Jump to content

jumbos

  • פרסום הודעות

    12
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות jumbos

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. זה מצחיק שציינת 15k כי זה בדיוק ההבדל בין ההצעות אצלי. מדובר על יונדאי איוניק שב-0 ק"מ כמובן יש רק את הדגם הבסיסי ומבחינתי ההבדל הוא רק שתי המערכות האלו, השאר פחות משנה. מתסכל שבשביל זה אני צריך לשלם עוד 15k...
  2. היי, ברכב שאני רוצה לקנות ההבדל העיקרי בין הדגם הבסיסי לדגם היקר יותר הוא 2 מערכות בטיחות שחסרות: זיהוי רכב בשטח מת (נורית חיווי במראות) התראה על רכב חוצה מאחור עד כמה מערכות אלה לדעתכם חשובות ובאמת שימושיות? אציין שאשתי היא נהגת חדשה. ההבדל במחיר הוא מאד משמעותי כי דגם הבסיס קיים ב 0 ק"מ.
  3. בסוכנות ניסו לשכנע אותי לא לקחת את ה 0 ק"מ כיוון שיכול להיות שבדרך מהיבואן הרכב נשרט או קיבל מכה, עבר פחחות בעקבות כך והם לא חייבים להודיע לי על כך. נשמע לי כמו משהו שיכול לקרות בסבירות נמוכה מאד..
  4. גם אם אני מתכנן להחזיק כ 10 שנים? ההבדל עדיין יהיה מהותי?
  5. היי חברים, אני מתכוון בשבוע הקרוב לרכוש רכב ואני כבר די נעול על יונדאי איוניק. עכשיו, יש לי שתי הצעות: אחת מסוכנות יונדאי, דגם "סופרים" והשני 0 ק"מ מקרסו טרייד דגם "פרמיום" פחות מאובזר קצת. שניהם מסירה בינואר 2021. ההבדל במחיר הוא די גדול 15,000 ש"ח (וזה אחרי כל ההנחות שעשו לי). בדקתי מול יונדאי ולהבנתי אין הבדל באחריות היבואן עבור רכב חדש או 0 ק"מ. אז אני בהתלבטות למה לשלם הרבה יותר על רכב חדש מסוכנות כשבסוף אני מקבל כמעט בול אותו הדבר?? אמנם בדגם הפחות מאובזר יש 4 מתוך 6 מערכות בטיחות אבל עדיין, מלבד זה אני לא מוצא שום הבדל מהותי.
  6. העיניין הוא האם ללכת על האיוניק למרות שקורולה עם ניסיון די מוכח בתור היברידית ובסופו של דבר גם יפנית?
  7. היי אנשים, אנחנו בדרך לרכוש רכב משפחתי חדש מודל 2021, היברידי עם מספיק מקום בתא הנוסעים בעיקר בשביל לחבר שני כסאות בטיחות. חשוב לנו גם האיבזור מבחינת מערכות הבטיחות. כרגע ההתלבטות היא בין יונדאי איוניק וטויוטה קורולה (הדגמים היקרים יותר עם כל מערכות הבטיחות). בינתיים הנטיה לכיוון איוניק עקב מתיחת הפנים המוצלחת מאד שנעשתה לא מזמן. מה דעתכם?
  8. אבל אז עדיף לקנות אותו רכב מליסינג ושם הקילומטראז יהיה יותר נמוך והם מוכרים בכ- 20% מתחת למחירון. בסה"כ רכב משומש שנסע כ 131K ק"מ לא יותר טוב מכל רכב כזה מליסינג לא?
  9. למה שלא תוריד אם הרכב עבר 131K ק"מ? הוא הודיע כבר מראש שהוא יוריד את המחיר מהמחירון. אני פשוט אומר שכיוון שהאוטו עבר ממש הרבה אפשר יהיה לסגור איתו להוריד יותר ואז באמת זה יהיה שווה את הקנייה יותר מאלטרנטיבות אחרות. גם בגלל שזה קורולה וגם בגלל שהמחיר הרבה מתחת למחירון. ואם הוא לא יסכים אז באמת יש הצעות אחרות בשוק במחירים כאלו.
  10. אבל המחיר שרשמתי הוא המחירון. אפשר הרי לדבר עם המוכר ולהוריד הרבה את המחיר נגיד ל- 55,000 ש"ח ואז לקחת את הקורולה הזאת יהיה כדאי לא?
  11. תודה על ההתייחסות. אבל רציתי לשמוע דעה ספיציפית על העובדה שהרכב עבר כבר 131,000 ק"מ מ- 2007. זה לא צריך להרתיע אותי? וכמה כסף ממולץ לדרוש מהמוכר להוריד ממחיר המחירון (שהוא 70,000 ש"ח)?
  12. שלום פורום! יש לי הצעה מחבר בעבודה לקנות רכב טיוטה קורולה שנת 2007, מנוע 1,600 אוטומט. ע"פ המחירון המחיר הוא כ- 70,000 ש"ח. הבעיה היא שהקילומטראז' די גבוה: 131,000 ק"מ. האוטו היה בבעלות נהגת יחידה שנסעה כל יום לעבודה לתל-אביב ממושב רחוק לכן הקילומטראז' הגבוה.. מעבר לזה האוטו נראה במצב טוב מאד, יד ראשונה, ללא שום תאונות, מבחינה חשמלית גם ראיתי שהכל בסדר. עברה טיפולים ותיקונים במוסך מרכזי של טויוטה בלבד. סיבת המכירה היא שהמוכרת קנתה ג'יפ (ראיתי אותו) והטיוטה כבר לא בשימוש יותר מחודש. כמובן שאלך גם לבדוק במוסך לפני קנייה אבל לפני זה מה דעתכם על האוטו? המוכרת הציעה להוריד 10%
×
×
  • תוכן חדש...