רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,575 נושאים בפורום הזה
-
שלום לכם חברי LTDA הרשומים והחדשים. אחרי רגיעה קלה מאירוע הקארטינג, שוב מגיע הזמן לחמם צמיגים. ביום שבת ה-31 ביולי תערוך העמותה יום מסלול לחבריה הרשומים ולחברים חדשים המעוניינים להצטרף לשורותינו. יום המסלול יערך במתחם כוכב יאיר, כאשר הפעילות תחל בשעה 8:00 בבוקר (8:00 סגירת שערים - יש להגיע עוד קודם) ועד השעה 12:00 (רכב מאחר לא יורשה להיכנס למתחם). מספר המקוממות מוגבל! אירוע הנהיגה מיועד ל-21 נהגים בלבד, אז הקדימו להרשם. במידה ויהיה ביקוש גבוה מעבר למגבלה זו, נתאם יום מסלול נוסף בסמיכות. האירוע מיועד לחברים רשומים ולחברים חדשים המעוניינים להרשם כאחד. הקפידו להגיע עם מכוניות תקינות, עם מספיק דלק ולא לשכוח לבדוק לחץ אוויר בצמיגים קודם לאירוע. במקו…
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
באמת שרק רוצה לשתף... לפני כמה שנים הכרתי מישהי, ונהפכנו לחברים והיום היא החברה הכי טובה שלי. בשלב מסוים שכנעתי אותה לרכוש רכב ואמרתי לה, אני אעזור לך לחפש, אעזור למצוא. חיפשנו במרכז ואז נפלנו על רכב, פיג'ו 206, שנת 2003 עם 130 אלף ק"מ. הרכב היה שייך לבית משפחה, לא היה המושלם ביותר, ידית האיתות לא היתה במצב הכי תקין, הרדיו לא עבד, המזגן לא קירר. בסופו של דבר, המלצתי ללכת לבדיקה, והיא החליטה לרכוש את הרכב. היא היתה יד 3 או 4, לא זוכר בדיוק ונרכשה על ידה, בשנת באזור 2011-2012. הרכב שנרכש, כמו שאמרתי, פיג'ו 206, 2003, מנוע 1.400 עם תיבה ידנית, והדגם "הזול" כלומר 2 חלונות חשמל ומראות ידניות. היום הפיג'ו בת 13, היא נסעה בכל רחבי הארץ, לאילת, ירושלים, ק…
הודעה אחרונה מאת renault5, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
לחובבי האמ;לק - חרא של אוטו, אל תקנו מי שרוצה להבין למה הדגשתי את המילה אוטו בהתחלה מוזמן להמשיך לקרוא (אזהרה: חפירה לפניכם) מבוא כשהייתי צעיר ויפה קניתי ג'ימני (שנת 2000) בתור רכב שני לטיולים, אהבתי אותו מאוד, טיילתי לא מעט עם זוגתי דאז וזה נהיה ממש תחביב, לצערי הג'ימני לא היה במצב אידיאלי כשנרכש והייתי צריך לשפוך עליו די הרבה כסף בתיקונים (הכל מהחלפת כל הסלון עד לתיקונים מכאניים) עד שלבסוף נשברתי כשעמד מולי תיקון בעלות זהה לרכב עצמו ונאלצתי למכור. החלק היפה הוא שכל רכב אחר במצב כזה זורקים לפח. ג'ימני? מוכרים 5K מתחת למחירון ואין שום בעיה. הזוי. התגעגעתי לחוויות, לטיולים, לתחביב. מה שהביא אותי לחפש ג'ימני במצב טוב במשך תקופה ארוכה מאוד (מעל חצי שנ…
הודעה אחרונה מאת סולל הדרך, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
407 כ"ס ותאוצה של 5.6 שניות למאה קמ"ש? בוולוו? ומה אם נגיד לכם שהוא עושה את זה ועדיין עושה 47.6 ק"מ לליטר. תכירו את וולוו XC90 בגרסת T8 שעכשיו מתחיל להימכר בארץ תמורת 590 אלף שקלים ועל הדרך סרטון על שוד החשמל הגדול של וולוו הידיעה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת trekampt, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
סתם משהו שחשבתי עליו. ידוע שעל גבי רישיון הרכב יש מדבקה וחותמת של מכון הטסטים. במידה ואני מאבד אותו, מוציא כפל רישיון ושוטר עוצר אותי, איך הוא יכול לדעת שהרכב עבר טסט? לפי המדבקה על השמשה?
