Jump to content

YoJ

  • פרסום הודעות

    96
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

18 נייטרלי

אודות YoJ

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    Golf MK7

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מה האמוק הזה על תחבורה ציבורית בשבת? זה קטע של פרנצייפ? כאילו, אני גם נגד כל הקטע הזה של דת ומתעב את השיט הזה, ואם זה בקטע של לעשות דווקא אז אני לגמרי בעד, אבל בפועל? חסר משמעות. להוציא תחב"צ בסופ"ש בתוך ת"א והערים הנושקות לה, אני לא רואה שום סיבה למה שמישהו בכלל ישתמש בה בסופש. גם ככה מאזן הרכבים פה הוא 2 לראש ואנשים לא יוותרו על רכב בגלל שפתאום יש תחב"צ בשבת (שהיא פח אשפה רציני בכל שאר ימות השבוע, אז למה לעשות את זה לעצמך בסופ"ש) ושבת זה אולי היום היחידי שאפשר לנסוע על כביש בין עירוני מעל 50 קמ"ש כי הכבישים עוד בינתיים יחסית פתוחים. שיתחילו מלתקן את התחבורה הציבורית שתהיה כמו שצריך
  2. יותר מידי זוויות שלא מתחברות אחת עם השנייה, עיצוב מוזר. הפנים גם כן מוזר, השימוש בצבעים שונים מחייה את הקבינה, למרות שאני בטוח שמדובר על הגרסה הבכירה, הפשוטה בטח קודרת ואפורה. אבל גם פה זוויות מוזרות שלא מדברות יחד. גם מה הקטע עם ה5 פתחי מיזוג? לא ישנה לכבשה הישראלית, עדיין יציפו את הכבישים.
  3. היי, קטע, בדיוק סופ"ש אחרון הייתי באזור ל"משהו יותר רציני בנחל כזיב", היה נחמד. לא מכיר נס הרים או כל נהיגה מוטורית במרחב ציבורי, אבל הדרך חזרה עברה דרך כביש 864 מכיוון מעלות לראמה, ואמרתי לעצמי שאם יש כביש שעונה על משהו כזה, זה חייב להיות זה. תאמת? כביש די מפחיד ומסוכן והצורה שבה נוהגים שם הגרים באזור לא תורמת לזה בכלל...
  4. נהג סתום של דן מרסק אותי למדרכה:
  5. חצי נכון. יש יינות מסוימים שאכן מקבלים עוד יישון אחרי שכבר בוקבקו (מקסימום של 5 שנים בערך ומצריך תנאים מסוימים), אבל לא מדובר על היינות ש90% מהאוכלוסייה רוכשת. t.former winer
  6. בעיקרון יש איזה טווח של 18-23% שמקובל לרכבי ליסינג, אבל זה ממש לא חקוק בסלע, ורכבים מבוקשים כמו איוניק או פיקנטו יכול להיות שלא יקבלו בכלל. לא אתה, מישהו אחר יבוא לקחת. פשוט תתמקח ותראה מה אתה מצליח להוציא מהם. מדובר בחברה יחסית גדולה ולא מגרש מפוקפק בנתניה, אז סביר להניח שלא יהיו הפתעות כגון רכב שירד וחזר לכביש. עם זאת, טופס הבדיקה שלהם הוא די כסת"ח אחד גדול וסמוך על זה שאם הם יכולים - הם יסתירו דברים, אז תמיד כדאי לקחת לבדיקה בעצמך. כדאי לבקש גם טופס טיפולים, מניסיון עם רכב עבר מהם, הם דווקא מאוד מסודרים בנושא הזה וטיפולים נעשים בזמן (אם כי לא תמיד בחלקים איכותיים...)
  7. 60K ב5 שנים זה הרבה? 🤔 תפרק את זה לשנה זה יוצא 12K לשנה, פחות מהממוצע... לא מבין את הפחד הלא מוסבר הזה של ישראלים מהק"מ שהרכב לגם. אציין פה משהו, ממליץ לשבת לפני כי זה פשוט לא נורמלי. רכבים? הקוביות מתכת האלה עם ה4 גלגלים? נועדו לנסוע. מטורף נכון? בהנחה שמדובר על רכבים סטנדרטים למדי, שהמאזן יהיה גם 2016 עם 100K לעומת 2008 עם 30K. עושים יישור קו וממשיכים הלאה. לא הייתי שוקל רכב זקן יותר ב8 שנים (שבפועל זה 13 שנה מהיום) כשהפרמטר הוא "רק בגלל שנסע פחות". למי אכפת? 8 שנים זה המון וסביר כי מדובר על רכב שונה לחלוטין בכל תחום מהרכב הצעיר יותר. (שוב, בהנחה שמדובר על רכבים סטנדרטים ולא על אי
  8. YoJ

