Jump to content

Guy

  • פרסום הודעות

    4,081
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

16 נייטרלי

אודות Guy

  • דירוג
    -

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אהלן, אתחיל מהסוף - אני עוזר לקרובת משפחה מבוגרת למכור את הרכב, הוא לא שלי, והמכירה בפועל תתבצע ישירות מולה, אני רק עוזר לסנן את המתעניינים. הרכב הוא מזכיה ממפעל הפיס, ולכן הוא נמכר מיידית. הרכב המדובר הוא אופל קורסה 1.4 ל', אוטומטית, המכונית עלתה על הכביש ממש עכשיו, מודל 2017, עם 30 ק"מ (כן,שלושים). מכיוון שבהתחלה היא לא חשבה למכור, הותקנו בחברה בתשלום של כמה אלפי שקלים מובילאי, חיישני חניה אחוריים וקודנית. בסוף היא שינתה את דעתה והחליטה למכור את הרכב החדש, ולהישאר עם הרכב הקיים שלה, ולכן הוא מוצע למכירה. למכונית יש בלוטות' מקורי עם שליטה מההגה ואחריות יצרן לשלוש שנים. המ
  2. הסוויפט עדיפה על הסיריון כמעט בכל התחומים. אבל לא יהיה חסר לו מקום בסוויפט אלא אם הוא מ-מ-ש גבוה (מעל 195).
  3. בכל מקרה הייתי בוחר בסוויפט. גם אם הוא בחור גדול לא תהיה לו בעיה לשבת שם, האקסנט יכולה להפריע יותר לגבוהים. אבל בכל מקרה שווה לשבת באוטו. מה שכן, שני הדגמים של הסוויפט הם בקבוצה 2, שידאג שהוא מקבל את הדגם המאובזר עם 6 כ"א (זה ההבדל החשוב, השאר זה אבזור).
  4. הפיניקס היו עד לא מזמן בבעלות משפחת שחר-קז, היבואנים של וולוו, הונדה ויגואר. כך שבהחלט הגיוני שהפינקס ביטחה כל רכב שהונדה/וולוו/יגואר מייבאים לארץ. אולי אחרי המכירה נותר הסכם כל שהוא. (אם כי עדיין זה מעט מוזר שאף אחד אחר לא הצליח להשיג מהם הצעה) ותתחדש, מכונית מעולה, במחיר מעולה. (מודל 07' עולה 359 אלף ש"ח במחירון)
  5. Guy

    גנבים בגבעתיים

    אין אפשרות לסגור אותה לחלוטין? או לפחות להסתיר כדי שלא יראו מה חונה בפנים? אגב תנוחמי על הגנבה, מניסיון אישי, זה מעצבן, מאוד מעצבן.
  6. שים לב האם הרכב טופל כראוי לפי זמן ולא לפי ק"מ. בדוק האם הוחלפה רצועת טיימינג (שוב, לפי זמן ולא ק"מ) בדוק במחירון מה המחיר של הרכב עם היד והק"מ. גיא
  7. אני לא ממש מסכים עם SRACK, הקופרה היא לא רכב רק לקו ישר. וכן (כמו שאמרו כאן קודם) הייתי מעדיף אותה בכל יום על פני הלאון טורבו. היא רחוקה מלהיות מושלמת, היא (מאוד) לא נוחה, ההגה לא מעביר תחושות אבל אפשר להשתעשע עם הרכב ובתמורה מול מחיר זו בהחלט אופציה ראויה. קרא כאן מבחן לרכב.
  8. בכל מקרה חשוב לזכור שכדאי לקחת את הרכב לבדיקה נוספת ולא להסתמך על הבדיקה שלהם.
  9. עובד כן. השאלה האם זה שווה משהו. בכל מקרה לא מדובר על 5+ שנים, אלא על 10+ שנים וזה משתנה מיצרן ליצרן, זה לא ש-E-NCAP מייצרים את כ"א ולא מגלים עובדות. אגב אני בספק אם יש מישהו בארץ שאחרי 10+ שנים החליף ברכבו כריות אויר. מדובר בהוצאה שיכולה להגיע לסכומים גבוהים מאוד וברוב המקרים רכב משומש בן 10 הוא יחסית זול (משפחתית בת 10 לצורך הדוגמא, לא S קלאס) לגבי 5 כוכבים, הארגון הצהיר שנשקלת העלאת הרף לשישה כוכבים.
  10. טעות. כל רכב עם 5 כוכבים חייב להיות עם 6 כ"א לפחות. אם היה לכם סניק עם פחות (לדעתי אתה טועה, אבל יכול להיות) אז זה אומר שבארץ מכרו את הרכב עם פחות כריות, ולא שיש לו 5 כוכבי ריסוק עם פחות משש כריות. דוגמא טובה היא C4 עם ציון של 5 כוכבים, אבל בארץ ניתן לרכוש אותה עם 2 כ"א, באירופה לא ניתן.
  11. ברוך הבא לפורום (אם כי בנסיבות לא מבריקות...) קרא כאן. בחיפוש קצר אולי תמצא עוד מידע.
  12. אם הקורולה מכוערת לדעתך, למה הצעת אותה בתור אופציה?
  13. אם מדובר על אקורד בסיסית ה-B4 עדיפה. יותר - מאובזרת, מתנהגת, נוחה, בטוחה (יותר כריות).
  14. כדאי להקשיב מה רשום בהודעה של פותח השירשור. סובארו 3.0 מתאימה למי שרוצה קודם כל ביצועים והנאה מנהיגה לפי מה שרשום כאן, אין לרוכש הזה יתרון על פני סובארו 2.0 למעט באבזור. 159 גם לא תתאים, מה גם שזה יהיה הסלספיד שלא מתאים לכל אחד. לקסוס IS חורגת ב-20 אלף מהטופ של התקציב, והיא רחוקה מאוד מלהיות מרווחת. אופציה שניראית מתאימה מאוד (והוזכרה כאן) היא הקאמרי. נראה שגם ה.24 ל' המאובזרת תתאים לו, ואם לא יש את ה-3.5 ל' שמגיעה בנסף גם עם עור, קסנון ועוד כמה דברים קטנים.
×
×
  • Create New...