Jump to content

Acoca_N

  • פרסום הודעות

    105
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות Acoca_N

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אז בוא נדייק, לא היית חייב, רצית. אני בהחלט מודע לשם הרכב, אך אני חושב שהבינו אותי מבלי שאכתוב את המילה קרוס... אבל בכל מקרה תודה על ההבהרה, זה בהחלט מאוד רלבנטי, מדוייק, תורם לדיון ועוזר לפותח השירשור להחליט אם כדאי לו לרכוש את הרכב או לא.
  2. אני נוהג על אקליפס כבר שנתיים, אם הייתי צריך לבחור שוב אז כנראה הוא היה בתחתית הרשימה. זה לא רכב גרוע, אבל לא יותר מבינוני. איכות הרכבה לא משהו, קירקושים מכל חלקי הרכב, אין תיקון סטייה, בקרת שיוט לא מתפקדת הכי טוב, בידוד רעשים גרוע, תא מטען קטן, ספסל אחורי צפוץ ללא פתחי מיזוג ושקעי טעינה. הרכב לא מרוסן עם רכינה מוגזמת בפניות. לזכותו שילוב גיר+מנוע טוב. בקיצור, בסביבת המחירים של האקליפס יש רכבים טובים יותר. בהצלחה
  3. חושב על רכישה של הדגם החדש של הסנטה פה שאמור להגיע שנה הבאה, עם ירידת ערך כזאת אולי מוטב שאשקול מחדש. מה היה מחיר הרכב כשרכשת אותו מהחברה?
  4. בנזין. לא מתחברים לדיזל. חבל שלא מייבאים את הרכב עם המנוע החזק יותר. למרות שזה היה עוד יותר מקשה על ההחלטה... 😀 ד"א, רכב המבחן היה ללא גג נפתח. לא הייתה בעיה להרים את המושב עד לגובה המקסימלי ושעדיין ישאר מרווח סביר בין הראש לתקרת הרכב (1.85 מ', אוהבים לשבת זקוף וגבוה). אני לא בטוח שזה בהכרח זהה, אבל ב 3008 עם הגג הנפתח אין אפשרות להרים את המושב לגובה המקסימלי מבלי לגעת עם הראש בתקרה. במאזדה אין את הבעיה הזאת. אשמח אם מי שהתנסה יתן את דעתו בעניין.
  5. עדכון נסיעת מבחן על ה 2008. עיצוב מרשים מאוד. מאוד מוחצן מול המאזדה המאופקת והאלגנטית. לזכותו תנוחת ישיבה גבוהה יותר ומרווח טוב יותר בספסל האחורי. תא הנוסעים מרווח, מואר ואוורירי יותר מהמאזדה הנמוכה יותר, הקלסטרופובית והצפופה מאחור. מבאס שאין פתחי מיזוג מאחור, אבל במאזדה אין שקעי טעינה מאחור. מושבי העור במאזדה טובים ותומכים יותר. לטעמי נוחות הנסיעה פחות או יותר זהה בשני הרכבים. מערכות הבטיחות תפקדו טוב בשני הרכבים. בפיג'ו אין בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור, במאזדה אין תיקון אקטיבי בשטח מת. מנוע, ביצועים והתנהגות כביש - פה לדעתי נגמרת יכולת ההשוואה. הפיג'ו מרגישה כמו רכב צעצוע מול המאז
  6. כפי שכתבתי בהודעות קודמות, מעדיף לא להכנס להרפתקאות עם ה DSG.
  7. הייתה היום נסיעת המבחן על המאזדה. ההתרשמות חיובית מאוד. צבע אפור עשיר עם ריפודי עור לבן, מרשים. תנוחת הישיבה טובה ונוחה, אך מעט נמוכה בהשוואה לג'יפונים גבוהים יותר. מנוע חזק וגמיש, שיוט במהירות גבוהה ללא יותר מדי מאמץ, קל מאוד לטפס למהירות לא חוקית. הרכב משרה ביטחון וריסון, ויש מעט מאוד רכינה בפניות מהירות. מערכות הבטיחות תפקדו היטב עם חיווי בתצוגה על השמשה שהייתה מצויינת, בהירה וברורה. מערכת המולטימדיה מצויינת, עם שליטה נוחה מהחוגה. בידוד מצויין, כמעט ולא נשמעו רעשי רוח. אם להתעלם מהחסרונות של מרווח מצומצם בספסל האחורי, תחושה מעט חשוכה בתא הנוסעים, חוסר בשקעי הטענה מאחור, זהו ר
