Jump to content

Eily

  • פרסום הודעות

    5,104
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

אודות Eily

  • דירוג
    פורומניאק

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    מרחף בהידרופניאומטיות
  • תחביבים
    חובב אופני הרים

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. תודה רבה! והאמת שהעניין עם בקרת המזגן הנעלמה פחות נורא ממה שנדמה.
  2. אתה וודאי מדבר על הפיג'ו כי האיירקרוס הוצג בעולם ב2017. בכל אופן, הייתה הזדמנות טובה והתחדשנו: הרכב די צר ויותר צפוף ממה שנראה בעין, אבל נלמד להסתדר איתו. הנסיעה רכה ונעימה מאוד. אני עדיין צריך ללמוד את הגיר. המומנט בכל טווח הפעולה בהחלט נותן תחושה של מנוע עם הספק נאה יותר.
  3. הרכב די נדיר. קראתי מספר מבחנים שממליצים על הרכב, אבל לא מצאתי דיון מסודר בפורומים עבריים (אשמח להפניה). מדובר בבנזין 1.2 110 כ"ס יתרונות שמצאתי (לפי סדר חשיבות עבורי): בטיחותי עם בלימה אוטונומית עד מהירות 85 קמ"ש (יש גם מצב האטה במהירות גבוהה?) קצר ומרווח מאוד יחסית (לא למבוגרים מאחור), תא מטען ניתן להגדלה על חשבון מרווח ברכיים ליושבים מאחור נוח מאוד מומנט מכובד בסל"ד נמוך חסכוני בדלק עם גיר פלאנטרי אמתי אחריות 5 שנים מראה ייחודי (מציאת הרכב בחניון) חושב שהוא מאוד סחיר, כיוון שאין הרבה כאלה בהיצע גם אם הביקוש מוגבל (ביחס נניח לדגם שנמצ
  4. הי, מחפש מקום לבדיקה לפני קנייה באזור השרון (פ"ת, רעננה והסביבה) לבדיקה של יונדאי איוניק. אשמח למקום שיבדוק בנוסף את תקינות הסוללה. בנוסף אשמח למקום שיוכל לוודא תקינות מערכות בטיחות אקטיבית. אשמח גם לעצות לדברים לבדיקה עצמית.
  5. אין מידע, אין כרגע הנחיות נוספות. מופיעה ההודעה הבאה באתר איגוד מכוני הרישוי: הודעת משרד התחבורה: בעלי רכבים שתוקף רישיון רכבם עומד לפוג במהלך הסגר המתוכנן, מתבקשים לשלם עבור חידוש הרישיון ולגשת עוד השבוע לבצע את המבחן השנתי http://www.m-rishuy.org/
  6. סליחה על ההקפצה המרובה. עדיין רלוונטי. יום טוב!
  7. בוקר טוב! אשמח מאוד להמלצתכם ולטיפים.
  8. הי, מחפש מקום לבדיקה סביב ראשון בת ים, חולון והסביבה, לבדיקת איוניק. אשמח למקום שיבדוק בנוסף את תקינות הסוללה. בנושא הסוללה: הרכב כנראה עמד כמה שבועות והיא פירוקה... האם תהיה בעיה לבדוק במצב כזה? בנוסף אשמח למקום שיוכל לוודא תקינות מערכות בטיחות אקטיבית. אשמח גם לעצות לדברים לבדיקה עצמית.
  9. נראה לי שהוא אומר שזה לא משנה מהבחינה הזאת. בהרבה רכבים יש נעילה אלקטרונית של הילוך P שמתחררת בלחיצה על דוושת הבלם. לא משנה אם המנוע פועל או לא אבל צריך סוויץ' במצב ON. יש אפשרות לעקוף את הנעילה הזאת ידנית למקרה שאין זרם או תקלה בסוויץ' ולצורך גרירת הרכב. יש כאמור גם רכבים שבהם הוצאת מפתח מותנית בשילוב P, לא יודע כמה זה משנה לגבי איזה סדר פעולות מתאפשר.
