Jump to content

Johnik

  • הודעות

    412
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Johnik

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

29

מוניטין

  1. Johnik

    רשמית: טסלה בישראל

    פספסת גרשיים כנראה
  2. Johnik

    רשמית: טסלה בישראל

    עלות עמדת טעינה של אפקון היה 2000ש"ח ללא צורך בעבודת סלילה מורכבת כמובן. ממתי זה התחיל לעלות פי 3? לגבי כתבות אנטי-טסלה הם כותבים ובודקים טוב טוב וכל דבר שאפשר יהיה לכתוב בנושא גם אם יש קשר כלשהו לנושא יכתבו עליו כי משלמים להם על זה יפה מאוד. גם לתומר וגם לאודי היקר ועוד כמה כמוהם...שיהיה להם בהצלחה ולהתפרנס ב"כבוד"...
  3. Johnik

    רשמית: טסלה בישראל

    $2.4M, 1,914 HP Rimac Nevera vs the 1,020 HP Tesla Model S Plaid כפול כוח סוס כמעט ועלות 130K דולר מול 2.4M דולר...
  4. Johnik

    רשמית: טסלה בישראל

    ה-Plaid "שלנו" נמכרת באתר ישראלי מיום שהוא נפתח פשוט הורידו את הדגם Plaid+ מהרשימה. אגב זה לא הדגם שנמכר באתר של ארה"ב לפחות לפי הנתוני הרכב...
  5. Johnik

    רשמית: טסלה בישראל

    ראית את הסרטון החלפת מצבר? זה שטכאני פירק תא איחסון קדמי זה רק לנוחות בפועל גם את זה אין צורך לבצע אפשר להגיע למצבר גם ללא פירוק שלו. המצבר נמצא ליד וישרים בצד עליון, הורדה של כיסוי קטן ואתה מגיע עליו ללא שום בעיה כמו מצבר ברכב רגיל. השינוי היחיד שיש צורך לנתק פלאג אחד מתחת למושב אחורי של הרכב עיניין של דקה נוספת בדיוק. תראה את הסרטון הוא מסביר גם את זה
  6. אפשר קצת פרטים מה זה "איוניק מקורית" ומאיפה מידע על Wireless AA? עד כמה שידוע חיבור טלפון דרך ממשק Android Auto/Car Play ברכבי Ioniq 5 הוא בעזרת כבל USB ויש טעינה אלחוטית של הטלפון (אין קשר לחיבור רק מטען)
  7. טעות באתר או מדברים על דגם אחר?
  8. חבר, דיברתי על פיקוד קולי לא התעסקות עם מסך מגע. כאשר יש המון כפתורים פיזים קרובים בפאנל אחד לשני גם אם אתה יודע איפה המיקום של כל אחד מהם עדיין לפעמים מצריך להוריד עיניים לעומת פקודה קולית לבצע דיברתי על עבודה/בית לא כל כתובת. מאוד פשוט אומר לו "כך אותי הביתה" או "נווט לעבודה" וזה עובד מצויין. כמו גם נגן שיר כזה או אחר או חייג לאימא לדוגמה.
  9. אני אישית גם ב-Android Auto וגם ב-Car Play ברכב מחייג למישהו, מנווט לבית/עבודה, בקשה להשמיע שיר או זמר כלשהו רק בפיקוד קולי זה הרבה יותר נוח מאשר לחפש מישהו בספר טלפונים, תוכנת ניווט או נגן מוזיקה. אם היה אפשר גם לבצע דברים אחרים זה היה עוד יותר טוב.
  10. למה כל הזמן מתעלמים מנושא של פיקוד קולי. זה הרבה יותר נוח לפי דעתי מלחפש איזה כפתור פיזי ולהוריד עיניים מהכביש. נכון שלטסלה רוב הדברים עושים ממסך ראשי אך לא פחות עושים בעזרת פקודות קוליות. נכון עד שאין עיברית זה כרגע באנגלית ומעדכון אחרון גם רוסית למי שזה רלוונטי. אבל זה עיניין של זמן טסלה כן עובדת על ממשק בעיברית ואם זה יהיה כולל פיקוד קולי זה יכול להיות ממש יתרון...
  11. זה קיים זה כבר יתרון. טעינה מהירה כאשר נוסעים למרחקים גדולים מאוד עוזרת וככל שיהיו יותר עמדות ציבוריות מהירות זה נותן יותר גמישות גם במסלול וחישוב איך עדיף לנסוע ברכב חשמלי. ברור שביום יום כאשר יש עמדה פרטית בבית/עבודה וכל בוקר סוללה מלאה אין לזה שום יתרון וגם לא חיסרון מצד שני. נסיעות ארוכות כמו לאילת לא יהיו רלוונטיות לרכב חשמלי במידע ואין בדרך טעינה מהירה לפחות עם זה אתה תסכים?
  12. Johnik

    רשמית: טסלה בישראל

    סרטון על מודל Y עם 7 מושבים
  13. סקירה יפה ומפורטת מאוד. כל אחד בוחר בסוף מה נוח ועדיף לו מבחינת הרכב. תהנה מהקניה וסע רק בדרכים טובות. שאלה אחד, רשמת שאתה מחליף את סקודה קארוק שיש לך אם אתה משווה את איוניק 5 הוא יותר גדול בפנים מקארוק? מבחינת הגובה (clearance) הוא דיי דומה עד כמה שניתן לראות זה לא קודיאק בכל זאת.
  14. קצת לדייק בנתונים אם כבר מדברים מספרים: 1. סוללה של טסלה LR היא 76.5 קוט"ש ולא 82 לכן גם לא 15% יותר כמו שכתבת 2. תאוצה של טסלה מודל Y בגרסה LR היא 4.8 שניות איוניק 5 רכב שונה מטסלה Y לכן זה לא רק סוללה או מנועים אני בטוח שיהיו המון מדידות של השניים ושוב כל אחד יבחר מה שמתאים לו בסוף ועל מה הוא מוכן להתפשר
×
×
  • תוכן חדש...