Jump to content

tribel

  • פרסום הודעות

    1,300
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

18 נייטרלי

אודות tribel

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

1,536 צפו בפרופיל
  1. קיימים ברכב שמן או נוזל שאין צורך להחליפם?
  2. לתגובה מעליי - לא כדאי להשפריץ ספריי לניקוי קרבורטור על גומי ובטח לא על סתום המצוף שהקצה שלו עשוי גומי. הספריי פוגע בגומיות. לנושא, לא בהכרח שהבעיה היא בקרב' והצפת דלק לא הורסת את הפלאג. ניקוי קרבורטור היא אמנם עבודה עדינה אבל פשוטה ביותר ואין מה לכוון מלבד גובה מצוף ובורג דלק. בהרבה כלים כיוון המצוף הוא כאשר שפת החיבור שלו מקבילה לגוף הקרבורטור כאשר הוא הפוך (יש פחית שאפשר לעקם ולהגיע לגובה הרצוי - בודקים אם יש צורך). בורג הדלק אמור להיות פתוח 2.5 סיבובים ברוב הכלים. ניקוי - מפרקים את כל החלקים הקטנים מהגוף ומשפריצים בנדיבות ספריי קרבטור
  3. שלום, מדובר במנוע צילינדר יחיד של קטנוע עם בעיית הצתה. בשונה ממנוע של רכב התזמון של המזרק וההצתה נעשים ע"י חיישן מיקום קראנק CKP. ההצתה פועלת למשך כמה סיבובים אחרי שמעבירים את המפתח בין כיבוי \ הדלקה מספר פעמים ואז מפסיקה. אין אימובילייזר. ערכי התנגדות של CKP והקויל בטווח תקין. בסיבוב המנוע מתקבלים 0.5 וולט בטרמינלים של הCKP. יש רציפות בין הקויל וה CKP לטרמינלים ב ECU. יש דרך לפסול את המחשב מבלי להחליף אותו?
  4. המחשב מנסה לומר לך להחזיר את הקופסה
  5. בוסטר או מאסטר. קו וואקום של הבוסטר ניזון מסעפת יניקה - צריך להיות מחובר הרמטית בשני הצדדים ללא סדקים. הצינור צריך להיות קשיח לכל אורכו. המאסטר יכול להתקע. במאסטר יש בוכנה שעליה לוחץ הבוסטר. אם לחות חודרת לאזור בו הבוכנה נעה זה יכול ליצור מדרגה שמקשה על התנועה שלה. ואז במקום למחוץ את נוזל הבלמים הכוח מתבזבז על הזזת הבוכנה וגם שחיקה במאסטר יכולה לגרום לזה. גם חוסר סיכה במובילים \ בוכנות בקליפרים יכול לגרום למדרגות ולחיצות חזקות.
  6. יש הוראת יצרן לעבור לצמיגות יותר גבוהה לפי ק"מ?
  7. אתה מדבר על הממיר או על הדיסקיות חיכוך של ההילוך? המפלס תקין
  8. שלום, לפני לא הרבה זמן קיבלתי מכה חזקה בגלגל בצד שבו נמצא גיר. כעת בעצירה או תאוטה מהירה הגיר עובר ל N וברגע שנותנים גז ההילוך משתלב חזרה. באנלוגיה לגיר רגיל - הרבה גז עם קלאץ' מופרד ושחרור מהיר של הקלאץ'. מניח שקשור ללחץ שמן שיורד. האם סולונואיד הוא כיוון? תודה
  9. הם בעלי אותו המנוע ככה שלא תרגיש בהבדל מבחינת הסחיבה.
  10. הרבה יותר קל לתפעל הילוכים באופנוע מאשר רק לסובב את הידית? אני מחפש את ההיגיון בפוסט הזה.
  11. זיהוי עומס או מנוע עייף. לזיהוי עומס אפשר לגרז את המנגנון ולראות אם חל שינוי. מנוע עייף מוחלף.
  12. מחזק. אנשים לא מבינים שציוד בדיקה בדולר לא שווה את עלות האריזה שבו הוא מגיע. ולרוב הוא מגיע בלי אריזה.
  13. חשוב להחליפו. ניתן ברשת למצוא באזור ה 400 - 500 אני מאמין. נתנו לך מחיר עם עבודה. העבודה לרוב קצרה וקלה ואפשר לעשות לבד - דרוש להרים את הרכב (ובצורה בטיחותית מן הסתם).
×
×
  • Create New...