הודעה אחרונה מאת Ryan OReily, -
-
- 1 תגובות
- 877 צפיות
באתר של צ'יטה רשום שהוא עובד עם Trinity 3.0 database האם זה נתמך בארץ? אגב למי שיכול להביא את זה במזוודה זה משתלם כי יש הבדל כמעט כפול. לגבי ה Iroad האם ידוע למישהו אם המוצר הזה חודש? זה נראה אותו אחד משנת 2012.. ככה שזה מעלה ספקות.. תודה, אסף.
הודעה אחרונה מאת pasat04, -
דבר ההודעה לעיתונות: דלק מוטורס משיקה בישראל את הגרסה החזקה והספורטיבית של סידרה 1 BMW 125i M Sport Package מחיר החל מ 238,000 ₪ לרמת אבזורSport 12 הרוכשים הראשונים יהנו מאירוח מלא ב-BMW M FESTIVAL בגרמניה דלק מוטורס ממשיכה בחיזוק מותג הביצועים BMW M בישראל. בשנת 2015 נמסרו בישראל לא פחות מ-28 דגמי M ו-61 דגמי M Performance . כחלק מביסוס מותג M, הוחלט השנה על שיווק גרסה חזקה וספורטיבית נוספת , ה BMW 125i. המכונית תוצג באולמות התצוגה חל מ 5.4.2016. BMW 125i מצוידת במנוע בנזין 1,997 סמ"ק בטכנולוגיית TwinPower Turbo הספק מנוע 218 כ"ס, מומנט מרבי 31.6 קג"מ ב 1350-4800 סל"ד. תאוצה 0-100 קמ"ש – 6.2 שניות. הנעה אחורית …
הודעה אחרונה מאת nimi13, -
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
פיג'ו פרסמה הבוקר תמונות של עיצוב תא הנוסעים בדגמי החברה העתידיים. זהו דור שני ל-i-Cockpit שכבר עכשיו נמצא ב-308, ב-208 וגם ב-2008 המחודשת שהוצגה בז'נבה. החידושים העיקריים, החלפת לוח המחוונים במסך גדול וקפיצת מדרגה בחומרי הפנים. אם צריך להמר, כנראה שהדגם הראשון לקבל אותו יהיה ה-3008 שתמונות ריגול שלו תחת הסוואה כבר מסתובבות ברשת ובחלקן ניתן להבחין בלוח דיגיטלי. הידיעה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת Eliboy, -
-
- 5 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אני נוסע לחו"ל ועל הדרך רוצה להביא כמה חלפים לרכב. להעביר חלקי חילוף במזוודה, אפשרי? נגיד מדחס מזגן
הודעה אחרונה מאת Alf3, -
-
- אחראי פורום
- 29 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אכן, מחקרים מוכיחים כי מעבר מ-208GTI לקרוסאובר דוגמת 3008 עשויים לגרור תופעות לוואי קשות עד כדי פגיעה עצבית קוגנטיבית - אבל זה יואב, כמה כבר אפשר עוד לדרדר את המצב... אז הפעם הוא נשלח לאסוף את הקרוסאובר של פיג'ו ה-3008, שגם הוא עם דגמים נוספים עבר לאחרונה הוזלה במחירו ועם 135 אלף שקלים מסתכל לג'יפונים האופנתיים בלבן של ההלוגנים. את ההתרשמות שלו אתם מוזמנים לקרוא כאן
הודעה אחרונה מאת אלי55, -
-
