Jump to content

SHAI-SPORTWAGON

  • פרסום הודעות

    690
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות SHAI-SPORTWAGON

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    דרום הצפון.
  1. לאור רכב כזה שראיתי שהבעלים שפך בטעות שמן בעת מילוי שמן, כעת עדיין נשאר שמן על המסילה והמנוע מקרטע. מהי השיטה היעילה ביותר לנקות את המסילה?
  2. אכן דור קודם. אוקיי אני מקווה עבורם שאכן כך. אני לא נותן שבחים לאטראז', פשוט ציינתי מספר עובדות. בלי להתייחס למגמת ה"בואו נכפיש את האטראז' מבוקר עד ערב".
  3. המודל החדש מדגיש את גיל הפרישה הצעיר בדיוק לסיבה זו, עודדת המשך קריירה באזרחות. אף רס"ן לא ישאר בבית עם 7K(או סאל עם מעט יותר) וסביר להניח שאחרי תיאומי המס רוב אם לא כל ויותר הסכום יחזור חזרה למדינה במיסים. מי ששירת כל חיו ברמת פעילות גבוהה, יקבל מעט יותר, מצד שני אחרי 25 שנה שבילה בבית מעט, במלחמה/מבצע לא ראה את משפחתו למשך לעיתים מעל 100 ימים, מקווה שיוכל להשלים פערים עם משפחתו. לא יודע אם קיימים נתונים, אבל יש לי הרגשה שגם גימלאי הפנסייה התקציבית(שתכף יגמרו משרתי הקבע שזכאים לה) כיום, לרוב ממשיכים את הקריירה בדרך זו או אחרת.
  4. הגילום תלוי בדרגה, בתפקיד ובתמריצים. ממה שאני מכיר גבוה ממה שרשמת בכל אחת מהאופציות בדרגים הזוטרים. חלק מעניין קבלת הרכב לדרג זה הינו שימוש תת-אירגוני מתוך הבנה שבדר זה אתה עומד בראש מדור/סמג"ד. הפקודות עוסקות בשימוש הרכב כחלק מהתפקיד, ולתפקוד היחידה. לדוגמה באישור מפקד יחידה בדרג מסויים, ניתן לקחת לך הרכב לתקופה קצובה לגמרי - למרות הגילום. הרכבים האלה לא עומדים, והנסועה הממוצעת גבוהה מאוד(יותר ממה שאדם ישרוד לנהוג לבד). אתה צודק, הרכב עדיין משתלם. משלמים פחות, כי הרכב לא באמת שלך - זה רכב צבאי לשימושי ת"ש מוצמד בחופשות. אם יגלמו 3-4 אלף ש"ח מהשכר, כדאי שגם יתאימו את השכר למגזר הטכנולוגי שגם במצב הנוכחי לשמר אותו נהייתה משימה בלתי אפשרית. היתה לי איביזה במשך מספר שנים, נהגתי המון על אטראז'. האטראז' יותר פרקטית, מרווח רגליים, ישיבה מאחורה לאנשים גבוהים ותא מטע. לגביי האמינות, שרכב נכנס למוסך ליסינג זה התעסקות, נסיעה למוסך, אבחון, השארת הרכב, קבלת הודעה שיש לאסוף רכב חלופי(רק בסוף היום הם מחליטים), אסיפת הרכב, ואותו דבר בכיוון ההפוך. במידה ואכן הרכבים יבלו במוסך - זמן רב יתבזבז על כך.
  5. איחלתי בהצלחה לקצינים, רבי-נגד בעלי 2 ילדים ויותר(רק 4+ מזכה ברכב אחר), שיצטרכו להכניס, עגלה, עגלה + טיולון, שלא נדבר על 3 ילדים. פתאום כולם רוצים להישאר עם האטראז'. מבחן מעניין גם לאמינות הרכבים, DSG7 בשילוב 60 אק"מ בשנה, עם שלל נהגים לא סלחניים, יהיה כייף(האטראז' על כלל מגרעותיו רכב אמין מאוד). השייח הבטיחותי הוא חשוב, אין ספק, אבל רבים שוכחים שלרכב חייב להיות ערך פרקטי מינימלי, אחרת הוא לא שמיש לא משנה כמה בטיחותי הוא.
  6. 20-50. בגוש דן זה יותר לצד העליון. הכל בערך ובממוצע, לרוב 25-30.
  7. הסרגל מאמצים מותאם(אין משקלים מוגזמים). עברו את המסלול אלפים לפניה ואין שום דבר חריג. יש מגוון תפקידים שונים ומגוונים. יש מידע מגוון באנטרנט על הפעילות והתפקיד, אני נמנע מלפרט. יש התחשבות בהבדלים בין המינים אם כי אין אפליה בדבר, בין אם בסרגל המאמצים מותאם ובין אם בתו"ל. בקיצור, אם היא בעניין הסירו דאגה, אין סיבה שהשירות יפגע בה, אלא רק יתרום לה באספקטים שונים.
  8. בעין המפרץ יש מסעדה קווקזית(נראית מסעדת קווקזי לדעתי) חדשה שנראה שהושקע בה הרבה כסף(מקום מפואר), לא הייתי. בעכו מהכניסה הדרומית(הראשונה) בתחנת דלק בכיכר יש מסעדה קטנה ומוצלחת. באיזור התעשייה של עכו יש את קריסטל, אולם/מסעדה ותיקה. כל המסעדות האלו הם לא בערך(גרוזיני וכו), אלא בדיוק בניהול בני המקום שציינת. יכול להמליץ מאוד על השנייה בניהול בחור חביב, אבל נסה את הראשונה ותחזור לדווח לדעתי לא תתאכזב. תהנה.
  9. SHAI-SPORTWAGON