  8. ה DS יצא מהרשימה, לא בטוח שהוא שווה 200K לגרסה המאובזרת יותר, וגם אם כן, לדעתי ההתרסקות במחיר לא שווה את התענוג. אנחנו יותר נוטים לכיוון המאזדה, על אף חיסרונותיה. בעיקר בגלל שעל הנייר היא בטיחותית יותר וחזקה יותר. מחר נסיעת מבחן על 2.5 ליטר פרימיום. אעדכן. תודה בנתיים על התגובות והעצות.
  9. בהחלט נראה רכב מדהים. אבל חושש מירידת ערך משמעותית.
  10. בהחלט מספק, אבל אני רוצה קצת יותר. להבנתי ה 2.5 ליטר מתאמץ הרבה פחות. (נסיעת מבחן בקרוב) באתר קיבלתי הנחה של 2600 שח, בסניף קיבלתי הנחה טובה יותר.
  11. בדקתי באתר שלהם, מנוע 2 ליטר, אקסקיוטיב...
  12. קאשקאי מיושן, הונדה לא שווה לטעמנו, הטויוטה קלסטרופובית מדי. הסיטרואן בהחלט מהממת, אך קצת חוששים מירידת ערך מוגזמת ומסחירות עתידית בעייתית. לצערי אין מושבים לבנים במלאי. זה בהחלט היה משפר את המצב. (זה המלאי הראשוני שהגיע, יושב בבונדד מדצמבר... 🙁) איכות תא הנוסעים במאזדה בהחלט טובה יותר. אך התא של ה 2008 פחות קודר ומואר יותר. אהבנו יותר את הפיג'ו אך מבאס לחכות ל GT עד ינואר. המיני לא מעוצבת לטעמנו. ופחות רוצים להיכנס להרפתקה עם DSG. דרך אגב, אתם חושבים שיש בעייתיות עם זה שהמאזדה חונה בשמש 10 חודשים?
  13. קצת בעייתי מבחינת תשתית, ובנוסף לא רוצים להיות מוגבלים בטווח. טיגואן, קארוק ואטקה נפסלו - גדולים מדי. C3 איירקרוס לא לטעמנו. בהחלט זאת הייתה אופצייה שחיכינו שתגיע לארץ, אך הרכב מאכזב. אין טורבו, אין שיוט אדפטיבי, תא נוסעים מאכזב אנחנו בהחלט רוצים רכב סקסי ומגניב. אבל כפי שכתבתי, העיצוב הוא אחרון בסדר העדיפויות. ה - 2008 וה - CX30 הן הפיינליסטיות בעיקר בגלל גודל "נכון" ואבזור בטיחות ונוחות עשיר. נ.ב קאמיק גם נפסל - נמוך מדי, מראה משעמם, ו - DSG.
  14. שלום חברי הפורום היקרים מחפשים ג'יפון קטן (לא קטן מדי) שישמש כרכב שני במשפחה. רוב הנסועה היא עירונית ולעיתים עולים לירושלים. כ - 10k-12k ק"מ בשנה. שני מושבי בטיחות מאחור. מאפייני הרכב הדרושים לפי סדר חשיבותם: בטיחות אבזור נוחות כוח מרווח עיצוב רכבים שנפסלו עקב גודל "גדול מדי" לפי הגדרתה של אישתי - טוסון, ספורטאז', 3008, C5, גרנדלנד, קארוק. רכבים שנפסלו עקב חוסר באבזור וקטנים מדי - סטוניק, ארונה, טי-קרוס ושות'. ההתלבטות כרגע היא בין 2008 GT, לבין CX30 2.5L פרימיום (אני יודע שהן לא שייכות לאותו הסגמנט). מבחינה ע
  15. אם אני זוכר נכון זה 2000 שח. אבל מבחינתי ביטול ההשתתפות זה רק בונוס, מה שיותר חשוב עבורי זה ביטול השבה לקדמות בהחזרת הרכב.
×
×
  • Create New...