Jump to content

daniel.gri

  • פרסום הודעות

    3,056
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

11 נייטרלי

אודות daniel.gri

  • דירוג
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. ברור לכולנו שטויוטה היא לא פאר היצירה של תעשיית הרכב. סה"כ הסברתי את בחירת הכותרת.
  2. אני לא חושב שזה נכון. הרבה אנשים מאמינים שטויוטה מובילה לא רק באמינות אלא גם טכנולוגית ובאיכות. מבחינת הרבה - מאזדה 3 וטויוטה קורולה נמצאות באותו מדרג. חלקם אפילו יעדיפו את הקורולה.
  3. טויוטה היא יצרנית מוערכת בשוק הישראלי ונחשבת ל"אריה" עבור רבים מהאנשים. על כן לאור הנחיתות שמציגה היאריס לעומת המוניטין של המותג - מדובר בזנב.
  4. כפי שאמרתי - הרגל לא הייתה קלה על הגז. לא מדדתי בין תדלוקים וה 14 זה לפי הערכה של ק"מ למיכל דלק עם הפחתה קלה בגלל אי דיוקים. לא לקחת את זה כנתון בדוק. הרכב חסכוני. את זה אי אפשר לקחת מטויוטה.
  5. אומנם לא בפורום הנכון - אבל הייתי מחפש סובארו B4 / B4 סטיישן מ 2010 +. אומנם צריכת דלק מעט גבוהה יותר, אך שפע מרחב, אמינות ונוחות טובה
  6. בבוקר קריר של חורף כנראה שלא הרבה מעבר לכמה מאות מטרים, ובמהירות של עד 40 קמ"ש . בקיצור - לא ריאלי. בנוגע לצריכת הדלק, עם רגל לא קלילה על הגז ונסיעות עירוניות בעיקר באזור ה 14 ק"מ / לליטר. אפשר להוציא הרבה יותר אם יש סבלנות. אני חושב שזה היה שיעור מעורר בחוכמת ההמונים. בהחלט לא בשבילי. תודה רבה על המחמאות 😃
  7. יכול להיות שהקודן הוא הגורם לבעיה. לגבי מערכת המולטימדיה - התקלה הופיעה עם שני טלפונים שונים ( אנדרואיד )
  8. צודק. הרכב שהוזמן הוא קיה סטוניק טורבו. לא רציתי לעלות קטגוריה מאחר ואני גר בתל אביב ואין סיבה לרכב גדול יותר. הרכב יגיע כנראה בעוד כשבוע. לבינתיים קיבלתי פאביה TSI1.0 סטייל עם 110 כ"ס 2018 רשמים ראשונים מהפאביה - אני לא מתחבר לגיר. במיוחד בהילוך ראשון. מניח שאם היה מדובר בגיר ידני - הייתי נהנה יותר כי המנוע לכשעצמו מרגיש טוב. המרווח במושבים האחוריים מצומצם משמעותית וזה עקב מושב אחורי נמוך יותר מאשר ביאריס. גם במושבים הקדמיים המצב מרגיש מעט צפוף ( ולא בקטע ספורטיבי ). הרמקולים של המערכת פחות טובים מאלו של היאריס, אך התפעול שלה טוב משמעותית. הפאביה מרגישה
  9. " אז מה האופציות שלי ? " " סקודה ראפיד או יונדאי אי 25" "ואם לא בא לי אף אחד מהם ?" "אז תשנמך " "יאללה לשנמך, מה יש ? " "יאריס היברידית " "נו באמת..." לרדת ממגאן קופה 1.2 אחרי הלימודים לא היה פשוט. אהבתי מאוד את הרכב, אבל קשה לעמוד בפיתוי של רכב צמוד. במיוחד כשהעלות היא פחות מאחזקה חודשית של צרפתייה "אקזוטית". הפור נפל והוחלט לקחת יאריס היברידית ברמת אבזור ECO ה"ליסינגית" מעבר על רשימת האבזור מבהיר שמרבית הכסף הולך על שם המותג. השינויים מאותה יאריס שהוצגה ב 2011 מינוריים ולא מתאימים לרכב שעבר מתיחת פנים ב 2017. מה כן יש ? בקרת סטייה מנתיב, בל
  10. כי ה CX3 מבוסס על המזדה 2 וזו פלטפורמה קטנה יותר. מעבר לכך ה CX3 דגם ישן.
  11. קל להתרפק על העבר כי הוא היה מזמן . ראשית כל - נמכרו הרבה פחות רכבים. בנוסף גם לפני 50 שנה היו מפתחים רכבים עם טכנולוגיה שהייתה נחשבת פורצת דרך ( פנסים מתקפלים, מתלים הידראולים, וכו' ) במינימום תקציב. זה לא משהו חדש לשנות ה 2000 . חלקי החילוף היום זמינים הרבה יותר. יש הרבה חברות שמייצרות חלפים תואמים למקור - מה שמוזיל עלויות אחזקה. בנוסף כמו שאמרו לפני, רוב התקלות היום נובעות מאלקטרוניקה ולא ממכניקה - משמע עמידות החלקים הנעים דווקא גבוהה יותר.
  12. אין פה שום בעיית בטיחות, ובטח שלא קשה.
  13. יש עניין יותר משמעותי מה5% של לוי יצחק. רוב האנשים יעדיפו לרכוש רכב מיד ראשונה ולא שנייה כי זה מרגיש יותר טוב. לכן הערך האמיתי גבוה משעמותית מ 5%, וגם הסיכוי שיפנו אליך בעת מכירה - הוא גדול יותר.
  14. האם יש צורך ב 4X4 ? נוסעים בשטח מאתגר?
  15. תלוי בשנתון. הגרסה עם 180 כ"ס מאוד בעייתית כמו גם האיביזה קופרה מאותן שנים. גם לדעתי אפשר למצוא לאון FR וקיה פרו סיד
×
×
  • Create New...