בשנים האחרונות למרות ריבוי המתחרות בסגמנט המיני, יש רק שתי מכוניות שמפגינות בו דומיננטיות מרכזית - קיה פיקנטו ויונדאי i10 - למעשה, די בצדק. אלו שתי מכוניות טובות ומהוות תמורה טובה למחיר. אבל עכשיו מגיעה עוד מתחרה חדשה-ישנה - שברולט ספארק היא העולה השלישית מקוראיה שרוצה להצטרף לשתי אחיותיה בהובלה של הסגמנט, בדור הנוכחי היא מקבלת גם תיבה רציפה שתעזור לה להשוות מפרטים טכניים עם המתחרות. יוליאן יצא ליומיים בחברת הספארק החדשה ואת מה שיש לו להגיד עליה תוכלו לקרוא בכתבה כאן
הודעה אחרונה מאת Night Driver, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 26 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
הסתכלתי בעיון רב בטבלה של בטיחות לפי מדד של משרד התחבורה ויוצא משהו מענין. משום מה, מרבית הנקודות מקבלים עבור התראות המסופקות על ידי מערכות בהתקנה מקומית. כמה שאני מבין יש על זה אפילו הטבות מס, לכן מערכות כאלה מותקנות ברכבים חדשים ב"חינם". משום מה הטבלה לא מכילה כאלה דברים כמו בלימה אוטומטית במקרה חירום, מערכת שמתקנת סטיה מנתיב, אלא בעיקר רק התראות מסוגים שונים. כלומר חוץ מבקרת שיוט אדפטיבית וזיהוי שטח מת. יצא לי לנהוג ברכב עם מערכת התרטה כזאת. זה בעיקר מצפצף, צריך להסתכל בתצוגה ולהזכר בספר משתמש מה אומר הסימון. זה במקום לתקן את הבעיה. לדעתי האישית זה מפריע יותר מאשר תורם, מכיוון שהמערכת רק מצפצפת בדומה לחיישני רוורס ולא מתקנת (מיילא לפחות זה היה אומר מה סו…
הודעה אחרונה מאת ranchuk, -
-
- 4 עוקבים
- 23 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
http://cars.walla.co.il/item/2952970 קופסא עתידנית: הטויוטה שתכבוש את הצעירים? טויוטה חשפה מכונית קונספט שפותחה בשיתוף סטודנטים ממחלקת התחבורה הבינלאומית באוניברסיטת קלמסון בארה"ב. האם ה-U-BOX ראויה לעתיד סדרתי? הערה שלי: אף אחד לא חולם על מיניוואן. לא על קומפקטוואן, ולא על מיקרוואן, כמו שאף ילד לא חולם על להיות מנהל חשבונות, רכז כח אדם, או איש IT. זה אוטו שקונים בגלל אילוצים (כמו קרס בירה, בעיות גב, אישה ממורמרת ושלושה ילדים). מיניוואן זה אוטו שאומר "הפסקתי לחיות, אבל אני עדיין נושם", ממש כמו בתמונה הזאת: וזה ממש לא אוטו שצעירים חולמים עליו. זה יותר מתאים לאנשים מבוגרים, שבגלל תנוחת ישיבה גבוהה גב קל להם להיכנס אליו ולצאת מ…
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
בתחילת 2015 קראתי שישראלי אחד רכש ב 9 מיליון ש"ח. מאז עברה יותר משנה ודממה מוחלטת. האם העיתונאים לא פירסמו? האם בסוף הוא לא קנה? הנה דוגמא לכתבה שדיברה על זה בזמנו: http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000827318
הודעה אחרונה מאת kingikra, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בחיפושי אחר רנו מגאן, ראיתי שיש ל 2 תצורות, אחת ישנה ואחת חדשה יותר. אשמח אם מישהו ישפוך קצת אור על ההבדלים בינהם, ומה חדש או ישן יותר כי אני רואה את אותן שנים בלוחות.
