רון_רון
-
הודעות
59 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי רון_רון
-
מולטימדיה/נקודת גישה ספורטאז החדשה
רון_רון פרסם הודעה בנושא של Or Elgavi בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
בהחלט אפשר להפעיל נק' גישה אישית דרך האייפון ולהנות מ WIFI זה כרגע מה שאני עושה בספורטג'. חבל שלא ביקשת בסוכנות כשהוצאת את הרכב שיסבירו לך איך. בכל מקרה באייפון תיכנס להגדרות, תדליק את "נק' גישה אישית". אם צריך להגדיר שם משהו לפני כן עשה זאת. במולטימדיה ברכב, כנס לחיפוש רשת WIFI ומצא את שם הרשת של האייפון שלך והתחבר אליה. זה כל הסיפור. בהצלחה לגבי SIM אני לא יודע אם אדי מערכות חסם את זה כי בתכלס אפשרי לקנות פשוט דונגל וכרטיס סים ואז להנות מאינטרנט קבוע ברכב אשמח לדעת אם מישהו ביצע זאת -
תשתית אינטרנט (SIM\דונגל) לוייז בקיה 2016
רון_רון פרסם הודעה בנושא של bzuy בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מצטרף לשאלה -
מולטימדיה אנדרואיד ספורטאז' 2016- איכן כניסת סים?
רון_רון פרסם הודעה בנושא של Max.M בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מקפיץ. האם חיבור דונגל וסים פותר את הצורך ב HOTSPOT דרך הסלולרי וחוסך לנו כסף ? מישהו פתר את הבעיה? -
ספורטאג' GT - דיבורית מובנית ממש גרועה ...לא שומעים אותי - יש פיתרון?
רון_רון פרסם הודעה בנושא של רון_רון בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
החלפתי במסגרת האחריות - פשוט מרגיש לי שכל המערכות שלהם זה זבל מעניין אותי לדעת אם בעלי ספורטג' נוספים חווים בבעיות כאלו בדיבורית? בין מושב הנהג ונוסע שלצידו למעלה יש את הפתח דיבורית/מיקרופון לא מעוניין להתקין מיקרופון חיצוני אלא אם כן הוא יכול לשבת בתוך התעלה של הדיבורית במרכז הגג חבל שהיבואן מתעסק עם התקנה מקומית כ"כ גרועה כי מהאוטו עצמו אני מרוצה -
שווה לנסות. איפה אפשר להשיג סקוצ'ים מתאימים?
-
תודה על התגובות, זה לא קולר אלא ממש מיני מקרר עם דלת והכל.. 1. סקוץ' לא נראה לי יחזיק - מומנט בסיבוב חזק יעיף אותו לצד השני של הרכב. 2. יש מקום לרשת בתא המטען אבל היא בשביל לשים שקיות מצרכים וכו'.. חוץ מזה שזה יתפוס יותר מידי נפח מתא המטען 3. ארגז פלסטיק פתרון לא מספיק טוב כי יש דלת מקרר שצריך לפתוח עוד רעיונות?
-
הייתי בהתלבטות שלך ואם אתה נעול על סדאן אז BMW 320 היא הכי ספורטיבית שיש ותוכל למצוא 2013-14 כזו שבאחריות עדיין. רק קח בחשבון שמבחינת מערכות בטיחות ואיבזור בשנתון הזה כבר מיושן. - נהגתי גם על סדרה 1 והיא מהנה מאד אך קטנה למדיי - לדעתי תוכל לקחת כזו חדשה ומאובזרת נק' למחשבה - אני מאד אוהב את הניסאן מקסימה החדשה ויש עליה ביקורות טובות בחו"ל אך היא כ 230K
-
המערכת ההידרופנאומטית והתקלות שיכולות לצוץ לא מרתיעה אותך ?
-
השמועה היא שה Q30 תעלה קצת פחות ממרצדס A קלאס המקבילה (מכלולי רכב זהים). לדעתי ההבדל העיקרי יהיה שה Q30 תהיה מאובזרת יותר באותה רמת המחיר מול ה A קלאס. הימור שלי 180K שח. תהנה, סדרה 1 רכב מדהים, קח את ה 120i לנסיעה. הסיבה העיקרית שלא רכשתי אותו כי הרכב הרגיש לי צפוף בתא הנהג.
-
רכישת רכב חדש-קיה ספורטז'-יונדאי טוסון ושאר הדומות בקטגוריה
רון_רון פרסם הודעה בנושא של michatal בתוך ייעוץ ברכישת רכב
כבעלים של ספורטג' GT החדשה אני מרוצה. אני חושב שאבזור הבטיחות הוא קריטי גם בירידת הערך, תחשוב שעוד 3 שנים זה יהיה סטנדרט בכל רכב כשתבוא למכור את הטוסון שמגיעה ללא אבזור כזה, אתה תצליח למכור, אבל לדעתי במחירון נמוך מהספורטג' מאותו שנתון -
המלצה: לא לגעת ברכב שלא טופל בצורה מסודרת, כלומר, רק עם ספר טיפולים במוסך מורשה. אני מניח שיש סיכון כי אלו רכבים זולים, ובעלי סיכוי (סטטיסטית) לתקלות פה ושם. לאו דווקא המנוע, הייתי דואג מבעיות אחרות חשמל וחלקים מתפרקים... אתה קונה רכב יד שניה, תמיד יכולות להיות הפתעות ולכן תשתדל להינות מהחוויה ותיצמד לדגם שהכי מושך אותך, תהיה סבלני, תמצא רכב במצב טוב, ותתחדש.
