Jump to content

asafasraf

  • פרסום הודעות

    2,077
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

4 נייטרלי

אודות asafasraf

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)
  • תאריך לידה 17/02/1981

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אתה החלטת שיש תקלה במנוע בארץ והחיישן נדלק לפני הזמן בגללה, אז השיח הזה מיותר. תקלה במקרה הזה החלפה של מנועים/ גירים/ טורבו וככל הידוע לי לא הוחלף אף מנוע 1.5. נצא מנקודת הנחה שאתה צודק, למה במנועים שמשווקים היום בעולם אין חזרה לטיפול כל x ק״מ? תקלה שידועה ליצרן/ יבואן זה הבוצה במנועי הקורולה. האם ניתנה הארכת אחריות? כנ״ל בעיות תצרוכת השמן במנועי סובארו/ בעיות המצמדים הכפולים וכו׳. איזה יבואן האריך אחריות לרכב מרצונו, ועוד במקרה שאין כרגע שום תקלה סדרתית בארץ? ללא קשר למצב של הונדה בארץ, כל לקוח הוא חשוב (תרשום honda love’s you back )אבל מכאן ועד להפוך את הלקוח למנהל הטכני של הונדה ישראל המרחק גדול.
  2. תדירות החלפת השמן שונה בין מדינה למדינה, כך גם רמת הצמיגות שלו. בסיויק, ההודעה הראשונה מגיעה ב-8000-13000 ק״מ בדרך כלל, ומאוד יכול להיות שהיצרן לקח מקדם בטחון כדי לשמור על המנוע לאורך זמן (שוב זה החל במנוע 2.0 של הטייפ אר שהופיעה לפני ה-1.5). לסבר את האוזן, ב.מ.וו סדרה 3 ההיברידית נדרשה לטיפול שגרתי כל 12000 ק״מ (בדגם הקודם). האם זה חריג? לדעתי, לא. היבואן מציע הארכת אחריות למנוע ולתיבת ההילוכים תמורת סכום סמלי לעוד שנתיים. זה מספיק טוב?
  3. עבדתי בעבר בחברה אחרת שקשורה לעולם הרכב, אולי גם את זה אני אציין בחתימה שלי? אני בפורום הזה כאדם פרטי, ולא מטעם מקום העבודה שלי. כחובב רכב אני מביע את דעתי. קבל ממני אישור שלא לקחת את הדברים שלי כמהימנים. אם אין חיישן כזה, למה בכל רכב זה מופיע בק״מ שונה? מונחים כמו ״החלטתי להיפטר מהנבלה״ או ״אצל היבואן נדבקו מצ׳מפיון״ זה להטיל רפש. מעדיף לעצור כאן את ההתנצחות.
  4. קיבלת את התשובה לפני הרבה זמן- לרכב יש חיישן לאיכות השמן ומתי שהוא מזהה שינוי באיכות נדלקת נורה והודעה שמתריעה שצריך להחליף את השמן בעוד x ק״מ (בד״כ סביב 2000 ק״מ). אולי אם אני ארשום את זה עם כמה סימני קריאה, תתייחסו לזה- החיישן הנ״ל קיים במנוע 2.0 טורבו שמותקן בטייפ אר דור קודם!!! זה לא משהו חדש. להגיד למה תכננו את זה כך? אולי לשמור על אורך החיים של המנוע לאורך זמן.
  5. החלפת השמן משתנה בין ההג לנהג וברוב המכריע של המקרים הוא 8000-13000 ק״מ. לדעתי, זה עדיף על הוספת שמן, כמו שקורה ברכבים אחרים. שוב, השיטה הזו קיימת עוד מהסיויק טייפ אר הקודמת, כלומר לפני שמנוע ה-1.5 טורבו שודך לה. בעיה אמורה לגרום לאורך זמן לנזקים. איזה נזק משמעותי את מכיר בארץ למנוע 1.5? אם היו מוחלפים מנועים, או שלקוחות היו מדווחים על נזקים זה היה מצג שווא. לבינתיים, זו האמת. חבל שהרגישות של אבי לנושא השמן בסיויק לא עברה גם למצמדים המתחממים של היונדאי ששם כבר הוחלפו מצמדים באחריות (יש כאן חבר פורום שעובד במוסך יונדאי ואני מקווה שישפוך קצת אור בנושא).
  6. הדגמים של אחרי מתיחת הפנים ועם המנוע של וולוו עם הגיר הפלנטארי של איסיין טובים משמעותית.
  7. המלצה? אתה רציני? למזלי, לא צריך אישור להגיב כאן מאף אחד. לפני שאני עומד ״מאיר״ אני חובב רכב מגיל אפס. בנוסף, מעולם לא הסתרתי היכן אני עובד, בניגוד לחברי פורום שהסתירו מידע. במקרה הנוכחי הבאתי עובדות בלבד- בארץ לא הוחלף אף מנוע של סיויק 1.5 למרות כל הרפש שמנסה להדביק אדם שהרכב לא התאים לו (הוא בעצמו מציין כי כל חברי קבוצת הוואטסאפ נשארו עם הרכב ולא פעלו כמוהו). לתפיסתך, אני לא יכול להגיב אף פעם שמא יהיה חשד לניגוד עניינים (אם אני אגיב נגד רכב x אפשר יהיה לטעון שיש לו מתחרה שאנחנו משווקים). אתה תישאר עם התחושות שלך, אני חי טוב מאוד עם האמת שלי.