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מבחן קליל ומשעשע של Car Throttle שבו אתם צריכים לבחור מבין זוג מכוניות מי לדעתכם מהירה יותר על הרינג. ספויילר קטן: זה לא מה שנראה לכם טריוויאלי. https://www.carthrottle.com/post/can-you-identify-the-fastest-car-around-the-nurburgring/
הודעה אחרונה מאת Shmelov, -
מחר בבוקר תערוך יבואנית אופל לישראל מסיבת עיתונאים לרגל תחילת שיווק המשפחתית הקומפקטית שלה - האסטרה החדשה. אנחנו נהייה שם וכרגיל מזמינים אתכם הגולשים להעלות כאן שאלות ותובנות בנוגע למכונית אותן נוכל להעלות במהלך האירוע ולדווח לכם בחזרה. מערכת קארספורום
הודעה אחרונה מאת Avia, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
נשאל פה רבות בפורום על בוסטר לרכב ואם יש מקום לשים כמה בוסטרים ברכב מאחור. קבלו את המוצר Mifold. כפי שתראו באתר אין בעיה למקם גם שלושה בוסטרים ברכב ובנוסף מתקפל לגודל קטן שנכנס גם לתא הכפפות. 40 דולר בלבד ממחר 50 דולר. גילוי נאות: ראיתי את זה כעת בתוכנית הבוקר. 1. אין לי שום קשר ליצרן 2. אין לי ילדים ולא ניסתי את הבוסטר בפועל.
הודעה אחרונה מאת Ron Poh, -
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם, יש ל רכב מסוג טויוטה יאריס 2010 יש לי מפתח(הראשי) עם שצי לחצנים אחד שפתוח את הרכב והשני שסוגר. ברגע שאני סוגר החלונות עולים אוטומטית. אבל השאלה מכיוו שנשבר לי הכפתור שסוגר את הרכב , רציתי לשאול מאיפה אפשר לשכפל מפתח אבל שיהיה גם עם הכפתורים שפותח וסוגר את הרכב וכמובן שהחלונות יעלו. (האם כדאי ללכת למוסך מורשה בשביל זה? או שסתם ישדדו אותי) כמה בערך זה יכול לעלות? והאם אני צריך להביא איתי משהו נוסף חוץ מאת עצמי והמפתח תודה מראש
הודעה אחרונה מאת ping, -
- 3 עוקבים
- 12 תגובות
- 10.7 אלף צפיות
מי מכיר? היכן, כמה, ומה הרעיון בדיוק? Sent from my m2 note using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת YNV, -
כמה היא תעלה לפי דעתכם?
הודעה אחרונה מאת SHAI-SPORTWAGON, -
בשנת 1974 יוצאת שלישיית הגשש החיוור עם התוכנית "אופסייד סטורי" ובה המערכון המיתולוגי על השליח בבנק שנחשף לתורת ה"ישראבלוף" על רגל אחת. 1974 הייתה גם שנה טובה לפיאט, חברה שנשענה בעיקר על מכוניות קטנות ובסיסיות בשנת 2016 פיאט היא כבר קונצרן רכב עולמי שבלע לתוך תאגיד FCA את קרייזלר, ג'יפ ודודג', שבבעלותה מזראטי וגם פרארי - כן הרבה השתנה שם. בשנת 2016 קבוצת המשפחתיות והמיני משפחתיות בשוק הרכב הישראלי עדיין נשענת על תרבות ה"ישראבלוף", אבל אז באה פיאט טיפו ובאבחת תמחור שלה חושפת את הבלוף. הגעתי לפיאט טיפו עם דעה קדומה, עם ציפיות למשפחתית בסיסית למדינות מתפתחות - המסקנות? המסקנות בכתבה כאן
הודעה אחרונה מאת bagira, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי, אני רוצה לרכוש אוטו ממשהו שהאוטו שלו משועבד לבנק. עכשיו אם אני הולך איתו לבדיקה והכל תקין איך אני מתקדם משם? הרי צריך להסיר את השעבוד ואז ללכת להעברת בעלות, לא? אני לא רוצה לתת לו את הכסף ואז מסירים שעבוד ואז ללכת להעברת בעלות. יש משהו חכם יותר לעשות? תודה.
