על איזה חוק של הפורום הכותרת הזו עברה?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

לא מבין על מה ההתלהמות על המחיר. הוא זול יחסית לשאר הרכבים / יבואנים.

יש לך בחירה בתור צרכן, לרכוש דרך היבואן, או בעצמך.

!AWDSOME

×
×
  • תוכן חדש...