Jump to content

קרמבו

מובילי הדעה
  • פרסום הודעות

    1,150
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

28 נייטרלי

אודות קרמבו

  • דירוג
    מוביל דעה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    בנגריה של קיבוץ עסיסים

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. יש הבדל אחד והוא היה נושא מרכזי מאוד כבר עם תחילת השימוש במערכות מולטימדיה שמסונכנות עם הנייד - המערכות ברכב מצומצמות הרבה יותר מבחינת היכולת שלהן להציג תכנים. כלומר - הן יציגו נוטיפיקציה על כניסת הודעה - אבל לא יאפשרו לקרוא אותה. בחלקן לא מתאפשר חיפוש בהקלדה במערכת הניווט בזמן תנועה. הן בטח לא מאפשרות כתיבת הודעות או דוא"ל וגם לא צפייה בתכני ווידאו. אני מאוד מאמין בהמשך ההפרדה בין שימוש במערכת מולטימדיה לבין אפשרות לשימוש בטלפון. המשטרה עושה המון דברים מטומטמים באכיפת חוקי התנועה, אבל זה לא אומר שכל הדברים שהיא עושה לא נכונים.
  2. אני מודה, איני בקיא בקביעת תקנים. אני לא צריך לקבוע אותם, אני רק כותב מה שאני יודע - וזה שמראה פנורמית היא מסוכנת זה אחד מהם. אז שוחחתי עם אדם שמבין בתקנים, ברכב ובמראות פנורמיות - מהנדס הרכב דוד נמרי - אוטוריטה בתחומו שאישר שאף מראה פנורמית לא תעמוד בתקנים המחמירים. מסמכי התקינה למראה רגילה הם בני כמה עשרות עמודים (קרוב ל-100), למראה פנורמית זה כנראה יהיה הרבה יותר מסובך.
  3. נוהל קיים גם קיים, ישן נושן אבל מתעלמים ממנו. פשוט לא היה טעם להתחיל לחפור את זה בכתבה. @kompy תשובת משרד התחבורה: מכוני הרישוי הונחו בעבר לודא שבעת מבחן הרישוי השנתי יוסרו המראות הפנורמיות שאינן עומדות בתקנים כתנאי לאישור כשירות הרכב.לאור פנייתך אנו נפנה פעם נוספת למכוני הרישוי ונדרוש הקפדה במילוי ההוראות. ההנחיה הזו ממש לא חדשה, במסגרת ריענון ההנחיות לבדיקת רכב מטעם משרד התחבורה מיום 3.1.1994 נקבע כך: במסגרת תשובת היועצת המשפטית למשרד התחבורה מיום 24.10.04 נאמר כי לאחר בחינת הנושא ייאסר שימוש במראות פנורמיות פנימיות ברכבים ללימוד נהיגה.
  4. אחרי מי יודע כמה שנים, אולי, ורק אולי היה סיכוי שהטמטום הזה של מראות פנורמיות יקבל טוויסט. https://cars.walla.co.il/item/3388754 בקשה לתביעה ייצוגית נגד אייס והום סנטר ויצרן המראות הפנורמיות בשל שלל בעיות, אבל הנקודה המעניינת לא פחות שהבקשה הזו מעלה שוב את ההנחייה של משרד התחבורה שלא להעביר במבחני הרישוי מכוניות עם מראות פנורמיות. הנחיה שאני שם את הרישיון שלי אם היא יושמה אי פעם באופן נרחב. סביר להניח שהתביעה הייצוגית הזו תלך בדרך רוב התביעות היצוגיות, פשרה זניחה של עץ ריח חינם למשך חודש לרוכשים בחנויות הרשת או משהו. אבל הייתה כאן הזדמנות גם להעמיד את מ
  5. תלוי לאיזו רמת גימור אתה מתייחס ב-Q3 אבל בגדול הוא טוב יותר בסעיפים הבאים: אבזור, מרווח, מימדים, מערכות בטיחות ונוחות נסיעה. כל המכוניות בסגמנט הזה הן לכתחילה קנייה מטופשת להפליא. אבל מה אני מבין, היבואנים מוכרים ערימות מהם. עם רגל על הצוואר ורובה ציד מכוון לראש אני אנקוב בשני יוצאי דופן שהם הוולוו XC40 פלאג אין ועל הנייר ה-DS7 קרוסבק פלאג אין (טרם נהגתי בו, אז "על הנייר"). כל השאר - בזבוז כסף
  6. נפיחה היסטורית והיסטרית. 1. נוסה בעבר ונכשל מכיוון שאין דרך לחייב דיווח אמת במקרה של מכירה כזו 2. ומדוע שאני בתור הקונה, לא ארצה לדווח על מחיר גבוה ב-10-15-20 אחוזים כדי להעלות את ערך המכונית שלי, בצעו את זה במכפלות של ציי רכב עם אלפי מכוניות והנה עיוות פר-אקסלנס - המכוניות הפחות שוות מוערכות מעל המחירון שלהן 3. כמות המידע שצריכה להיצבר היא גבוהה מאוד ולשקלל כל כך הרבה גורמים, אני לא מחבב את מחירון לוי יצחק ואני ממש ממש ממש עדין וזהיר - אבל מי שחושב שקביעת מחירון זה להוציא את הראש מהחלון לשים אצבע ברוח ולפי זה לתמחר טועה - בזה אני אתן לו קרדיט. 4. נניח שכולנו התגייסנו לצור