  8. להשתיק אותך? חס וחלילה! לא מאמין בשיטות כאלה. כן מאמין להעמיד דברים על דיוקם ומצפה ממך גם לנהוג בהוגנות, כי לא פעם התחושה שלי בנוגע לתגובה שלך בכל פוסט על הסיויק כאחוז אמוק היא לא טובה. אם היתה בעיה בארץ אני בטוח שהיו מחליפים מנועים. בפעם המי יודע כמה, במעל לשלוש שנים שהרכב משווק בארץ לא הוחלף מנוע 1.5. ד״א, לפי הידוע לי בכל רכב יש ריח של דלק בשמן מנוע בצורה כזו או אחרת.
  9. כמו כל התגובות שלך בנוגע לסיויק- כותרת מפוצצת, בלי תוכן אמיתי בסוף. גם פותח השרשור המדובר ציין שלא ידוע על מקרים של בעיות ב-1.5 בארץ, אבל שזה לא יבלבל אותך.
  10. אני אציין שוב: כבר בדגם הקודם של הטייפ אר יש את החיישן איכות שמן וההחלפה מתבצעת לפי ההודעה בלוח המחוונים ולא בכל טיפול. יש כאלה שזה פחות נוח להם, וזה בסדר, אבל לא מדובר בבעיה. אתה יודע למי ניתנה הנבואה? לשוטים. מישהו האמין שטויוטה תחליף בישראל אלפי מנועים בקורולה 2003/4? אתה מסיק מסקנה שהמנוע הזה יהיה לא אמין. ימים יגידו.
  11. מכבד את ההעדפות והבחירה שלך, אבל פחות מכבד את העובדה שמנסים ליצר בעיה שלא קיימת בארץ, ובכל שרשור שיש על הסיויק 1.5 זורקים את זה ומציעים לבקש הרחבת אחריות על בעיה שלא קיימת. לבינתיים, בישראל יש הרבה יותר תלונות על מצמדים מתחממים מאשר על בעיות במנוע 1.5 של הונדה.
  12. אני לא מתיימר להיות מומחה גדול, אבל כן מבין קצת בעולם הרכב. זכותך המלאה להחליף את הרכב באחד אחר, אבל להיכנס בכל דיון שיש על הסיויק ולהפחיד רוכשים פוטנציאלים עם סיפורים ממדינות אחרות (שלא רלוונטיות אלינו) זה פשוט לא לעניין. בנוגע לרמת השירות של היבואן- משאיר את זה לאנשי הפורום, שחלקם מחזיקים ברכבי וולוו והונדה. תבדוק בבקשה בנוגע לכמה תביעות של כולמוביל נגד לקוחות שסיפרו על אי שביעות רצונם מהרכב שרכשו לפני שאתה מטיל רפש ביבואן אחר.
  13. אני עובד ב״מאיר״ היבואן (דווקא בצד של וולוו). נדמה שאתה מנסה להצדיק את רכישת היונדאי שלך דרך ההוכחה שהסיויק בעייתית/ רכב רע. הרכב כבר יותר כשלוש שנים איתנו ולא הוחלף שום חלק במנוע שקשור לתופעה שאתה מתאר, אבל עדיין, אתה בשלך. בזמן הזה החליפו כמה וכמה מצמדים ביונדאי, ולזה הייתי קצת יותר דואג. ד״א, המנוע בסיויק 1.5 חזק יותר מה-1.6 של יונדאי ובאף אחד ממבחני הדרכים לא קרה שהמנוע נפגע או הגיר התחמם, וגם עליה אף אחד לא מרחם במהלך המבחן. מכיר גם כמה אנשים שבפקק בעליה ביום חם נתקלו בבעיה של המצמדים המתחממים. היבואן אוהב כל לקוח שהוא לא פרובלמטי, ללא קשר להבנה שלו (בוא נגיד שבד״כ רוכשי הטייפ אר מבינים דבר או שניים בעולם הרכב ואנחנו מסתדרים איתם מצוין כשגם בטייפ אר יש את החיישן איכות שמן).
  14. asafasraf

    אז התחדשתי בשוודית T5

    למה מקומם לשלם סכום כסף גבוה ולא לקבל חימום למושבים הקדמיים? היצרן לא מייצר את הרכב באין ספור מפרטים, אלא נותן כמה אפשרויות ולפיהן היבואן בוחר. לדוגמא: במפרט אחד יש המון אבזור, אבל אין מזגן, אז הוא פחות רלוונטי. במפרט הישראלי ויתרו על חימום למושבים. לעומת זאת, הרכב מפוצץ במערכות בטיחות מקוריות שהן הרבה יותר חשובות ועדיין גם כחדשה היתה זולה וחזקה משמעותית מהמתחרות שלה.
  15. ברכבים היברידיים חלק גדול מהמחלות של המצמדים הכפולים לא באים לידי ביטוי בגלל הנסיעה עם המנוע החשמלי ביציאה מהמקום.
×
×
  • Create New...