Jump to content

tribel

  • פרסום הודעות

    1,410
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

30 נייטרלי

אודות tribel

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

1,679 צפו בפרופיל
  1. מספר שעות הוא המרווח בין הטיפולים ולא מונה אורח חיים של האופנוע. אני לא יודע מה מספר השעות וזה משתנה בין דגמים. אופנוע ניתן לבדוק במוסך של אופנועים כאלו כמו אופרואד,פודיום ועוד
  2. תפור עליך. תקציב לאופנוע נורמלי כזה הוא באזור ה 30,000 אפשר כמה אלפים למטה. התחזוקה שלו גם לא זולה כלל וכלל.
  3. יש לך ניסיון ברכיבה על אופנוע? לא בשטח. ניסיון סביר,כזה שאתה שולט על אופנוע או קטנוע טוב גם אם בכביש. אם התשובה היא לא וזו הפעם ה 1 שאתה עולה על אופנוע תתחיל מאופנוע הילדים. אם התשובה היא כן 125 דו פעימתי כמו exc125.
  4. חפש על הגיר או ברשת transmission בשילוב של הדגם של האוטו. שים לב שיש הרבה טעויות.
  5. לא. צריך את הדגם של הגיר ולחפש ברשת. יבואנים יש כמו חול הבעיה היא שלא תמיד יש את המיסבים. למשל מיסבים יחודיים אולי אפשר למצוא אצל היבואן של הרכב או להזמין ערכת שיפוץ לגיר הזה. כלים מיוחדים מאמין שלא צריך אבל אני לא יודע. תלוי במה צריך להחליף \ לפרק או להפריד. יתכן שיש חלקים שיותר משתלם מבחינת זמן או מורכבות להחליף בשלמותם ולא לקנות את הכלים.
  6. אין סיכוי להניע את הרכב כשמתח המצבר הוא 12V אולי רלוונטי לקנדה. כמו כן לא כל המצברים בנויים לאותה סיבולת כמו שלא כל המנועים הם מאותו הנפח או באותו המצב מבחינת הדחיסה (גיל המנוע למשל ועוד). כללי מאוד וקצת לא משקף את המציאות.
  7. דבר ראשון תשיג ספר עבודה של הגיר. שב עליו כמה שעות,תבין איך עובד הגיר מהם הרכיבים,איזה רכיבים וכו. כלי עבודה כמו זוג בוקים וג'ק עגלה או בקבוק עם מהלכים ארוכים. תיקון גיר זה סיפור לא פשוט ולא קצר,אתה נכנס לפרויקט שעשוי לקחת גם חודש חשוב לקחת את זה בחשבון כי תהיה בלי רכב. מיסבים אפשר למצוא אצל יבואן מיסבים - בדרך כלל אבל לא תמיד יש את כל מה שצריך,רצוי להגיע עם דוגמה. עלותם נמוכה אבל החלפת מיסבים היא עבודה שדורשת ניסיון. מעבר רצוי להחליף את כל הקלאצ'ים,את המסנן ואת השסתומים החשמליים. לא כדאי למשוך עם מיסב מפורר - השיבוב הורג.
  8. לא וגם אם החתיכות נתפסו זה כוסות רוח למת וגיר מפירוק זה חתולה בשקית. במקרים כאלה רצוי לעשות לבד או לקנות גיר remanufactured מחוץ לארץ. גיר בלי היסטוריה זה בסבירות טובה כסף לפח.
  9. ככל שהכמות יותר גדולה הזיהום שלה יותר איטי. כמות קשורה לאורח חיים של השמן. מחליפים כל שנה בגלל חשיפה לחמצן. שמן חדש נארז בוואקום. ק"מ וזמן לא קשורים ביניהם. בשביל לתת תשובה מדויקת לשאלה הזו צריך לדגום את השמן במעבדה אחרי 15K עם שימוש כזה ואחר. אני לא חושב שיש מישהו בפורום עם אפשרויות כאלה.
  10. 1.ברשת. 2.גם כן. 3.במידה והתעקמו שסתומים מחליפים רק את השסתומים. במידה ונמעכו שסתומים זה יכול להיגמר בהחלפת חצי מנוע. 4.תסיר מכסה שסתומים ותסיר את הנדנדים \ פסנתר איך שזה לא נקרא על מנת שלא תהיה לחיצה על השסתומים. אם כל רגלי השסתומים (מה שאתה רואה בתוך הקפיצים) הם באותו הגובה זה סימן טוב.
×
×
  • תוכן חדש...