הודעה אחרונה מאת roy007, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 746 צפיות
אני כיום מבוטח במקיף בחברת הראל. הסיבה היא שיש להם פוליסה זולה לנסועה של עד 10,000 ק"מ בשנה. מהסוכן ביטוח הנוכחי אני לא מרוצה וגם למשרד שלו כבר לא כל כך נוח לי להגיע. פניתי לסוכן ביטוח אחר שעובד עם הראל, והוא טען שהוא לא יכול להציע פוליסה של הראל, אלא רק של חברות אחרות. הוא ציין שהסיבה היא שכרגע אני כבר מבוטח בהראל אצל סוכן אחר. 1. זה משהו שיחודי להראל? יש בלעדיות לסוכן? 2. אתם מכירים חברות אחרות שמציעות פוליסה דומה? יש את AIG, אבל הם דורשים להתקין מכשור שמתחבר לשקע OBD ואני לא מעוניין. 3. המחירון של הרכב 35-36 אלף ש"ח. הייתם עושים מקיף או מוותרים ועושים רק צד ג'?
הודעה אחרונה מאת stav123, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
כיון שהתחלתי לחשוב על להחליף את הסניק, עלתה השאלה "מה הלאה" - והתשובה, כמו במקרה של הדקוטה, הוא שהתחליף לסניק הוא סניק אחרת. באופן טבעי המקום הראשון שפניתי אליו היה הטרייד של קרסו, ואחרי שהם לא הסכימו למסור שום מידע בטלפון (הם: "הכל אנחנו אומרים בפגישה"; אני: "ואם אין לכם את הרכב במגרש"; הם: "אז יביאו לך את הרכב ויקבעו לך עוד פגישה" - כאילו שבין שני ילדים לעבודה יש לי זמן לעוד ועוד פגישות איתם) נאלצתי להגיע אליהם בשישי בבוקר. המסקנות? סוחרים - פשוט סוחרים - ואפילו לא תומכים במותג שלהם: על הרכב שלי, ששווה במחירון לטענתם 15,000 הם מוכנים לתת 9-10 לכל היותר (תוך כדי גלגול עיניים ואמירה בסגנון של "אחי, זה רנו - אין לה שוק"), בעוד שעל הרכב שהתעניינתי בו ("זה היה הא…
הודעה אחרונה מאת Night Driver, -
-
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום קיבלתי עכשיו שיחה מזורה מדואר ישראל בשעה 19.30 והם שאלו אותי ככה קיבלת היום מכתב ממשרד התחבורה? עניתי לא, היא שאלה מתי בדקתי דואר ואמרה שמחר היא שוב תתקשר באותה שעה, שאלתי אותה מזה ? היא אמרה "בטח רישיון מה כבר הם יכולים לשלוח" האם עוד מישהו קיבל שיחה כזאת? מה זה יכול להיות המכתב הזה? טסט עשיתי לפני שבועיים, רישיון בתוקף עד 2020, יש לי תו נכה תוקף עד 2023, אז מה הם רוצים ממני?
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום, ברשותנו אלטו אוטומטית שנרכשה ב ינואר 2012 כחדשה מהחברה תמורת סכום של כ 72K ש"ח. הרכב נוסע כ 8000 ק"מ בשנה, והוא משמש את אמי לנסיעות מאוד קצרות והוא עונה על כל הדרישות שלה. השאלה היא תאורטית כי איננו מתכוונים להחליף את הרכב. כרגע המחירון של האלטו לאחר שנתיים וחצי עומד על כ 25K פחות ממחיר הרכישה ולבטח לא ישתנה בהרבה עד לסוף השנה השלישית. אז השאלה היא עד מתי יהיה משתלם להחזיק את הרכב? כי הרי את ירידת הערך הגדולה כבר ספגנו. לפי החישוב שלי יהיה משתלם לנו להחזיק את הרכב אפילו עד לסוף חייו כל עוד אין תקלות, ובהתחשב בטווה הנסיעה הנמוך לאחר 10 שנים הרכב יעבור כ 80K ק"מ. מה דעתכם, האם ההשערה נכונה, או לא לצפות לאמינות מהסוזוקי אלטו?
