Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האם יש צפי לשיווק גרסאות הקורסה עם מנועי טורבו מעניינים יותר.

 

בוא נקרא לילד בשמו ובהיגוי הגרמני; קורזה או פה צה(OPC) :lol:.

 

אז אנא בדקו מה קורה עם הזופר-קורזה והאם אכן תיובא גם חבילת הביצועים?

 

מה קורה עם אדם S?

 

והאם נוכל אי פעם לרכוש אסטרה בנזין ידנית במדינה הזו?

עם רגל בחוץ... :beerchug:

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

והאם נוכל אי פעם לרכוש אסטרה בנזין ידנית במדינה הזו?

אם תיבת ההילוכים שלה (6 מהירויות) זהה לזו של האינסינייה, עדיף שלא.

קשה להאמין איך בשנת 2016 נמכרת מכונית שזכתה בתואר מכונית השנה, עם תיבת הילוכים כה מעורפלת ומסורבלת לתפעול.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
בוא נקרא לילד בשמו ובהיגוי הגרמני; קורזה או פה צה(OPC) :lol:.

 

אז אנא בדקו מה קורה עם הזופר-קורזה והאם אכן תיובא גם חבילת הביצועים?

 

מה קורה עם אדם S?

 

והאם נוכל אי פעם לרכוש אסטרה בנזין ידנית במדינה הזו?

 

אדם S וקורסה opc יוצגו באוטומוטור - לכן השאלה מיותרת.

התכוונתי למנועים קצת יותר מעניינים, כמו ה-1 ליטר טורבו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
אדם S וקורסה opc יוצגו באוטומוטור - לכן השאלה מיותרת.

התכוונתי למנועים קצת יותר מעניינים, כמו ה-1 ליטר טורבו.

 

כרגע אין צפי עד כמה שזכור לי מהמבחני דרכים, מאחר והן לא מיוצרות בגרסאות אוטומטיות.

פורסם

אופל אסטרה החדשה מגיעה לסגמנט התחרותי בישראל, המכוניות המשפחתיות, על אף נסיגה ביחס לעבר הוא עדיין מחזיק 30 אחוזים מסך השוק.

הדגם החדש לחלוטין הפחית 200 ק״ג ממשקל הדור היוצא, התקצר באורך הכללי ב-5 ס״מ, אבל צמח ב-3.5 ס״מ במרווח במושב האחורי. היא נמוכה יותר ב-2.5 ס״מ, אבל גובה תקרת תא הנוסעים גבה ב-2.2 ס״מ.

בשלב הראשון היא תוצג בתצורת האצ׳בק וסטיישן. תצורת הסדאן (ברלינה) תמשיך לעת עתה עד שתוצג בדור החדש (תצורה זו גם תקבל מנוע דיזל חדש בנפח 1.6 ליטר).

המנוע השני הוא 1.4 ליטר טורבו, 150 כ״ס ו-25 קג״מ. היא תאיץ ל-100 קמ״ש ב-8.5 שניות בעזרת תיבת הילוכים פלנטרית שישה הילוכים.

סביבת הנהג העמוסה בכפתורים הוחלפה בכזו נקייה יותר ועם פחות לחצנים.

לאסטרה החדשה מערכת בטיחות opel eye שלמעשה מבוססת מובילאיי עם זיהוי תמרורים, התראה על שמירת מרחק, התראה מפני התנגשות, שמירה על נתיב כולל סיוע.

מערכת המולטימדיה מבוססת אפל car play. התאימות לעת עתה היא מלאה רק לאייפון, שמסך 8 אינץ׳ שלה ישקף את האפליקציות המאושרות לשימוש בנהיגה על ידי אפל (הודעות, מוזיקה, מפות). היא לא כוללת וייז, שיותקן בנפרד בארץ. כרגע אין תאימות לאנדרואיד בגרסה הישראלית שלו, אלא רק לאירופית.

 

מחירים-

אסטרה תגיע בשתי רמות גימור - אינג׳וי ואינג׳וי פלוס.

הראשונה ב-132 אלף שקלים והשנייה ב-135 אלף שקלים.

תצורת הסטיישן תקביל ברמת האבזור לאינג׳וי ותעלה 133 אלף שקלים.

בלי להיכנס לנבכי הבדלי האבזור, תמוה ומוזר לגלות שאופל תצייד רק את רמת הגימור הגבוהה יותר במערכות הבטיחות המתקדמות.

 

db1cc330c934eace61b26094eaaa24b5.jpg

 

4c95dbb7e01b1f479f9438875d36c53d.jpg

 

b52baab26c016fca3fe472784a04d86a.jpg

 

c7d230ea9b8a26c73d43aeaf096fc3e8.jpg

 

dd9786b7c324354bfaba51f67cfd51d5.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

האמת מקדימה פחות מרשימה,הצד האחורי זאת נקודה החזק שלה,אבל הסלון ניראה הרבה הרבה יותר טוב מדגם היוצא שהיה עמוס בכפתורים כמו בואינג 747.

מנוע מעניין מאוד 8)

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

קצת מוזר שהם מפרסמים את הרכב ב135,000

אבל עם מגנזיום (סטנדרטי לחלוטין היום בכל רכב בסגמנט) וצבע שהוא לא לבן מגיעים ל140,000

 

 

לדעתי הרכב ימכר במחיר נמוך יותר והמחיר הרשמי ישמש לשווי מס בעיסקאות ליסינג.

ב132,000 לגרסה הבסיסית ובשילוב של המנוע חזק הם ינסו לקטוף את נתח השוק שהיה שייך לפוקוס הקודמת בתחום הליסינג.

פורסם

לשאלות הנוספות-

תהייה ידנית?

לא תגיע תיבה ידנית, בכלל.

 

גרסאות opc ו-gtc

לכשיוצגו גרסאות opc ייבחן היבוא

 

לד אקטיבי?

המערכת תגיע לקראת סוף השנה בגלל ענייני תקינה

 

קורסה מוזלת?

לא

 

אדם s?

שיווק אחרי אוטומוטור במחיר של 120 אלף שקלים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

אגב קינן, באתר wheel רשום שהמערכת בדגם הפשוט (7 אינץ) כן כוללת תמיכה ב android auto ורק ב8 אינץ המשודרג היא תומכת רק ב carplay

פורסם

לשאלות הנוספות-

תהייה ידנית?

לא תגיע תיבה ידנית, בכלל.

 

גרסאות opc ו-gtc

לכשיוצגו גרסאות opc ייבחן היבוא

 

לד אקטיבי?

המערכת תגיע לקראת סוף השנה בגלל ענייני תקינה

 

קורסה מוזלת?

לא

 

אדם s?

שיווק אחרי אוטומוטור במחיר של 120 אלף שקלים.

 

קורסה opc בארץ, מגיעה בגרסה מאובזרת במחיר של 170 אלף שקלים.

פרטים בהמשך.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.


×
×
  • תוכן חדש...