Jump to content

eitanm

  • הודעות

    569
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של eitanm

נהג נמרץ

נהג נמרץ (4/14)

2

מוניטין

  1. בהנחה שאני לא מסתובב עם מזומן. אני יכול להעביר באונליין עד 80 אלף אלף ש"ח והעסקה היא בערך על 90 אלף. בנוסף, ביום ראשון הסניף שלי סגור (אבל יש טלבנק). האם יש דרך לבצע העברה / פעולה בנקאית מהאפליקצייה/ אתר של הבנק שלי, שהמוכר יראה מיד (דרך הסלולרי שלו) שתהייה אמינה לגמרי מבחינתו, כדי שנוכל לבצע מיד את העברת הבעלות בבנק הדואר? בכלל, בהקשר של פעולות אונליין (אפילו מקדמה וזכרון דברים) מה הסדר הנכון של תשלום/ העברת בעלות/ ביטוח/ להשאיר את האוטו כמה שעות בלי ביטוח בחנייה של המוכר/ שלי. תודה
  2. ההפרש במחיר משקף את הסיכון והאחריות השונה, שמכון הבדיקה לוקח, לדעתי. אם המכון פיספס משהו בשלדה או מנוע בקיה קטנה הוא חשוף לתביעה של 2000 ש"ח ואם הוא פיספס את זה במרצדס הוא חשוף לתביעה של 20000 ש"ח
  3. משהו מטריד שראיתי כעת בקשר לדיוק ההיסטוריה הביטוחית. בדקתי רכב אחר שעבר תאונה קלה ונקבע בדו"ח שמאי ירידת ערך של אחוז וחצי, אבל בדוח שהוצאתי מהאתר, למרות שהתביעה הזו קיימת כולל סכום התקבולים, ירידת הערך המצויינת היא 0 אחוז. יכול להיות שהאתר מפספס ולא מציין אחוז ירידת ערך? בכל מקרה אמתין לדו"ח שמאי של הגוף שבגללה פתחתי את השרשור.
  4. שלום לכולם. בדקתי היום גולף בת שלוש שנראתה בסדר גמור (אם כי לא יכולתי לבחון את הצבע כי הרכב היה מלוכלך) עם בעלים שנראה אמין. לא היתה לו בעיה שאצלם את רשיון הרכב (הוא יד ראשונה מהחברה) ושאבדוק את ההיסטוריה הביטוחית של הרכב. הוא אמר לי עוד לפני שהגעתי, שבוצע תיקון צבע בגלל שיפשוף שכלל צביעה של הטמבון האחורי וחלק מהדלת השמאלית אחורית (ןאני מנחש שגם החלק בינהם) אבל שלא הוחלפו חלקים. בהיסטוריה של התביעות רואים סכום של כמעט 19 אלף ש"ח תגמולי ביטוח במקרה בודד אבל בלי ירידת ערך. מה זה יכול להיות? רק מחר הוא יביא דו"ח שמאי (אז את התשובה שחייבים לראות דו"ח שמאי אני מכיר ואעלה לפה כשאוכל). בנתיים אשמח להתיחסות ממי שמכיר את המונחים והמשמעות: מה המשמעות של תגמולים גבוהים אבל ללא ירידת ערך? שזה באמת לא משנה, בהנחה שהצבע נראה טוב או שהוא חבר של השמאי? תודה
  5. היי תמיד חשבתי שלא, אבל הסרטון הזה מדבר ספציפית על ניקוי למטרה מאד מסויימת: שיחרור טבעות אטם. https://www.youtube.com/watch?v=v4JS7PybV2k&ab_channel=TheCarCareNut (בגדול הוא אומר להחליף שמן כל 7.5 אלף ק"מ / חצי שנה- כמו שחלק מאנשי הפורום ממליצים וגם מדבר על אופציית ניקוי עם תוסף במקרים מסויימים) האם יש המלצה על תוסף רציני שאני יכול לקנות כדי לבצע בעצמי ניקוי שיהיה אפקטיבי לטבעות אטם מסביב לבוכנה? לאחר מכן כמובן שאבצע החלפת שמן או שהמוסך יחליף בטיפול שאצמיד לניקוי שלי. תודה
