Jump to content

tribel

  • פרסום הודעות

    1,256
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

11 נייטרלי

אודות tribel

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

1,456 צפו בפרופיל
  1. המים יכולים להגיע לתוך הרכב. יש רדיאטור נוסף בדש בורד שיכול לנזול
  2. מהם תתחיל. לא ממחזרים גומיות ישנות ועל חדשות אין צורך לשים תחליפי אטם - "פלאנצ' מים חדש מקורי עם הגומיות הישנות וסיליקון ויקטור ריינז" מי דורש - "או שמוכרים את האוטו ומפסידים הרבה כסף"
  3. צריך לראות את האזור. "פלאנז'" לא מסביר שום דבר אולי יש סדק ב-מה שהצינור מתחבר אליו,אולי הוא קצר כמה דורשים ?
  4. VAPOR RETURN HOSE כשהמשאבה קופצת ולא בהכרח בסוף - יכולה להיות הבעיה עם הנשם הזה
  5. תרשם לאתר CAR-PART.CO.IL זה פונה למקומות ומי שיש לו מחזיר תשובה. מצאתי שם חלקים לרכב שנת 96 שלי , לך כנראה יהיה יותר קל. רק החיפוש ה -1 חינמי
  6. בגרסה עם חלונות אחוריים ידניים זה לא פרקטי. וגם לגבי האור - הרבה יותר נוח עם המערכת.
  7. שנתיים הייתי בעלים של יאריס 12 עם מרימי שמשות וכיבוי אוט'. לא היו בעיות - ההפך
  8. זה הכיבוי האוט' של האורות ברגע שאתה מכבה את הרכב.
  9. כן עודף שמן מגיע ליניקה ומשם לממיר. שרפת שמן הורסת את הממיר לא יודע אם סותמת. לפעמים הממיר מתחבר עם ברגים בשני הצדדים אפשר להוציא אותו ולראות אם בו הבעיה
  10. יכול להיות חדירת גזים - אטם ראש. לא אמור להיות לחץ במערכת קירור כשנוזל הקירור קר.
  11. (לפעמים קרה גם בניוטרל או ב P ) מיספייר יכול לגרום לזה.
  12. אפשר לשטוף עם מסיר שומנים שלא פוגע בגומי. שים לב לא להתיז לתוך מסנן האוויר,נשמים ולאזורים של רכיבים ומחברים חשמליים וגם לא להתיז על צירים חשופים - הידית של הגיר האוט'.
  13. כן. מברז מיוחד להליקויל שאתה רוצה לשתול שם.
×
×
  • Create New...