Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - שברולט ספארק LTZ


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3154 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בשנים האחרונות למרות ריבוי המתחרות בסגמנט המיני, יש רק שתי מכוניות שמפגינות בו דומיננטיות מרכזית - קיה פיקנטו ויונדאי i10 - למעשה, די בצדק. אלו שתי מכוניות טובות ומהוות תמורה טובה למחיר.

אבל עכשיו מגיעה עוד מתחרה חדשה-ישנה - שברולט ספארק היא העולה השלישית מקוראיה שרוצה להצטרף לשתי אחיותיה בהובלה של הסגמנט, בדור הנוכחי היא מקבלת גם תיבה רציפה שתעזור לה להשוות מפרטים טכניים עם המתחרות.

יוליאן יצא ליומיים בחברת הספארק החדשה ואת מה שיש לו להגיד עליה תוכלו לקרוא בכתבה כאן

 

IMG_1920.jpgIMG_1921.jpgIMG_1926.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

חבל שלקחו למבחן דווקא את הדגם היקר ביותר, היה יותר מעיין לראות מבחן של הרכב הבסיסי יותר מול הרכבים המקבילים לו (דגם ה1.0 ידני ב61,000).

 

נשגב מבינתי למה שמישהו ישלם על רכב מיני כ80,000 אפשר להבין אם מדובר ברכב נישה או מעוצב במיוחד (לדוגמא פיאט 500)

מחיר כזה מחטיא את הייעוד של רכב קטן חסכוני וזול, בתוספת זניחה (באותה עלות של גג נפתח) אפשר לקבל את האיביזה או את הפיג'ו 208 שמאובזרות לא פחות ובעלות מנועים ומרווח עדיפים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא הדגם הזה יותר מעניין כי הוא מציע מנוע שלא ניראה בקטגוריה,לספארק הידני מנוע 1.0 כמו שאר רכבי המיני.

 

לגבי המחיר עד הופעת הפיגו והאיביזה 80 אלף בסדר גמור לדגמי האוטומט המאובזרים,אבל היום כמו שרשמתי באזור המחיר הזה עדיף לקחת סופר מיני.

רק שהם פחות מאובזרות במיוחד לעומת ה208 שאז הספארק משמעותית יותר מאובזרת.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון,אבל זה תקף לכול הקטגורית המיני גם הפיקנטו והיונדאי עולות קרוב ל80 אלף.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתיבה טובה,

עכשיו נראה מה יהיו רמות המחירים לציי הרכב, ורמת האמינות (שברולט רוצה להכנס חזק לשוק? יתכבדו ויאריכו את תקופת האחריות עם ישראל אוהב את זה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתוספת זניחה מקבלים את ה-208 ברמת אבזור אקסס שהיא נחותה מבחינת אבזור בכמה רמות מהספארק LTZ

 

סתם מתוך עניין, איזה כבר איבזור יש שנוא בכמה רמות מעל?

מולטימדיה אנדרואיד סינית שעולה 800 שקל?

הנעה ללא מפתח?

שואל ברצינות, כי לי לא מובן מה יש ב"אבזור" שמושך אנשים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המערכת היא מקורית של שברולט ולא משהו סיני.

מה שמושך זה כניראה מסך מולטדמיה 7 אינץ,בקרת אקלים,מגנזיום,לדים,בקרת שיוט ועוד..

ולכן אולי זה נותן הרגשה שאתה קונה רכב שלא חסכו עליך.

 

כך שמבחינת איבזור הLTZ נותנת הרבה יותר מאשר ה208 שהיא די ערומה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי את התמחור של הספארק בהתחלה ואני לא מבין אותו עכשיו.

הידנית ממוצבת במקום "סבבה", כמו שאר הקטגוריה פחות או יותר בין ₪61K ל₪69K לגרסה הקצת פחות ספרטנית.

(דרך אגב 15.5 שניות מ0-100?! מה? וזה עוד עם מנוע שיש לו כ14 כ"ס יותר מהמתחרות הישירות!)

אבל האוטומטית ב₪79K עושה רושם של מחיר לליסינג נטו, הרי יש גרסת אבזור אחת מעל בעוד אלפייה, וה"הכי מאובזרת" עולה סה"כ ₪3500 יותר מהעירומה. אז מי שפוי בדעתו יבחר בLT/LT+ על פני LTZ? אף אחד.