    אוזניות אלחוטיות

    תודה על הקרדיט יגאל יוחאי כפי שהבנת או שתבין, הניסיון עם אוזניות כאלה בארץ מאוד דל, וגם הביקורות תמיד מעורפלות משהו. דגמים מוכרים ומוצלחים(בנוסף לג'ברה המומלצות-אם כי איכות הבניה לא מהמוצלחת), כאשר חלקם לא עומדים בדרישות שלך(on ear): AKG Y50BT - מוצלחת הרבה יותר מהדגם החוטי, ללא ביטול רעשים, ON EAR. PLANTRONICS BACKBEAT PRO- דגם מאוד מומלץ, בעל ביטול רעשים מוצלח, OVER EAR עובר מעט את התקציב שלך- אוזניות נהדרות. SONY ZX 770BN - ביטול רעשים, ישאר לך עודף, תמורה טובה. לOVER EAR יש יתרון בדמות בידוד רעשים, שדיי משמעותי נניח באוטובוס. לSONY יש שלל דגמים שיתאימו לך, האוזניות האלחוטיות שלהם מוצלחות, בעיקור פונקצית ביטול הרעשים באוזניות הזולות. אגב, אם למישהו יש ניסיון עם אוזניות הספורט החדשות של JABRA/PLANTRONICS GO 3/JAY BIRD FREEDOM אשמח להתרשמות.
  10. SHAI-SPORTWAGON

    שייק חלבון

    כל החברות הגדולות שהעלו פה מומלצות, BPI, ON, MYPROTEIN וכו. אם זה לא פונקציה של מחיר הייתי בוחר בחברות שציינתי כאן (בגירסת ה-ISO אם אין חשיבות למחיר). אם יש חשיבות למחיר PURE שנמכרת ע"י אמינושופ(גגל) ומיוצרת בארץ היא תמורה טובה למחיר(וככה"נ לא נופלת מהם) לכולם יש בדיקות מעבדה צד ג'. BPI BESTPROTEIN בטעם בראוניז מתערבב מעולה ומוצלח. אופטימום(ON) בטעמים דאבל שוקולד, שוקלד חלב ושוקלד קוקס מומלצים. פיור בטעמים קפה, שוקולד קוקס, גלידת פיסטוק מוצלחים לגמרי. מי שמצליח לאכול קילו חזה עוף צלוי ביום בלי הפסקה שלא יוסיף חלבון, מי שמנסה לעלות במשקל, זה משהו אחר.
  11. SHAI-SPORTWAGON

    חלוקת דירה וחשמל

    תשמע, יש המון דירות ישנות בישראל עם 25A*1 שמסתדרות יופי. כך ש40A*1 ככל הנראה יספיק. לאנשים מפונקים יותר זה לא יספיק, אבל עובדה שיש המון אנשים שזה מספיק להם. במיוחד בדירות סטודנטים בלי כיריים חשמליים ואטמור. 3*25 יספיק. אולי אלא אם כן מתוכנן על שתי כיריי אינדוקציה, אטמורים וכו'.
  12. בדיוק. ואני לא מעשן. ולא מת על הריח במיוחד. אבל גם הילדים של השכן מרעישים לפעמים לא? גם הוא ירצה למנגל לפעמים לא? לעשות מפגש רועש? להפעיל מוזיקה? גם הפליצות שלו מסריחות לי את האויר. בקיצור צריך לדעת לחיות בהרמוניה, ושכן כזה היה נשלח לביתו חזרה. ג"נ כנראה שהיתה התחשבות בתלונתו וניסיון לפטור את הבעיה בכל זאת, במידה והיה פועל בכבוד. אבל לא על חשבון פרטיותי וחופשיותי. לדוגמה, מאוורר.
  13. כמה רע אפשר להיות? ^ תצית לו את הבית או משהו.
  14. נו באמת, היא משייטת 130 -140 ללא כל בעיה, כולל רזרבות עקיפה. הסלד אכן גבוהה והמנוע רועש יחסית למכוניות מדורניות, חוץ מזה כלום, הרכב מתפקד בסדר גמור במהירויות כאלה. גם אם תסע 150-160 לאורך זמן לא יקרה כלום לרכב.
×
×
  • Create New...