Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מוטי, זו מהות הפורום. לכל אחד יש דעה. לא נראית לך הדעה - אף אחד לא מחזיק אותך בכוח. כנראה שמשהו כן חשוב לך אם מצאת מספיק זמן ואנרגיה לשחק במשחקי ריגול ("היוזר שלי צעיר אבל אני ותיק"). אז מה אתה רוצה בעצם? תהיה סמוך ובטוח שלא כל המגיבים פה עובדים אצל יבואני רכב, פשוט לא כולם מתלהמים.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
מעניין כמה לדעת פות"ש ויתר המתלהמים אמור לעלות הסמל וכמה מהם מומחים לייצור ושיווק שהם יודעים הכל.

סמל קדמי מקורי לסיטרואן קסנטיה עלה לי 50 ש"ח, סמל תחליפי לפורד פוקוס עלה סכום דומה.

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אז סיטרואן זה מותג הלואו-קוסט האמיתי :)

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אני לא מדבר על זה שיש אחריות ושהסמל נפל כי גנבים לא יכולים להגיע לרכב במצב הנוכחי. א.

אין מצב שסמל נפל לבד !! זה בטוח שגנבו לך אותו או שיש לך שכנים "נחמדים".

דרך אגב,מי הדביק לך חדש ? האם קל להוציא אותו ? האם לאחר הדבקה יש סיכוי שזה נופל לבד ?

זה מעצבן מאוד שגונבים סמל לרכב חדש ומחיר שלקחו הוא גבוה אבל אתה בישראל וכל דבר במוסכים מורשים עולים יקר.

בעתיד תבדוק דברים כאלו באינטרנט לפני שקופצים ליבואן ,כי כולם רוצים להרוויח . לדוגמה סמל כזה עלה בסביבות 140 שייח מחו''ל.

אתה לא ראשון שגונבים לו סמל,כי מותג דאציה חדש ולא לכל אספנים יש את הסמל הזה.

פורסם
במוו X5M סמל חזית

272₪ כולל מע״מ אצל היבואן.

תעבור לבמוו [emoji6]

יותר קל לקנות רק את הסמל של במוו ולהדביק על דאציה ואז רכב יהיה מספר 1 בארץ :lol:

פורסם
כי כולם רוצים להרוויח

 

אתה אשכרה אומר את זה כאילו שזה דבר רע.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
מה אני אגיד, סמל אחורי מקורי לאלפא שלי:

 

[ATTACH=CONFIG]456730[/ATTACH]

 

תקשיב עקצו אותך פה.

 

570 ש"ח על הסמל + 17% מע"מ = 666.9 ש"ח.

 

לא ברור לי איך חישבו את המע"מ כ 96.92 , מאיפה נוספו להם 2 אגורות ?

 

ועוד כותבים מינוס 0.08 "עיגול" - בפועל אין פה עיגול, גם אם נוסיף את ה8 אגורות האלה לסכום, 17% מ 570.08 זה 96.9136, אם כבר עיגול של 36 מתוך 100 אז כלפי מטה לא ?

 

קיצר יש פה פער לא ברור של 10 אגורות. העלות של הסמל הייתה אמורה להיות עם מע"מ 666.9 ולא 667.

פורסם
תקשיב עקצו אותך פה.

 

570 ש"ח על הסמל + 17% מע"מ = 666.9 ש"ח.

 

לא ברור לי איך חישבו את המע"מ כ 96.92 , מאיפה נוספו להם 2 אגורות ?

 

ועוד כותבים מינוס 0.08 "עיגול" - בפועל אין פה עיגול, גם אם נוסיף את ה8 אגורות האלה לסכום, 17% מ 570.08 זה 96.9136, אם כבר עיגול של 36 מתוך 100 אז כלפי מטה לא ?

 

קיצר יש פה פער לא ברור של 10 אגורות. העלות של הסמל הייתה אמורה להיות עם מע"מ 666.9 ולא 667.

 

זה הבעיה שלך עכשיו? 2 אגורות?

עקצו את הבן אדם כמעט 700₪ על סמל.

טוב שלא דחפו לו התקנה גם.

פורסם

stum יפה עלית על "התיחמון" שלהם, אתה צודק רק טעית טיפה בחישוב הסופי.

אכן את ה 8 אגורות הוסיפו ולא הורידו, לכן הסכום ללא מע"מ הוא 570.08 ש"ח ולא כפי שהוצג בחשבונית 569.82 ש"ח.

עכשיו ניקח את הסכום 570.08 ש"ח ונכפיל אותו ב 1.17 וקבלנו 666.993 שלזה כבר אפשר להתפשר ולקרוא 667 ש"ח.

 

יפה על תשומת הלב, כמה אגורות לכאן או לכאן לא ישנו ללקוח הבודד, אך למה להציג בחשבונית כאילו העיגול כלפי מטה כאשר בפועל העיגול כלפי מעלה.

במוסכים מתהדרים בזה שהסכומים מוצגים ללא מע"מ מכיון שהם לא לוקחים את המע"מ, אז שידאגו גם לחשב כמו שצריך גם אם זה אומר לתת חשבונית שתסתיים עם אגורות, אם הם לא מעונינים באגורות שלי אזי שיעשו עיגול אמיתי כלפי מטה.

פורסם
זה הבעיה שלך עכשיו? 2 אגורות?

עקצו את הבן אדם כמעט 700₪ על סמל.

טוב שלא דחפו לו התקנה גם.

 

בדיוק מה שעבר לי בראש. איזה מחירים הזויים!

Tesla Model 3 AWD stealth Performance

Lexus GX460 Luxury

פורסם

פותח השרשור:

הסכמת לשלם, שילמת, שיתפת במחיר את כולנו, הכל טוב ויפה. ברוך הבא למציאות, [לישראל]. ארץ אפשרויות התמחור הבלתי מוגבלות. או כאלה שמוכנים לשלם כל סכום, בעבור כל חלק, ולהתבכיין אחר-כך.

זה שחשבת שהרכב זול, וכך גם חלקים מסויימים ממנו[דוגמת הסמל], זולים, טעית.

חלק מהמגיבים כאן די צודקים, אולם מצד שני, היבואן עלול לקרוא את השרשור ולפי תגובות מסוימות כאן, הוא אפילו ירגיש שזה סכום נמוך מדי דווקא, בעבור הסמל, ודווקא הוא זה שויצא כאן "הפראייר".

אז חבריה, קצת בזהירות. זה ייתן לגיטימציה לאחרים להשתולל עם מחירים דומים ואף יותר מזה.

פורסם

הייתי צריך להדפיס סמל לפולקסווגן של אמי, והתעצבתי מהמחיר.

בסוף הדפסתי במדפסת תלת מימד וצבעתי בצבע מתכתי.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
אז סיטרואן זה מותג הלואו-קוסט האמיתי :)

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

עניין של ביקוש והיצע.

 

בסיטרואן אנשים לא מוכנים על הסמל, בדאצ'יה כן :roll:

 

דאצ'יה זה סמל סטטוס עכשיו

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...