  7. לפעמים זה שילוב בין ה"נזילות" שמאפשרת קנייה של נכס, ומצב או לפחות אווירה כלכלית שמוזילים מאוד את הנכס הזה
  8. בוקר, שני ניתוחים מעניינים שהעליתי בנוגע לנתוני החציון הראשון של 2020 במסירות רכב: 1. פילוח המסירות לפי פרטיים, ציי רכב וחברות מגלה את ההעדפות של הלקוח הישראלי הפרטי ודי משנות את מבנה הדירוגים של המותגים הנמכרים. בחלוקה לדגמים השינויים בולטים עוד יותר - https://cars.walla.co.il/item/3377833 2. בעוד שוק הרכב בכללותו רושם ירידה של 22 אחוזים, שוק מכוניות היוקרה (הוגדר רף של חצי מיליון שקלים ומעלה) דווקא עלה ב-18 אחוזים מתחילת השנה, רוב העליות היו בחודש ינואר אליו "גולגלו" מכוניות שנקנו בפועל ב-2019, אבל גם בשאר החודשים, נראה שהמשבר הכלכלי לא באמת נוגע בלקוחות האמידים
  9. תרגול שאני ממליץ עליו לנהגים חדשים וגם וותיקים שנכנסים לרכב חדש או גדול - שני בקבוקי אייס T או תפוזינה ריקים (אלו עם הפייה הרחבה) מלאים 2/3 חול ובתוכם מקל מטאטא. עכשיו מציבים את הבקבוקים האלו מאחורי המכונית ומתחילים לנסוע רוורס באיטיות. עם הזמן לומדים להעריך את המרחק בין מה שרואים במראת הצד לבין מה שקורה מאחורי המכונית. אחר כך אפשר לוותר על הבקבוקים ולנהוג לאחור לעבר קו עצירה או גבול חנייה ולראות שבאמת מצליחים לרכוש "תמונת כוונות" דרך המראות.
  10. דנלי על הגרמניות בכל יום נתון. זה לא שהגרמניות מציעות איזו תכונה עילאית למי שזקוק להרבה מטראז' ואבזור. למעט סמל למי שזה חשוב לו. שלושתן נוסעות כמו ליוויתן משומן בכביש מפותל ואם כבר לוותר על כל יכולת דינמית - אז בשביל כזה דבר.
  11. אותו סיפור עם כל הדגמים שלהם למעט הרקסטון שהוא דיל קרוקודיל חבל על הזמן. טיבולי, קוראנדו ועכשיו המוסו מתומחרים כאילו הם כבר שנים נותנים פייט במכירות ואנשים רבים מי יקבל את המכונית ראשון, ממש עוקבים אחרי האוניה בלב ים ועומדים בתור על הרציף
  12. גם בהתרשמות שלי, דיסקו מדויק. מוצר בוסרי, לא בדיוק נער הפוסטר של מכוניות חשמליות. ה-MG החשמלי שהוא רכב מצוין לגמרי (להבדיל אלף הבדלות מהבנזין) עולה עליו בכל היבט
  13. ההסתייגות היחידה שלי מהתביעה המוצדקת שהגישה המדינה היא שהיא די על חשבון הציבור, בשנת 2018 היועץ המשפטי לממשלה קבע שאזרחים פרטיים לא יוכלו לתבוע את היצרניות והיבואנית, אלא רק המדינה כמייצגת האינטרס הציבורי. במילים אחרות - חצי מיליארד השקלים האלו קרצו מאוד למדינה. אגב, היבואנית כבר שילמה כ-100 מיליון שקלים כהחזר הטבות ומענקים שקיבלה על סמך ההצהרות הראשוניות על זיהום האוויר.
  14. לא פרנויה, אבל הייתי הרבה יותר רגוע אם משרד התחבורה היה עושה את זה על בסיס וולנטרי. זה שאין לי מה להסתיר לא אומר שהמדינה צריכה לדעת את זה
  15. להערכתי, בשל גורמים בעלי אינטרסים כמו חברות ליסינג וחברות הביטוח (נחשו לאיזו מפלגה התפקדו 1,000 מהם בן לילה לאחרונה??) שעובדות עם מחירון לוי יצחק - לסיפור הזה יש סבירות כל כך נמוכה. אבל השרה החדשה עשתה לעצמה מנהג להצהיר הצהרות בלי חשבון, ההבנה שמשרד התחבורה הוא לא משרד התרבות והספורט לא חלחלה לגמרי. עכשיו, בהנחה שחדי קרן מופלאים יפליצו ניצוצות קסם וזה כן יקרה יש שני תרחישים - האחד כל המספרים האלו ייכנסו למאגר סטטיסטי בלתי מזוהה שישמש במקרה הטוב כלי ללמ"ס ובמקרה הפחות טוב לעוד גורם שלישי לצד מחירון לוי יצחק ויד 2 כדי לבלבל אנשים. המרוויחה העיקרית פה היא החברה שתספק את שירות הקמ
×
×
  • Create New...