Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לשאלות הנוספות-

תהייה ידנית?

לא תגיע תיבה ידנית, בכלל.

 

גרסאות opc ו-gtc

לכשיוצגו גרסאות opc ייבחן היבוא

 

לד אקטיבי?

המערכת תגיע לקראת סוף השנה בגלל ענייני תקינה

 

קורסה מוזלת?

לא

 

אדם s?

שיווק אחרי אוטומוטור במחיר של 120 אלף שקלים.

 

קורסה opc בארץ, מגיעה בגרסה מאובזרת במחיר של 170 אלף שקלים.

פרטים בהמשך.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

איפה אלה שאמרו שאין מצב שה OPC תעלה יותר מה 208GTI? היא הוצגה בבוקר בערוץ 2 יחד עם האדם S והצלחתי רק לראות שיש לה סאנרוף. עם מחיר של 170, אבזור או לא אבזור, הם הולכים בדרך של קרסו וייקחו כמה חודשים עד שיופסק היבוא (ופה לא יהיה תירוץ של "מחכים למתיחת פנים...).

 

האדם S לעומת זאת -יופי של תמחור!

פורסם

מנוע מעניין וביצועים יפים, ראש בראש עם גולף 150 ואם הגיר טוב, זו לגמרי משפחתית עם אקסטרה. באירופה היא מגיעה עם מערכת מגניבה למדי שמתממשקת לנייד, מאותתת לעזרה וכו'.

פורסם

האם בנוסף לגירסת הטורבו בנזין 1.4 יהיה גם דיזל? אם כן, מה צפוים להיות המחירים?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
נשמע מחיר פנטסטי 134K לגרסה הכי יקרה זה 10K פחות מהגולף המקבילה 150 כ"ס שפחות מאובזרת

בעצם זה קצת מתחת ל 140 לאחר שיקלול ג'אנטים + צבע. אולי בעצם הגולף עדיפה בגלל שמירת הערך

פורסם

לא ידוע עדיין מתי תוצג הברלינה החדשה.

 

בכל מקרה, ידיעה עם יותר פרטים כאן

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

לגבי הסדאן.

כרגע השמועות טוענות שלא תוצג גרסת סדאן, אבל אי אפשר לדעת כמה זה מהימן.

מי שרוצה לדמיין איך תיראה האסטרה סדאן מוזמן לדמיין שברולט קרוז עם חזית של אופל או לחפש תמונות של ביואיק וראנו החדשה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לגבי הסדאן.

כרגע השמועות טוענות שלא תוצג גרסת סדאן, אבל אי אפשר לדעת כמה זה מהימן.

מי שרוצה לדמיין איך תיראה האסטרה סדאן מוזמן לדמיין שברולט קרוז עם חזית של אופל או לחפש תמונות של ביואיק וראנו החדשה.

מאיפה שמעת את השמועות הנ"ל ?

דרך אגב הוורנו נראית אחלה , מה הקטע של ביואיק- אופל האם זה תחת אותו תאגיד?


×
×
  • תוכן חדש...