-
לדעתי אינפיניטי תתחיל לשווק את דגם Q30 בקרוב, שווה לבדוק בנסיעת מבחן ואולי יהיו תנאים טובים לרגל ההשקה. אגב, אני ממליץ לך גם לבדוק את סדרה 1 של BMW - בנהיגה היא כיפית ועם הנעה אחורית. מה שכן, תוספת אבזור מייקרת את הרכב בהשוואה למתחרים.
-
למיטב זכרוני גם בלקסוס נוהגים לתת הנחות. כשהתעניינתי לגבי ה IS היו מוכנים לבוא לקראתי במידה מסויימת. ההנחות באאודי גבוהות יותר בדר"כ. קח בחשבון כי ה A3 עומדת להתחלף בדגם מתיחת הפנים (אבזור בטיחותי אקטיבי ועוד) לכן ניתנת ההנחה הנ"ל כדי להיפטר ממלאי
-
לא עברתי על כל התגובות אך מניסיוני לשעבר כבעל קיה סיד 2015 המושבים ממש אבל ממש לא נוחים (בפורטה דווקא הם בסדר) הגיר בתחילת נסיעה מעצבן בגלל ההשהייה שלו אך משתפר תוך כדי נסיעה אני הייתי נוטה ללכת על האוריס . מצד שני, אני מניח שבתקציב דומה ניתן להשיג סיאט ליאון שטובה משניהם. לבדיקתך לי חשוב לנסוע בנוחות ולא לשבור את הגב בכל פעם שצריך לנסוע יותר מחצי שעה
-
קודם כל, לא הבנתי אם מדובר ברכישת רכב חדש?! קח בחשבון ש סופרב החדשה כרגע לא במלאי אצל היבואן, צפי לפחות של חצי שנה כך אומרים. אם אתה יכול לחכות, אז שים מקדמה ועד שהרכב יגיע כבר תוכל לשמוע יותר פידבקים מבעלי סופרב החדשה. דבר שני, אני חושב שהקאמרי באופן יחסי הינו רכב יותר אמין מסקודה. דבר שלישי, אני הבנתי שבסביבות אוגוסט תגיע ניסן מקסימה החדשה וזה רכב עם ביקורות מעולות מחו"ל והוא גם יפה
-
נהגתי על שניהם. היתרון מובהק לטובת ה BMW מבחינתי. מסכים שמבחינת אבזור פנים האוטו ב A4 מרגיש יותר יוקרתי, ה 1.4 באאודי לא מצדיק כזה מחיר לטעמי. האאודי לא מגיעה עם בטיחות אקטיבית בגרסת הבסיס והבימר כן (והיא גם עם תאורת לדים) ה 320 במבצע כרגע 250K. להגיד לך שלא תקבל את המחיר הזה גם בעוד חודש - כנראה שתקבל. אך כעת אולי יבואו לקראתך קצת יותר. אם ההתלבטות היא מבין שתיהן, הייתי לוקח את הבימר בלי לחשוב פעמיים. סע על שניהם ותחליט. בהצלחה!
-
בתור בעלים לשעבר לרכב כזה מאוטו השנתון שרכשתי אז חדש אוכל לספר שאחרי בדיוק שנתיים עם תום האחריות החלו בעיות: ממיר קטליטי הלך, תקלות חשמל מציקות והפלסטיקה החלה קצת להתקלף. בג'נריישן לדעתי האיבזור טיפה טוב יותר, ריפודים וגימור בלבד. קח בחשבון שהטיפולים יחסית יקרים והשירות לא משהו. הרכב חביב מאד, משאר הבחינות. ה 1.6 105 כ"ס קצת עגלה. ה FSI מומלץ.
-
לגמרי נכון. הייתי באלבר וכמעט רכשתי את ה 318 - הראו לי מפרט אחד לאחד שהורידו מהאתר של BMW ישראל ואגב גם ברשיון הרכב רשום 318i - המחיר אמנם מפתה וקיבלתי מחיר טוב, אבל לא סתם זה הריח לי מסריח, מסתבר שהרכב הינו גרסה מיובאת של דלק מוטורס עבור ציי ליסינג והשכרה. המפרט כפי שהתברר לי בביקור באולם תצוגה של במוו שונה מאד וכמובן הנציג באלבר לא סיפר זאת
-
אאוטלנדר או פורסטר חדש או אולי משהו אחר?
רון_רון פרסם הודעה בנושא של קונה אוטו חדש בתוך ייעוץ ברכישת רכב
על טעם וריח אין מה להתווכח כמו שאומרים.. פרט ל: הספורטג' מגיע עם מסך מגע ומולטימדיה כמובן. אתה צודק שברכבי התצוגה הטיפשים בקיה מוטורס לא השכילו להתקין. -
רכב מנהלים מרשים באיזור של 100 אלף ש"ח +/-
רון_רון פרסם הודעה בנושא של matrix100 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
האם שקלת וולוו S60 שנת 2012-13 ? או לחילופין A4 מאוטו שנתון, אני מאמין שאפשר להכניס אותם בתקציבך האחזקה של שניהם אולי טיפה גבוהה יותר אך אלו רכבים איכותיים. -
אני מתלבט לגבי הרכב ועומד בפני רכישה... בסה"כ לאחר הקנייה, האם מומלץ? שאלה נוספת, איך מערכת המולטימדיה ומצלמת הרוורס? כמו של יונדאי? יש WAZE ו PANGO?
-
אאוטלנדר או פורסטר חדש או אולי משהו אחר?
רון_רון פרסם הודעה בנושא של קונה אוטו חדש בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תבצע נסיעות מבחן, אלו 2 רכבים שונים לטעמי בניהוג. לדעתי תוסיף למשוואה את הספורטג' GT לבחינה ואם כבר הזכרת סובארו אז גם ה XV יכול לתת מענה לטיול שטח קליל