    תופעת האורות המוגזמים

    ברור, גם אני. יש פשוט משהו בפנסי קסנון בקלווין גובה(10K ומעלה) שמייצר אור שנושק על גבול הסגול וזה ממש לא נעים לעין, גם כאשר מכהים את המראה.
  9. זה נכון. הטיעון הזה של "יש איך לעמוד בהחזרי הלוואה - יש לך כסף" תקף אולי במדינות עם דירוג אשראי כמו ארה"ב (גם כבר פחות), בארץ בקושי. וזה נובע מהעובדה שהכסף היום כל כך זול ויש הצפה שלו בבנקים, חברות מימון, ביטוח ומה לא שרק "בוא, תיקח" בלי לשאול יותר מידי שאלות (וכמובן נעשה עלייך רווח). ואנשים באמת לוקחים. ולראיה, כמות הרכבים החדשים והתחלופה הקיצונית שלהם ("3 שנים זה לגריטה") וכל מה שקורה בכלכלה פה ,דירות/מותרות/פנאי וכו'.
  10. OSRAM/Philips. אני חושב שהW5W הפשוטות של פיליפס עולות משהו כמו 5 שקל לאחת. לא מצליח לערוך את ההודעה הקודמת: https://www.autodepot.co.il/catalogsearch/result/?q=w5w https://www.autostore.co.il/?s=w5w
  11. עריכה: נראה לי שלא הבנתי את השאלה שלך נכון. אתה שואל אם הזוג שתזמין באייבי יעבור טסט? אם כן, אז ברור, לא משנה אם זה לבן או צהוב. רק תשתדל להימנע מהזבל הסיני, הן חלשות בטירוף ועל זה יכול להיות שמי שימצאו על מה להכשיל. עדיף כבר T10 W5W הלוגן של חברה מוכרת, הן עולות גרושים ועושות את העבודה.
  12. YoJ

    תופעת האורות המוגזמים

    אני חושב שהגזמת. מנורות לד זה מבורך על כל יתרונותיהן כאשר הן מכוונות כמו שצריך ולא לתוך הקבינה של הרכב ממול. הבעיה היא ש99% מהנהגים לא עושים את זה ואתה חוטף זרקור לעין. טורבו לד וקסנון זה כבר סיפור אחר. אני חושב שהחוטא הכי גדול של זה הלנד קרוזר החדש. כל פעם שיש אחד כזה מאחורי עם האורות הכחולים-סגולים שלו אני פשוט מאט ונותן לו לעקוף. זה נוראי ברמה שאני מקבל כאב ראש אם הוא נסחב אחרי זמן מה. איך הדבר הזה עבר תקינה בארץ?
  13. גר לא רחוק מההורים שלי, אני זוכר שבזמנו ראיתי שם מרצדס CLA או C-class חונה בחוץ, הייתי בטוח שבזה נוהג. תכלס, אין רכב שמשדר יותר "אחד מהעם" מאשר אוטלנדר, מהלך חכם.
  14. אני חושב שהתפזרנו קצת. המטרה היא לספוג את הפקקים של איילון במינימום צריכת דלק. לשבת באלפא חבוטה בת 21, BMW M2 חדשה או סיאט Mii שתטיח בי כל הדרך בין הילוך ראשון לשני, שוות ערך בפונקציונליות שלהן בעייני כאשר מדובר על לסחוב חצי שעה של פקק ב10~ קמ"ש. חשבתי על זה, אבל באמת שמפחד לעלות על אחד כזה בכבישים פה. יודע שהשורות הנ"ל זה למעשה אותו רכב עם סמליל אחר, אבל מנסה לעשות לעצמי קצת סדר: Citigo/Mii/Up - גיר רובוטי חד מצמדי. Aygo/C1/108 - גיר זהה, אבל איזה? רובוטי? SpaceStar/Attrage/Micra - גיר רציף.
  15. התפזרתי פה עם הציטוטים אז סלחו לי. מרגיש לי שככל שיורדים במחיר, בטח כאשר מדברים על רכבים שבשיאם עלו מעל 100K, נכנסים לטריטוריה מאוד לא סימפטית של תקלות. כל עוד אני נשאר בתחום רכבי המיני, ההבנה שלי היא שהנזק של טיפולים השוטפים הוא פחות נורא, בעיקר בגלל מכלולים מכנים מאוד פשוטים.
×
×
  • תוכן חדש...