 

עכשיו כשההיצע צומצם ל3 דגמים אני רואה את זה כך; במקום הידנית LS אפשר לקחת i10 (בפחות) או פיקנטו (קצת יותר) ולקבל סמל קצת יותר נחשק בחרטום, במקרה של קיה גם אחריות הכי ארוכה שיש בשוק וזה לא בא ברגל, אם כי הספארק מעט יותר מאובזרת (BT בעיקר).

ידנית LT+ מפסידה לi10 ופיקנטו שמגיעות בלי דוושה שלישית ועם גיר אוטומטי פלנטרי רגיל כמו שכולם אוהבים באותו מחיר, פה שוב הצמד המוביל מפסיד באבזור, הandroid auto/applecarplay מקורי זה מאוד נחמד.

מה נשאר? הLTZ שעולה יותר מהפיקנטו והi10 הכי יקרות, אני מבין את השאיפה אבל אי אפשר להוריד אותן מראש הטבלה עם תג מחיר יותר גבוה, לעניות דעתי.

 

נכון שמול רוב המתחרות הספארק מנצחת באבזור, ובLTZ יש לה מנוע טיפ-טיפה פחות עצל מה1.25L של יונדאי, אבל בסופו של דבר אנחנו עדר ומה לעשות לכל השכנים יש קיה\יונדאי וזה ברירת המחדל כל עוד אין סיבה מספיק טובה לבחור בשברולט.

במבחן הרכב הזה - אני אישית - ממש לא מצאתי סיבה להעדיף את הספארק.

 

האופציה היחידה של הרכב הזה להצליח לעניות דעתי זה דרך פורמט יד1 במחיר של כ10K פחות לגרסה האוטומטית.

היום:

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים הידנית ב 60 אלף עם מחיר נורמלי,אבל ב69 לגירסה המאובזרת זה יקר,כי הפיגו 208 מתומכרת ב67 אלף עם פחות איבזור.

לגבי האוטומטית אכן לקוח פרטי לא יקח את הLT ויוסיף אלף שקל לLT+.

 

 

המבחן:

http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/2479/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%A0%D7%99%D7%9D/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9A---%D7%A9%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%98-%D7%A1%D7%A4%D7%90%D7%A8%D7%A7-LTZ

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^^מה שהוא אמר. גם תמונות אי אפשר להגדיל :|

 

עריכה: sh33p, אם תלחץ מספיק מהר על הקישור (לפני ש"אולי יעניין אותך גם" יספיק להטען בעמוד) אתה תצליח!

עריכה אחרונה על ידי iluxxxa
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים הידנית ב 60 אלף עם מחיר נורמלי,אבל ב69 לגירסה המאובזרת זה יקר,כי הפיגו 208 מתומכרת ב67 אלף עם פחות איבזור.

לגבי האוטומטית אכן לקוח פרטי לא יקח את הLT ויוסיף אלף שקל לLT+.

 

הLT+ אוט' גם לא רלוונטית, בעוד ₪2500 מקבלים בקרת אקלים, בקרת שיוט, פנסי LED, ג'אנטים 15", הנעה ללא מפתח וחיישני רוורס מקוריים. "לנו זה עלה יותר". במחירים האלה אף לקוח פרטי לא יפזול לכיוון LT/LT+

 

מול הLS אני אפילו מרשה לעצמי למקם את הסאנדרו שעושה 0-100 בשנייה שלמה פחות, הרבה יותר מרווחת ומגיעה עם רמת אבזור דומה, וגם תשאיר ₪5K בכיס.

היום:

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן,גם לי יש אותה בעיה,הפיתרון באמת ללחוץ ישר עם פתיחת העמוד או להיכנס למגזין.

 

לגבי הLT+ גם יכול להיות ואישית הייתי מוסיף,כי אתה מקבל רכב סופר מאובזר.

ואז שברולט יכולים להגיד,יש לנו את הרכב הכי מאובזר ועם מנוע חזק,והאיבזור לדעתי ימשוך אנשים.

לגבי הידנית הבעיה כאמור היא תא מטען קטן ופה לסנדרו יש יתרון גדול מאוד למשפחה.

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3154 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...