  6. תודה רפי. אני בכל מקרה בדרך למוסך גבע לטיפול. תודה פסט.
  7. היי חברים. צריך המלצה על מקום לתקן מזגן רכב שהפסיק לקרר. פג'ו 107 אם זה משנה. חייב להיות בת"א- יפו (עדיף)/ ר"ג/ חולון/ גבעתיים. חייב להייות אמין וטוב. תבורכו ותודה.
  8. היי איפה קונים בת"א/ ר"ג/ בת ים שמן מנוע של total? או חנות שעושה משלוחים בחינם לת"א בקנייה מעל 200 ש"ח?
  9. שלום חברים, צריך לקנות שמן איכותי היום (יום שישי) בת"א-יפו מחפש 5w30 total quartz יכול להיות שמן איכותי אחרי שעומד בכל התקנים של פג'ו. יכול להיות גם 5w40 כל עוד זה סינטטי מלא ולא" טכנולגיות סינטטי "
  10. המערכת מחייבת סנסור על הגאנט / ונטיל? אם זה המצב, לדעתי בחברות השכרה לא מקפידים להחזיר את אותו גלגל תמיד לאותו רכב בטיפול אז לא בא להם להתעסק עם שאלות של לקוח.
  11. מה שחשוב (מבחינתך כלקוח/ מישהו שצובע לבד) זה לצבע בתא צבע, שכמו שאמר דניאל, הוא מבוקר מבחינת לחות וטמפרטורה ולכלוך. תנור לא מעניין מבחינת איכות הצבע. זרוז של curing הוא לא עניין של איכות אלא של תיעוש.המהירות חשובה רק לבעל המקצוע שרוצה לפנות מהר את החלק שצובעים ושלא ישכב אצלו בתוך התא. אני מכיר גם צבעים מעולים שלא צובעים בתא צבע ופשוט משקיעים אחרי הצביעה יותר בפוליש השכבה הסופית של מערכת הצבע ("הלכה"). זה לא תהליך תעשייתי, ופחות יעיל אבל אפשר להגיע לאותן תוצאות עם יותר עבודה. לגבי השאלה שלך ספציפית: לא מייבשים עם אויר ואל תעיז להזרים אויר (שיש בו לפעמים מזהמים ומים) ע"ג צבע שלא התייבש
  12. מכל מה שרשמת עד כה לא ברור כמה אתה מוסיף לכל X ק"מ תנסה לחשב במדוייק: כמה אתה נוסע בין הוספת השמן (מספר בק"מ) וכמה (ליטר) שמן אתה מוסיף. אני יכול רק לשער שמתי שאתה רושם "מדיד יורד לחצי מיכל" הכוונה היא שהסימון של השמן יורד לאמצע המרחק בין קו המקסימום של המדיד לקו המינימום של המדיד. אם זה המצב אז אולי אתה פשוט ממלא יותר מדי והשמן העודף נשרף/ נשפך. האפשרות השנייה שאתה באמת ממלא "חצי מיכל" (שזה בערך ליטר וחצי בפג'ו) ואז אם זה אכן קורה כל 1000 ק"מ יש בעיה. גש לגבע.
  13. האכיפה (לפחות בתקופה הזו)הוגברה נגד הכלים החשמליים, אבל אני לא מכיר תקנה ספציפית שאוסרת עליהם לנוע בנת"צ. הם כמו קטנוע. חוץ מזה, מאיפה הגעתם למסקנה שנותנים קנסות לרוכבי אופנים (לא חשמליים) באבן גבירול? ככל אני יודע הם יכולים לרכב גם על הכביש וגם על המדרכה.
×
×
  • תוכן חדש...