  10. ציינתי לפניך שאצלי בתיבת 4 הילוכים היחס של ההילוך הגבוה נהדר לשיוט, והחוסר מתבטא בקפיצה הגבוה בין שלושת ההילוכים הגבוהים. אני יותר חסיד של ניסיון בפועל עם אחזקה לאורך זמן. ציינתי "צפוי" כנראה שבשלב מסוים יפסיקו לייצר מנועי בעירה פנימית ביצור המוני למכוניות, ולאחר שזה יקרה יהיו גם תקנות שאוסרות על רכבי בעירה לנסוע בכביש ציבורי כמו שמנסים לעשות היום באופן מאוד מאוד מאוד מוגבל לרכבי דיזל ישנים. לא ציינתי בשום שלב שזה יקרה בקרוב (זה כנראה יקרה בקרוב. לא יודע תוך כמה שנים) ובכל אופן זה סוטה מנושא הדיון.
  11. אם היית שואל אותי לפני עשרים שנה, כנראה שהייתי אומר ששמונה הילוכים זה יותר מדי ולא נחוץ. יש עלות גבוהה לפיתוח וייצור גיר מרובה הילוכים. כנראה שיש גם חסרון להעברות מאוד תכופות, אם כי ההעברה יותר ויותר מהירה ופחות מורגשת. כידוע כל העניין הזה של גירים יעלם או ישתנה מאוד עם המעבר הצפוי לחשמל.
  12. למיטב הבנתי שילוב של P הוא מכאני בלבד ולא מערב את השסתומים ההדראוליים בגיר פלנטרי, אבל מעניין מה שאתה טוען. יוסי, אני חושב שאתה מגזים. יש תגבור בלימה מיד לאחר דימום מנוע, אני אישית עוזב את הברקס לאחר משיכת בלם יד לפני הכיבוי. אם הרכב מתדרדר אני ארגיש את זה. גם אם מדובר בשיפוע משמעותי, לא מדובר במהירות גבוהה ואפשר לעצור גם ללא תגבור בלם (שאמור להיות בכל מקרה) וגם חשוב להפנות את ההגה לכוון המתאים שימנע התדרדרות במקרה של כשל. אגב, כדאי תמיד ללחוץ על הברקס בעת מתיחה או שחרור של בלם היד.
  13. גם אני נוהג ברכב עם ארבעה הילוכים. אני אוהב את אופן פעולת הגיר וממיר המומנט כמעט מוסיף עוד שלושה הילוכים למעשה. ממהירות 70 קמ"ש ומעלה ההילוך הרביעי עושה עבודה יפה, וגם סל"ד השיוט נעים. אבל אין ספק שיש חור רציני בין הילוכים 2-3 כך שבמהירות 50 קמ"ש לא נעים לשייט, וגם חור קטן יותר בין ההילוכים 3-4 לקראת 70 קמ"ש. בהאצה רציפה החור פחות מפריע. בעבר נהגתי גם ברכב ידני עם ארבעה הילוכים, אבל מנוע קטן יותר ומהירות סופית צנועה יותר, וכן רכב אוטומטי עם שלושה הילוכים, ובעבר המאוד רחוק היו גם גירים עם שתי מהירויות. יש גם גירים רציפים להם הרבה יותר משמונה או עש
  14. אני חושב שטסט פעמיים בשנה זאת קודם כל החלטה שרירותית לחלוטין של הרשויות וייחודית לישראל (יחד עם אישור בלמים 15 שנה. מה ההבדל מ-9 שנים?) וזאת מכה מאוד קשה לבעלי הרכבים הרלוונטיים! 100 ש"ח נוספים לבדיקה 150 ש"ח לפחות אישור רכב מיושן לפעמים תחויב בהחלפת חלקי מתלה, מה שמצריך שוב אישור מוסך. אני לא נגד החלפת חלקי מתלה על ידי איש מקצוע כשצריך אבל כנראה שכניסה למוסך אחד פעם בשנה תעלה פחות מאשר שתי כניסות (פעמיים בשנה) וגם בעבודות מקבילות לפעמים לא יחייבו פעמיים על העבודה (כאשר מחיר החלק נמוך משמעותית). וכל זה לפני חצי יום עבודה לפחות, לא משנה אם אתם מביאים את הר
  15. לא מבין למה לא לדומם מנוע ואז לשלב P, ככה נמנע שילוב מיותר לR, אלא אם חונים ברוורס אז זה לא משנה (להוציא מרוורס ל-P). ועדיין משקל הרכב לא נשען על הגיר.
×
×
  • Create New...