Jump to content

R01AL

  • פרסום הודעות

    21
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

8 נייטרלי

אודות R01AL

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

216 צפו בפרופיל
  1. ~עדכון לכל מאן דבעי~ הזמנתי את הערכה של Cravenspeed דרך האתר של Flyin' Miata והתקנתי אותה היום ותקשיבו... ת-ע-נ-ו-ג!!!!!! מעבר ההילוכים מהיר יותר משמעותית.. וגם נותן יותר פידבק בכל העברה ובנוסף גם תחושה יותר מכנית של השיפטר(יש כאלה קליקים חמודים).. לא יודע איך לא עשיתי את זה קודם.. ההרכבה ממש ממש פשוטה ויש הוראות מפורטות לכל שלב.. בערך שעה וחצי התקנה.. אני הרכבתי ופירקתי ואז שוב הרכבתי כי שחכתי לשים גומייה.. אז למרות שההרכבה ממש אינטואיטיבית לכו לפי המדריך יחסוך לכם בערך עוד חצי שעה. אבל החסרון היחיד הוא המחיר.. עלה לי 350 דולר שזה בערך 1350~ ש"ח כולל המשלוח דרך פדאקס. ובנוסף עו
  2. התחלתי להקליד.. ואז נזכרתי בכריס.. אחלה גבר! וזה הרבה יותר ממה שרציתי להגיד :]
  3. עוקב אחרי הפוסט.. נשמע מעניין
  4. מה הרכב? כמה קילומטראז'? איזה יד? זה שהרכב נראה חדש ומלוקק זה כדי לקנות אנשים..
  5. ברור ששני האופציות לא קלות. אבל מה עדיף לפרק ראש מנוע? או בלוק מנוע? בכל מקרה יחליפו אטם ראש מנוע 😅
  6. שמן מהשסתומים זה בקטנה מאוד מול צילינדרים או טבעות בוכנה..
  7. אוקי.. אז לפי איך שזה מתכנס.. זה צילינדרים שחוקים מאוד שהשמן מצליח להכנס מהדפנות.. או טבעות בוכנה גמורות שיש מצב ששחקו גם את הצילינדר..
  8. לא יכול לקרות מקרה כזה..? נראה לי זה קו מים אבל הבנת את הפואנטה.. USZCZELKA-GLOWICY-ELRING-HYUNDAI-i10-1-2.jfif שכיח נכון אבל לא בכמיות כמו שאומרים פה..
  9. אז לאיפה ילך השמן? מנוע לא אוכל שמן סתם ככה? אז רוב הסיכויים שהוא שורף אותו אם אין לשמן עדות פיזית.. אני לא מבין גדול במנועים.. אבל מה שבטוח זה שהשמן נשרף.
  10. למה?.. לא יכול להיות סדק בין קו שמן לצילינדר בלבד (באטם ראש מנוע)?
  11. יכול להיות אטם ראש מנוע סדוק קצת בין קו שמן לצילינדר ואז השמן נכנס לצילינדר ונשרף לאט לאט ואפילו אין עשן לבן?
  12. רכב 2017 עם אכילת שמן מטורפת כמו שאתה אומר ממש לא מבשר טובות.. אתה רואה אולי עשן לבן מהאגזוז? אם אין נזילות אז החשש הכי גדול שלי שנכנס שמן לתוך המנוע או שהשמן מתערבב עם נוזל הקירור או שהכי גרוע שניהם ביחד.. שזה אומר אטם ראש מנוע לקוי. או שאפילו יותר גרוע טבעות בוכנה שחוקות שגורמות לאטימה לא טובה בצילינידר וכתוצאה מכך שמן נכנס לתא הבערה.. בקיצור בדיקה של מכונאי טוב תביא לך אינדיקציה טובה לבעיה :]
  13. יש לי כלים בסיסים.. (כולל מברגה) אבל רק כדי להרים את האוטו אני צריך להשקיע מלא כסף עם ג'קים.. שלא לדבר על אימפקט (אלא אם כן אני רוצה לעבוד 100% עם ראצ'ט) ובוקסות.. מפתח מומנט.. והרשימה עוד ארוכה. יש דברים שאפשר לאלתר לדוגמא מיכל לאיסוף שמנים.. יש אולי מקום להשכיר / לשאול ציוד כזה או לקנות אותו יד שנייה ובזול? כי אם זה ככה אז דוחפים אותנו למוסכים.. וכל פעם שאני נכנס למוסך (לא משנה איזה) אני רואה איך מנסים לעקוץ.. וכמובן שאני לא נופל למלכודות הדבש.. אני לא מחפש לעבוד 100% משרה (ימי שישי בעיקר).. יש לי עבודה ואני אוהב אותה.. פשוט מחפש קצת ריגוש ואין ריגוש יותר טוב מאשר כלים עם מנוע
  14. היי.. אני רוצה לטפל באוטו בעצמי.. אבל אין לי ליפט או את כל הכלים הדרושים לשם כך.. האם יש מוסך או מקום מסויים שאני יכול להגיע אליו ופשוט לעבוד בעצמי על האוטו? אני לא עושה את זה כדי לחסוך כסף בטיפול.. זה יותר בשביל עצמי כדי להכיר את עולם מכונאות הרכב.. יש לי ידע במכונאות (הרוב ידע תאורטי) ואני רוצה לנסות קצת פרקטיקה. ועוד שאלה.. האם יש מוסכים שירצו לקבל זוג ידיים עובדות בחינם.. אני רק רוצה ללמוד ולהתנסות.. כפי שאמרתי יש לי ידע במכנואות (מכונאי בחיל האוויר אבל לא לרכב) והמון ידע תאורטי?
  15. אני עוקב אחריהם ואני רואה כל סרטון של money pit על המיאטה שהם משפרים. וראיתי גם לא מזמן את הסרטון הזה של השורט שיפטר.. ברור שקיים שיפור בין השיפטר המקורי לשיפטר קצר יותר.. רציתי לשמוע חוות דעת של בעלי מיאטה (אפילו לדורותיה) איך ההרגשה באמת ואם שווה לעשות את זה לבד ב ND?
×
×
  • תוכן חדש...