Jump to content

asafasraf

  • פרסום הודעות

    2,089
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות asafasraf

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)
  • תאריך לידה 17/02/1981

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. דגמי ה-t4 עם המנוע של פורד וגיר כפול מצמדים אכן שווקו עד 2015. ההבדל בין ה-s60 עם מנועי הוולוו לאלה עם מנועי הפורד שווה את ההפרש.
  2. אני מביע את התחושה שלי. צריך לקחת בחשבון שכמות הנפגעים מהנגיף הזה שלא יהיו חולים (התאבדויות/ דכאונות וכו׳) יכול לעבור בקלות את כמות הנפטרים מהקורונה, שלא לדבר על נזקים כלכליים, משפחתיים ועוד. יש כאן הרבה פרמטרים שלא נראה שנלקחו ברצינות.
  3. אני מסתובב עם הרגשה (שלי בלבד) שיש לנו שבר ובמקום לטפל בו מגבסים לנו את כל הגוף. כל בר דעת ידע לזהות שמוקדי ההדבקה יהיו היכן שיש צפיפות גבוהה וחוסר משמעת משווע. במקום לטפל בזה ולנסות לבודד את האוכלוסייה בסיכון פשוט הכניסו את כולנו להסגר, הקריסו את הכלכלה ואנחנו נשלם על זה עוד המון זמן (מענקי הבדיחה של ביבי שווים לת**). גם נבואות האפוקליפסה של מנכ״ל משרד הבריאות, בתוספת שר ששם פס על ההנחיות לא עושות טוב על הלב. היחיד שמדבר בקצת הגיון הוא בנט, אבל עם ראש ממשלה שנלחם על קרדיט ומלמד אותנו איך להשתעל ליד, אין סיכוי שייתן להמלצות של בנט להתקבל. מאוד מקווה שלאחר פסח נתחיל לחזור לעבוד, כי את הנזקים של הנגיף הזה ייקח שנים לתקן.
  4. נראית מצוין, מתומחרת בצורה אטרקטיבית, פשוט המצב הנוכחי יגרום לכמות הזמנות נמוכה. משהו שהפריע לי- יש אפשרות להוסיף מצלמת דרך לרכב שתותקן בארץ. מחיר מצלמת A119 הוא לא פחות מ-1500 ₪. מחיר של מצלמת A129 הוא 2000 ₪. זה לדעתי יקר מאוד.
  5. אני ראיתי מחירים של 5-5.10 ₪ לליטר.
  6. גם אני תדלקתי את הרכב ב-4.70 ₪, אבל ברור לי שהממשלה תחזיר את הכסף של הגירעון הענק דרך העלאת מס הבלו. רק שתבינו, 78% מהמחיר הסופי של הדלק היום הוא מיסים. 9% זה מרווח השיווק של התחנות, והשאר הוא המחיר הנקי. בנוסף, כל שיטת החישוב בישראל היא לטובת המדינה מכיוון שהיא לוקחת את מחיר הנפט בשני נמלים שהם היקרים יותר ומתייחסת לשער הדולר הגבוה ביותר באותם ימים. גנבים במסווה.
  7. אני לא מנהל קרב עם אף אחד. עכשיו הגבתי על סיאט לאון, לתפסיתך, אני חייב בגילוי נאות (הסיויק והלאון מתחרות), אני חושב אחרת וחי עם זה מצוין. שוב, בפורום אני אדם פרטי לפני הכל, ולא ספונסר.
  8. asafasraf

    פרוייקט שיפוץ פיאט אונו 1986

    מדהים. כל הכבוד על הפרויקט המושקע. מודה שבאחד הערבים היא צדה את עיני כשחנתה בחולון ונדהמתי מהמצב שלה (גם אם היא לא אונו טורבו).
  9. הרכב שהכי אהבתי כשהייתי זאטוט שלא כל-כך הבין בעולם הרכב. התחברתי מאוד לעיצוב (במיוחד של ה-sxi) והמרווח. עשתה קפיצה משמעותית בהנדסת אנוש ובאיכות גימור אחרי מתיחת הפנים ב-89 (כונתה בארץ ״אקסטרא״). בשנת 93 נמכרה כאיביזה פרנד עם שתי רמות אבזור clx ו-glx. עשית עבודה מדהימה וכיף יהיה לעקוב אחרי הפרויקט הזה. שאפו.
  10. asafasraf

    אז התחדשתי בשוודית T5

    יש גרסת t6 עם מנוע 2.0 ליטר שיש לה טורבו וסופר צ׳ארג׳ר. היא עם הנעה 4*4 ושווקה בגרסת אר דיזיין בלבד. אם אני זוכר נכון, היא החלה להימכר בארץ בשנת 2016.
  11. בוא אני אגלה לך סוד קטן- אין היום רכב מחורבן שמשווק בארץ. יש רכבים טובים יותר וטובים פחות. אני יודע על כמה חברי פורום שלא מציינים שהם עובדים אצל יבואן x או y. אני מעולם לא הסתרתי את זה, אלא ציינתי את זה באחד הפוסטים הראשונים שהיו על אחד מהרכבים שמשווקים על ידי מאיר. הפורום מאוד דינמי ומשתנה בהרכב החברים בו. לא רואה כל סיבה לציין זאת בכל פוסט. מי מבטיח שאתה אכן מבין בעולם הרכב? אולי לך יש אינטרס מסוים ( לא באמת מאמין בזה אלא נותן דוגמא)? זה היתרון, וגם החסרון של פורום פתוח. כל אחד יכול להחליט מה הוא מאמץ ומה לא.
  12. שוב, לא מתכוון לרשום בכל פוסט גילוי נאות כזה, כי בפורום הזה אני אדם פרטי. יש לי גם עבר בחברות אחרות שקשורות לעולם הרכב, אולי גם את זה לציין? לפני כשנה, באחד הפוסטים המלצתי על סדרה 3 ולפני כן גם על אלפא ג׳וליה שהן מתחרות של... וולוו s60 (במסגרת הכבודה אני איש וולוו) האם גם אז לרשום את הגילוי נאות? כמעט בכל פוסט יכולה להיות נגיעה למקום העבודה שלי בצורה כזו או אחרת. לא מרגיש לך נוח? אל תיקח את מה שאני מגיב כרציני.
  13. asafasraf

    יום מובילי דעה עם יונדאי i10

    ראיתי אותה אתמול ברמת האבזור הגבוהה, בצביעה דו גוונית (גג שחור ומרכב לבן) והיא מאוד מרשימה למראה.
  14. אתה החלטת שיש תקלה במנוע בארץ והחיישן נדלק לפני הזמן בגללה, אז השיח הזה מיותר. תקלה במקרה הזה החלפה של מנועים/ גירים/ טורבו וככל הידוע לי לא הוחלף אף מנוע 1.5. נצא מנקודת הנחה שאתה צודק, למה במנועים שמשווקים היום בעולם אין חזרה לטיפול כל x ק״מ? תקלה שידועה ליצרן/ יבואן זה הבוצה במנועי הקורולה. האם ניתנה הארכת אחריות? כנ״ל בעיות תצרוכת השמן במנועי סובארו/ בעיות המצמדים הכפולים וכו׳. איזה יבואן האריך אחריות לרכב מרצונו, ועוד במקרה שאין כרגע שום תקלה סדרתית בארץ? ללא קשר למצב של הונדה בארץ, כל לקוח הוא חשוב (תרשום honda love’s you back )אבל מכאן ועד להפוך את הלקוח למנהל הטכני של הונדה ישראל המרחק גדול.
×
×
  • Create New...