Jump to content

HyperViper

מובילי הדעה
  • פרסום הודעות

    1,115
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

3 נייטרלי

1 עוקב

אודות HyperViper

  • דירוג
    מוביל דעה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    כפר סבא
  • מקצוע
    מנהל מוצר

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לא הבנתי את הנקודה, חסר רכבים על הכביש שעולים יותר מ-200K?
  2. מכיוון שהברז הנוכחית מייובאת באופן סדיר, לא רואה סיבה שלא יביאו גם את הדור החדש. לגבי ה-i20, שאלה טובה.
  3. נתקלתי בימים האחרונים במבחנים להוט-האץ החדשה של טויוטה, היארס GR. כבר הרבה זמן לא זכורה לי התהלבות כזו בכל מבחן ומבחן. כל הכתבים ציינו שמדובר על רכב מיוחד שמגיע פעם בדור. כל זה הוביל אותי לשאלה של האם מתוכנן ייבוא שלה לישראל? מתישהו כנראה אאלץ להיפרד מהמיאטה ויכול להיות שזה התחליף הראוי. מצרף גם ריוויו אחד בשביל הספורט https://www.youtube.com/watch?v=3TxW4AU6IaM
  4. סביבות 5-6K עם מוצרים ועבודה איכותית. פעם ב-200K ק"מ זה שווה את זה.
  5. יש לי כבר מעל 8 שנים מאזדה מיאטה שנת 2008. עכשיו אחרי קצת מעל 200K, אני רוצה לעשות לה החלפה של כל הגומי שקשור לשלדה ומתלים (Bushings, Bump stops וכד'). הסיבה להחלפה היא שהרבה מהגומי קצת התעייף אחרי כל הקילומטראז הזה והשנים שחלפו ועל הדרך לשפר התנהגות ולהגדיל את החדות. הרכב משמש כדיילי, אז אני רוצה לשמור עליו קשיח באופן סביר ורוצה להימנע מקרקושים ורעידות. למישהו יש ניסיון בכזה פרוייקט ויכול לספר קצת על החוויה של אחרי?
  6. הוא לא מדבר על החלפת החלק של הידית שאתה מחזיק ביד (knob), אלא על כל המנגנון של הידית כדי שכל המהלך של הידית (throw) יהיה קצר יותר. זה שונה לחלוטין. אם יש מישהו בארץ שכנראה חווה כאלו זה ירון תייר מ-G-force, שווה להרים אילו טלפון ולהתייעץ. עם הכמות NDs שיש בארץ קשה לי להאמין אחד הבעלים שלהן יתקל בפוסט הזה ובנוסף גם יש לו שורט-שיפטר. זה מאוד נישתי, דבר עם המומחים בתחום או עם בקבוצת וואטסאפ של מועדון הרודסטרים או מיאטה ישראל.
  7. הנסיון שלי עם RestoreFX לא מדהים, אבל אנסה להתייעץ איתם בכל זאת. אלטר זה רעיון מעניין, אדבר איתו.
  8. יש לי מיאטה 2008 כבר כמעט עשור ורציתי לעשות לה איזה יישור קו חיצוני שכולל: שיוף של העפעפיים כדי שיתיישרו עם קווי הגוף של הרכב יותר טוב סתימה של 2 חורים על תא המטען שנשארו אחרי שעשיתי De-badging לרכב חידוש פנסים עטיפה של הפנסים האחוריים עם צבע קצת כהה יותר (בתקווה משהו שיעבור טסט) PDR לכמה נקודות (ברד, פתיחת דלתות בחניה ועץ שנפל על הרכב) פוליש הייתי באודיווה ארט והם אמרו שבגלל שעל הרכב יש שכבה של RestoreFX, הם לא יודעים להתמודד עם זה ולא היו מוכנים לעשות כלום מחשש שזה יסדוק\יפוצץ את הציפוי. יש סדנא אחרת בסגנון של אודיווה שיכולה לעשות את העבודות הנ"
  9. חברת סטארט-אפ ישראלית קטנה בשם Aquarius פיתחה את הגביע הקדוש (או לפחות אחד מהם) בתחום מנועי הבעירה הפנימית, העסיקה את המהנדס הראשי לשעבר של צוות הפורמולה של רנו וקיבלה השקעה של מאות מליונים מנוקיה (מסתבר שהם עדיין קיימים). היעילות של מנועי בעירה פנימית (כמות הדלק שאשכרה הופכת לאנרגיה מכאנית) היא בסביבות 20%. המנוע החדש מדבר על יעילות של בין 34%-39%. https://www.haaretz.com/world-news/.premium.MAGAZINE-a-little-startup-that-could-aquarius-builds-an-engine-others-only-dreamed-of-1.8984355
  10. הגג המקורי חגג 12 שנים להולדתו, ועם כל הכבוד לאיכות שלו, הוא עדיין חתיכת בד שעומדת בשמש ובגשם והבלאי התחיל להצטבר בצורה של רצועות חיזוק שהתנתקו, צבע שדהה, חלון אחורי שדלף מים וכד'. החלטתי שהגיע הזמן להשקיע בגג חדש. רובניס הם יצרני גגות וותיקים למיאטה (ולשלל רכבים אחרים), החלטתי לרכוש את הדגם החדש שלהם דרך TopsOnline.com במחיר של 660 דולר + משלוח. החלק התעכב במכס כחודשיים מסיבות לא ברורות ובסוף ההסגר שלו במכס גם שלימתי מעל 1,000 ש"ח מיסים. כשבקשתי להתקין, הבנתי מהמכונאי שלי שבדגם החדש של רובניס יש בעיה עם המידות של אחד הבדים שגורמת לגג להיות לא מת
  11. אני עברתי כמה וכמה הדרכות. המדריך שהשאיר עלי רושם הכי טוב הוא אביאל וגם הפכנו לחברים עם השנים. מומלץ בחום. יש לו גם אינסוף קבלות בתום ההדרכה בארץ ובעולם, גם יחסי אנוש והבנת לקוח מעולה וגם קבלות על המסלול כנהג מרוצים עם לא מעט גביעים.
  12. אתה יכול למצוא פרטים באתר שלהם: https://www.drivelogic.co.il/ או להתקשר אליהם ולשאול, הם אחלה ח'ברה. מאוד מאוד שירותיים.
  13. יש לי על הרכב ציפוי של RestoreFX כבר משהו כמו 3 שנים. לאט לאט הצטברו קצת שריטות וכתמים והייתי מעוניין לשייף את השכבה העליונה של הציפוי. למישהו יש נסיון בזה? זה משהו שכל דיטיילר יכול לעשות? משיחות עם המנהל של ריסטור הבנתי שמדובר בשכבה קשיחה בהרבה מלכה רגילה של צבע ולכן הפוליש צריך להעשות בצורה שונה.
  14. HyperViper

    מאזדה MX5 במבחן

    לא רלוונטי, זה עניין שלו. שוב, מיאטות זה לא מוצר צריכה בסיסי. הרגולטור חייב לפתוח את השוק ולהקל על יבואנים מקבילים, זה הפיתרון היחיד.
×
×
  • Create New...