הודעה אחרונה מאת system_x, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 12.1 אלף צפיות
היום נסעתי בעיר והיה הרבה מכוניות בגלל משחק כדורגל , כולם חיפשו חניה ונידחפו וזה, ניסיתי לעקוף ביחסית עדינות כי היה צפוף, עקפתי מעצירה על פס מקווקו ובסוף העקיפה 2 שוטרים קפצו לי אמרו לי לעצור, סבבה עוצר בצד הכל בסדר, שואל אותי אם אני ממהר בלי להתחכם אמרתי את האמת שכן (ידידה חיכתה לי) ושאלתי אותו האם עשיתי עבירה , הוא לא ענה רק לקח לי את הרישיון, אח"כ כתבתי לה שאני אאחר קצת בגלל שעצרו אותי , הוא שואל אותי למה אני עם טלפון ביד בנהיגה (בפועל זה היה בעצירה מלאה), וגם שאל אותי למה אני משתולל עם האוטו (בעקיפה מן הסתם נתתי קצת גז אז הטורים עלו, בפועל לא נסעתי מעל 30) שוב עניתי בלי להתחכם , שלא נסעתי מהר אלה מפני שזה עליה נתתי קצת גז והטורים עלו בסוף…
הודעה אחרונה מאת BIG PAPA, -
-
- 0 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי, מקווה שאני כותבת בפורום המתאים. קניתי דייהטסו סיריון וקיבלתי איתו שלט נוחות (ללא אזעקה) לפתיחה ולסגירה של הרכב. המוכרת אמרה לי שעם השלט הזה היא השתמשה בשנים האחרונות. השלט לא עבד לי גם אחרי החלפת בטריה. ניגשתי למקום שמתעסק עם שלטי נוחות ונאמר לי שהשלט כלל לא שייך לרכב. שוחחתי שוב עם המוכרת והיא אמרה שזה בוודאות השלט, שאיתו היא השתמשה, היא תיארה לי אותו ואמרה שאין לה שלט נוסף. האם לדעתכם מדובר בקידוד לשלט? אני לא מצליחה להבין לאיזו חברה הוא שייך, אשמח לעזרה מכם. מצורפת תמונה של השלט. תודה מראש ויום טוב!
הודעה אחרונה מאת Liroz mor, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום רב לכולם. כניראה שנפלתי על רכב ממושכן. הסיפור הוא כזה, חיפשתי רכב הרבה זמן ולבסוף מצאתי את הרכב שרציתי. הכל טוב ויפה, נוסע מעולה ניראה טוב כחדש למרות שהיד הייתה גבוהה, טסט רק מלפני כמב שבועות ועוד. יכול להיות כי אני בחור צעיר ומטומטם, רכב ראשון,אין עם מי להתיעץ וכו...בקיצור קניתי. לפני כמה ימים חבר קרוב שלי הלך לקנות רכב ואמר שבדק אם הוא ממושכן, אני לא ידעתי שיש דבר כזה בכלל, לי אמרו שאם הוא ממושכן משועבד או משהו אי אפשר להעביר(כבר הבנתי מהפורום שזה שיקרי ואפשר להעביר רכב ממושכן אבל לא משועבד או מעוקל. בכל מקרה בדקתי ברשם המשכונות, והתברר שהרכב ממושכן לאחד הבנקים ב2009(לפני 7! שנים) כמו שאמרתי הרכב עבר דיי הרבה ידיים מאז, לא אוכל לאתר את הבחור שמשכ…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
מי מחובר 54 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 383 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- IsraCar
- avargel
- אור1111
- KipodYam
- hunter22
- PASHUT
- גרנד פריקס
- sanekt17
- לומד לתקן
- blackpolo
- matan_mil
- Yuvalino
- carsgo
- orsh99
- יובל .מ.
- SlowRide
- zaf
- לירון .ה.
- פריג'י
- Night Driver
- גולדן191
- שחר 1
- פינדר
- ברווז
- efraimc
- RedLabel
- הצילינדר השישה עשר
- Shay Shd Dave
- David32
- Rongaflugen
- fatboy1340
- SniR89
- .r.i.
- פיני חד
- flytomars
- Shay_u
- Fazer
- sagi_11
- memilavi
- שי
- M H
- chrono
- razi_pazi
- ניקו פ.
- מיץ פטל
- mikk
- דובצע
- דאבל קלאצ
- falou
- natco
- david1986
- yuvk
- פיזיקאי שימושי
- yossiaviel
